21:00 ÎNCEPUTUL EVENIMENTULUI !!!
-Bună seara, tuturor oaspeților de onoare. Azi trebuie spus cu adevărat că oaspeți de onoare sunt acele persoane care au o invitație în mână.
Scenă s-a luminat de îndată ce a venit timpul să înceapă spectacolul, Lucy a continuat să joace rolul de gazdă, ca de obicei. S-a ridicat și a vorbit cu o față frumoasă și încrezătoare, un zâmbet dulce a fost oferit oaspeților care au aplaudat în semn de bun venit.
-Lucy are nevoie de permisiunea de a fi reprezentant al clubului. Va mulțumesc tuturor pentru timpul acordat pentru a vă alătura activității noastre. Evenimentul de astăzi se numește The Real Deep Night, care va dezvălui Deep Night în întregime pentru oricine nu a fost niciodată și nu cunoaște clubul nostru. A spus Lucy, azi ar trebui să ne cunoaștem mai bine. Dar înainte de a cunoaște Deep Night, Lucy vrea să o prezinte pe mama biologică a lui Deep Night, ea este o femeie atât frumoasa, cât și talentată, vă rugăm să veniți să o cunoașteți pe CEO-ul nostru Freya.
O rundă de aplauze a răsunat în tot clubul pentru a-i saluta proprietarului. Persoană frumoasă și talentată, după sfaturile lui Lucy. Freya este într-o rochie de culoare albastru închis cu model cu paiete argintii după tematica evenimentului de astăzi și fața este decorata cu machiaj fin atât de frumos și cu o aură încât nu-ți poți lua ochii de la ea.
-Mulțumesc, Lucy, și buna tuturor. P’Yaya adică eu sunt fondatorul acestui club mai întâi trebuie să recunosc că am fost o showgirl în trecut.
-Wow!
Sunetul grupului de prieteni al lui Khem strigă de entuziasm. Era diferit de Soi Nang care zâmbea cu satisfacție.
-La acea vreme, toată lumea ne privea cu dispreț ca fiind lipsiți de demnitate, deși noi exersam din greu pentru fiecare spectacol si mulți dintre noi suntem foarte talentați. Deci din această cauza am vrut să creeze acest club pentru a arăta talentele tuturor tinerilor.
Freya încetă să vorbească pentru o clipă. Astfel încât oaspeții să poată vizualiza prezentarea de pe monitor.
-P’Ya vrea ca oamenii să vină aici și să fie atât de fericiți încât vor să răspândească vestea. Și vreau ca toate tinerele gazde să fie mândre de munca lor și să aibă curajul să spună tuturor că lucrează la Deep Night.
Toată lumea dădu din cap în special la cuvintele Freyei. Profesorul și mama lui Wela s-au uitat la poza fiului ei care apare pe ecran cu diverse sentimente dar se întâmplă că de această dată să fie mult mai bune decât înainte.
-Să spunem că, oricât de mult vorbește P’Ya, probabil că nu va vedea imaginea, așa că haideți să ne uităm la abilitățile tinerilor. E mai bine să vezi cu ochii tăi spectacolul nostru!
Imediat ce Freya a terminat de vorbit, luminile de pe scenă s-au stins. Înainte de a aprinde din nou, lumina a ajuns în punctul în care Great stătea lângă Pol.
Grozav începe o performanță spectaculoasă de Pole Dance pentru a se arăta forța și frumusețea mușchilor atrage privirile spectatorilor uimiți cu combinația perfectă de sexy și forță. În plus, Great prezintă și câteva ipostaze dificile. Asta vă spune că in trecut antrenamentul a fost greu.
Urmează spectacolul lui Seiji și Ken. Au dansat împreună într-o manieră sexy, făcându-i pe tineri să țipe. Și când spectacolul lui Seiji și Ken s-a încheiat, scena se luminează din nou pentru a dezvălui un șir de curele, gata pentru următorul spectacol.
O altă lumină se aprinse acolo unde stătea Wela. Care a făcut-o pe mama lui să fie atât de entuziasmat și șocată încât a trebuit să ridice mâna pentru a-și acoperi gura. Dar când am văzut că glezna a fost înfășurată, expresia ei s-a schimbat. Dar încă ea nu putea face altceva decât să-și încurajeze fiul . O altă lumină s-a aprins, dezvăluindu-l pe Khem pe scenă. De data aceasta toată lumea a fost șocată mai mult decât înainte, în special Freya și Soi Nang dar și grupul de prieteni. Grupul încântat și-a aprins semnele de urale și a țipat din răsputeri.
La scurt timp după debutul lui Khem a început spectacolul. Când Wela și Khem execută Straps împreună fără întrerupere, există multe ipostaze care fac publicul să pară uluit de abilitățile sale. În ceea ce privește ipostazele pe care Khem le folosește, acestea sunt doar ipostaze de bază care se concentrează în principal pe ajutor atunci când efectuează o poziție care provoacă mai multe leziuni zonei gleznei dar apoi Khem îl sprijină în diverse ipostaze pe care le execută în mod normal singuri dar când au făcut-o în pereche, face și mai dificil de executat, dar este mai bine de fiecare dată, până a ajuns în poziția finală în care Wela greșea adesea, a simțit că se încordează din nou dar de data aceasta era Khem pe curele împreună, așa că Wela s-a simțit oarecum ușurat. Se uită la chipul lui Khem care îi dădea un zâmbet încurajator. Ochii celuilalt s-au umplut de încredere.
A numărat până la trei în minte înainte de a efectua mișcarea pe care nu reușise să o facă înainte...
Unu...
Doi...
Trei...
Ţipăt!!!
-Wow!
-Wela este foarte bun!!
De data asta a mers bine.
Toată lumea s-a ridicat și a aplaudat, ceea ce a răsunat în tot clubul într-o manieră impresionată. Ochii și gândurile prietenilor s-au schimbat cu totul, atunci mama lui Wela ridică mâna pentru a șterge lacrimile cu mândrie pentru fiul ei, se pare că există doar o femeie care bate din palme cu forța ca un bătrân de modă veche.
Acesta este sfârșitul evenimentului din seara asta .De acum, este responsabilitatea lui DJ James să ofere divertisment sonor pentru public.
Wela și Khem au coborât de pe scena unde îi așteptau seniorii. Toată lumea i-a aplaudat și l-a ajutat să îl susțină pe Wela.
-Cum mai ești? Seiji a fost primul care a întrebat îngrijorat, Wela ridică mâna într-un gest pentru a-i liniști.
-Ești prea grozav. Privind pe scenă, nu știam că te-a durut, a spus Great, complimentându-l.
-Un partener bun? Wela zâmbește și se uită la fața persoanei care îl susține și nu îi dă drumul, cei mai în vârstă îi huiduie pe cei mai tineri din grup.
-P’Great, te rog dă-mi un scaun.Khem a arătat cu degetul în spatele lui Great. Înainte de a al ajuta pe Wela să se așeze ca să se poată odihni, seniori au stat unul lângă altul ca sprijin.
-La naiba, când ai învățat să faci Straps? a întrebat Ken, curios.
-Acum un moment.
-Ha ha! Și apoi ai urcat!? Great a fost atât de șocat de răspuns, încât a țipat, la care Khem a dat din cap și a zâmbit mândru:
-Ești atât de dedicat.
-Normal, phi. Iubitul meu este așa.
Încă o dată, toți s-au unit pentru a huidui cuplul care a încălcat regulile . Wela a fost atât amuzant, cât și penibil.
-Mamă!!
-Wela.
În timp ce toată lumea vorbea, Wela s-a întors și o văzu pe mama lui stând în picioare și așteptând. Așa că Khem a ales să-l ia pe Wela și pe mama lui în vestiarul din spate pentru că afară chiar acum e foarte zgomotos. Este sigur că toată lumea se bucură la maxim.
Imediat ce a intrat în cameră, mama lui a intrat să-l ajute și să-i bandajeze glezna cu îngrijorare Greutatea mâinii ei era atât de ușoară încât aproape că nu simțea nicio durere, dar chiar și așa, era încă îngrijorată.
-Te doare mult? Mama a trebuit să întrebe pentru a fi sigură.
-Doar puțin.
-Dacă e prea strâns, spune-mi.
Wela dădu din cap, simți lacrimile curgându-i din ochii. Se uită la mama lui, împăturind fașa pentru ultima oară, înainte de a o fixa ca să nu se desprindă, dar deodată fu șocat și-a ridicat capul și s-a uitat în ochii ei îi era teamă că mama lui va fi încă dezamăgită de el .
Dar în acel moment mama a zâmbit blând în timp ce îl lăuda cu o voce care era ca niște picături frumoase de nectar făcându-i inima să crească.
-Astăzi ai fost foarte bun. Mama nu a știut niciodată înainte de acest moment că poți să faci așa ceva? În trecut, am știut doar că ești o persoană deșteaptă, dar nu am știut niciodată ce te făcea fericit. Ea a întins mâna și a frecat capul fiului ei:
-Astăzi, mă bucur să te văd fericit, fiule.
-Locuiesc cu mama și sunt fericit în fiecare zi.
Wela s-a ghemuit în brațele mamei sale și și-a sprijinit fața pe umărul ei, a făcut cel mai fericit zâmbet din întreaga sa viață.
-Serios? Ești cu mama ta sau cu altcineva?
-Mamă, Wela a fost șocat că mama lui l-a tachinat așa, el s-a îndepărtat repede de îmbrățișare pentru a se uita la fața ei,
-E peste tot, unde este?
-Khem îi pare foarte rău.
-Uh, de unde știi?
-Este adevărat? Dacă este această persoană, ți-l dau.
-Mamă, nu mă tachina. Wela este jenat și fericit că mama sa l-a acceptat pe Khem, si-a îmbrățișat strâns mama din nou într-un mod rugător.
-Wela!!!!!!!
-Performanța a fost grozavă! Încă poți să plutești cu adevărat. Oh, asta e mama ta?
Dar înainte de a avea timp să mai vorbească cu mama lui, prietenii lui s-au repezit la el și l-au felicitat cu voce tare în cameră. Atât de tare încât până și mama este șocată.
-Buna mamă.
-Bună, copii.
-Azi a fost foarte distractiv. Vă mulțumesc că m-ați invitat.
-Și îmi pare rău că ziua aceea te-a făcut să te simți rău.
-Da, dar de fapt la vremea aceea nu încercam deloc să ne batem joc de tine. Am vrut doar să ne înveselim, dar probabil că a fost o cale greșită...
Prietenii lui au continuat să vorbească până când aproape că nu a mai avut timp să răspundă, dar el a dat din cap de parcă ar fi înțeles.
-Este în regulă. Vă mulțumesc tuturor pentru că ați venit astăzi.
-Bună, bună, mamă.
-Bună, profesore.
Wela ridică mâinile pentru a aduce omagiu profesorului care l-a urmat până în spate și i-a zâmbit.
-Le mulțumesc profesorilor pentru că ați avut timp pentru a participa la eveniment.
-Da, aș vrea să te laud pentru că ești veșnic talentat. Nu știu de câte ori mă va mai surprinde talentul tău.
-ADEVĂRAT?
-Ești cel mai bun.
Toți prietenii sunt de acord.
-Wela nu este nimic de care să îți faci griji pentru că oameni cu sârguință și dăruire ca tine .Indiferent ce faci sau ce trebuie să suferi vei avea un Succes categoric.
-Mulțumesc foarte mult, profesore. Wela ridică mâinile în semn de salut și de mulțumire.
-O, și din câte am văzut astăzi, clubul vostru pare în siguranță mai mult decât credeam. Toți prietenii au încuviințat din cap.
-Este curat și ordonat și nu are vicii. Spuse profesorul.
-Mulțumesc .
-Vreau să vin din nou.
-Cel mai bun.
-Dacă e așa, universitatea nu va avea probleme. Hai să vorbim din nou cu decanul facultății.
-Mulțumesc doamna profesoara.
-Mulțumesc, profesore.
Wela s-a uitat la mama lui cu mare bucurie, prietenii lui au aplaudat și l-au felicitat.
Atunci ei iau cerut lui Wela sa facă o fotografie de cuplu cu Khem în picioare nu departe, privind la iubitul lui cu inima umflată.
-Bună Khem, vrei să vorbim puțin?
Khem, care tocmai ieșise din vestiar, și-a întâlnit tatăl care tocmai se întorsese de la baie.
-Da. A dat din cap ca răspuns la întrebare înainte de a merge într-un colț al clubului.
-Ce mai faci? E bine să lucrezi aici?
-E bine, tată, nu-ți face griji.
-Ești sigur? Am auzit că a trebuit să faci multă muncă, când erai cu mine, nu te lăsam niciodată să obosești.
-Adevărat, aprobă Khem. Când locuiam în casa mare, nu trebuia să fac nimic, dar aici trebuia să muncesc. Trebuie să-mi asum multe responsabilități, tată. S-ar putea să crezi că este dificil, dar sunt fericit .Tată, vreau să ști că fiecare cuvânt pe care ți-l spun este adevărul.
-Khem este fericit să aibă grijă de mama lui. Ai grijă de clubul pe care mama îl iubește. Chiar dacă până la urmă nu va supraviețui Dar Khem va rămâne oricum aici.
Tat a zâmbit cu satisfacție:
-Bine, tata promite că nimeni nu va mai deranja acest club. A întins mâna și și-a plesnit fiul pe umăr, nu tare. Ai crescut foarte mult. Și nu ne-am mai văzut de mult. Nu-ți este deloc dor de tatăl tău?
Khem a zâmbit ca răspuns.
- Deci, tată, vrei să o întâlnești pe mama?
-Ne-am întâlnit. Mama ta este fericită acum, nu? Khem a dat din cap.
-Oricum, te rog, ai grijă de mama ta.
-Da.
Fiul a acceptat cuvântul fără să se gândească. Înainte de a se muta să-și îmbrățișeze tatăl și i-a spus să aibă grijă de propria sa sănătate și dacă are timp o să treacă pe aici mai des.
23.00 Momente finale
-Acum este ultima parte din The Real Deep Night, Lucy dorește să mulțumească tuturor invitaților. Și ne cerem scuze dacă există sau a apărut o eroare. Și înainte de închidere, CEO-ul nostru mai are ceva de spus.
Freya a urcat cu aceeași expresie grațioasă ca înainte. Aplauzele au venit din partea tuturor.
-De fapt, P’Ya nu are mare lucru de făcut, vreau doar să le mulțumesc încă o dată tuturor oaspeților. Și sper că până acum mulți oameni vor înțelege mai bine Deep Night.
Oaspeții clubului au dat din cap în acord cu cuvintele ei cu excepția unei singure persoane. Este persoana pe care toată lumea o cunoaște deja: Soi Nang, Bătrânul, dinozaurul de un milion de ani.
-De mâine încolo clubul nostru va fi deschis ca de obicei și P’Ya va fi foarte mulțumită dacă toată lumea s-ar întoarce să viziteze clubul, fie că ați venit pentru că sunteți singuri sau pentru că vreți să vorbiți cu cineva sau doar pentru a vedea un spectacol. Freya și copiii sunt gata să vă întâmpine pe toți.
Un grup de colegi de facultate țipă tare ca niște adolescenți.
-Dar dacă o persoană vrea să fie cu gazda noastră numărul 1 chiar acum, coada poate fi puțin lungă. Trebuie să faceți o rezervare din timp eu vorbesc despre asta ca reprezentant pentru toate gazdele?
E timpul ca Wela să intre pe scenă în timp ce șeful îl chema. Freya își pleacă capul pentru a mulțumi tuturor invitaților.
-Da, în primul rând, aș dori să mulțumesc tuturor oaspeților de onoare care au venit la Evenimentul nostru din seara asta, în numele prietenilor, gazdelor și tuturor angajaților trebuie să recunosc că în trecut carierele noastre au fost întotdeauna subevaluate. Chiar dacă este o profesie care creează fericire și liniște sufletească clienților. Dar nu renunțăm niciodată. Suntem în continuare hotărâți să oferim fericire clienților noștri.
Wella s-a întors să privească în spatele lui, unde acum erau multe gazde în picioare, atât cele vechi, cât și noi, și gazde stagiari, care au zâmbit înainte de a continua să vorbească.
-După cum toată lumea poate vedea, clubul nostru are o mulțime de gazde. Avem gazde care sunt de mult timp și sunt experți dar și gazde stagiari. Până când uni dintre ei vor să treacă la un alt nivel.
Toți aveau expresii confuze pentru că nu înțelegeau ce era pe cale să spună Wela.
-Aș dori să anunț că îmi voi încheia rolul de gazdă mă voi retrage din această poziție pentru că și alții să ajungă în această poziție.
Toți au fost uimiți de cuvintele pe care tocmai le-au auzit. Nici măcar Khem, Lucy și Freya, nu știau pentru că Wela nu le spusese niciodată asta înainte.
-Personal, aș vrea să mă ascund în culise pentru a transfera cunoștințele și a împinge noua generație să devină gazde de calitate în viitor. Dar, în orice caz, nu aș dori să părăsesc clubul Deep Night. Mulțumesc foarte mult.
Invitați și angajații sunt încă șocați de decizie. De data asta s-au alăturat aplauze ca încurajare și laudă ,însuși Khem a aplaudat pentru iubitul său cu o față plină de mândrie.
-Bine, toți sa ne revin în fire mai întâi Lucy s-a apropiat să vorbească la microfon in timp ce glumea pentru a schimba atmosfera pentru a fi din nou veselă. Deci, noua gazdă #1 a clubului nostru chiar acum este ...
Tam Tam Tam
-Seiji...
👏...👏....
Toată lumea a aplaudat tare și gazdele de pe scenă s-a grăbit să îl Felicite pe Seiji inclusiv Wela în timp ce tânărul lui iubit a aplaudat de jos până când toată lumea s-a uitat la el. Dar Japan nu este interesat. Strigă și aplaudă mai tare decât înainte. Gazdele l-au ridicat pe Seiji și l-au aruncat în sus. Este o sărbătoare. A fost un final fericit și perfect al evenimentului.
După ce s-a terminat munca, Seiji a venit să se uite la tabla nou schimbată. Ochiilor lui nu ii venea să creadă. Poziția care era odinioară a lui Wela acum are deja o poză cu el. Seiji a ridicat mâna și a atins poza cu el însuși, Numărul 1 trebuie verificat din nou pentru a fi adevărat. Nu este un vis ca în trecut.
-Felicitări. Seiji a tresărit și s-a întors rapid să se uite la persoana care stătea în spatele lui înainte de a zâmbi când a văzut că era Ken.
-În sfârșit poți să o faci.
-Mulțumesc foarte mult .
-Și sunt fericit pentru Japan. Aveți grijă unul de celălalt.
-Ești ok acum?
-Nu contez eu acum, se forța Ken să zâmbească, sperând să-l relaxeze pe Seiji.
-Este suficient să fii fericit.
Dar Seiji se simțea emoționat și nu putea fi fericit dacă Ken este încă așa, chiar dacă încearcă să se comporte normal ei se forțează să își zâmbească unul altuia, dar privirea din ochii lor arăta clar regretul. Dar înainte ca Seiji să poată spune ceva, Japan a apărut primul.
-Phi Saen!! Mă bucur că ai ajuns aici!! Când am auzit ce sa spus pe scenă, Pan a fost foarte entuziasmat, și-a schimbat imaginea atât de repede.
Ken se uită la Japan care intraseră, dar nu spuse nimic. El a dat din cap lui Seiji și s-a scuzat și a plecat repede, a părăsi persoana de care ii plăcea să petreacă timp singur cu persoana iubită.
-Phi Saen, Japan a urmărit ochii lui Seiji, care nu-i dădea atenție și apoi a decis să strige persoanei care tocmai plecase,
-Phi Ken! Astăzi, îți mulțumesc că m-ai ajutat să repar cămașa lui phi Saen. Dar nu voi ceda. Îmi voi accelera dezvoltarea pentru a fi mai bun decât atât să pot avea mai multă grijă de phi Saen decât acum.
Ken s-a întors și a dat din cap în semn de recunoaștere a cuvintelor lui Japan și despre cămașa pe care a reparat-o înainte de spectacol, deoarece sora Lucy era prea ocupată și a uitat să ia fierul de calcat de pe cămașă și cămașa sa ars. Apoi Ken a continuat să meargă spre ieșire dar Ken a fost șocat de cuvintele lui Japan care a vorbi din nou.
-Dar!!... Dragostea adevărată face fericită persoana pe care o iubim. Sută la sută, nu? Japan s-a întors să se uite la chipul lui Seiji.
-Phi Saen, Seiji și-a strâns buzele pentru a nu se mai gândi la ceea ce era pe cale să întrebe din nou Japan.
-De fapt, îl iubești pe Ken, nu?
😳!!!
Seiji își simți fața amorțită. N-a îndrăznit să răspundă la întrebarea lui Japan doar a rămas nemișcat, temându-se că dacă ar spune adevărul ar întrista pe cealaltă persoană pentru că deja alesese să fie cu Japan. Dacă recunoaște că iubește și pe altcineva nu este un lucru bun.
-Atunci pentru fericirea lui Phi Saen. Cred că…
-Japan!!
Seiji se încruntă și se uită la fața iubitului său cu inima bătând încet. Îi era atât de frică că va ieși din gura lui cuvinte pe care nu voia să le audă. Întinse mâna și luă mâna lui Japan în a lui. Ochii i se măresc la o altă persoană
-Nu spun asta pentru că, dacă ar fi așa, probabil că nici el nu ar fi în stare să suporte asta. Nu te întâlnești cu mine pentru că simți doar milă sau doar dragoste. Întrebă Japan.
Ken însuși nu era deloc confortabil cu ideea lui Japan. Îi este atât de teamă că Japan va renunța și îi va face loc, pentru că, dacă este cazul, această poveste cu siguranță nu se va termina frumos niciodată.
Este sigur că Seiji nu s-ar întâlni niciodată cu el, chiar dacă ar simți la fel?
-În nici un caz
-Hai să fim împreună, noi trei, nu?!
-Huh!?
-Ce!?
Două strigăte de șoc au izbucnit în același timp. Lucruri auzite din gura celor mai tineri este ceva dincolo de ce credeau oameni în general, vă puteți imagina fețele lor erau amorțite și inimile le bătea atât de tare încât se temeau că o să moară acum.
-Acest lucru este prea nebunesc. Acest copil!!!!
-De ce ești surprins? Din moment ce ne iubești pe amândoi, arată Japan cu degetul spre Ken, înainte de a se întoarce să sublinieze.
-Dacă vreau ca phi Saen să fie fericit. De ce nu putem fi noi trei împreună?
😳... Ken era uluit.
😳... Seiji era uluit.
Nu puteau spune, dar s-au uitat unul la altul cu furie în ochi.
-De asemenea, dacă phi Saen m-ar avea doar pe mine sunt unele lucruri pe care eu nu le pot face și nu pot avea grijă de tine. Dar dacă mai există un phi Ken vom putea avea grijă unul de celălalt și te vom putea face sută la sută fericit. Sunt un bun gânditor 😁... Japan a zâmbit larg, mândru de propriile gânduri?
-Sunt de acord cu el!
-Ești serios, Japan. Știi ce tocmai ai spus? a întrebat Seiji pentru a-și calma iubitul. Apoi s-a întors să se uite la Ken pentru ajutor, dar Ken doar a ridic din umeri de parcă nu ar fi știut ce va face micuțul.
-Uită-te la fața mea și spune-o din nou, Japan
-Spun adevărul, phi Saen nu mi-am pierdut mințile. Dar depinde de decizia din inimile voastre. A confirmat Japan pe un ton serios.
-Dar dacă mă întrebi, um, sunt în regulă, Japan l-a privit pe Seiji în ochi pentru a-i spune că nu minte.
Seiji s-a uitat și la fața iubitului său, dorind să vadă dacă era ceva ascuns și dacă există sentimente adevărate? Dar ce a văzut în ochii lui Japan era doar seriozitate. Acest lucru l-a făcut să se întoarcă și să se uite la Ken pentru a-i cere din nou părerea.
-Este adevărat ce spun. Sunt doi oameni care te iubesc, trebuie să fie bine. Mai mult decât o singură persoană.
Japan a zâmbit larg când cineva a fost de acord. L-a lăsat pe Seiji apoi s-a dus să-l ia de mână pe Ken și să se întoarcă să stea aproape împreună înainte de a-i îmbrățișa pe amândoi.
-Oh, orice ar fi nevoie, a răspuns Seiji evaziv.
-Da, mulțumesc tuturor.
Cei trei s-au îmbrățișat cu un sentiment ciudat, dar cald. Fețele lor erau acoperite de zâmbete fericite.
Dragostea este așa, nimic nu este fix ,totul depinde de desene și scrieri pe hârtie numite relații.
Astăzi este așa, mâine s-ar putea schimba, în timpul în care încă ne iubim, ne putem construi o casa pentru a crește, astfel încât într-o zi când va trebui să ne luăm rămas bun, să ne putem gândi doar la lucrurile bune care s-au întâmplat între noi.
Ziua de lucru a trecut lin. Wela nu este gazda așa cum s-a anunțat în ziua aceea. Dar tot a venit la muncă la club, ca de obicei cu funcția de antrenor pentru nouă generație de gazde. Acest club este încă un club care vinde și poate instrui gazde tinere.
👏.... 👏....👏...
-Toată lumea, phi Ya a convocat o întâlnire.
Vocea familiară a managerului clubului o strigă pe tânăra gazdă care se pregătea de lucru în seara asta. Frumoasa proprietară a clubului care a intrat și-a ridicat mâna pentru a-i saluta pe toți, cu o fața strălucitoare.
-În primul rând, phi Ya trebuie să le mulțumească tinerilor. Încă o dată pentru toată munca voastră ați făcut o treabă grozavă. Vă rog să vă dați o rundă de aplauze. Toți au aplaudat așa cum a spus Freya.
-Și îmi pare rău că in club a fost mult haos în trecut, așa că trebuia să existe un eveniment special ca acesta.
-E bine, P’Ya.
-Da, ne-am distrat foarte mult.
-Bine.
-O altă chestiune despre care P’Ya trebuie să vorbească pentru că a fost lăsată nerezolvată de mult, este vorba despre cele „5 Reguli de fier” P’Ya nu a uitat. Dar vreau doar că această perioadă să treacă.
Expresiile tuturor din cameră s-au schimbat imediat ce au auzit asta, în special Ken care știa că el a fost cel care a provocat incidentul. S-a uitat la Wela și Khem cu vinovăția care încă stăruie în inima lui, Seiji a anticipat simptomele care au apărut așa că a tras mâna lui Ken și a ținut-o pentru a-l încuraja.
-Acum totul este la locul lui. P’Ya vrea să anunțe pedeapsa. Să folosească aceleași standarde pentru toată lumea nu contează dacă Khem este copilul lui meu sau nu?
Toată lumea a fost șocată pentru că înseamnă „concediere” Lucy a fost atât de șocată încât a trebuit să ridice mâna pentru a vorbi. Multe gazde au rămas fără cuvinte. Cu toții priveau cu îngrijorare locul unde stăteau Wela și Khem. Situația din cameră era din ce în ce mai rea. Cu cât Freya devenea mai tăcută, cu atât mai mult ei simți mai multă presiune decât înainte.
-P’Ya, spuse Ken, care nu a suportat asta și a trebuit să ridice mâna să ceară permisiunea de a vorbi și când Freya a dat din cap, a spus în grabă:
-Dacă Khem și Wela sunt pedepsiți pentru încălcarea regulii 5, atunci trebuie să mă pedepsească și pe mine. Pentru că acum mă întâlnesc cu Seiji.
-Ken?
-Ce?
Toată lumea avea expresii foarte șocate pe fețe pentru că nu știuseră niciodată asta înainte că aceste două persoane se întâlnesc. Și chiar mai șocat până la orbire când Japan a ridicat mâna și a spus aceeași propoziție:
-Și eu! Mă întâlnesc cu P’Saen.
-E mort, Doamne!
Lucy aproape că leșina. Freya era atât de confuză, încât nu putea să zică nimic. Se uită la cei trei tineri pe rând pentru că nu știa cum să se descurce.
Momentul în care situația era haotică Great ridică din nou mâna.
-Ce spui, este grozav? Sunt pe cale să încalc regula numărul 5 pentru că îmi place James. Și cochetez cu el .
-Atunci te rog pedepsește-mă. Pentru că probabil ar fi împotriva regulilor.
-La naiba!!!
-Ce dracu se întâmplă?
-O, sânii ladyboy-ului tău sunt pe cale să spargă.
Se pare că cineva va muri cu siguranță astăzi. Din cauza șocului repetat așa că Freya a fost nevoită chiar să tragă un scaun pentru a se așeza pentru că nu putea să asculte în picioare. De ce nu a putut observa povestea de dragoste dintre tinerele gazde, mai ales și DJ clubului a fost chiar șocat.
-Într-adevăr toată lumea este la fel.
-Ce anume, Khun Fre? A întrebat Khem, nevrând să creadă.
- Nu-mi spune că ai o aventură în secret cu gazda restaurantului sau că este phi Lucy.
-Uau, fulgerul a lovit, Nong Khem, Lucy s-a uitat la fiul proprietarului clubului.
Și din moment ce toată lumea era deja șocată așa, Freya a ales să anunțe ea însăși vestea. Știri proaspete, știri fierbinți vestea pe care tocmai a spus-o este că a acceptat să fie iubita lui Meiji ieri.
-Si eu chiar acum sunt ca oamenii din acest club.
Surprinsă, Lucy se întoarse să se uite la Freya.
-Tu...? a întrebat ea grăbită, dar totuși a avut curajul să cenzureze numele lui Meiji de dragul înțelegerii.
La care Freya dădu din cap fără să ascundă nimic. Făcând managerul clubului să strige de bucurie, iar băieții gazdă au strigat, întrebându-se unul pe altul cine era proprietarul inimii lui Phi Ya .Situația din cameră a devenit și mai haotică decât înainte. Până când Freya a trebuit să bată din palme pentru a-și recăpăta cunoștința.
-Atunci, dacă nimeni nu are obiecții. Aș dori să revoc regula numărul 5 pentru că ar fi prea dur cu sentimentele tuturor. Toți au dat din cap in semn de acord,
-Dar chiar dacă aveți un iubit rog pe toți să munciți din greu și să nu lăsați problemele personale să vă afecteze munca până la punctul de a fi deteriorate relațiile dintre voi?
-Am înțeles!
Vocea tânără a răspuns energic. Înainte de a se întoarce repede și de a întreba, erau interesați de povestea lui Great și DJ James. Pentru că acești doi oameni sunt normali. Este mai mult ca o pereche de boxeori decât ca un cuplu.
Khem a strâns brațul care îl ținea pe Wela. Își aplecă capul pentru a săruta fruntea celuilalt cu un sentiment de dragoste din toată inima. Ochii lui ascuțiți priveau imaginea fericirii în locul din care încercase mereu să scape. Ar trebui sa fie recunoscător pentru ziua aceea, dacă nu ar fi întâlnit această persoană Probabil că nu ar avea cum să-și deschidă ochii și inima și cu siguranță nu s-ar întoarce să pună piciorul aici din nou.
Totul se datorează lui Wela.
Nota: Pentru a înțelege ultimele fraze ale povesti trebuie sa va spun ceva ..
Wela in thailandeză înseamnă timp sau ora (in funcție de context)
Khemkit (prescurtat Khem) înseamnă busolă.
Timpul i-a făcut viața să înainteze în fiecare zi așa cum ar fi o busolă.
O busolă care ne ajută să ghidăm timpul, astfel încât să putem merge înainte împreună în mod constant nu este doar timpul care așteaptă să-l întâlnească.
Dar este și o Busola care așteaptă să întâlnească timpul .
Sfârșit.
Nota. Sper că va plăcut aceasta poveste in care ne învață că nu trebuie sa judecăm oameni în funcție de munca pe care o fac și că a lucra într-un club de noapte NU înseamnă că te vinzi pentru bani.
Cu drag a voastră Kally 💜
CITEȘTI
Iubire într-un club de noapte 💜
Romance⚠️🔞Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept : Guy Suwannaroj...