Capitolul 18🔥(Partea 2)

137 3 1
                                    

⚠️Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️

-Da, este o persoană talentată, se prefăcu Lucy că râde. Pentru ca atmosfera să nu fie prea incomodă.

-În acest moment, clubul nostru nu merge prea bine. P’Ya și-a dat seama de asta. Este important să promovăm clubul prin mass-media iar Khem știe totul pentru că a avut mai multe locuri de muncă aici decât oricine altcineva, inclusiv parcagiu, curățenie, majordom și recepționer, a explicat Freya pe un ton scăzut. Este lent și, de asemenea, folosește psihologia pentru a încheia cu o întrebare de care toată lumea are nevoie. Trebuie să dea din cap în acord .
-Noua poziție a lui Khem este creator de conținut. Sper că toată lumea va coopera cu el este ceva nou pentru club.

-Pregătiți-vă să fiți celebri, toată lumea.
Khem a vorbit în timp ce se uita la fiecare gazdă din club până când ochii i s-au oprit asupra zâmbetului lui Wela, a devenit atât de dulce încât Ken, care îl observa, s-a încruntat, spunând că „Sfântul” lui cu siguranță nu a greșit. Dar probabil că va trebui să mai aștepte puțin pentru a vedea mai clar situația.
„Mai așteaptă puțin, Seiji. Numărul tău unu, ți-l aduc.” Gândi Ken.

După ce Khem a început să promoveze clubul pe rețelele de socializare, oaspeții au început să revină mai entuziasmați. I-a făcut pe gazde să filmeze un clip de promovare conform tendinței, și chiar a făcut un Vlog în spatele pregătirii gazdelor cu acordul lor . Khem nu i-a forțat pe toți să o facă pentru că știa că unele gazde nu vor ca oamenii din jurul lor să știe ce fac, Wela este unul dintre ei, chiar dacă de multe ori a fost filmat în secret de clienți.

Dar distanța luminile slabe și machiajul pot ajuta la ascunderea feței, dar dacă o faci de aproape, este sigur că cineva îl va recunoaște.

Dar prezența clubului în rețelele sociale a fost doar o pauză, pentru că Soi Nang nu a lăsat-o să treacă cu ușurință, și-a folosit și numele de familie și puterea pentru a forța poliția să vină să investigheze acest club continuă .A angajat, de asemenea, oameni înfometați de bani, înfometați de lumină pentru a se încurca cu clubul.


-Este un loc în care toată lumea vrea să intre. Este ca orice alt pub sau bar. Gazda este in fata casei. Nu la fel de frumos ca atunci când a avut filtre, a vorbit o voce ascuțită în camera mobilă cu care  transmitea în direct. Ea și-a folosit colțul ochiului pentru a se uita la tânăra gazdă care a mers și a stat în fața ei și a continuat să folosească cuvinte discriminatorii față de el.
-Serios, e o nebunie să întrebi așa.

-Chiar ar trebui să aleg, întrebau fanii care o urmăreau în direct. Vor fi o mulțime de comentarii care se promovează reciproc dar există doar o mică parte doar pentru a contrazice.

-Îmi pare rău, nu știu dacă ai dori sau nu ajutorul meu.

-Deloc.

-Atunci pe care ar trebui să aleagă clientul?

-Nu pot să aleg? S-ar putea să fiu mai fericit să stau singură, a zâmbit ea, batjocorind recepționerul care a întrerupt-o.
-În caz contrar, sună la un număr. Am venit la unul dintre cluburi.

-Mai tânăr, sunt dependent de clienți.

-Și eu sunt client.

-Da, dar acel client și-a făcut o întâlnire mai întâi cu nong. Angajata a avut încă răbdare cu grosolănia ei. Și a făcut-o și mai impresionată pe fată.

Se întoarse cu fața la ecranul telefonului. Privind în cameră și vorbind cu fanii, clubul l-a afectat:
-Uite, care sunt standardele? Se comportă prea înalt dacă vrei să îi întâlnești, trebuie să faci o programare. Cine a fost înainte de prim-ministru~?

