-Bună ziua, astăzi Aom vă va spune despre experiențele sale. Du-l la bar și găzduiește-l pentru ca prietenii tăi să-l asculte. Trebuie să spun că este foarte bun, bun, bun, foarte bun. Deci, de ce a fost ziua aceea când am mers noi doi la o petrecere de vineri seara?
-Da, da, acesta este foarte impresionant. Te rog, șoptește puțin în secret. Cred că îmi place foarte mult phi Great.
-Mda, frumos, musculos, cu pielea deschisă la culoare, ăsta e genul tău.
-Desigur, Ke ke 😅.
Două femei influente cu cei mai mulți urmăritori... Peste două milioane de oameni pe fiecare platformă, difuzează live și fac chat cu fanii. Un subiect care a atras atenția multor oameni care încă nu l-au avut. Experimentați-l singur după cum știți, intrarea într-un bar gazdă nu este doar intri, stai și bei doar pentru atmosferă. Trebuie să pregătești bani pentru a cumpăra băuturi pentru băieți. Vin să stau și să vorbești ca prieteni.
Ce zici de banii de buzunar când te place cel care are grija de tine? Se numește salariu pe toata luna. Încă sunt descurajat.
Prin urmare, a făcut și mai mult a vorbit despre transmisiunile lor live, etichetate ca fiind virale atât pe Tiktok, cât și pe X, cea mai populară aplicație din țară. Dacă cineva este etichetat, poate fi numit celebritate. Și nu doar ei devin din ce în ce mai populari. Numărul de urmăritori a crescut doar la câteva sute de mii. Deep Night Club a devenit o tendință pentru clienții de toate genurile care rezervă mese până este plin aproape în fiecare zi. În plus, există mulți influenceri care vin să călătorească și să facă recenziile și mai populare decât înainte.
-Astăzi este cel mai bun. Au fost mulți clienți, au venit mulți oameni, iar băieții aveau zâmbete mari pe buze.
-Așa este, surioară. Tatăl embrionului îi sună pe toată lumea. Excelent, nu? Ginny, cele două recepționiste, s-au alăturat conversației. Cu Lucy în fața tejghelei, acceptând clienții ca o nebună.
Ochii lui au scanat zgomotul care îl face bani din interiorul clubului fericit .
-Nong Khem, nu vrei să fii gazdă cu el? Hei, dacă nu ți-ar fi frică de fulgere, probabil că o voi ruga pe doamna să-i întâmpini pe oaspeți.
-Nu, nu mă pricep la asta.
-Continuă să o faci, te vei descurca singur. Ar trebui să încerci. Câștigi de zece ori mai mulți bani decât o recepționeră. Ginny a încercat de asemenea să-l convingă pe Khem. Chiar dacă el spune nu .
-Încearcă și crede-mă.
-Nu trebuie să te pui cu Nong Khem. Oamenii cărora nu le place , Nu le place. Este interesat să lucreze și clienții vin și pleacă. Acest lucru a făcut-o pe Lucy, care știa mai bine decât oricine din club, despre adevărata identitate a lui Khem. Direcția a ales să vorbească pentru a reduce lucrurile. Și e același ritm. Exact când patru clienți bărbați au intrat.
-Bărbații plătesc o taxă de intrare de 1.000 de baht de persoană.
-Împrumutați, a răspuns cel mai înalt bărbat din grup. Spune despre Khem Împreună cu scoaterea a patru mii de baht și trimiterea acestuia .
-Vă rugăm să aduce-ti gazda numărul 1, împreună cu precizarea nevoilor să aibă grijă de propria mea masă.
Dar Khem a refuzat repede.
-Încă nu este timpul pentru munca lui, pentru că nu vrea ca iubitul său să fie cu un alt bărbat. Chiar și unele femei se simt rău când așteaptă să le mulțumească.
Sentimentul de gelozie din interiorul lui creștea treptat pe zi ce trece, Khem îi era aproape imposibil să-l vadă pe Wella că se ghemuiești cu ceilalți. Dar a încercat să-și suprime emoțiile și a spus că ceea ce a făcut cealaltă persoană a fost doar muncă.
Dacă mai este ceva de lucru, vrea că Wela să renunț.
Dar nu putea alege. Nu doar pentru că este un iubit, ci pentru că acest club este al mamei sale.
-Să mergem să revizuim cu atenție. Din nou, vei fi capabil să suporți?
Cuvintele mamei sale din ziua în care i-a spus că se întâlnește cu Wela iau venit în minte în acel moment, Khem credea că nu era deloc dificil. Puțin pentru că înainte de asta văzuse mereu cum funcționează Wela. Până după ce a trecut soarele, Khem a înțeles. Semnificația cuvântului „îndura” în acea propoziție a mamei sale acum o „înțeleg foarte bine.”
Pentru că trebuia să-l aducă în discuție și să-l folosească în fiecare zi pentru a-l vedea și este o imagine sfâșietoare.
-Este delicios? Vrei să intru din nou?
-Phi, te rog să-mi faci un masaj aici.
-Miroase foarte bine pot să-l miros mai aproape?
-Dacă ți-e somn, te poți sprijini de umărul meu.
Și multe alte povești, atât vorbite, cât și scrise acțiuni pe care, deși știm că le facem pentru a impresiona clienții, dar și atunci, creierul și sentimentele noastre întotdeauna concurează unii cu alții și de cele mai multe ori sentimentul este întotdeauna de partea câștigătoare.
Este același lucru cu Khem în sine. Creierul lui a fost complet învins de gelozia din inima lui.
-Ți-am spus să vii la muncă mai devreme. Ce e cu tine?
-E în regulă. Dar pur și simplu nu a venit încă la muncă. Khem a refuzat încă cu încăpățânare să-l lase pe Wella sa petreacă cu acest grup de oaspeți. El a încercat să nu folosească ochi agresivi pentru a se uita la clienți, cu ambele mâini strânse în lateral. Se reține:
-Ce-ar fi să încerci să intri mai întâi înăuntru? Vă spun să veniți să alegeți un loc la masă.
-Ce? Phi, și taxa de intrare pentru bătrâni costă mai mult. Este tot ce pot face? Sau este mai bine să aștept mai mult timp pentru a crește taxa pentru băutură? Spune-mi doar. Câte băuturi trebuie să cumpăr?
-Da, ce zici de cinci sute? De data aceasta, vei putea să-l găsești încă pe numărul 1?
Khem a clătinat din cap la spectacolul de bogăție al clientului. Bani, doar atât putea să-și dea timp.
- Încă nu este timpul pentru munca lui.
-Hai! Acesta este Nong Kuan?
-Ei bine, nu. Spun adevărul.
-Uau, acest club oferă astfel de servicii pentru clienți?
-Ce se întâmplă, client? Dacă Lucy te poate ajuta, te rog să-mi spui. A spus Lucy, care se uita la clienți mai devreme. Un alt grup s-a repezit să întrerupă conversația. Ea și-a ridicat ambele mâini pentru a-i spune clientului să se calmeze mai întâi și apoi să se întoarcă. A făcut o voce mai tare decât de obicei față de fiul proprietarului clubului.
-Ce vrea clientul?
-Vreau să fie cu numărul 1, dar i-am spus că încă nu e timpul pentru muncă.
-Oh, bine, înțeleg. Lucy dădu din cap înțelegând sensul din ochii lui Khem care i-au fost trimis, dar a fost considerat puțin tulburător pentru că ea știe despre Wela și Khem și din cuvintele tânărului șef:
-Khun, încă nu am venit la muncă. Ai vrea să încerci să intri mai întâi înăuntru? Încearcă să te uiți mai întâi la fețele tinerilor noștri. Vă garantăm că munca va fi la fel de bună ca numărul 1.
-În interior, trebuie să alegi, dar FDA a primit și numărul 1. Dacă poți să mi-l dai, o să cumpăr cinci sute de băuturi.
-Vai de tine de cinci sute de ori, Lucy, talentata manageră a clubului. Socotește in cap. Totalul de cinci sute de la deschiderea facturii nu este un lucru care poate fi neglijat, banii de la acești oameni. Dar cealaltă parte a creierului lui a susținut că fiul nu este de acord, ce ar trebui să fac?
-Bine, client. Ce-ar fi să te așezi și să aștepți mai întâi la masă? O să-i dau timp Freyei să meargă te vadă.
-Khun Freya
-Khem a dus clientul la masa VIP 1 și i-a adus pe ceilalți tineri să vină să vadă singuri, a spus Freya, care de atunci stătea în picioare și urmărea situația. Mai întâi vorbind pe un ton calm, dar puternic, nu i-a păsat deloc de ochii protestatari ai fiului ei. Dar înaintea băiețelului va merge să-i urmeze ordinele Freya și-a mișcat picioarele aproape de el și-a băgat fața și a șoptit astfel încât doar ei doi să poată auzi:
- „Khun Fre te-a avertizat, te rog să-ți faci bine datoria”.
Ochii lui Khem tremurau de sentimente de dezamăgire și durere. Nu a putut face altceva decât să urmeze ordinele mamei sale. Tânărul băiat îi conduse pe cei patru clienți bărbați la masă, însoțit de Lucy. Pentru că îi era teamă că dacă îi lăsăm să se Khem pot exista și conflicte.
-Nong Khem, te rog du-te să comanzi o băutură. Voi aștepta restul. Ai grijă tu de asta.
Khem a dat din cap și a plecat urmând cuvintele lui Lucy, dar nu s-a întors în fața clubului pentru a primi oaspeții și nu a mers să comande băuturi, deoarece sistemul de comandă de băuturi al restaurantului era online. Putea efectua un apel telefonic. Destinația spre care a ales să meargă a fost vestiarul, așa cum credea ca Wela va mai fi acolo, dar era la fel de adevărat pe cât credea. Wela stătea încă în această cameră.
Khem deschise ușa și intră în cameră. Nu ezita sa facă pași lungi spre Wella își folosește ambele mâini pentru a îmbrățișa persoana din spate cu chipul frumos sprijinit pe umărul subțire, nările pufnesc obosit.
-Orice ai face, cineva te va vedea.
-Nu, toată lumea primește oaspeții, a răspuns Khem încet, mișcându-și fața pentru a se ascunde în curba gâtului alb pentru a inspira parfumul care se amestecă cu mirosul corporal al iubitului său.
-Te rog să stai așa o clipă.
-Ce e în neregulă? Ești obosit? Sau ai întâlnit un client rău?
-Nu, vreau doar să te implor.
-Heh heh? Atunci vino aici. Wela râde, îi place drăgălășenia celeilalte părți .Îmi pare rău pentru omul mare care plânge ca un copil. Aseară, i-a dat totul să se culce cu mine acasă, așa cum și-a dorit, pentru că cerșea de multe zile.
-Lasă-mă să-ți văd fața, lasă-mă să văd cum arată. Huh, Arată ca un fundul bebelușului.
-Tu.
Oamenii au fost aduși în vestiarele din interior pentru a fii singur fără teamă de cineva care ar putea trece accidental pe lângă camera exterioară. Wela și-a înfășurat mâinile în jurul gâtului cu trupurile lipite unul de celălalt si buzele care se mișcă până se ating.
Săruturile dulci sunt răsfățate de inima tulburată, Khem își înfășoară mâinile în jurul taliei lui Wela alunecând în jos, strângându-i strâns șoldurile, făcându-l pe cealaltă persoană să geamă dar pentru că era încă conștient că acum era timpul de lucru, doar i-a frecat și a strâns în brațe corpul zvelt și a sărutat buzele pline și pasionale.
-E mai bine?
-Ah, mult mai bine.
-Atunci hai să facem munca pe care o iubim. Wella ii dă un sărut pe obraz. Înainte de a fi cel care iese din cameră înainte.
- Te duc acasă în seara asta.
-Da domnule.
Ne-am oferit unul altuia zâmbete pline de dragoste în timp Wella s-a întors și s-a așezat pe aceleași scaune iar Khem s-a separat și a părăsit încăperea atât de fericit încât obrajii aproape că i-au izbucnit. A fredonat un cântec pe tot parcursul drumului fără să acorde nici măcar atenție deschiderii ușii.
De cealaltă parte cineva stătea uitându-se la sine cu strălucire. Da este clar suspicios.
-De ce-i așa de fericit? a mormăit Ken pentru sine și a mers în grabă spre dressing.
A apela rangul gazdei Unul dintre ei urmează cuvintele doamnei Freya:
-Când ați terminat, phi Ya vă va pune să veniți să salutați oaspeții.
-O, s-a terminat.
-Hm, hai să mergem. Ken dădu din cap, acceptând răspunsul, dar ținând ochii deschiși care il privește pe Wella plin de îndoială .A simțit ca simptomele lui Wella nu erau diferite de cele ale lui Khem de acum. Sau poza pe care a văzut-o săptămâna trecută în sala de antrenament, nu a fost un unghi fals, nu a fost propria lui imaginație.
-Ești într-o buna dispoziție azi, nu?
-Sunt într-o dispoziție bună în fiecare zi.
-Probabil că da.
Chiar dacă nu era sigur, Ken era suficient de încrezător în gândurile lui. În sine a crescut cu câteva zeci de procente. Se uită în spate la persoana pe care o doresc clienții. Oameni care par a fi perfecți in orice. Cum să ai grijă de clienți până la spectacol Cealaltă parte are totul pregătit. Chiar mai mult decât el, care făcuse această meserie de aproape zece ani.
Când oamenii ca Seiji nu pot trece să se ridice deasupra.
„Mai așteaptă puțin, Seiji. Timpul tău este aproape.”
Khem a revenit la lucru, cu o dispoziție schimbată. Până când Lucy și Ginny au fost încă nevoite să bârfească despre ceva ciudat. Mai repede decât să vezi un psihiatru sau poate Lucy ar trebui să-i spună doamnei să-și ducă fiul la medic. Tocmai acum s-a comportat ca și cum nu ar fi făcut-o. Are mișcări intestinale de câteva zile. A dispărut pentru o clipă și a revenit ca o altă persoană, ca o persoană care a mers la timp la baie, ca o persoană care face duș de treizeci de ori pe zi.
-Crezi că este bine?
-Probabil în regulă. Cred că o voi completa.
-Phi nebună! Clubul nostru nu are așa ceva.
-Vreau să spun de la început. M-am dus la muncă și au venit clienții și atât. Încă o dată Lucy a clătinat din cap șocată.
Se uită la Khem care îi recomanda serviciul clienți cu zâmbete care le fac pe fete sa se tachineze că își doresc sa stea cu prietenii .
-Voi veni curând. Să ne uităm mai întâi la comandă.
-Bine
-Să ne ajutăm unii pe alții să avem grijă de cel mic.
Angajații care au auzit cuvintele lui Lucy au răspuns și au fost instruiți să se ajute reciproc. Nu este concurat pentru muncă, este legat de munca celuilalt, mai ales de Khem care tocmai a ajuns să facă treaba asta, nu va trece mult până când seniorii o vor ajuta și vor avea . Deci nu era nimic pentru Lucy sau chiar Freya este foarte îngrijorată. Dar nu înseamnă că poți fi ușurată.
Sângele unui adolescent care are o iubire atât de intensă încât va muri, cine știe.
-Bună, client. Câți oameni vin?
-Singur.
-Atunci urmează-mă pe aici, a spus recepționera. Tânărul i-a spus clientului care tocmai intrase pe ușa magazinului, apoi la condus o altă persoană la o masă goală.
-Vă rog să luați loc. Mă duc să chem copiii să poți să alegi.
-Nu e nevoie
-Oh?
-Am venit doar să stau și să beau.
-O..., spuse Khem, înțelegând nevoile clientului, dar nu se putea abține să nu fie surprins de comportamentul lui stângaci. Uită-te la ceas în mod repetat.
-Îmi pare rău, dar nu putem permite clienților să stea și să bea fără ca copiii să aibă grijă de tine, deoarece aceasta este politica clubului. Ce-ar fi să încerci să-mi ceri să-i chem pe băieții mai tineri să se ridice și să arate ?
-De ce nu poți să stai și să bei? Plătești și tu.
CITEȘTI
Iubire într-un club de noapte 💜
Romance⚠️🔞Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept : Guy Suwannaroj...