ZIUA EVENIMENTULUI
În sfârșit, a sosit ziua pe care toată lumea o așteptase. Interiorul clubului în acest moment era decorat cu o temă de albastru închis și bronz, inspirat de cerul nopții și de lună, este o perioadă liniștită dar frumoasă.
Toate echipamentele de astăzi au fost aranjate foarte bine scaunele pentru oaspeții importanți care au primit carduri de invitație au fost pregătite și suficiente pentru numărul de invitați.
-Khun Fre, pot să-l păstrez?
-Huh? Khem ridică privirea după aranjarea suvenirurilor pe masa din fața , Khem ridică ochii spre Freya cu o privire întrebătoare .
-Khun Freya, îți place?
-Este primul mare eveniment al clubului. Khun Fre vrea să-l păstreze ca suvenir.
-Prima dată? Khem a fost surprins de cuvântul prima dată
-Nu, ai mai făcut-o vreodată?
Freya s-a întors și a dat din cap cu un zâmbet și o privire de mândrie în ochii față de fiul ei .
-Fără Khem, clubul nostru probabil nu ar face așa ceva. Ea și-a pus mâna pe obrazul lui Khem.
-Mulțumesc, Khem, pentru dedicarea ta față de Deep Night.
-Schimbă-ți mulțumirile. Este... mai bine să îmi dai clubul.
-Vrei asta acum? Khem a dat din cap, dorind să nu se gândească, așa că Freya a făcut o expresie gânditoare, intenționând să-l tachineze pe Khem,
... lasă-mă să mă gândesc mai întâi.
Dar apoi s-a prefăcut că răspunde, astfel încât oamenii care așteptau să strige în semn de protest:
-Awww, te rog dă-mi-l , Khem o imploră pe Freya, dar ea se comportă de parcă și-ar fi scuturat umerii. Ignorându-l.
-Ooi Khem este singurul moștenitor.
-Cine a spus că mai e timp pentru încă unul? L-a tachinat pe fiului său.
-A da Khem este ca și cum ai acorda timp.
Mama și copilul se joacă împreună în fața tejghelei este o poză pe care și-o poate imagina oricine. Când a văzut-o, nu s-a putut abține să nu zâmbesc. La fel ca Meiji care tocmai intrase cu un buchet mare de flori, ea a zâmbit larg, gândindu-se la cei doi oameni pe care îi iubea.
-De ce te joci, mami?
-Oh, ai sosit. Mulțumesc.
-Bună, mătușă Meiji.
Khem și-a ridicat mâna pentru a saluta cu un zâmbet larg, spre deosebire de Freya care și-a întins mâna pentru a primi buchetul de flori pe care l-a predat Meiji cu un chip plin de fericire.
-Mătușa Meiji este aici, așa că hai să ne plimbăm și să mai verificăm lucrurile încă o dată, e bine?
-Hai, mătușa ne va ajuta să aruncăm o privire.
Khem și Freya s-au plimbat prin magazin pentru a verifica ordinea cu Meiji mergând de ambele părți ale lui Freya și Khem pentru a ajuta să-și dea cu părerea. Khem a ales să se oprească din mers și să le lase singure pe cele două femei. Putea să vadă ce simțea mătușa Meiji pentru Freya, și este sigur că și mama lui gândește la fel, dar Khun Fre este o persoană care gândește mult și poate nu este ușor să accepte unele lucruri.
Khem nu intenționa să intre în necazuri și le lasă pe amândouă să învețe.
-Uau, porți o ținută de cuplu? Doamnă, atât de drăguț.
-Lucy, despre ce vorbești?
-Nong Khem, uite. Ce am spus greșit?
Khem se uită serios la cele două femei din fața lui și dădu din cap în sus și în jos pentru a răspunde că era de acord cu Lucy.
-Așa ți-am spus să te îmbraci ca un cuplu așa? Și sunt un cuplu adevărat. Sau un cuplu imaginar?
-Ce mizerie, Lucy.
-Care este mizeria, doamnă? Uită-te la Nong khem și Wela. Nu e nevoie să te prefaci, clubul nostru ar trebui să aibă o temă mai roz.
-Mergeți , Freya și-a ridicat mâna pentru a face semn către directorul clubului .
-La această vârstă, ce fel de iubit voi avea ? Hai să mergem cu toți la treabă.
-Ha ha, hai să mergem, Nong Khem. Să mergem la munca pe care o iubim.
Fiul ei și directorul clubului au plecat în urma cuvintelor ei. Freya a clătinat din cap la piesa mare a lui Lucy. Ea este atât de bătrână și să aibă un iubit nu ar fi foarte atractiv.
-Acești oameni spun doar prosti.
-Dar mă interesează.
-Noi, suntem deja la vârsta asta.
-Um.
Meiji era tăcută și nu spuse nimic, dar inima o durea până la punctul de a fi plină În ultimele câteva luni, se gândise doar la asta. Totul e la fel, îmbrățișarea, sărutarea, atingerea una pe cealaltă. Asta fac prietenii?
-Hei, ce e în neregulă? Ai tăcut de când erai jos.
-Nimic.
-Nu minți, ridică Freya chipul persoanei care refuzase să-i întâlnească ochii.
-Suntem bine așa, nu-i așa?
-Ce fel de lucru este acesta, Freya?
-Cum suntem prietene bune?
-Prietene?
-Um...
-Unde se sărută prietenii? Ce fel de prieteni fac asta?a spus Meiji cu o voce tremurândă. Ea și-a smucit capul departe de mâna lui Freya pe care o iubește până o doare inima .
-Dar dacă vrei să fiu prietena ta, atunci o voi face. Freya, să nu vorbim despre asta astăzi. Te rog să îți termini munca mai întâi.
-Meiji.
-Consideră-o cererea mea, Freya.
Freya scoase un oftat greu. Dar a trebuit să dea din cap și să accept că ea ar trebui să se lase mai întâi să-și stabilească gândurile. Azi nu este ziua să ne gândim la aceste lucruri. Va trebui să se descurce cu asta.
-Îl vezi pe Wela?
-Nu.
-Cine îl poate vedea pe Wela? Khem s-a plimbat prin club căutându-l pe Wela. Pentru că de când s-a întors în vestiar cu phi Lucy, încă nu a văzut chipul iubitului său .
-Phi James, phi Great l-ai văzut pe Wela ?
-Wela .... Oh.. tocmai acum a spus că se duce în sala de antrenament.
-Mulțumesc mult Phi.
Și când a primit răspunsul de la cei doi oameni care se tachinau unul pe celălalt, el a ieșit imediat din vestiar cu ceva anxietate. În mintea lui s-a întâmplat ,ceea ce spera să nu se întâmple . Cele două picioare a lui Khem înaintau cu rapiditate încât aproape s-a transformat într-un sprint.
-Ai!!!
Dar nu pare să fie la timp.
-Wela!!
Vederea îl făcu palid. Wela plutește în aer a căzut în fața ochilor lui și nu a putut face nimic. Nu a fost norocos la fel ca data trecută.
-Unde te doare Wela? E ceva în neregulă, sun o ambulanță.
-Nu, sunt bine. Wela s-a ridicat repede și pentru că îi era teamă că persoana iubită va fi îngrijorată.
- Nu face o mutră atât de aprigă.
-Cum poți să nu mă lași să te cert? Ți-am spus să nu exersezi singur.
-Vreau să iasă bine.
-Deci este bine? Khem oftă frustrat că cealaltă persoană nu i-a ascultat deloc cuvintele
-Ești sigur că e în regulă?
-Sigur, ai! Glezna.
-Așează-te, tu așează-te mai întâi. Wela s-a ghemuit în fața lui Khem sprijinindu-i ușor gleznele în timp ce le mișca ușor înainte de a le pune înapoi în locul lor inițial.
-An glezna întoarsă. Cum e asta? Nu mai fac performanță.
-Nu!
-Nu împinge Wela.
-Khem.
-Nu voi permite. Stai aici și așteaptă. Mă duc să iau o fașă pentru a o înfășura pentru tine. Și dacă te încăpățânezi, o să tai și eu frânghia aia.
După ce a spus asta, Khem a ieșit repede din cameră pentru a ridica trusa de prim ajutor apoi a fugit înapoi cât a putut de repede. A înfășurat încet și cu grijă fașă în jurul gleznei celui care stătea cu capul plecat și nu a vorbit până când a terminat.
-De ce nu încerci să stai în picioare?
-Wela
-Ești atât de încăpățânat.
-La naiba, vreau ca mama să vadă! Ştii.
Oftat. Poate că este o idee bună să o lovești încă o dată
-Oh, fă ce vrei, a trebuit să cedez din nou. Dar nu face nimic dincolo de puterea ta și eu te voi ajuta.
Pe lângă haosul din sala de antrenament ,afară încep oaspeții sa vina treptat, a fost la fel de haotic. Japan care era odinioară începător acum este atât de agil încât nu are nevoie de nimeni care să-l învețe.
Colegii de facultate ai lui Wela s-au reunit ca o gașcă întreagă, inclusiv un grup de bărbați. Toată lumea a intrat cu o expresie emoționată. Ridică capul și privește în stânga și în dreapta, totul în jurul tău este haotic.
-La naiba, acesta este clubul gazdă?
-Cred că este ca orice alt pub.
-Dar miroase atât de bine. În pub, nu cred că ar trebui să miroasă așa. Hei, ai și tu un fundal. Hai să facem poze!
-Hai să mergem. Toți au fost de acord cu invitația prietenului lor, așa că s-au grăbit împreună să facă poze cu „semnele luminoase”.
-Este aici. E deschis.
Semnul iluminat care fusese pregătit dezvăluie numele de pe el. Era cuvântul „Wela”, numele gazdei numărul unu a clubului.
-Profesore! Profesore!!
Era profesorul care tocmai intrase în hol. Studenții țipau de entuziasm să-l vadă pe profesor.
De asemenea, profesorii au fost șocați să-i vadă pe elevi.
-Hai să facem o poză, profesore!
Unul din gașca de tineri a alergat și l-a târât pe profesor să facă poze cu ei. L-au pus în mijloc pe un bărbat mai în vârstă și i-au întins un semn luminos.
-Foarte tare, profesore.
-Du-te, hai să intrăm înăuntru.
-Vă rog să veniți pe aici. Recepționerul ia introdus pe profesor și pe prietenii săi la mesele puse la dispoziție, apoi le-a lăsat pe gazde să aibă grijă de ei.
Oaspeții tot veneau. Erau polițiști care intrau și inspectau clubul, dar astăzi au venit în haine normale, nu îmbrăcați în uniforme ca de fiecare dată .
Nu după mult timp a sosit mama lui Wela. S-a comportat confuză, s-a uitat în stânga și în dreapta, părea complet albă și dezorientă. E bine că Lucy își amintește chipurile oamenilor. Se grăbește și fuge să-i ureze bun venit. Și l-a chemat pe Japan să o ajute să o aducă pe mama lui Wela să stea jos.
Soi Nang însăși a participat și ea la acest eveniment chiar dacă fața este strânsă ca a unei persoane care tocmai a făcut injecții cu Botox. Soi Nang stătea cu brațele încrucișate într-o ipostază regală. Freya încă nu s-a întors să o vadă pentru că era prea ocupată să vorbească cu poliția ,a fost acolo până când Meiji a trebuit să-o înghiontească pe Freya care s-a scuzat apoi. Persoana care vorbea cu o prietenă a venit să-o întâmpine pe ruda din partea fostului ei soț cu o față care se prefăcea fericită.
-Buna, phi. Mulțumesc ca ați venit.
-Da, chiar nu vreau să vin. Fratele meu, de acolo vrea să vină.
Freya a fost șocată de cuvintele pe care le-a auzit pentru că fratele mai mic al lui Soi Nang era Tat, fostul ei soț. Și nu a trecut mult până a urmat-o în hol într-o manieră politicoasă împreună cu salutarea tuturor tinerilor angajați înainte de a se întoarce pentru a face contact vizual cu Freya.
-Tat? Freya avea o privire care nu-i venea să creadă că se întâlnește cu acest bărbat la clubul ei.
-Nu te-am văzut de mult. Ești bine?
-Da...
-Am auzit-o pe sora mea că este un eveniment aici. Așa că am cerut să vin. Tocmai mi-am amintit că nu am mai fost niciodată aici. Probabil că nu contează, nu?
-Nu face nimic astăzi le permitem bărbaților să intre. Oricum, te rog intră înăuntru, Japan.
-Da, phi Ya.
Japan și-a întins mâna pentru a-l invita pe bărbatul care semăna cu prietenul său să intre în club conform instrucțiunilor șefului.
Japan aranjează băuturile. Când a terminat, s-a dus să salut și să vorbesc puțin cu prietenii, înainte de a merge în secret să-și caute iubitul mai în vârstă. Vrea să vadă cât de frumos este cealaltă persoană astăzi?
-Sunteţi gata?
-Phi Saen
-Oh, haide, nu ești ocupat afară? Seiji și-a întors atenția către Japan. Ken răspunde la întrebările tânărului iubit.
-Vino aici, îți voi aranja gulerul și cămașa.
-Da, arăți foarte frumos astăzi.
-Nu sunt frumos în alte zile?
-Huh? Te-ai numit frumos tocmai acum am auzit asta. Ochii lui Japan s-au mărit de emoție când a auzit porecla iubitului său
-Da, îți place?
-Îmi place, dar de ce?
-Ei bine, vreau să spun ceva drăguț. Ce zici de iubitul tău?
-Nebun, Japan a fost atât de stânjenit încât trupul i s-a răsucit la cuvintele dulci ale lui Seiji, dar s-a fost oprit când s-a întors să-l vadă pe Ken stând și uitându-se unul la altul.
-Atunci mă duc să aștept afară.
-Phi Ken, așteaptă puțin.
-Ce? Ken a încercat să vorbească cât mai calm posibil.
Ken a ales să plece dintr-o relație la care nu ar fi putut ajunge niciodată. A fost prost pentru că l-a lăsat pe Seiji să aibă pe altcineva în inima lui, deși au fost atât de aproape în tot acest timp. Fiecare greșeală este cauzată de el.
CITEȘTI
Iubire într-un club de noapte 💜
Romance⚠️🔞Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept : Guy Suwannaroj...