-Vă rog să mă ajutați mai întâi să nu mai filmați.

-De ce nu o pot face daca alți oameni o fac?

-Ei bine, alți oameni au mai multe maniere decât tine, interveni Khem. Întinzând mâna și ținând telefonul femeii, a spus:
-Nu știu ce vrei sau cine te-a angajat să faci asta, dar cred că cuvintele pe care le-ai folosit te pot da în judecată pentru defăimare.

-Uite, dă-mi telefonul. Și nu exagera prea mult.

Khem a fost de acord să-i returneze telefonul după ce a închis transmisiunea în direct .

-Aș dori permisiunea de a invita clientul să iasă din club, cred că acest loc nu este potrivit pentru tine.

-De ce! Mă privești de sus? Ești doar un chelner. Cum îndrăznești să te compari cu mine? a strigat ea și a pornit camera video. Pentru a face o fotografie cu fața lui Khem  .

-Uită-te la aceste fețe. Le place să alunge clienții, asta este gazda numărul unu care este atât de greu de convocat, numele lui este Wela, nu pare interesant. Ce faci? Eşti nebun?!

-Oamenii nebuni trebuie să întâlnească și oameni nebuni. Voi puteți pleca să  mergeți la treabă. Mă voi ocupa eu. Ochii lui Khem s-au umplut de furie și a ordonat.
Khem care era încă în picioare s-a întors. Înainte de a se apleca lângă fată și șopti ceva .

-Să nu crezi că nu știu că ai fost angajată. Vă rugăm să spuneți acelei persoane că, dacă există vreo problemă, sa vina sa o și rezolve cu mine. Unu la unu cu fiul proprietarului clubului.

-La naiba! Du-te departe, nu spune nimic .Și hei, este telefonul meu, cine e responsabil?!!

-Phi Lucy, te rog să te ocupi de asta. Pune-o in contul meu.

-Da, Nong Khem.

Khem a trimis-o pe fată la managerul clubului. Starea lui de spirit în acest moment este în creștere dacă mai trebuie să stea și să vorbească cu ea încă o secundă cu siguranță va fi o mare afacere.

-Hei Khem.

-Oh, ce faci acolo?

-Ești în regulă?

-Heh heh, ești îngrijorat? Khem a râs cu voce scăzută. Nu era bine înainte, dar când a văzut că era Wela era îngrijorat starea lui s-a îmbunătățit .

-Mulțumesc. Dar e în regulă, doar să-i văd fața și sunt atât de enervat.

-ADEVĂRAT?

-Dacă ai putea să mă îmbrățișezi, ar putea fi mai bine.

-Atunci vino aici.

Wela ia mâna lui Khem, erau în sala de antrenament cu frânghii, pentru că știu că cu siguranță nu este nimeni acolo în acest moment. Singurii oameni care învață să atârne pe frânghie chiar acum sunt ei. Acum Great este ocupat cu altceva.

-Dă-mi o îmbrățișare de cinci minute. Va trebui să mă întorc să văd clienții mai târziu.

-Pot să te sărut și eu?

-Dacă  nu o faci, îți vei încurca gura.

-Uau.

-Nu fi încăpățânat.

-Bine, Khem a cedat când a primit o privire de la Wela. Și-a deschis brațele și l-a primit într-o îmbrățișare pe persoana slabă. Coborâ capul și simțiți mirosul. O nouă sticlă de parfum pe care Meiji a adus-o tuturor angajaților. Prietenul meu Japan a pulverizat până când i s-a iritat nasul.

-Îți mulțumesc pentru grija.

-Îți mulțumim și ție pentru că ai făcut atât de mult pentru clubul nostru. Wela s-a îndepărtat ușor pentru a se uita la fața iubitului său.
-Știi că fără acest club, nu aș fi aici astăzi? Mama ta mi-a salvat viața, de aceea iubesc atât de mult acest loc.

-Hm, înțeleg. Voi proteja acest loc la maximum, crede-mă.

Wela zâmbește, întinde mâna și apucă gura lui Khem. Un singur premiu apoi s-a îndepărtat de îmbrățișarea caldă pentru a se întoarce la muncă.

A ieșit din cameră cu un zâmbet fericit, la fel ca oamenii care îl urmăreau. Până a ajuns în interiorul clubului si zâmbetul s-a stins.

-Poliția este liberă? Iată-l din nou.

-Nu mai suport acest club.

Khem se simțea atât de obosit încât începea să se descurajeze să repete aceleași evenimente iar și iar. Se întâmplă în fiecare zi chiar voia să cunoască persoana care a făcut asta clubului mamei sale, dacă ar fi fost prins, l-ar fi bătut.

-Nu mă lăsa să te văd, ticălosule. Mormai Khem

2:30 a.m.

Când situația a fost rezolvată și clubul a fost închis, Khem era atât de obosit încât avea ochii închiși, dar a ales să stea și să se mai gândească puțin la munca lui. A ieșit și s-a așezat la masa VIP care era folosit pentru a primi musafiri. Privind în jur, nu era nimeni acolo acum. Probabil că și Wela s-a întors. Pentru că astăzi este foarte obosit.

-Ce faci?

-Oh, de ce mai ești aici? Dar se părea că Khem gândi greșită când Wela se apropie și se așeză lângă el. O față care a fost decorată frumos nu mai avea machiaj. Hainele pe care le purta au fost schimbate în uniforma lui de student.

-Credeam că te-ai întors.

-Cum pot să mă întorc? Iubitul meu încă lucrează.

-Intr-adevăr

-Hm, ce cauți aici? Wela folosești vârful bărbiei pentru a se sprijini pe umărul lui Khem pentru a privi mesajele scrise într-un caiet.
-Conținut nou?

Khem a dat din cap și a luat caietul și i la întins lui Wela . A așteptat până când iubitul său a terminat de citit și apoi i-a cerut părerea:

-Ce crezi? Poate fi folosit?

-Bine, atunci hai să continuăm mâine.

-Dar vreau să fac poze mâine, nu.

Neascultând de data aceasta refuzul lui Khem, își trase fața înainte, aplecându-se pentru ai închide gura și sugând puternic apoi așeză caietul pe masa centrală ca înainte, ambele picioare au fost ridicate și așezate deasupra corpului celeilalte persoane, ținându-l pe Khem  îndreptat spre sine.

Sărutul s-a transformat încet într-un sărut fierbinte. Atmosferă din mijlocul clubului creează entuziasm pentru amândoi. Emoțiile lui Khem au apărut din sărut și prin frecare corpului care se leagănă și se freacă de părțile sensibile ale corpului lui Wela.

Caietul de pe masă a fost măturat pe podea. Înainte ca spatele neted și gol al gazdei numărul unu a acestui club să nu fie îngrijorat de cele cinci reguli de fier pe care Madame Freya le anunțase. Nu se temea că cineva va intra din greșeală și va vedea scena de dragoste fierbinte din mijlocul  clubului.

Wella este forțat să se întindă pe canapea și corpul ramificat este gol. Doar o cămașă aproape complet descheiată  îl mai acoperă. Bucata fierbinte de carne este mișcată și frecarea de pliurile orificiului, ceea ce ajută că pielea care este foarte rece să îl facă să ii crească treptat temperatura, este ca un bețișor de cărbune rezistent la foc care nu se stinge ușor.

Sunetele de gâfâituri, icniri răsunau peste tot în jurul lor până când fericirea le  încețoșa creierul.  Wela deschide ochii și gura care geme în ritmul șoldurilor lui Khem înainte de a țipa când a sosit la eliberare.

-Ah!!!...ah ..

La fel ca persoana care  era înfiptă în el, sa mai mișcat de câteva ori și a eliberat sucul de dragoste în canalul lui Wela. Înainte de a se arunca să îmbrățișeze persoana de sub el plin de iubire. Este o scenă romantică. De care își vai aminti pentru tot restul vieții.
Și ar fi bine dacă ar exista doar cei doi care sa fie la cunoștință de acest lucru. Dar acum mai era și o a treia persoană care stă în picioare și privea.

*********

-Nu sunt de acord.

-De ce? Chestia asta te va face să mergi în locul lui.
-Dar acesta este un nong, Ken. Seiji i-a aruncat o privire înverșunată după ce a dezvăluit un secret al unui junior din club.

-Nu vreau să o împiedic pe cealaltă persoană ? Nu o  informa pe phi Ya despre Khem și Wela.
Dar Ken a insistat să o facă.

-Nu trebuie să faci nimic. Mă ocup eu de treaba asta, te rog. Ken ridică mâna pentru a-l reduce la tăcere pe cel care era pe cale să se certe.
- Nici măcar nu-ți place Khem. De ce ar trebui să-ți pese de el dacă trebuie să plece de aici?

-Ei bine, eu....

-Nu trebuie să spui nimic.

-Ken, oprește-te. Ken, ți-am spus să te oprești!

-Ce este, băieți? A fost o agitație puternică în tot clubul.

Nu știu dacă soarta sau ghinionul a fost cea care a inspirat-o pe proprietarul clubului și a mers în spate unde Seiji fusese târât să vorbească cu Ken.
Seiji si-a întors ochii spre Ken pentru a-l opri să vorbească. Dar se pare că de data aceasta nu îl va asculta deloc.

-Cred că Yaya și phi ar trebui să mă urmeze mai întâi.

-Ken

-Nu mă opri.

-Ce s-a întâmplat? a întrebat Freya pe un ton îngrijorat. Dar a fost de acord să-și urmeze subalternii până la dressingul angajaților.

-Ce este, Ken? Orice vrei să spui, spune-o.

-Îți amintești zilele trecute când te-am întrebat ce se întâmplă dacă ai încălca regulile?

-Hm, îmi amintesc, deci ce? a întrebat Lucy pentru că încă nu înțelegea.

Ken însuși nu a așteptat și a arătat spre Wela și Khem care stăteau pe scaun împreună, ceea ce i-a făcut pe toți cei din cameră să privească degetele lui Ken iar el zâmbi in colțurile gurii ca cineva care era satisfăcut de ceea ce face. Ken și-a scuturat umerii în timp ce Seiji l-a tras pentru a nu vorbi.

-Spune ceva, Ken.

-Wela  și Khem sunt împreună .

-La naiba Ken!

-Huh?

-ADEVĂRAT?

Seiji se uită la Ken cu o privire iritată în ochi. Era extrem de nemulțumit de asta împreună cu alte persoane din club. Așa că Seiji a ales să iasă din camera aceea ar vrea să nu știe povestea după aceea.

-P’P’ Saen.

-Vreau să fiu singur.

-Nu fi singur, phi. Ar fi bine să vii să iei ceva de mâncare cu mine. Japan nu l-a lăsat pe Seiji să rămână în starea lui grea singur în inima lui, cel care stătea acolo a fost suficient să observe că Seiji se simțea foarte rău, așa că a ales să alerge după el. Nu vrea să îl lase pe Saen să se confrunte singur cu problema.

-Mulțumesc.

-Da.

Ken privea spatele persoanei pentru care ar face orice iar cere si mai mult atât, treptat se îndepărta de la vedere lui, pleca cu altcineva, o persoană care i-a luat locul care i-a aparținut cândva.
Ken, care intenționase să-l urmeze pe Seiji, sa oprit când și-a dat seama că era prea târziu. S-a uitat la priveliștea îngrozitoare cu inima frânta în spatele mâinii sale mari care a fost ridicat pentru a șterge lacrimile de regret care i se ridicau la coltul ochilor. Ken încercă să-și forțeze un zâmbet, deși durea era prea mare ca să fie exprimat în cuvinte, se preface că îl felicită.

-Fie ca tu să fii fericit, înainte să se întoarcă și să pleci în altă direcție ca o persoană învinsă.
Voi face orice să ajung la tine, Saen... Vreau doar să te uiți la mine pentru o dată este suficient.

Iubire într-un club de noapte 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum