CAPITOLUL 0

1.2K 30 3
                                    

Buze subțiri sărutau același membru cu dor. Corpul celui care fusese invadat a fost tras și s-a așezat deasupra lui. Jos pe o persoană răsfățată jurnalul de pe masă a fost măturat pe podea înainte de a fi înlocuit cu un spate neted, gol. Indiferent de gazda numărul unu a acestui bar, ei nu au rămas îngrijorați de cele cinci reguli de fier pe care Madame Freya le stabilise cu mult timp in urmă.

-Dacă vrei să lucrezi aici, trebuie să urmezi regulile care au fost stabilite. Altfel, nu vom putea trăi împreună.

-Care sunt regulile?

Pe chipul frumos al femeii apăru un zâmbet. O femeie pe care toată lumea o respectă și ea se apropie de el.
Punându-și mâinile și picioarele pe tejghea înainte de a vorbi cu voce tare dulce și plăcut la ureche.

Regula 1:
Tuturor angajaților de aici le este interzis să conducă la locul de muncă.

Regula 2.
Nu te vinde deloc.

Regula 3.
Nu consumați droguri fie în exterior, fie în interiorul clubului.

Regula 4.
Nu te certa. Amintiți-vă că toată lumea de aici este o  familie.

Regula 5.
Nu aveți voie sa aveți relația cu membri clubului.

-Crezi că poți să o faci?

Oamenii care ascultau au ridicat din sprâncene, neînțelegând prea bine problema dacă dragostea poate fi interzisă sau nu. Dar nu s-a gândit să reziste la nimic la urma urmei, motivul pentru care a venit să aplice pentru job nu a fost să-si găsească un iubit. Banii sunt tot ce are nevoie .

-Da, pot.

Bani vor face viața familiei sale mai confortabilă.

El însuși a păstrat bine cele cinci reguli de fier de-a lungul multor ani, ceea ce a dus ca astăzi să fie numărul 1 în „DEEP NIGHT CLUB”, o gazdă de top cu trei baruri si ar trebui să fie în continuare așa dacă în acest timp nu il întâlnește pe Khemthis. Omul care la făcut să  schimbe programul zilnic, inclusiv sentimentele din inimă.

În acest fel, poziția sa de gazdă numărul unu ar fi corectă. Să-l răscolească sau nu? Sau poate nu are posibilitatea de a mai lucra din nou aici.

„Persoana pe care o iubesc sau banii pe care îi iubesc”

-Ce oare va alege?

Bun venit la Deep Night Club, Host Club care vă va face noaptea atât de fascinantă încât nu veți dori să dormiți.

Noapte adâncă💜

Iubire într-un club de noapte 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum