Capitolul 3

196 13 0
                                    

Luminile scenei strălucesc în toată zona. Dezvălui chipul vrăjitor al tinerei gazde numărul unu, o pereche de ochi ademenitori, adăugând culoare pentru a-i face pe cei de sub scenă să cadă în transă. A apărut un zâmbet fermecător care l-a făcut pe Khem să nu-și poată recăpăta calmul. Mai ales când corpul este proporțional cu costumul strâmt. Și-a mișcat degetele de la picioare și a coborât de pe scenă, apropiindu-se de el, făcându-i inima tânărului să se accelereze. Nu mai putea respira, simțind firele moi de păr ridicându-i-se pe tot corpul.

Cu cât distanța dintre el și Wela scade mai mult, simtind mirosul de respirație curată fața lui a început să fie fierbinte ochii seducătorii și buze pline acoperite cu luciu de buze care a fost mușcat de dinții albi, pare prea sexy pentru a rezista. Inima mea o poate suporta.

-Khem

-Wela

Chipul lui Wela s-a apropiat până când vârfurile nasurilor noastre s-au atins. Khem avea impresia că inima i-ar fi dispărut din el pieptul a fost înlocuit de milioane de fluturi care fluturau în jur. Persoana emoționată a închis încet ochii, așteptând senzația de amețeală care urma să se întâmple.


-La naiba Khem!!!

-Hei!

-Ce e în neregulă cu tine? Cum mă strigi de atâta timp?

-Pa, pa, nimic, absolut nimic.

Ochii lui Khem se măriră șocați de propriile lui gânduri. Ridică mâna pentru a nega întrebarea prietenului său apropiat care stătea uitându-se unul la altul. Nu s-a gândit niciodată că ar putea fi atât de mult, doar pentru că s-a gândit la persoana pe care a întâlnit-o aseară la barul mamei.

Flashback
Wela de atunci era diferit de cel pe care îl cunoscuse dintotdeauna. Cealaltă persoană este și fermecătoare și merită căutată. Dar pare blând când trebuie să aibă grijă de oaspeți precum mătușa Soi. Un zâmbet care mulțumește si nu se arată nemulțumit, în ciuda faptului că i s-a vorbit sarcastic de către o femeie de vârstă mijlocie și nu ii respecta propria carieră.

-Se vând singuri pentru bani. Câtă apă va transporta?

Chiar dacă în acel moment Khem era atât de supărat încât sângele i-a năvălit pe față. In timp ce pleca din nou. Dar cealaltă parte nu i-a oferit decât un zâmbet cald mătușii sale.
Vă pot asigura că Khem probabil a invitat-o pe mătușa Soi acasă să se roage, dar chiar dacă a încercat cu foarte multă răbdare pe tot parcursul călătoriei în interiorul clubului dar până la urmă, când a ieșit și a trimis-o Khem nu s-a putut abține să nu se certe.

-Oameni precum mama ta pot face doar asta, nu pot face o treabă bună. Te rog, întoarce-te cu mătușa ta. Este mai bine să locuiești cu tatăl tău. Clubul este așa murdar.

-Ei bine, dacă nu vă place, nu trebuie să vii.

-Khem

-Îți mulțumesc că îmi dorești bine. Dar probabil că nu mă voi întoarce in casa aia din nou .Sunt fericit și confortabil că  cheltuiesc bani mamei. Din munca asta m-a susținut până acum oricum, te rog urcă-te în mașină. Mătușă, bună.

Îmi amintesc foarte bine că am ridicat mâna pentru a o saluta și apoi a dat înapoi câțiva pași. Îmi doream foarte mult să mă întorc și să plec, dar am fost reținută de phi Lucy. A trebuit să-mi amintesc să stau și să aștept. Până când mașina se îndepărtează ,erau doar maniere.

-Foarte bine, Nong Khem.

-Ce?

-Mă bucur că Nong Khem a ajutat la protejarea clubului nostru. Madame chiar nu a greșit. Astăzi te-am rugat să mă ajuți să mă uit la magazin. Asta este.

-Ce este, Lucy?

-Cheia clubului. Păstrează-o în siguranță, proprietare.

-Nu, phi Lucy, întoarce-te acum.

Apelul lui nu părea să cadă în urechile managerului clubului, așa că cealaltă persoană făcu pași lungi și intră în club exact așa. Khem era puțin supărat că Lucy credea că este protector cu întregul club dar el doar își proteja mama.

-Ce e cu tine azi?

El a mormăit în sinea lui înainte de a se uita în jos la lucrurile care i-au fost îndesate în mâini. Nu sunt dispus să accept. Dar apoi sprâncenele i s-au încruntat și mai aproape decât înainte. Khem și-a amintit că mai văzuse un breloc ca acesta și bineînțeles că și-a amintit cine era.

Este exact ca a lui Wela.

Ceea ce probabil nu este ciudat pentru că lucrezi la acest club

Sfârșit Flashback

-Unde mergi astăzi?

-Eu? Nu știu, Japan a clătinat din cap și a răspuns la întrebare înainte de a-și muta concentrarea pentru a se uita la persoana care i-a făcut inima să devină realitate.
Nu foarte aproape de corpul cuiva

Când poartă ochelari de vedere, aspectul elevului este diferit de cel al persoanei pe care a întâlnit-o aseară. Este Wela într-un mod diferit care face  inima lui Khem să poată vibra diferit. Nu s-a gândit niciodată că colegul lui de clasă care la întâlnit de trei ani care este un om obișnuit, bine educat, care nu a mai fost la vedere va deveni o persoană care îi face inima  să bătea cu putere doar pentru că a făcut accidental contact vizual în camera profesorului doar pentru o clipă.

Khem și-a dat seama apoi că să te îndrăgostești este foarte ușor.

-Wela să plecăm, doar o clipă, promit.

-Nu chiar astăzi. Îmi pare rău tuturor.

Respingerea lui cu un zâmbet blând a făcut ca oamenii să-l vadă. Fii și tu blând. Prin urmare, trebuind să încuviințeze din cap în acord, a mai fi un elev bun în sală înainte de a schimba subiectul. Vorbește cu o față fericită și zâmbitoare fără să știe deloc că toate acțiunile lui erau urmărite de altcineva.

-La ce te uiți?

-Continu să caut.

-Cred că ești ciudat. Știi ca te uiți la Wela toată ziua.

-Deloc, îl respinge Khem pe prietenul său apropiat și își folosi mâna pentru a împinge fruntea lui Japan departe.

-Ești  gelos pe Wela, Khem?

-Eu, de ce, cineva ca mine este gelos?

Persoana care a fost chestionată de prietenul său a aruncat o privire gânditoare înainte de a da din cap în sus și în jos în timp ce se gândea la ceea ce spusese:

-Asta e adevărat. Chiar dacă ești gelos pe el, de ce nu ești niciodată interesat să studiezi?

-Nenorocitele, doar fii interesat de mine. Khem a vrut să ridice piciorul și să-și lovească prietenul care statea  pe scaun.

-Deci, dacă sunt interesat de el, ce e în neregulă cu asta?

-Nimic, când cineva este talentat așa, toată lumea este interesată. Încă sunt interesat. A spus Japan cu o expresie de admirație pentru talentul său.

-Este mai bine dacă studiezi. La sfârșitul zilei, sunt sigur că voi obține un loc de muncă bun cu un salariu mare și părinții mei vor fi fericiți pentru tot restul vieții.

-Într-adevăr?

-Da.

Cuvintele lui Japan au făcut ca Khem să se lase la loc. Gândindu-se din nou la imaginea lui Wela pe care o văzuse aseară pe scena îi fulgeră limpede.

O poză de dans sexy cu o față și ochii ademenitori se uita la el, făcându-i inima să bată neregulat, dar imaginația lui Khem părea să fie puțin mai adâncă. Se gândi brusc la scena fulgerătoare de înainte, Wela care stătea dansând seducător în fața lui. Oferindu-i ochilor o invitație de a se îndrăgosti.
Ochii privitorului au căzut într-o stare de profundă reverie și fascinație, mai ales când și-a pus mâna pe marginea scaunului pe care stătea și apoi și-a coborât corpul din ce în ce mai aproape unul de altul, cealaltă mână atingându-i ceafa , făcându-l aproape să-și uite respirația.

Fața lui frumoasă a alunecat în jos până când obrajii lor s-au apropiat, înainte ca el să-și miște buzele pline spre ale lui.

Și...

-Oh, acel Khem! Am uitat să-l semnez și eu.

-Nemernicule!

...tocmai s-a încheiat

-Oh, Doamne!!! La naiba Japan, aproape că l-am sărutat pe Wela!! Prieten rău.

Khem se uită la prietenul său cu cea mai mare iritare în inimă. Hei, dacă așa-zisa materie nu era importantă, atunci Khem ar garanta că o să-l lovească în cap pe Japan, astfel încât acesta să se spargă ca un mango copt care a căzut din copac.

-Aici, profesorul vă cere să semnați. Ești partenerul meu, nu?

-Huh.

-Oh, hei, unde te duci, Khem?

Khem scutură umărul la prietenul său fără să se gândească, fără să asculte chemarea lui Japan de a-l reține puțin. In doi pași se îndreptă spre masă unde băiatul care se gândea cu cine să se asocieze pentru a exersa și el susținerea Tezei.

-Împreună, Wela.

-Huh?

-Khem?

Făcându-si prietenii, inclusiv tovarășii de masă și alți sa rămână surprinși, Khem care îl invita să facă un raport împreună l-a privit surprins când a ridicat privirea. Ochii de sub rama ochelarilor arăta în mod clar o lipsă de înțelegere a acțiunilor sale, dar a fost doar pentru câteva secunde.

-Ah...? înainte de a răspunde Wela, Khem a luat o hârtie pentru a-și scrie numele.

-Oh, ce zici de mine?

-O, ăsta sunt eu, Khem.

-Te duci cu Candy. Nu ai încă un partener, nu?

Oamenii care mai au inima să facă pereche cu alți oameni. Zâmbește dulce, înainte de a se așeza lângă Wela. Fără a cere părerea nimănui,

-Ai fost foarte bun aseară.

-Ce??

-Aseară, atât de tare.

-Nu înțeleg ce spui.

-Oh? Persoana s-a uitat la el cu ochi în gol și chiar a greșit. Khem a fost destul de confuză de reacția lui  umană. Chiar nu îi înțelegea cuvintele. Sau sunt oameni diferiți?

-Să mergem mai întâi acasă.

✨...✨ ....✨

În sala de antrenament din spatele clubului Deep Night , DJ James a ajutat să pună o melodie pentru Great ,Seiji si Ken, care intenționa să o facă practică a dansului. Cât despre Seiji și Ken, în ciuda intențiilor sale dar tot dansează incorect și corect într-un mod adorabil.

-O, m-ai călcat din nou pe picior.

-Haha, creierul meu este cu siguranță mort, Ken. Probabil că am dansat greșit de zece milioane de ori.

-Încet-încet, o vei obține.

Doi prieteni apropiați se încurajează reciproc când începe practica. Indiferent de câte runde ar fi, nu contează au ajuns la club este mai rapid decât de obicei pentru că astăzi Madame Freya are un profesor să predea un nou spectacol .Se pare că există doar oameni care pot face o treabă bună fără să ghicească. O singură persoană, nu, inclusiv Wela.

-Mai bine faceți mai întâi o pauză.

-Hm, atunci hai să ne odihnim cincisprezece minute.

-Da, profesore.

Patru tineri studenți frumoși au trecut și s-au așezat pe podea în fața lor oglinda era aburita după ce instructorul s-a despărțit și a ieșit din cameră. Au băut apă și s-au întins puțin înainte ca tăcerea să fie ruptă de vocea lui Ken.

-Aseară, l-ați văzut pe băiatul care are grijă de oaspeții de la masa VVVIP?

-Hm, înțeleg, de ce? a întrebat Great cu interes.

-Cine crezi că este?

-Cred că ar trebui să fie o nouă gazdă, a comentat DJ James.

-La naiba, într-adevăr? Dacă este într-adevăr o gazdă nouă, nu poate fi normal să primești oaspeți la acel nivel. Expresia lui Great se lărgi după cuvintele persoanei care stă lângă el. Dar în timp ce toată lumea este afară Singurul  care nu a făcut comentariu a fost Seiji care a rămas tăcut de parcă nu i-ar păsa.

Dar, era extrem de îngrijorat că va mai fi o persoană talentată în afară de Wela ca concurent al său.

Gazda numărul unu pe care nu l-ar putea înlocui niciodată.

Iubire într-un club de noapte 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum