Capitolul 13

127 7 2
                                    

De dimineață atmosfera de sub clădirea administrației este în continuare aceeași. La fel ca înainte. Dar s-a produs o schimbare în privirea lui Khem. Se simțea atât de împrospătat și fericit încât nu se putea abține să nu zâmbească. Nu poate ieși fără o cauză principală, dar a spune de fapt nu există o cauză nu ar fi corect, propriul motiv pentru care a zâmbit era Wela  care stătea la o altă masă în față.

Dar părea că cealaltă persoană era prea ocupată să citească o carte fără sa fie interesat de altceva. Gândind așa, Khem a apăsat să trimită un mesaj pentru a căuta atenție.

KHEM: Uită-te în sus.

Nu după mult timp după ce i-a văzut mesajul, Wela și-a ridicat privirea cu un zâmbet dulce. Până când  inima lui Khem se scutură. Khem i-a zâmbit înapoi  și își dorea foarte mult să se ridice și să mă apropii de el.

Dacă...

-Buna Wella.

-Bună, Aom.

...Nu mi-am dat seama că atunci când mi-a zâmbit, la naiba, mi s-a rupt fața.

Când s-a uitat unul la altul, de fapt nici nu s-a uitat la el, doar a vrut să zâmbească și să-și salute prietenii. Grupul a venit din spate. Khem se simțea în formă, așa că a trebuit să se prefacă că privește în altă direcție de parcă ar fi zâmbit vântului și vremii.

-Țipă, zâmbetul lui Pee Khem este atât de frumos.

-Da, cu siguranță mi-a zâmbit.

-Sunt eu. Phi Khem mi-a zâmbit. A țipat

Dar apoi au răsunat țipetele unui junior la una dintre mese. Împreună cu ochi dulci . Khem trebuia să se închidă repede zâmbetul, făcând o față care nu primește din nou oaspeții. Pentru că nu vrea să o fac pentru ele. Dându-le speranțe false.

-Care este problema cu tine?

Oamenii nu au putut înțelege, dar s-au uitat la cealaltă persoană simțindu-se rănită. A stat așa până când a venit timpul să meargă la clasă. Astăzi, Japan a spus că este ocupat dimineața. El venea la curs după-amiaza, așa că trebuia să stea singur.

Khem a intrat în clasă și primul lucru pe care l-a făcut a fost să îl caute pe Wela . Și când a văzut unde stătea cealaltă persoană s-a dus în grabă să-l găsească. Și s-a așezat pe scaunul de lângă, cel care era liber, dar nici măcar un minut mai târziu

-Wela  poti să vin să te uiti aici?

-Hm, bine.

Wela, am fost strigat de un prieten și s-a ridicat să plece fără să se mai întoarcă să stea din nou în același loc unul lângă altul. Acțiunea lui Wela il face pe Khem  să se simtă prost. Era atât de plictisit încât nici măcar nu se poate abține. Chiar a stat acolo plictisit până la terminarea lecției, apoi a ieșit repede din sală și a intrat în cantină fără să acorde din nou atenție lui Wela. Dacă ora de după-amiază nu era importantă, probabil că ar fi plecat acasă până acum.

Din moment ce nu putea alege, trebuia să rămână. Khem merge să cumpere orez cu curry și o sticlă de apă înainte de a merge și de a se așeza la o masa goală. În inima lui credea că Japan va sosi în curând. În acel moment, poate că se simțea mai bine pentru că avea un prieten cu el.

Și a fost doar la mai puțin de două minute după ce se gândi ,o altă farfurie de orez a fost pusă pe masa una lângă alta împreună cu proprietarul farfurii care și-a introdus picioarele să stea jod. Dar acțiunile lui Japan de data aceasta, au fost ciudate, se gândi Khem așa că și-a ridicat capul din farfuria sa de orez și a ridicat privirea.

-Ai venit în locul greșit. Aceasta este masa mea.

-De ce nu pot sta la masa prietenului meu?

-Ce este? Khem aproape că zâmbi la cuvintele lui. Vorbind despre oameni care s-au ignorat toată ziua. Dar încearcă să-si păstreze calmul mai întâi:

-Nu ți-e teamă că oamenii vor afla? Nu vrei să știe,

-Uau, ești atât de petulant. Wela îi strânse obrajii cu ambele mâini, nu e foarte puternic, pentru că Khem era enervat.

-Doar să te prefaci așa te poate face să te simți supărat.

-Oh, m-ai tachinat toată ziua, nu?

-Ai strigat în glumă.

-Serios? Khem a blocat gâtul lui Wela și i-a ciufulit părul. Wela striga în hohote și râdea de plăcere, persoana a încercat să scape de forța brațelor sale până când a reușit să scape:

-Probabil!

-Capul meu este dezordonat.

-Meriți? Vino aici și o voi face pentru tine.

Cei doi au zâmbit unul altuia în timp ce Khem îl ajuta să-și coafeze părul. Ochii la care obișnuiau să se uite erau plini de bucurie. Adorabil și afectuoși. Iritația din inima lui înainte nu semăna cu nimic din ce a mai simțit până acum. Doar câteva îndoieli vor rămâne.

-Ești de acord că problema cu mine și cu tine să rămână aici si trebuie să fie închisă?

-Deci Maha Loi, are o regulă?

-Ce regulă? Khem se încruntă, privind la Wela, neînțelegând.

Wela în sine nu a lăsat-o pe cealaltă persoană să se întrebe pentru mult timp.

-Universitățile „Maha” interzic studenților să devină iubiți?

-Huh, nu.

-Atunci depinde de noi.

-Oh, bine, a zâmbit Khem larg, înfășurându-și brațele în jurul lui în timp ce îl îmbrățișa și stau împreună imediat. Și-a aplecat capul în jos și la sărutat din nou, de câte ori a vrut sa ignore strigătele de interzicere ale lui Wela

-Dă-mi drumul, mi-e rușine de alți oameni.

-De ce ți-e rușine? Este pentru că suntem iubiți.

-Bastard nebun.

-Te rog să-mi dai un sărut, ow. Obrajii lui albi au fost sărutați cu putere. Până s-a estompat și culoarea. Cu antebrațul cuiva care a profitat de ocazie pentru a fi lovit cu forță,

-Doare. Uite, e roșu.

-Oh, mă doare până la epuizare. Bărbatul și-a lăsat capul în jos. Pe umărul lui Wela, cu reținere și ața lui înfiptă în curba gâtului, albă,

-Miroase atât de bine.

-Heehee, personalitatea ta este gâdilată.

-Te rog să rămânem așa pentru puțin timp.

-Atunci de ce nu mănânci?

-Mănânc, dar vreau să te mănânc și mai mult. Persoana care a vorbit a rămas fără cuvinte. A luat și el mâna lui Wela și a sărutat-o. Mirosul ușor de parfum de la încheietura mâinii il face atât de fascinat încât nu vrei sa-l lași sa plece, fără sa fie atent la ochii celor care privesc pe ascuns. Uită chiar și de prietenii apropiați care tocmai au intrat

-Hai!! Ce faceți băieți?

Khem a tresărit și a sărit în grabă înapoi la locul său normal, dar nu pentru că nu voia ca Japan să-i cunoască statutul lui Wela. El a tresărit doar de la strigăt de parcă cineva ar fi fost pe cale să fie lovit.

-La naiba, totul este legat.

-Ce dracu este legat? Există ceva ce nu știu încă?

-Mănâncă orez și apoi vorbește . Wela ți-e foame.

-Oh, aruncă în mine. Oh, mi-e foame, mi-e foame.

Dând din cap la cei doi cei mai buni prieteni care încă se holbau unul la altul fără să se oprească, scoase orezul din farfurie și mânca fără să fie deranjat de chestiune. Asta tocmai sa întâmplat pentru că la acea vreme nu aveam de gând să-i ascundă statutul dintre mine și Wela.
  Japan este mai familiarizat cu Khem ,nu este ceva ciudat de știut.

4:45 p.m.

Japan a participat cu răbdare la curs pe tot parcursul după-amiezii. Chiar dacă acțiunile prietenului său și numărul unu din clasă era clar, dar Japan dorea să audă mai multe confirmări, așa că de data aceasta, după terminarea orelor, și-a târât pe cei doi prieteni să stea pe locurile lor. Masa de piatra de lângă iaz de lângă clădirea facultății. Japan s-a așezat apoi și ia privit pe cei doi înainte și înapoi, așteptând să audă răspunsul.

-Oricare ar fi afacerea, spune-o, Khem, Wela

-Îți spun eu, spuse Khem când se întoarse să se uite. Nu-i cere părerea. Eu și Vela ne întâlnim.

-Te întâlnești deja!!? Cum? Când? Cum?

-Dacă ne placam, ne întâlnim.

-Și când? Japan nu și-a lăsat prietenul să plece ușor.

-Am intrat într-o relație serioasă, de ieri. Tocmai am fost de acord.

-Oh, și înainte de asta a fost ca genul ăsta de flirt? Japan și-a băgat fața înăuntru ca să prindă suspiciunea prietenului său.

-Nu-mi spuneți că este de vineri seara în acea seară, băieți! La naiba tine Khem, nici nu ne-am spus unul altuia. Dă-mi o mână de ajutor, clar că nu pierzi „timpul”.

-Genial,” timpul” acela m-a omorât.

-Khem

-Da?

-Enervant-
Wela simți căldura din ochii flirtatori ai lui Khem, este o priveliște care seamănă cu distracția pe care o avem de vineri. Petrecem timp împreună


CU CÂTEVA ZILE ÎNAINTE DE PETRECEREA DE VINERI SEARA

Wella a intrat în magazin după ce i-a livrat mamei sale produsele proaspete pe care le cumpăra de la piață, a stat o vreme să o ajute și apoi a ieșit la Deep Night pentru a exersa spectacolul. În câteva zile clubul va organiza un eveniment. O petrecere mare care are loc o dată pe lună in club. Trebuie să pregătească un spectacol pentru acea zi. În special când este cea mai importantă persoană din club. Deci spectacolul lui trebuie să merite și să fie cel mai interesant, dar numărul unu într-un club nu este ceva ușor de găsit. Wela lucrează cu hotărâre, chiar dacă la început a fost dificil și descurajat. Dar  este nevoia de a câștiga bani pentru familie și încurajarea de la colegii de muncă și de la proprietarul clubului, cum ar fi Madame Freya l-a făcut pe Wela, o persoană care se disciplinase mereu, să se ridice în vârful piramidei.

Wela începe cu întărirea mușchilor înainte de a practica artele aeriene, care este acrobația este de asemenea, o știință a exercițiului. A început să studieze încă de când a lucrat aici la convingerea lui Madame Freya, care a văzut ceva în el, iar Wela nu a refuzat să încerce. Până la urmă, a făcut-o bine. Și îi place foarte mult.

Zgomot

Zgomotul ușii sălii de antrenament se deschidea exact când începea Wella să plutească în aer ,era o pânză înfășurată în jurul lui, incapabil să-l rețină, a căzut. Oamenii care intenționau să exerseze nici măcar n-au auzit sunetul ușii. Si-a dat seama doar când a căzut la pământ.

-Repeți singur?

-Oh, de când?

-De ceva vreme, am văzut că exersai și nu a vrut să te deranjez.

-Nu vrei să mă deranjezi, așa că nu ai ieșit?. Wela s-a prefăcut că întreabă, Khem a luat o sticlă de apă și o batistă pentru a i le preda lui Wela .

-Mulțumesc.

-Vreau sa vorbesc cu tine.

-Sa vorbești?

-In ziua aceea înainte de a te întoarce de la casa mea, spuse Khem cu o expresie serioasă. Intenționase să vorbească cu Wela de câteva zile din la acea zi, dar părea că era atât de ocupat încât nu a avut niciodată timp să vorbească, până când a fost promovat de la curățenia clubului la a fi recepționer. Așa ca avea ceva timp și nu trebuie să înceapă munca înaintea tuturor.

-Ăsta e Mati.

-Este vorba despre mine și madam Freya.


-Oh. Wela dădu din cap și se așeză pe podea cu Khem lângă.

-Deci ce ești tu și Yaya?

-În ziua aceea, deja plănuiai să-mi spui. Dar eu am mers primul.

-Ei bine, eu și madam Fre, suntem mamă și fiu.

-Umm...

-O, nu ești puțin șocat?

-Nu, Wela răspunse cu o expresie normală,
-Sau vrei să fiu șocat? Hei! Într-adevăr, nu m-am gândit la asta înainte, de a mă preface că sunt șocat și exagerez.

A fost un gest care la făcut imediat pe Khem să simtă o durere de cap ascuțită.

-Sunt stresat de multe zile. Atunci mă uit la ce faci și știu deja. În ziua aceea, încă m-am comportat de parcă aș fi înțeles greșit, nu-i așa?

-Dacă înțelegi greșit, e rău, haha.

-De ce râzi? Sunt serios.

Wela îi împing capul, omului care vorbește serios și este enervat.

-Fata este la fel ca și cum ar fi sculptate dintr-un bloc de această dimensiune. De ce nu pot să-l văd? Și încă ceva...

-Ce altceva?

-Am auzit-o în ziua aceea. Nu sunt surd.

-Doamne,  Khem s-a- întins când și-a dat seama de asta. Toate acele zile de stres au fost o risipă totală.
-Mă tachinezi.

-Nu te tachinez.

Wela se ridica și continua să exerseze, Cu Khem care se  ridică și îl urmează. Se uită cu curiozitate la pânza strălucitoare din fața lui.
Gândindu-se că ochii lui erau ațintiți asupra mișcării lui Wela pe pânză, fără să se îndepărteze niciodată.

khen stătea în picioare și a așteptat până când Wela se cobora din nou la pământ. S-a apropiat și a încercat să apuce pânza și să o tragă de câteva ori.

-Încearcă, bine?

-Hai, dar doar elementele de bază.

-Uh huh.

Wella ii preda lui Khem ipostaze simple. Treaba altuia doare prea tare. Khem face ce spune Wela, dar totuși nu-i prea plăcea felul în care atârna pe pânză și cu asta, nu și-a putut ține îndoielile la distanță.

-De ce persoana pe care o iubesc trebuie să-i placă  să se joace cu chestia asta.

-Cine? Wela a întrebat  persoana care la ajutat să-și sprijine spatele, Khem s-a oprit și s-a întors spre Wela.

-Vrei să spui P’Ya?

-Hm, și madam Fre.

-Oamenii de care îmi  place sunt ca...  Și mă refer și la tine. Persoana pe care o iubesc.

Wella își strânse buzele și zâmbești la cuvintele și privirea care arată fiecare sentiment. Atmosfera din jurul lor chiar acum nu este acceptă, orice simțuri aveau cei doi, s-au privit unul în ochii celuilalt fără să spună nimeni altceva.

Până când... Wela a fost cel care a întins mâna și a atins fata lui Khem mai întâi. Apoi buzele li s-au strâns împreună cu deplină conștientizare, respirația caldă le-a acoperit obrajii, limbile le-a pâlpâit și s-au tachinat reciproc. Chiar dacă nu a durat mult acest sărut, dar creează o undă în inima ambilor.

S-au îndepărtat unul de celălalt după ce au fost mulțumiți într-o oarecare măsură. Dar fețele lor au rămas aproape un minut și apoi s-au îndepărtat încet, când i-au zâmbit dulce celui care și-a mărturisit sentimentele(Khem).
Cu el fără nici o claritate înainte de a spune pe un ton tachinator,

-Ne-am sărutat deja de două ori,

-Oh, îți amintești?

-Ți-am spus că nu eram beat.

-M-ai înșelat .

Din acea zi, a fost ca și cum s-au deschis complet și au vorbit, Wela și Khem erau aproape lipiți peste tot. Au mâncat împreună, au venit să lucreze împreună în câteva zile și, cel mai important, lui Khem îi plăcea să vină să-și ajute mama servind mâncare si la restaurantul lui Nong Wela.


CU O ZI ÎNAINTE DE PETRECEREA DE VINERI SEARA


-Toată lumea este pregătită. Mâine să facem tot posibilul. Este la fel ca înainte. Dacă lipsește ceva, îi poți spune imediat lui phi Ya sau lui phi Lucy. În ceea ce privește băieții, trebuie să ne ajutăm să avem grijă unii de alții.

-Bine.

Vocea proprietarului clubului ne chema la o întâlnire pentru a vorbi. Ca de fiecare dată Chipul lui Madame Freya era decorat cu un zâmbet fericit. Este ca o zână nașă a gazdelor tinere și este considerată cea mai frumoasă zână nașă din lume.

-Hei, phi, ce faci la petrecerea asta?

-Nu l-ai văzut încă, nu? a întrebat Great pe noul recepționer al clubului care tocmai a fost promovat cu câteva zile în urmă. Și când Khem a dat din cap, a început să spună descrierea postului

-Va fi un spectacol al propriei noastre performanțe. Totul este similar cu o zi normală.

-Oh, deci de ce ești entuziasmat?

-Ascultă mai întâi sfârșitul, s-a alăturat Ken la conversație.

-Este normal, dar nu obișnuit.

-Ce mai faci?

-În ziua evenimentului, a continuat DJ James, va avea loc și o licitație pentru primele 3 gazde ale clubului. Cine plătește cel mai mult, gazda, va avea grijă  de aceea persoană.

-Atunci te am și pe tine, phi Ken.

-Desigur, frățioare. Numărul trei, apropo.

-Oh, atât de tare.

-Vă mulțumesc pentru aprecierea dumneavoastră. Dar dacă nu am bani, mă duc mai întâi acasă. Un zâmbet sfâșietor nu mă poate cumpăra. Numai bancnotele, Eliminați-l pe Avery Ding.

-Haha. Dacă ești celebru, nu te voi cumpăra.

Khem a râs la mișcările de dans și la cântecul pe care Ken îl cântă. Povestea pe care tocmai a auzit-o a fost foarte ciudată pentru că în mod normal oamenii care ar fi gazdele de top la un club ar trebui să facă o rezervare cu cel puțin două zile înainte. Dar a cui slujbă este mâine? Cine se poate îmbogăți?

-Hmm....interesant.


PETRECEREA DE VINERI SEARA

-Ooh, cine a verificat ținuta asta? Firul încă iese afară.

-O să am grijă de asta pentru tine, phi.

-Grăbește-te, spuse Lucy, care se plimba verificând comanda. Un dressing plin de tineri frumoși i-a murmurat asistentei:

-Deci, ați sosit toți ?

-Suntem  toți, phi. Phi, a venit Wela. În sala de antrenament

-Bine

Lucy dădu din cap în semn de recunoaștere. Apoi verificați celelalte părți sunt complete. În ceea ce il privește  pe Khem, tocmai a sosit. Auzind conversația dintre cei doi, a știut unde era Wela acum.

A ieșit din cameră înainte de a-și schimba hainele. Merge imediat la sala de antrenament. Ușa camerei se deschise fără ezitare. Când s-a uitat prin fereastra mică de sticlă și am văzut că Wela era aici, singur.

-Hei, o altă sesiune de antrenament? Este aproape timpul, a spus Khem, salutând persoana care se sprijinea de pânză în aer.

-Hai jos, ceilalți sunt pe cale să termine pregătirea.

-Ah, pot să cobori. Azi ești liber, nu? De ce ești aici?

-Vreau doar să vin, nu-i așa?

-Sigur, proprietar.

-Hai, coboară.

Wela nu se încăpățânează de data asta. Când Khem a terminat de vorbit, el s-a învârtit atât de repede încât omul care stătea să privească era îngrozit. Până când a trebuit să exclame:

-Hei! Sunt șocat.

-Haha, încă nu te-ai obișnuit cu asta.

-Mă obișnuiesc, mă obișnuiesc. Dar nu eram pregătit pentru asta.

-Ești atât de slab. Wela se apropie și își folosește palma pentru a freca părul întunecat.
-Sunt aici, persoană talentată.

-Dacă vrei să vin Khem trebuie să mă săruți.

-Flirtezi așa?

Khem a zâmbit, stânjenit să fie întrebat atât de direct, dar a dat din cap fără să se gândească să ascundă.

-Ei bine, ce-ar fi să flirtezi atunci? Chiar îmi placi atât de mult deja.

😘
-Răspuns

-Înseamnă permis.

-Da

Gura persoanei a fost prinsă pe neașteptate și bătăile inimii i-au crescut imediat. Cu cât ascultau mai mult descrierea acțiunii, cu atât o auzea mai mult. Făcându-l să dezvăluie un zâmbet atât de larg încât marginile gurii îi erau strânse. O pereche de ochi ascuțiți fulgeră. O scânteie de fericire care nu poate fi ascunsă și a intrat și la îmbrățișat pe Wela. Împreună cu a face același lucru pe care l-a făcut cealaltă persoană înainte.

😘

-Deja rezervat

-Pot să accept, dar deocamdată, tu mergi primul. Te voi urma într-o clipă .

-Bine, grăbește-te.

Wela a dat din cap și a rămas și la privit pe Khem deschizând ușa. Părăsi camera cu un zâmbet El însuși a avut aceleași simptome ca și celălalt.

Omule, astăzi va fi probabil o zi de lucru în care fericirea este mai mare decât în fiecare zi, chiar dacă anterior a fost arătat de cealaltă parte. A fost foarte posesivi în privința a fi aproape de clienți de multe ori, dar nu a vorbit niciodată despre adevăratele lor sentimente unul față de celălalt.

Când recunoscu că îi place de Khem. Că cealaltă parte este atentă așteaptă să ajute fără să fie solicitat când vede că se află într-o situație în care nu poate ajuta nu este lăsat singur. Și, de asemenea, a fost de acord să spună adevărul despre propria relație lui Madame Freya fără a-l lăsa  să fie, de asemenea, suspicios. Pur și simplu, este atunci când îți plac astfel de oameni. Sau cum se va numi această persoană ar putea fi mai precisă, persoana numită Khem.

Cioc... cioc....

-Da

-Wela, Lucy îți cere să vii să mă urmezi.

- Ken, hai să mergem acum.

O bătaie la uşă l-a scos din transa amoroasă pe Wela, îi zâmbi lui Ken care venise să se pregătească.

-Da

Cei doi au mers și au vorbit despre pregătiri și spectacol apoi a mers până la dressing. Wella  aruncă o privire la Noul recepționer vorbea cu prietenul său chelnerul iar cealaltă persoană s-a întors să-i facă cu ochiul înainte de a se întoarce pentru a continua să vorbească cu prietenul său.

-Nong vino pe aici.

-Da.

Este nevoie de aproape o jumătate de oră pentru a se machia și coafura pentru Wang. Astăzi, gazda care interpretează nu trebuie să se machieze el însuși ca într-o zi normală pentru că clubul a pregătit mulți tehnicieni calificați pentru a fi gata să strălucească și să țină clienții sub control.

👏...👏....👏....

-Toată lumea vă rog să ascultați asta.

Sunetul de aplauze a atras atenția lui phi Lucy, făcând pe toată lumea sa se  întoarcă să-o văd pe frumoasa proprietară a clubului într-o rochie luxoasă, potrivită, stând în picioare și zâmbind dulce.

-Vineri seara este din nou aici, toată lumea. A cerut și phi Ya .Toată lumea a făcut tot ce a putut! Angajații clubului răspunzând aproape pe același ton ca și cuvintele lui Freya, ea a zâmbit dulce când se simțea fericită cu privirea dinaintea ei:

-Și am o veste bună de împărtășit. În seara asta, fiecare masă este complet rezervată.

-yay 👏
Toți au aplaudat și au bătut din palme entuziasmați. Chiar dacă părea normal, a fost o plăcere întotdeauna pentru lucrătorii de servicii De asemenea, Khem i-a felicitat pe toți, deși mama lui i-a aruncat fiului ei o privire mustrătoare. Lucrând în astfel de vacanțe.

-Pregătiți-vă, evenimentul va începe în zece minute. Continuați lupta, copii.

-Da.

-Bună băieți, salut.

-Bună, phi Meiji.

-Vino repede, s-a întors Freya să zâmbească și să o salute pe persoana care tocmai sosise și a intrat în dressing.

-Ce ai adus din nou? Lucy e aici să te ajute, domnișoară Meiji.

-Da, Khun.

-Vă rog să le dați și copiilor.

-Bine.

Meiji a dat două degete mari în sus băieților. Care se pregăteau, este ca o etapă de încurajere

-Luptă în continuare, aștept și văd

-Atunci, phi Ya, să mergem mai întâi. Dacă cineva are ceva, vă rog să o informați pe phi Lucy sau pe mine. Puteți vorbi direct cu Ya. A spus Freya, încheind întâlnirea cu angajații ei înainte de a se întoarce și a da din cap către Meiji:

-Hai să mergem sus.

-Hm, hai să o facem.

Au zâmbit una altuia cu o oarecare semnificație. Expresia din ochii lui Meiji era atât de clară încât interpretarea este necesară. Probabil pentru că în ziua aceea deja se deschisese și i-a spus probabil că de fapt simțea la fel.

ORA 22:30.

Lumini colorate atrăgătoare și muzică optimistă pusa de DJ James, se aude zgomotos în tot clubul. În acest moment au intrat mai multe mese de invitați. Stând și așteptând să înceapă spectacolul în jumătate de oră, noii majordom și gazdele au lucrat împreună pentru a avea grijă de clienți cu maximă grijă până la începutul spectacolului.

Lumina lui Wela este strălucitoare când o gazdă talentată ca P’Lucy s-a apropiat pentru a deschide ceremonia.

-Bună vineri seara! Vineri seara este mai fericită ca niciodată. Știe toată lumea că mesele noastre sunt pline astăzi? Lucy, te rog aplauze. La talentul celor care au rezervat din timp la noi.
La sfârșitul propoziției, au fost aplauze puternice. La cererea ei, a fost un bâzâit în tot clubul. Lucy a zâmbit larg și sincer.

-Și fără alte prelungiri, vă rugăm să veniți alături de Deep Night Club’s Friday Night Show. Să vedem SHOW-ul!!!
Aplauzele și țipetele clienților au fost puternice peste tot alături de luminile multicolore care au apărut .Spectacole în diverse costume care au fost pregătite au procedat conform cozii aranjate, gazdele au fost pe deplin intenționate. Până la spectacol final al gazdei numărul unu care a provocat țipete încât  pereții clubului aproape că s-au prăbușit.

Wela își etala hainele, mișcările lui erau fluide și frumoase. Fiecare ipostaza pe care a practicat-o ieșea bine și fără cusur. O față fermecătoare cu ochi ademenitori care se uită la clienți creând tremur pentru toată lumea de pretutindeni.
În seara asta, probabil că vor mai fi câțiva oaspeți.

-Ne-am încheiat spectacolul și este timpul pentru momentul important pe care toată lumea l-a așteptat.

Momentul important despre care vorbea Lucy era bine cunoscut celor veniți în seara asta. Și mulți oameni intenționează să vină special pentru a participa la acest eveniment.

-Vă rugăm să invitați primele 3 gazde ale clubului să iasă. Când Seiji și Ken ies
Tipă, țipă până când acoperișul clubului se zguduie.

Trei tineri frumoși ai clubului au ieșit și au stat în locul în care Mark îi lăsase, le-au zâmbit îmbietor tuturor clienților. Chipurile lor frumoase și irezistibile erau atât de fermecătoare încât nu-ti puteai lua ochii de la ei.

În special numărul unu al clubului, care este frumos și drăguț într-o singură persoană. Cine este persoana pe care toată lumea visează să fie aproape măcar o dată? Dar nu toți clienții îl vor primi. Este Wela care preia conducerea în această noapte specială.

-Bine, să începem. Haide, micuțule Ken, vino și roagă-o pe mama pentru o favoare. Lucy și-a fluturat mâna și i-a făcut semn lui Ken să vină în fața ei înainte de a se întoarce să citească mesajul de pe monitorul din spatele lui.

-Vreau să spun... cum poți vorbi bine? Rămâi cu Ken, fără să te lași pe spate. Cu siguranță mergi la culcare.

-Să spunem doar asta. Dacă spui că ești bun la vorbit, arată-ți abilitățile. Grăbește-te și primește feedback de la clienți. Doamne, va trebui să-o scot. Să purtăm cămăși!!

Țipăt~

Au răsunat țipete de îndată ce Ken și-a scos cămașa și și-a arătat pachetul de șase, chipul lui frumos era solemn înainte de a izbucni în râs. S-a dus la capătul scenei și a spus pe un ton jucăuș:

-În seara asta, pot să-ți spun că oricine o poate face pentru că atunci când te uiți în jos, toată lumea este frumoasă.

-Oh, cred că elocvența ta este cu adevărat bună. Crezi?

-Crede, crede din toată inima, a strigat cu voce tare clientul ca răspuns.

-Dacă crezi asta, atunci cine îl va accepta pe Nong Ken să vorbească ca prieten? Te rog licitează

-10 băuturi

-30 de băuturi

-50 de băuturi.

-100 de băuturi

-300 de băuturi

-Uau, 300 de băuturi, se va lupta cineva? Dacă nu sunt, voi număra. 300 pentru prima dată. Vrei acea masă sau nu? 300 de băuturi pentru a doua oară. Ești entuziasmat? OK, 300 de băuturi pentru a treia oară. Licitație închisă pentru Nong Ken, masa VIP 4. Vino să-l iei pe Nong Ken și ai grijă de el.

Ken a părăsit scena și s-a îndreptat spre masa la care a licitat.
Permiteți următoarei persoane să continue licitarea.

-Hai, să ne întoarcem atenția pe scenă, Seji, copile.

-Da, Lucy.

Seiji s-a apropiat și a stat lângă Lucy. Unde acum e Wela stând pe marginea scenei, așteptând să fie următorul la rând,

-Băiatul nostru de noapte nr. 2 spune că este un techier. Este adevărat?

-Adevărat sau nu, trebuie să încerci.

-Wow! Celulele dure ca acestea sunt posibile!? Dacă ați ajuns până aici, încercați să rugați fetele să mai bea câteva pahare.

-Bună, sunt Seiji. Dacă cineva este părăsit, vă rog să vină. Vă consolez.

-La naiba, jucându-mă cu sistemul așa, ce va rămâne? Puteți începe să licitați pentru Little Seiji.

-100 de băuturi.

-Oh, wow, nu poți lupta cu atâta forță? a aplaudat Lucy cu voce tare. Tare de emoție,

-Ce? 300 de voturi, 300 de băuturi, toată lumea.

-500.
-Sunt deja 500 de băuturi. Cine se luptă din nou? Dacă nu există nicio soră, voi număra. Bine, cinci sute prima oară, cinci sute a doua oară și cinci sute a treia oară. Felicitări, clientul VIP masa 2, acceptând Nong Seji. Poți avea grijă de asta.

Seiji a coborât de pe scenă când Lucy a dat semnalul. S-a îndreptat spre aceeași masă care primise oaspeți de ieri, iar persoana care a licitat pentru el a fost și oaspetele de ieri care il dorea și pe Wela. Zâmbește pentru a nu pierde clienți și Zâmbetul ei s-a lărgit când a spus ceva.

-Astăzi, te-am ales intenționat.

-Mulțumesc

-Bine, am ajuns la secunda pe care toată lumea a așteptat-o. Vă rugăm să invitați numărul nostru 1 Nong Wela să vină aici. Lucy a continuat să-și îndeplinească sarcinile.

-Această persoană, toată lumea spune că este dificil să o rezervi, coada este prea lungă. Până la următoarea viață. Haha. Glumesc. Dar e în regulă. Astăzi, Nong Wela ne-a curățat coada. Vrei să lupți sau nu?!

-Luptă...

-Desigur, este Wela al meu.

-Țipă, atât de drăguț

-Frumos, mă doare inima.

Vocile clienților sunt atât de tare încât aproape că li se opresc urechile. Wela  state în picioare. Zâmbind dulce, nu s-a mișcat nici măcar un centimetru. Atât de tare încât Lucy a trebuit să ridic mâna și să implore să se opresc mai întâi.

-Luați-o ușor, doar puțin, altfel clubul va exploda și nu veți putea veni să stați cu mine. Oricum, din moment ce toți prietenii mei au făcut-o, trebuie să o fac și eu, nu?

-Sigur.

Țipă~

-Calmează-te, așteaptă ca Nong să cerșească primul. Țipă din nou și o să te doară gâtul.

-Wela
-Să începem.

-Da

-Alege-mă ca să am „timp” toată noaptea.

-Mor !!! Vreau și eu să am timp, așa.

Doar o scurtă propoziție Cu o voce plăcută urechii, Inimile tuturor erau slabe. Un țipăt puternic, ca un concert de artist de clasă mondială

-Tu cerșești așa. Cine poate, vino și începe!!!

-300 băuturi

-O clipă, Lucy și-a ridicat mâna pentru a opri licitația. Mai întâi, când echipa a intrat pe scenă cu plicuri,

-Stai, Lucy, lasă-mă să văd mai întâi. Uau!!! 1000 de băuturi am murit. Și unde sunt clienții la masa aceea?

Auzind cuvintele lui Lucy, toată lumea s-a întors și s-a uitat în jurul clubului pentru a găsi pe cineva cu bani care era dispus să plătească aproape la fel de mult.
O jumătate de milion de prieteni primesc gazda numărul unu să aibă grijă de ei.

Wela în sine nu a fost diferit. El calculează suma în cap, si se oprit imediat. Patru sute două mii?

În seara asta chiar vom primi patru sute două!

-Cine este aceasta?

-La naiba, te rog să vină cineva să mă aresteze, sunt pe cale să leșin. Îmi doresc foarte mult să văd fața clientului. Cine este? Poți să te arăți? Oh, nu, bănuiesc că clientul este timid. Spuse grăbită Lucy în timp ce echipa își făcea gesturi cu mâinile. Este o cruce pe care clientul nu vrea să o vadă.

-Deci, se va lupta cineva, Pan Drink? Este ciudat că acest tip de tăcere nu există, așa că echipa îl poate lua pe Nong Wela. Licitație închisă!!!

Când mergea în spatele lui Japan care venea să-l ia pentru a merge să vadă clientul,

-Urmează-mă pe aici. A ieșit pe ușa magazinului până când vine și sta în față clubului. Apoi Japan a vorbit din nou:

-Așteaptă aici, clientul tău va veni în curând.

-Hm, dar știi cine este?

-Vei ști sigur. Mă duc.

A fost lăsat singur în fața clubului de prietenul său, dar nu a trecut mult până când o mașină sport de lux a parcat în fața lui, acoperișul fiind împins deschis până la capăt. A apărut un tânăr frumos. Proprietarul mașinii ridică privirea spre el cu un zâmbet dulce.

-O să am „timp” toată noaptea în seara asta, nu?

Wella era puțin speriat când a văzut cine este, și-a ridicat mâinile și și-a încrucișat brațele peste piept și s-a uitat la clientul viclean cu o privire de scuze. Va zâmbi dulce și ți-o va întoarce:

-Da, khun, 1.000 de credite, cât de bogat ești?

Proprietarul mașinii a deschis portiera și s-a dus să stea în spatele lui Wela, apoi a deschis ușa șoferului pentru a-i permite lui Wela să intre și să stea.

-Hai!! Nu pot părăsi magazinul.

-Cum să nu-l nemulțumești pe proprietarul clubului?

-Fiecare e diferit.

-Bine, te sun și îți spun.

-O regulă fermă: nu conduceți.

Khem clătină din cap, fără să asculte.

-Astăzi am venit ca oaspete. Nu ca angajat si nu am băut alcool, nu îți face griji că nu am atins nici o picătură ești sută la sută în siguranță.

În cele din urmă, Wela a fost de acord să se urce în mașină, Khem a înfășurat mâna în jurul taliei celuilalt  și cuplul a plecat fericit.

Când Khem ia spus lui madame Freya. Era diferită de mama care stătea nu departe și privea cu ochi care indicând clar disconfort.

Iubire într-un club de noapte 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum