18.

7 1 0
                                    

Prošlo je već neko vreme, uskoro počinju važnja takmičenja u okviru plesa i hokeja. Nađa igra na državnom takmičenju, a to je posebna priča za sebe, ali ćemo toj priči posvetiti ovaj deo.

***

Došao je i taj dugo očekivani maj, vreme kad se održava državno takmičenje u plesu. Nađa je zajedno sa Dženifer vežbala skoro svaki dan, sa Svetlanom prolazila koreografiju iznova i iznova, kostim je bio prepravljan hiljadu puta, jer je sve moralo biti savršeno. Povremeno je pisala Jelisaveti poruku, da je pita kako je, ipak je najbolji igrač u državi izgubio ovogodišnji plasman. Jelisaveta je odgovorila samo jednom: „Dobro sam. Srećno, verujem u tebe." i to je to. Ni jedna više poruka nije stigla sa tog broja. Ko zna možda je promenila broj i otputovala negde daleko, ali to sad nije Nađin problem jer je Nađa ovde, a ne Jelisaveta i Nađa ide na državno takmičenje, a ne Jelisaveta.

U ovom momentu se Nađa sprema da ode u salu gde će biti održano takmičenje.

„Torba! Gde mi je torba?!", jurcala je po stanu, dok je njena mama mirno sedela na kauču i gledala u telefon.

„Tu ti je kod vrata.", rekla je Staša.

„Aha! ", ščepala je torbu i odjurila u sobu.

„Lak! I četka!", posle pet minuta je opet uletela u dnevnu.

„U kupatilu, gde će biti?", rekla je Staša koja je i dalje sedela na kauču.

„Pa da, logično.", odjurila je u kupatilo.

„Gde su one patofnice, šunjalice, šta god?", opet je Nađa uletela u dnevnu.

„U ormanu, na donjoj polici.", Staša je listala album sa slikama.

„Pa da, ja sam ih sklanjala!", i odjuri do ormana. I tako se Nađa, puna dva sata, spremala za takmičenje. Na kraju se našminkala i napravila rep koji će popraviti pred nastup.

„Paleta, maskara, korektor, karmin, rumenilo, četkica jedna, četkica druga, češalj, lak, pena, punjač, papuče, kostim, lepak za cirkone, još cirkona, punjač, voda, još vode, čarape jedne, i druge, šešir, novine, cirkone nosi Dženifer i to je to.", pričala je sto na sat.

„Jel' sve tu?", upitala je Staša.

„Da.", u tom momentu je Nađi stigla poruka.

„Od koga je?", upitala ju je mama čim je videla kako se smeška.

„Od Serjože. Poželeo mi je sreću.", rekla je sa smeškom i odgovorila mu je.

„Nisi ga spominjala ovih dana, jeste li ste se viđali?"

„Pa i ne baš, ali smo se čuli. I on ima pripreme za finale."

„Znači sve je dobro posle žurke?"

„Ma da, to je bila jedna mala svađa. Ali on i Ivan su sad saigrači i dobro se slažu. Baš sam se juče videla sa Ivanom."

Nakon žurke je Nađa sve ispričala mami, koja je bila pomalo iznenađena, ali srećna. Bilo joj je drago da Nađa sad ima brata, ali i pravog druga. Često su se viđali, želeli su da se upoznaju što bolje, a sad su se ređe viđali zbog priprema. Sad je sve ponovo bilo kao po starom, a Sveta i Nikita su dobro prihvatili Ivana, zbog čega je Nađi bilo drago.

„Mislim da bismo trebali da krenemo.", rekla je Staša i pošla da se obuje. Nađa je bila spremna u roku od pet sekundi.

***

„Jesi li uzbuđena?!", upitala je Sveta Nađu, dok se Nađa zagrevala.

„I previše. Možda više neka trema ili strah. Ali proći će me."

Poslednji ples na leduWhere stories live. Discover now