-Ce este prognoza vânzărilor? Știe cineva? a întrebat brusc vocea profesorului.
Diapozitivele sunt proiectate pe tablă. Cel mai bun student din sală a ridicat imediat mâna și a răspuns. Și când el primește acordul profesorului să răspundă, se ridică. Înainte de a vorbi cu încredere.
-Este o predicție, o estimare a sumei sau valoarea produselor și serviciilor pe care compania le va vinde, pe baza previziunilor sau statisticilor, cum ar fi calculul din rezultatele studiilor de piață, populația țintă a produselor și serviciilor companiei .Opinii ale diverselor persoane atât în interiorul, cât și în afara companiei.
-Foarte bine, clar și complet.
-Mulțumesc.
Persoana care a primit complimentul și-a ridicat mâinile în semn de salut înainte de a se așeza, însă în câteva secunde a trebuit să se ridice și să răspunda din nou, din nou și din nou, ceea ce nu este neobișnuit cu o imagine ca aceasta în ochii colegilor de clasă .În schimb, toți l-au admirat.
Părea că acolo era o singură persoană în picioare. S-a simțit enervat. Din cauza lingușirii prietenilor săi apropiați.
Așa că a ales să...
-În continuare, cine poate să-mi spună care sunt cele 2 căi importante și care este prognoza de vânzări?
-Eu.
-Oh, ce faci Khem?
...Ridică mâna pentru a concura pentru un răspuns.
Persoana care l-a tachinat pe numărul unu din sală s-a încruntat și a zâmbit mândru. Khem s-a ridicat și a răspuns la întrebare cu o voce tare și clară, dar ochii îi continuau să se uite la persoana care se uita la el. Tachinator de asemenea Khem nu știe de ce a făcut asta sau poate pentru că Japan îi place să vorbească mult despre Wela în aceste zile, atât admirându-l, cât și dorind să fie prieteni. Oamenii care sunt geloși pe prietenii lor ca el se pot gândi di la asta. Intstinctele celeilalte părți au apărut si se părea că Khem nu terminase doar să răspundă la o întrebare, pentru că după mai multe întrebări ridică grăbit mâna. Răspuns aproape tot timpul. Și trimite, de asemenea, un zâmbet iritant , oamenii care se uită unul la altul trebuie să fie enervati din nou.
-Obicei prost
-Ce?
-De ce îl tachinezi când e aici, ticălosule?
Persoana care a fost prinsă de prietenul său a ridicat din umeri nonșalant și chiar a refuzat cu o fața dreaptă:
-Dacă cineva mă tachinează, pot să răspund. Ce sa întâmplat?
-Este greșit pentru că nu ai vrut să răspunzi pentru a obține puncte, dar ai intenționat să răspunzi pentru că ai fost gelos că l-am complimentat pe Wela. Nu crezi că pot să văd.
-Interesant.
-Încet , hei, este atât de clar că vei muri fără măcar să-și dea seama, a spus Japan batjocoritor în timp ce împingea capul celui mai bun prieten al său. Cu enervare .
-Copil gelos. Mi-e foame.
-Da.
Cei doi tineri s-au ridicat și au ieșit din clasă. Astăzi au luat doar cursul de dimineață. Dar Khem avea o întâlnire cu un profesor după-amiaza, așa că a ales să ia prânzul mai întâi cu prietenul său. Japan îi place să se plângă că nu are ce mânca când se întoarce acasă s-au că sa plictisit de ce gătește mama sa și de conserve de pește.
-Ești sigur că este potrivit să-ți continui studiile acolo?
-Hm, de ce?
-Păi de ce nu? Mă întreb doar dacă mama ta chiar ti-a permis să pleci.
-Nu văd nimic, răspunse Khem cu amabilitate.
Acesta a fost un gest pe care un prieten apropiat încă din primul an ca Japan, l-a văzut imediat:
-Fie sau nu, nu mi-ai spus cu atenție?
Persoana care i-a fost pusă această întrebare a oftat din greu, și-a mișcat gura să vorbească pentru a-și certa prietenul că nu este prea serios.
Persoana care a fost certată a răspuns cu degetul mijlociu 🖕și nu a spus nimic, după aceea, au stat și au mâncat împreună până au terminat. Apoi a întrebat din nou .
-Vrei să mă vin cu tine să-l găsești pe profesor ?
-Nu e nevoie, nu ar trebui să dureze mult.
-Bine. Hai să merg acasă.
Dădu din cap înainte de a se despărți de prietenul său.
Khem a mers încet până a ajuns în față camerei profesorului facultății Anterior, venise să il contacteze pentru al ajuta să facă o scrisoare de recomandare pentru profesorul Le.
Făcând o programare pentru a discuta detalii astăzi.
-Vă rog să-mi permiteți.
-Khem, stai și așteaptă.
-Da.
S-a așezat pe un scaun așezat lângă perete la capăt. Profesorul îi arată sa se uite la spatele familiar al persoanei care stătea în fața biroului profesorului a fost atent înainte de a-și întoarce ochii pentru a citi în schimb documentul din mână pentru a nu-l deranja.
-Ești sigur că nu te vei răzgândi? Acesta este capitalul liber. Te rog, folosește-l înapoi.
-Sigur, Profesore. Nu cred că voi continua studiile, iar după absolvirea de acum înainte probabil că voi începe să lucrez imediat. Vocea cuiva răspunse ferm si clar că nu a existat nicio ezitare în propoziție.
-Mulțumesc foarte mult profesorilor, dar cred că ar fi mai bine să acordăm bursa oamenilor care vor să studieze.
-Păcat, dar e în regulă, Profesorul înțelege.
-Mulțumesc. Când a ridicat mâna pentru a-l saluta pe profesor într-o manieră umilă, fața lui era decorată cu un zâmbet sincer.
-Atunci mă voi scuza mai întâi, a cerut politicos permisiunea. Înainte de a intenționa să iasă din cameră,
-Ah!.
-Uf, scuze.
-Um.
Dar în momentul în care Wela se întorcea spre ușa camerei, persoana care aștepta în spate s-a ridicat exact în aceeași clipă, provocându-și corpurile aproape să se ciocnească. Distanța dintre fețele lor era doar puțin mai mare decât o palma. Două perechi de ochi se întâlnesc întâmplător și imediat, Ne-am dat înapoi pentru a mări distanța dintre noi. A fost surprins în secret că nu și-a ținut respirația accidental în acel moment.
Aceasta nu era diferit Khem care il avea acum in inima lui. Părea că dansa mai violent doar pentru că îi vedea chipul. Este colegul său de clasă dar nu sunt atât de apropiați.
Arata foarte bine
În creierul lui Khem există cuvinte de admirație pentru Wela. Fața celeilalte persoane era foarte bună, pielea lui era fină și ochii ascuțiți. Ochelari de vedere atât de dulci și clari încât sunt ademenitori si pentru că a refuzat să lase loc, oameni s-au încruntat și s-au uitat la el fără înțelegere. Până când profesorul își drese glasul apoi și-a recapăt cunoștința.
-Khem, scuze, ai nevoie de ajutor.
-Ah, um, da.
Khem s-a întors pentru a nu-l lăsa pe proprietarul parfumului proaspăt să treacă. În mod inconștient și-a ridicat un zâmbet pe buze și părea că ceva vrea ca cei doi să mai vorbească puțin. De aceea i-a făcut brelocul pe care îl folosea atunci sa-i cadă din buzunar pe podea, chiar la picioarele lui Khem. Și din cauza reacției mai rapide a lui Khem, s-a înclinat în grabă și îl ridică repede. Khem a zâmbit ușor în secret. Când a văzut brelocul care se potrivea cu numele proprietarului.
-Clepsidra... hmm
-Aici.
-Mulțumesc, atât cuvintele, cât și mâinile sau oprit în momentul în care am întins mâna să iau brelocul de la persoana din fața mea si vârfurile degetelor ni s-au atins. Am ridicat privirea crezând că Khem a vrut să facă asta? Dar când am văzut expresia celeilalte persoane a fost la fel de șocat ca și el, așa că mi-am luat în grabă brelocul înapoi, nu am spus nimic și m-am îndepărtat în grabă pentru a pleca repede din camera profesorului.
-Khem.... Khem...
-Khun Khem !
-Da domnule profesor
-Da, te rog, vorbește.
Lăsând persoana în transă cu un sentiment brusc de fascinație, stând în picioare și privind în spate, uluit. A stat așa aproape un minut. Până când profesorul care aștepta să vorbească cu el a trebuit să strige cu voce tare.
21:00.
Suspin!!
Sunetul unui oftat de care nu știu de câte ori la repetat. Pretențiile mamei lui au răsunat din nou când roțile mașinii s-au oprit în parcarea largă a locului de divertisment. Proprietarul picioarelor lungi de sub pantofi scumpii și-a pus greutatea pe pământ pentru a ieși din mașină. Își cercetă ochii prin zonă, simțindu-se enervat în inima lui de aceste lumini colorate, ele nu sunt mai puțin atrăgătoare. Dacă ar putea alege, probabil că nu ar veni cu siguranță aici pentru tot restul vieții sale. Și din această cauză vrea să evadeze de gazda nebună a barului în altă țară.
-Nong Khem, pe aici.
O voce familiară îl făcu pe cel sprijinit de mașină să se întoarcă și să privească. El a dat din cap către mama managerului care a fost considerat unul dintre participanți la crearea de probleme de data aceasta. Înainte de a merge drept pe cealaltă parte fără grabă.
-Oh Nong Khem, te rog zâmbește. Faci o față ca asta. Mă simt foarte vinovată, spuse mătușa Soi.
Khem clătină din cap la piesa mare... . Continuă Lucy.
Nu se putea abține să nu se gândească la situație. Când chiar nu e mișto ca oamenii harnici sa se întoarcă acasă cu emoție despre povestea care a fost găsită în camera profesorului.
Khun Freya și Lucy provoacă resentimente în inima mea așa.
Cu 4 ore mai devreme
-Nu, ți-am spus deja să te schimbi aici. Ai spus că ai înțeles, Lucy.
-Lucy a notat fiecare detaliu, așa cum i-a spus Madame. Când am vorbit, am dat din cap și am înțeles totul.
-Vreau să leșin.
Vocea mamei se auzi din hol strigând. Fiul care tocmai intrase pe uşă se încruntă confuz, Khem care plănuise să meargă până în cameră s-a dus să-și găsească mama pentru a vedea mai întâi situația.
-Spune-mi așa și mă voi duce și eu să arunc o privire.
-Da, nu, doamnă, astăzi trebuie să mergeți să vă întâlniți cu oaspetele.
-VVIP.
-Vreau să înnebunesc. Astăzi este sfârșitul meu de lume. Hei Lucy.
-Asta este.
Vocile oamenilor se domoliră. Înțelegea epuizare lui lady boss foarte bine, Lucy chiar dorea să preia conducerea oaspeților importanți au voie să stea.
Dacă cealaltă parte nu este acest VVVIP. Probabil că nu ar putea să meargă să-l văd din cauza dorințelor doamnei. Freya, probabil că nu ar putea explica asta atât de direct pe cât te-ai descurca singur, așa că ce ar trebui să faci ?
-Tu, te rog ajută-mă să deschizi calea. Amin.
-Există vreo problemă, Madame Freya?
-Khem
-Nong Khem
-Da!
Omul căruia i s-a spus numele în același timp s-a încruntat confuz. Gestul a doi adulți care dă din cap înainte și înapoi dezvăluind un zâmbet care l-a făcut pe Khem să se simtă puțin neîncrezător.
-Vino
-Ai venit exact la momentul potrivit.
-Este adevărat, acest loc este foarte puternic. Lucy și-a ridicat mâinile în semn de salut. Cu cel mai mare respect pentru că tocmai acum cerșea în inima lui.
Numai Oficialul l-a trimis pe Nong Khem, cred că va trebui să iau un set mare pentru a-i da.
-Ce? De ce te uiți la Khem așa?
-Kem, vino mai întâi să stai cu madame Freya.
Chiar dacă nu era neobișnuit ca mama să mă cheme să stea împreună. Dar Khem știa că situația actuală nu era la fel de normală ca în alte zile. Dar tot se apropie și se așeză lângă ea. Lasă din nou obrazul că mama sa-l sărute în stânga și în dreapta cu afecțiune. Apoi s-a așezat și s-a uitat la față celor doi și aștepta să audă dacă era ceva care să-l tragă înăuntru.
-Ce? Dacă ai ceva de spus, spune-o.
-Khun Freya vrea să-l roage pe Khem să o ajute puțin.
-Dacă folosești cuvântul cerere probabil că nu. Și-a ridicat cu bună știință mâinile la piept pentru că dacă ar fi ceva simplu ca să cumperi ceva sau să conduci o mașină pentru a livra ceva, madame Freya nu ar folosi cuvinte care sună așa sau si-ar legăna mâinile astfel.
-Spune-o.
-Nong Khem mă va ajuta cu siguranță, nu?
-Încă nu am fost de acord...
-Khem trebuie să mă ajute. Altfel, trebuie să fii foarte rău.
-Este chiar atât de rău?
-Da va....
-Haide atunci. M-am pregătit deja. Khem a oftat și a răspuns simțindu-se dezamăgit. Chiar dacă nu cunoștea povestea Ce ar avea de făcut?
Dar cu siguranță nu era ceva ce era dispus să facă o va face și, dacă ar fi să ghicească, probabil că ar fi vorba despre a face ceva la tata acasă.
-Khem, te rog du-te să urmezi oaspeții la club pentru madame Freya, este o persoană foarte importantă. Nici măcar Lucy nu poate face asta pentru mine.
-Nu. Dar de data asta părea că se înșela.
-Khem cu siguranță nu merge acolo.
-Khem, madame Freys știe că nu vrei să mergi, dar este chiar necesar. De data asta, Khem, te rog ajută-o pe madame Freya.
-Nu, absolut nu.
-Nong Khem, te rog ajută-o pe doamnă cu acest oaspete Nong Khem il știe bine.
-Phi Lucy a făcut-o singură. Khem a refuzat cu încăpățânare.
-Dar trebuie să plec.
-Mamă.
-Mama nu te-a forțat niciodată la nimic. Dar de data aceasta problema este cu adevărat importantă, așa că trebuie să merg astăzi în locul mamei tale.
Vocea mamei a devenit mai puternică, precum și pronumele folosite în schimb. L-a făcut pe Khem să știe imediat că nu mai poate rezista la nimic pentru că ei doi au fost împreună în tot acest timp, știa când se poate încăpățâna cu mama lui și când nu-i plăcea dar trebuia să se supună. Chiar dacă nu fusese niciodată pedepsit sau forțat, să fie ignorat de mama și să nu vorbesc cu el a fost mai dureros. Și din această cauză, a trebuit să stea aici în fața Deep Night, cel mai bun club de gazdă din țară, un loc pe care Khem nu-l plăcea deloc.
-Unde este oaspetele tău important?
-Va fi aici în curând.
-Deci, ce încredere mi-a dat madame Freya să am grijă de oaspeți? De ce nu-i lăsați pe bărbații din club să vină să vadă singuri?
-Nu vă faceți griji deloc. Nong Khem tocmai i-a primit de bun venit. Mă ocup eu de restul.
-Ce crezi că vrei să fac? Îi plac acele lucruri, nu?!
-Nu, nu, nu am vrut deloc să spun așa.
-Bun.
Khem a fost atât de enervat încât a uitat să vorbească emoționat cu secretara mamei sale, și-a ridicat mâinile la piept când se gândea la sine. Mă comport ca bărbații din magazinul alimentar sunt atât de nemulțumit încât vreau să mă întorc și să merg acasă.
-Khem
Dar înainte de a putea mișca piciorul m-am lovit de persoana de la care trebuia să provină. Întâmpinându-mă strigându-ne unul pe altul, așa mai întâi.
-Ah, mătușă Soi, Buna. Khem ridică grăbit mâna în semn de salut. Sora mai mare a tatălui a fost puțin surprinsă, dar nu se aștepta ca oamenii din acea casă să vină aici pentru că știa relația dintre mama lui cu familia tatălui.
-Nong Khem, te rog invită-o pe mătușă în club.
-Da, te rog vino mătușa Soi.
Soi a intrat în club cu nepotul ei. Ochii ei au scanat atmosfera locului cu gânduri părtinitoare. Buzele i s-au zvâcnit fără nicio intenție de a o ascunde. Ochii se uitau la tineri gazdă care erau plini de ostilitate.
-Aceasta este munca de care mama ta este atât de mândră. Toți acești bani murdari sunt folosiți pentru a-mi întreține nepotul. Este cel mai dezgustător. Uite, uită-te la toți acești bărbați care se vând pe bani.
-Nu, Nong Khem.
Lucy a strigat repede când a văzut expresia flui Khem. A știut imediat ce avea de gând să facă. Pentru că deși Khem nu era mândru de munca pe care o făcea Madame Freya, dar acest tânăr își iubește foarte mult mama și nu va permite nimănui să-o critice.
-Khun Soi , te rog să aștepți un moment. Îi voi da copilului băuturi pe care sa le servești.
-Da, orice vrei să faci, fă-o.
-În altă problemă, madame Freya ar dori să-și ceară scuze abundente astăzi. Nu poate să vă întâmpin ea însăși.
-Este bine. Nu vreau să mă implic prea mult cu acea mamă. Vreau doar să-l văd pe Khem și să văd această performanță proastă.
Khem strânse strâns ambele mâini cu furie în inima lui. El a crezut că, dacă cealaltă parte va continua să o vorbească de rău pe mama lui, Khem nu va mai permite asta niciodată.
-Mătușă, te roagă sa vi înapoi și să locuiești cu tatăl tău. Banii sunt murdari. Cu cât își folosesc viața mai mult, cu atât va fi mai rău. O sa arați ca mama ta. Tata nu va luat încă.
😠
-Spectacolul a sosit, Nong Khem, Khun Soi .
Lucy o întrerupse repede cu o voce tare pentru a opri cearta.
Khem recunoscu ca acum nu mai poate respira, simte ca e pe cale sa se înece. Asta e tot noroc, pentru ca are ceva merit. Situația a fost la un pas de a izbucni, așa ca si-a găsit momentul in rai.
Deschiderea spectacolului pentru a ajuta.
Khem bârfea și pufăia, nemulțumit de insultele pentru propria mamă aproape că a dat înapoi. Ar putea fi bătrân atât în înfățișare, cât și în creier, dacă phi Lucy nu intervenea mai întâi.
-Nu contează, Nong Khem. Este mai bine să urmărești spectacolul, nu l-ai văzut niciodată înainte Lucy va veni în curând.
-Da
A acceptat fără tragere de inimă, dar a acceptat să se întoarcă și să privească scena. Lucy alergă în spate. A urmat lumina care se stingea.
Deschizându-se unul câte unul după instrucțiunile lui Lucy, ceea ce de data aceasta face, este rolul de a fi un maestru de ceremonii.
-DJ James, luminile sclipeau puternic în locație. Proprietarul numelui recomandat de Lucy este un bărbat cu față străină se înclină în semn de salut înainte de a începe să pună melodii optimiste.
-Great. Apoi s-a aprins și o altă lumină. Apariția unei tinere gazde foarte talentate care a venit să danseze. Arătându-și silueta puternică cu multe tipuri de echipamente, provocând țipetele oaspeților de sex feminin tare în tot clubul .
-În continuare, Seiji și Ken!
Țipăt
Aplauzele și țipetele au fost mai puternice decât înainte doar pentru că numele celor doi tineri ale căror lumini încă nu le luminau fata vine într-o ținută frumoasă de magician. Împreună cu o performanță drăguță făcând fetele să râdă și să zâmbească.
Khem a urmărit performanțele gazdelor de top ale clubului cu sentimentul de a nu înțelege mare lucru. Deși nu ii place, ia admirat in suflet, pentru că dacă nu ar fi fost bine antrenați, probabil ca aceste performante nu ar fi cu siguranță menite să te uiți până nu-ți poți lua ochii de la ei.
Mătușa Soi a spus că nu-i place, dar acum i se umplu ochii de plăcere.
Luminile de pe scenă s-au stins până s-a întunecat din nou complet. Tânăra gazdă și-a desfășurat magia până la sfârșit, înainte de a deschide încet ușile una câte una în locurile în care se aflau primele cinci tinere gazde ale clubului.
Până s-a aprins ultima lumină. Tânăra gazdă numărul unu a clubului, un tânăr cu o constituție zveltă costum negru mulat, decorat cu paiete argintii. O față bine modelată dezvăluie un zâmbet seducător. Ochii strălucitori privesc la clienți îmbietor, ademenindu-i.
-Micuţul Wela!
😲!!!
Înainte de a se opri la cineva la care Khem nici nu s-a gândit că il va întâlni aici
-Wela?
-Khem?
CITEȘTI
Iubire într-un club de noapte 💜
Romance⚠️🔞Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept : Guy Suwannaroj...