-Wow!!! Ple ai călcat pe rahat!
-Ah, nu e un rahat, este doar murdărie.
Se aud urletele și strigătele primului grup de clienți care intră în club, ochii personalului de curățenie s-au întors să se uite, Khem, care tocmai ridicase mopul, a fost nevoit să se întoarcă înăuntru din nou când realizează situația. Și când merge spre zona în care clienții calcă pământul apoi frecă pantofii pe podea. A pus o găleată cu apă amestecată cu oțet. După cum a spus DJ James apoi freca cu mopul în zona in care clientul a făcut mizerie cu nemulțumire.
Prin urmare, făcând-o pe clientă să-și ridice picioarele și să se eschiveze la stânga și la dreapta. Strigând frustrată și supărată:
-Ce este asta! De ce trebuie să-l ștergi acum?
Dar Khem a continuat să șteargă până când ea a dat înapoi și s-a izbit în găleata cu apă pe care o pusese Khem.
-Ce miros este? Oțet!
-Rahatul!! miroase foarte mult.
-Ai adus parfum, întreba ea. Ce zi proastă pentru mine? s-a plâns Ple în timp ce își întindea mâna să ia flaconul de parfum de la prietena ei si se uită la Khem cu nemulțumire.
Și nu doar Ple a fost frustrată pe angajatul de la curățenie .
-Ce fel de nebun șterge podeaua cu oțet? pentru că cele două prietene au continuat să se certe cu Khem.
-Pui o întrebare ciudată. Dacă ai fi fost deștept, nu ai aici sa ștergi podeaua, 😁.
-Oh wow, 😅
-Foarte adevărat, Ple. Hehe.
Întregul grup a fost de acord cu cuvintele jignitoare ale lui Ple și a râs mult. A fost o acțiune care la făcut pe Khem sa simtă că sângele îi curgea pe față. Strânse din dinți pentru a nu-și pierde controlul emoțiilor.
-Nu știu cum este să ai pe cineva să șteargă podeaua. Dacă nu sunt oameni ca mine, cine va curăța rahatul pe care călci? Khem a subliniat cuvântul caca în timp ce se uita în ochii femeie cu o personalitate proastă.
-Probabil. Trebuie lăsat murdar ca... Khem încetă să mai vorbească la sfârșitul propoziției, folosind doar priviri pentru a se uita la toți cei din grup. A fost o acțiune care i-a făcut pe cei patru să facă ochii mari în stare de șoc. A rânjit fără să se gândească, fără să se teamă de ochii enervați ai lui Ple. Nici nu i-a păsat de scuzele ei.
-Am spus că e murdărie, nu rahat. Cauți probleme cu mine? Stai, tipul ăla care șterge podeaua?
-Asta ca să nu știi despre ce vorbești?
-Da, deci cum îți asumi responsabilitatea pentru că acest baiat inteligent care a udat cu apa și oțet clienții?
-L-am prins eu...
-Trebuie să ne cerem scuze, client. Înainte ca Khem să poată termina cearta, persoana care a stat și a urmărit situația o vreme a intrat și a rezolvat situația. A folosit o batistă pentru a șterge ușor tivul cămășii
- Dacă nu te superi, lasă-mă să am grijă de tine în seara asta.
-Da .. DA.
-Adevărat, cu siguranță, Nong Wela.
-Suntem foarte norocoase.
Situația s-a schimbat imediat ce se apropiat Wela. Un client furios care părea gata să ia măsuri sa sa schimbat cu un zâmbet dulce și o dispoziție bună care i-a depășit propriii ochi. Se comportau ca și cum Khem nici nu mai era acolo .Nici măcar nu se gândea să-și prelungească cearta.
-Atunci, te rog, vino pe aici.
-Wela
Wela a încetat să urmărească forța mâinii care îi trăgea încheietura . Fața lui fermecătoare s-a întors pentru a întâlni ochii persoanei care l-a privit cu îngrijorare.
-Clubul tocmai s-a deschis. Ai de gând să lucrezi ?
Wela a dat din cap ca răspuns. Dar se pare că cealaltă persoană nu a făcut-o pentru că nu se simțea confortabil?
-Este în regulă, începe doar devreme, dar să nu crezi că o să ajut gratis. O să ies și să colectez daunele. Hai să ne pregătim, a spus Wela tachinator. Cu un zâmbet pentru al face pe Khem să se simtă mai bine.
Și a funcționat pentru că Khem a zâmbit
-Da, a spus Khem
Discuția s-a încheiat pentru cei doi și Wela sa despărțit pentru a avea grijă de clienți. Cât despre Khem, a luat găleată cu apă amestecată cu oțet în spatele clubului și goli încet apa din găleată. În mintea lui s-a gândit la chestiunea pe care i-a recomandat-o și DJ James
-Cine este această persoană proastă? Lucrurile cu adevărat bune nu ar fi la curățenie. Este sau nu adevărat?
Plângându-se supărat de clientului cu care a avut o problemă . Chiar dacă mirosul de otet nu era foarte plăcut, a șters pata foarte bine.
-Nu poți să-l ștergi?
-Da, phi, foarte murdar.
-Cu siguranță vei lua mirosul cu oțetul.
-Oţet? Te lauzi?
-Tu crezi asta. Acesta este majordomul legendar al lui Trae, James.
La acea vreme, Khem nu credea în secret cuvintele lui DJ James pentru că nu se putea gândi la nimic care mirosea atât de puternic și care va fi folosit pentru a curăța murdăria si care va acoperi mirosul foarte tare? Cu siguranță mai mult decât înainte. Dar când phi a ajutat să confirme din nou, așa că a intrat și a scos niște oțet din bucătărie pentru a-l încerca și a funcționat.
-O, e adevărat, phi.
-Este adevărat. Crezi că James este un prost?
-Nu, pur și simplu nu credeam că o sa funcționeze.
-Este bine că nu ai încredere în oameni ușor. Vei regreta mai târziu.
-Treci la modul pasiv, James. Haha.
Khem a râs zgomotos împreună cu Great. Au discutat dezinvolt despre chestiuni generale până când lui Khem ii veni în minte o întrebare pentru gazda. Deși de gândea de o lungă perioadă, dar bineînțeles nu și-a permis să se îndoiască de Wela.
-Bine, Phi Greet, lasă-mă să te întreb ceva.
-Spune.
-De ce nu vii să lucrezi cu phi? Îi văd de multe zile acum.
-Oh, nu trebuie să te grăbești să ieși. Vei suna deja ori de câte ori vei ieși. Ieși repede și te vei îmbăta repede.
-Oh, este și gazda beată? a întrebat Khem șocat. Întotdeauna crezuse că oamenii care lucrează așa trebuie sa aibă un gât mai dur decât o conductă de apă
-Pentru gazda este o nenorocire. Te poți îmbăta complet dacă găsești alcool la care ești alergic. Câteva pahare și vei fi bine.
-Oh, e înfricoșător.
-Oh, a ridicat Great din sprâncene, repetându-și propriile cuvinte.
-Nu lăsa clienții să știe la ce ești alergic. Vei fi beat din nou, a spus DJ James în timp ce se uita la fața lui Great cu ochii învinovățitori, dar ascundeau îngrijorare.
-Îți faci griji pentru mine?
-Acum mergi la muncă. Clubul este deschis încă?
Dar când a fost întrebat de Great pe un ton rugător. James a clătinat cu indiferență din cap și a plecat imediat.
În acel moment, Khem care stătea uitându-se la cei doi era uluit. Și-a încruntat sprâncenele gândind profund, dar a ales să nu il intereseze. Pentru că credea că cei doi sunt probabil foarte apropiați unul de celălalt si se tachinau unul pe celălalt așa.
Khem și-a adus mintea înapoi în prezent, dar totuși s-a gândit la povestea îmbătări gazdei conform instrucțiunilor lui DJ James. Un anumit sentiment chiar acum îl făcea să-și facă griji în privința lui Wela . Prin urmare, Khem a spălat în grabă mopul de pământ și l-a agățat să se usuce repede înainte de a merge înapoi în club.
Khem s-a dus la marginea clubului și s-a ascuns într-un loc unde la putut vedea pe Wela și imagini cu atmosfera veselă a grupului. Un client cu aspect frumos dar personalitate contraproductivă l-a făcut să se simtă din nou enervat. Clientul avea o sticlă de vodcă din care turna iar și iar in paharul lui Wela în mod deliberat că și cum ar vrea să îl îmbete .
Khem se simțea inconfortabil că nu poate face nimic el era îngrijorat încearcă să privească în altă direcție în timp ce se gândea la o cale.
Dar acel moment....
-Tu!
-Khem
Ochii i-au căzut pe cineva care nu ar fi trebuit să fie aici de la început. Si da! L-a văzut pe Japan prietenul său apropiat, într-o ținută de chelner.
Khem își întoarse atenția de la Wela și dădu din cap spre Japan sa îl urmeze până în spatele clubului. Cei doi au luat cate un scaun sa stea era pentru ca angajații să se odihnească. La această oră, clubul tocmai se deschisese și încă nu ieșise nimeni.
-Cum ai ajuns aici, Japan? Khem deschise problema primul și se uită fix la chipul prietenului său, care acum zâmbea.
-Răspunde.
-De fapt, nu am plănuit să lucrez aici. Aceasta este o poveste lungă.
-Spune?
-Ei bine, zilele trecute am luat un taxi și m-a dus în locul nepotrivit. I-am spus Soi Danai dar m-a adus la Deep Night, a mai spus Japan cu o expresie serioasa
-Și te-am văzut accidental? Așa că astăzi am venit sa arunc o privire sa mă asigura dacă ești gazda aici. Nu credeam că... Terminând de vorbit, se uită la ținuta prietenului său cu neîncredere în ochi.
-Oh, băiete, l-am văzut și pe Wela. Când este îmbrăcat atât de frumos pentru a-și face treaba, probabil că nu este ca tine, nu?
-De ce sa fie ca mine? Khem era atât de enervat pe prietenul său, încât nu s-a putut abține. A trebuit să-si lovească mâna în capul lui odată.
-Eu sunt rănit. OK, când faci ceva, nu-mi spune că ești gazdă, haha!! Serios, Doamne.
-Tu m-ai striga tare, Khem la certat pe Japan pentru că a fost surprinsă.
-Oh, îmi pare rău. Persoana care a fost lovită de două ori de prietenul său a ridicat mâna. Sus ca scuze
-Deci, ce poate face gazda? Acceptați îndrumare? În cazul în care economisesc bani pentru al câștiga pe Wela.
-Te simți bine? Vei economisi bani pentru a cumpăra o gazdă. Numărul unu este să studiezi cărțile.
-Numărul 1! Numărul 1? Oh, mi s-a făcut pielea de găină, Khem
-Direcția din fața ta. Khem se simțea obosit să vorbească cu Japan. Este cel mai apropiat prieten al lui de patru ani
-Fața mea arată ca un călugăr care tocmai s-a adâncit.
-Îmi pare rău, prietene, arăți atât de frumos. Japan a ridicat mâna pentru a-și saluta prietenul care se prefăcea că il lovește din nou. De ce trebuie să ștergi podeaua? Ești obosit.
-Nu știu, mama știe.
-Cine este mama ta? Mătușa Cook?
-La naiba, proprietarul clubului.
-La naiba! Nu-mi spune că ești fiul lui Freya?
-Ușor, nenorocitule! Khem și-a întins grăbit mâna pentru a acoperi gura prietenului său. Ochii i s-au mărit de șoc la cuvintele lui Khem. De fapt, când a vorbit, Khem nici nu s-a gândit la asta. Mai degrabă se numește o slip-up.
-Nimeni aici nu știe cine sunt, înțelegi?
Japan dădu din cap la cuvintele lui Khem. Și se prefăcea că a închis fermoarul gurii când Khem l-a eliberat .
-Esti și mai ciudat decât Wela sti.
-Vorbește mult și vii să lucrezi aici. La ce te gândești?
-Nu știu. Situația este atât de rapidă încât sunt complet confuz.
-Atunci haide, nu trebuie să vii mâine. Îi voi spune mamei pentru tine.
-Hei, hei, nu mă critica, o voi face!, a refuzat Japan. Urările prietenului sau imediat .
-Cu cât știu mai mult că lucrezi aici, cu atât mai mult trebuie să o fac. Poate voi afla secretul pentru a fi numărul 1 când mă ascund aici.
-Înainte de a veni aici, pe care le-ai luat? Khem clătină din cap. Creierului de pe locul doi al generației pe lângă faptul că e bun la studiu era și bogat dar tipul acela Japan se pricepe și la imaginarea lucrurilor. Nu înțelege că tolerez să fiu cu el. Cum a ajuns aici până acum?
- Du-te să-ţi faci treaba. Sunt enervat.
Sunetul muzicii lui DJ James este puternic în tot clubul. Beat-ul este greu și incitant, făcând clienții mai distrați. Inclusiv masa gazdei numărul unu a clubului, care la acest moment părea să se distreze mai mult decât muzica.
Seiji se uită la momentul potrivit. Wella era atât de beat încât a început să nu mai poată scăpa de griji. Fața lui albă a devenit atât de roșie încât cu greu putea vedea culoarea originală. Ochii lui au început să rătăcească. Plutind ca o forță inconștientă prin urmare, a trebuit să se întoarcă să se uite la fața lui Ken. Tocmai s-a întors de la lăsarea unui client la club.
Ken, care a înțeles bine privirea prietenului său apropiat, a mers să se apropie de Wela, a preluat ritmul dansului clienților. S-a aplecat amuzant și a întrebat cu îngrijorare.
-Te simți bine?
-E în regulă.
-Daca e sa mă chemi pe mine sau pe Seiji.
-Oh, da din cap de parcă ar cunoaște și apoi reveni la distracția clientului pentru a nu fi observați. Chiar și acum el era atât de beat încât o să vrea să vomite.
Gazdele din club priveau momentul cu îngrijorare. Este ceva ce au fost învățați de madame Freya de când au început sa lucreze. Gazdele de aici sunt tratați ca niște frați. Deși sunt momente in care nu se plac, trebuie sa rezolve problema până la capăt că să pot continua să lucreze împreună. Altfel, amândoi va trebui să plece.
Prin urmare, atunci când se uită la situație, clienții sunt un grup care intenționează să o tachineze pe gazda pentru distracția lor. Vor fi cu ochii pe asta în caz de urgență, astfel încât să poată merge în ajutor la timp. Dar nu doar gazdele au grijă una de cealaltă. DJ James privește si este ochii și urechile tuturor.
James a pornit muzica de la player când a văzut că situația începe să se înrăutățească. A coborât și a rămas pe loc. Capabil să il vadă pe Wela și să intre să ajute când copilul are nevoie.
-Oh, ești deja jos?
-Da
-La ce te uiți?
James și-a ridicat capul spre masa lui Wela făcându-i semn lui Khem care tocmai a intrat să-l întâmpine
-Este alergic la vodcă.
-Oh! Deci ce faci?
-Ken și Seiji se uită. Nu-ți face griji.
Khem a fost imediat tulburat de ceea ce știa și ceea ce vedea. A vrut chiar să intre și să-l ia pe Wela de la acea masă. Dar a trebuit să se oprească.
- Va fi bine?
-Wela este bun. Doar nu lăsa clienții să-l prindă și să afle la ce este alergic. James speră că Wela nu va avea ghinionul să fie prins.
Paharul a dispărut!! Paharul a dispărut!! Paharul a dispărut!!
Aclamațiile de la masa de care se ocupa Wela au continuat să fie puternice. In ochii lui Khem, erau scântei peste tot. Nu-i plăcea ideea că clientul se apleca sau că ii îmbrățișează talia și încet își mișcă mana în jos ca și cum l-ar fi molestat pe Wela .
Dacă nu ii era teamă că clubul va avea probleme, garantat ca Khem ar intra să rupă cercul și l-ar fi scos pe Wella cu mult timp înainte, se vedea cum încerca să refuze paharul care i se oferea. Lua o pauza, dar totuși il forțată să bea, a făcut ca furia să escaladeze.
-Încă un pahar, Wela. Dă-mi de băut.
-Așteptați un minut.
-Doar un pic e bine.
-Aș vrea să mă odihnesc o clipă. Când a încercat să refuze, nu a funcționat.
-Ești beat acum? Hmm- nu-mi spune că pierzi cu vodcă, e bine!! Atunci trebuie să bei mai mult. Vreau să te văd cât de sexy ești când vei fii beat? Comanda încă unul!
-Să mergem! Copii Super Shot, a sosit un set mare.
Când își dă seama de dezastrul care urmează să se întâmple cu el însuși, încearcă să se gândească la o modalitate de a rezolva problema care urmează să se întâmple. Nu-i place, când este puțin beat, nu este pentru că se comporta rău sau urât? doar că mâine studiază .
-Vodca pe care ai comandat-o a sosit, la client. Spuse Japan
Wela când auzi o voce familiară, ridica privirea. Apoi am fost șocat când am văzut cine este. Aproape că a ratat apelul. Numele colegului său de facultate au fost făcute public, dar Wela a rămas calm deși ochii lui sugerează ca era foarte surprins. Locația și situația actuală fac momentul să aleagă sa stea în liniște, uitându-se la Japan si ridicând votca pe care i o înmână clienților unul câte unul. Înainte de a întinde mâna să ia paharul lui din mâna prietenului său care i-a aruncat o privire din nou.
-Bea acum, Phi. Bea acum.
Uralele clienților au făcut dificilă reținerea băuturii. În inima lui Wela s-a gândit să îl învinovățească destul de mult pe Japan că încă i-a dat paharul, dar apoi am fost șocat de gustul băuturii. A înghițit dar a trebuit să facă totul normal pentru a nu fi prins de clienți.
Când se uită întrebător la fața lui Japan, Japan își scutură din umeri și își întoarce privirea spre partea laterală a clubului, unde se uita ochii prietenului sau, a văzut că mai era cineva acolo stând si privindu-l... era Khem
-Acesta nu este alcool!!! Gazdele folosesc această metodă pentru înșelarea totală a clienților!
CITEȘTI
Iubire într-un club de noapte 💜
Romance⚠️🔞Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept : Guy Suwannaroj...