⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️
În ultimele câteva zile, Deep Night Club este încă invadat de poliție. Vine să verifici o dată la două zile. Numărul de clienți care erau acolo s-a redus la doar câteva mese. Noii angajați care nu aveau oaspeți obișnuiți au cerut să demisioneze pentru că nu începuseră să se satură. Cât timp ești sigur că va rezista clubul? Situația în acest moment era atât de tensionată încât Freya cu greu se putea odihni.
Ea a încercat să se coordoneze pentru a afla de ce s-a întâmplat așa ceva, dar nu i s-a părut ușor pentru că poliția a refuzat să dezvăluie cine ia informat că există ceva ilegal în clubul ei, Freya s-a gândit că acest lucru nu este normal și că cineva pe care îl cunoștea bine ar putea lua măsuri. Intenționând să se distrugă reciproc dar o altă parte din ea a spus că poate nu a fost așa.
Dar primul lucru pe care s-a gândit Freya a fost să nu urmeze acea persoană pentru a o sugruma. O femeia pricepută ca Freyei este un lucru bun în afaceri, dar cu bărbatul care era cunoscut ca soț și soție. Tot talentul se irosește. Lucrurile ei l-au făcut să se simtă obosit și inferior problemele dintre ei s-au repetat din nou până când am găsit o cale.
După ce au încercat să se susțină reciproc și să schimbe mult traseul de multe ori.
O tânără stă și privește în gol spre exteriorul clubului, parcarea care obișnuia să fie plină cu multe mărci diferite de mașini de la clienți la acea vreme in miezul nopții se pare că acum există doar câteva mașini .Puterea rețelelor sociale este mai înfricoșătoare decât un virus mortal.
La început, când a existat un trend, s-au adunat pentru a face conținut lăudând tot felul de lucruri, inclusiv chiar și băile din club. Dar când există o problemă lumea să se întoarcă și să se doboare unul pe altul și mai mult.
Fără a-i include pe cei care nu au călcat niciodată piciorul sau au cunoscut un bar de gazdă adevărat dar s-a priceput să îndrăznească să exprime opinii negative și să arate cu degetul.
A fi bun la ceva nu îți face viața prosperă!
„Ține ceva putred acolo. Probabil că poliția va simți mirosul.”
„Gazda vorbește clar thailandeză? Ai plutit peste apă?”
„Lichior amestecat cu frunze verzi, poate? Am văzut pe cineva spunându-mi că atunci când îl mănânc, plutesc.”
„Cât timp pot dura lucrurile de nivel scăzut? Toate viciile.”
„Foarte grozav. Am mai fost acolo, așa că asta e.”
Aceste mesaje au slăbit oarecum sentimentele Freyei, deși nu au fost suficiente pentru a o împiedica să conducă în continuare clubul, dar ca iarba scurtă de pe pământ, care avea spini mici ascunși, o făcea să meargă pe ea în picioarele tale? O soluție simplă este să porți pantofi când mergi prin ele. Sau dacă vrei să-l distrugi complet turnați erbicidul în jos.
Sunt mulți oameni care probabil vor suferi așa. Scrisoarea de plângere poate apărea în fața casei fără să-și dea seama.
Cioc.... cioc..... cioc
-Poți intra.
O bătaie în ușa camerei îi strigă pe oamenii care pluteau în jur și gândurile sale revin în prezent. Freya și-a întors scaunul să se uite în fața camerei ușa se deschidea pe fața ei a apărut zâmbetele care răspund celor care merg unul spre celălalt cu zâmbete dulci .Două brațe larg deschise pentru a primi într-o îmbrățișare trupul subțire.
-Ai întârziat.
-Îmi pare rău, am vrut doar să vorbesc despre locația noii filiale.
-Oh, e în regulă Freya și-a îngropat fața în burta ei plată, inhalând parfumul blând al parfumului ei preferat.
-Doar să fim împreună este bine.
-Ești obosit așa.
-Puțin, dar e în regulă.
-Vrei sa mănânci ceva? Mă duc să-ți iau.
Își mișcă capul în timp ce încă îmbrățișează cealaltă persoană și fără să-i dea drumul. Căldură de la corpul acestei persoane îi dă putere cu ușurință. În trecut, când erau doar prieteni apropiați, o ajutau întotdeauna pe Freya să treacă printr-o viață proastă mai aproape unul de altul Meiji a făcut-o pe Freya să se încălzească atât fizic, cât și Inima este de multe ori mai mult decât înainte.
-Foarte bine
Mă bucur că în ziua aceea am acceptat să ascult mărturisirea sentimentelor unei alte persoane.
Foarte bun
Meiji s-a îndepărtat de îmbrățișarea Freyei. Apoi luați mâna și conduce persoana din față, este reconfortant să stea împreună pe canapea. Ea și-a cuprins brațele în jurul umerilor femei epuizate. Aplecându-se să se sprijine una pe cealaltă. Și-a aplecat capul și a sărutat părul moale cu dragoste.
-Crezi că te tachinează cineva?
-Cred că da, dar nu vreau să cred.
-Hm... hai să ne prefacem. Crede-mă, măcar vei găsi o modalitate de a face față.
Freya dădu din cap la sugestie. Ea închise ochii în îmbrățișarea călduroasă a lui Meiji și ea a căzut într-un somn adânc fără să-și dea seama. Probabil pentru că nu mai avea timp de odihnă. Acest lucru este normal pentru corpul nostru. Când simți că te afli într-un loc sigur, te vei relaxa.
-Totul va trece. Nu-ți face griji, dragă.
I-a șoptit la ureche Meji după ce a pus-o într-o poziție de dormit sa se simtă mai confortabil înainte de a-și mișca buzele pentru a se odihni pe partea laterală a obrazului, Meji și-a apăsat nasul în pielea delicată și a sărutat obrazul persoanei pe care o iubea din toată inima.
-Vom trece peste asta, Freya, promit.
*******
În interiorul clubului în acest moment, nu era liniște pentru că DJ James încă lucra la propriile lor îndatoriri foarte bine. Revenind la început clubul tocmai s-a deschis, Ken Great, Seiji, și când mai sunt clienți obișnuiți care vin să folosească serviciul pentru a sta și a vorbi. Cu care poate să nu arată ce efect are asupra lor? Dar alte gazde care în mod normal trebuie să aștepte în speranța că clienții le vor alege devin foarte problematice.
-Drum bun. Hai să stăm și să vorbim din nou împreună.
-Este atât de păcat că a trebuit să te grăbești și să te pregătești. Mâine este un zbor devreme.
-Oricum, te rog să ai grijă de sănătatea ta. Wela va aștepta să vina să mă găsesti.
-Nu vreau să merg. Deci, ar trebui să-ți mai dau niște bani de buzunar pentru mai mult timp? Doar în cazul în care vrei să mănânci ceva când nu sunt aici.
-Hm...Mulțumesc foarte mult, ești cel mai amabil.
Wela s-a ridicat și a așteptat ca mașina clientului său obișnuit, este destul de amabil să-i dea niște bani de buzunar aproape 10.000 au părăsit clubul și s-au întors încet înăuntru. El va continua să aibă grijă de tine. Apoi s-a întors în camera din spate, gândindu-se că nu va mai fi de lucru în seara asta.
Acesta a fost același moment în care Khem a ieșit din baie. Au rămas ușor uimiți când s-au înfruntat unul pe celălalt și cu Khem fiind primul care ridică mâna pentru a saluta. Din păcate, cealaltă parte i-a ignorat. Acțiunile lui au fost aceleași ca si înainte.
Încă din ziua în care s-a purtat neadorabil și l-a jignit rău.
Khem încearcă să țină pasul cu vremurile de la serviciu și de la universitate. Făcea tot ce putea face un iubit, dar Wela era foarte încăpățânat. Cealaltă parte nici măcar nu se uita la faţa lui. Este o perioadă în care Khem se simte foarte rău pentru el însuși. Am fost atât de torturat, încât de multe ori aproape că îi venea să verse și lacrimi.
Cât despre problema cu mama lui care a spus din greșeală ceva care a fost demotivant în ziua aceea, Khem a intrat să-și ceară scuze și să-și ajusteze înțelegerea.
Iar khun Fre a spus că nu era deloc supărata pe el doar se simte rănita. El are această atitudine față de munca ei lui Fre și i-a spus.
-Chiar dacă întreaga lume m-ar călca în picioare, Fre nu ar regreta la fel de mult când Khem a vorbi rău de mine, știți asta?
-Îmi pare rău. Data viitoare mă voi gândi mai mult la asta.
-Khun Freya nu l-a forțat pe Khem să iubească acest club la fel de mult ca și ea. Doar o fracțiune este suficientă pentru că cel puțin într-o zi a apărut Khem să aibă grijă de Khun Fre probabil că Khem vrea să-o protejeze fără a renunța cu ușurință.
-Da înțeleg.
Cei doi, mama și fiu, s-au îmbrățișat strâns, când au ajuns la o înțelegere. Era o situație similară cu acea zi de acum mai bine de zece ani. Când a fost presat să aleagă cu cine va fi: tatăl sau mama. Khem, care era încă un copil nevinovat, era suficient de deștept ca să înțeleagă problema. Asta s-a întâmplat, deși a fost destul de deștept încât să aleagă să stea pe loc cu mama lui. O mamă căreia îi pasă și își dă dragoste unul altuia fără greș, mai mult decât tatăl care s-a despărțit de mama lui doar pentru că a crezut în cuvintele surorii sale.
********
-Pot să vorbesc cu tine Wela?
-Este timpul să întreb
-Noi...
Lui Wela nu le păsa de celălalt, ridicându-se de pe scaunul pe care stătuseră cu mai puțin de un minut în urmă. S-a dus în spate și a fugit în baie în timp ce închidea strâns ușa. Era o acțiune care indica clar că Wela nu voia să vorbească cu el, ceea ce Khem știa că nu are rost să fie încăpățânat și mai iritat mai mult decât înainte.
***********
Restaurantul a la carte nu este foarte aglomerat dimineața. Când a coborât din dormitor după ce s-a forțat să se trezească pentru a-și ajuta mama, era încă în pijama și avea părul dezordonat. Ochii îi mijeau și nu putea să-i deschidă.
-De ce te trezești așa de dimineață? Tocmai te-ai culcat la patru dimineața, nu?
-Cobor sa-mi ajut mai întâi mama să deschidă magazinul.
-Oh, e în regulă, mama poate face asta singură. Totul este deja aranjat, te rog să te culci, altfel te vei bolnavii și nu vei putea da examenul.
A spus mama în timp ce și-a îndreptat mâna în jurul magazinului pentru a-i confirma copilului ei că chiar s-a ocupat de tot. Ochii care se uitau la fiul lui erau plini de grija.
Ea s-a simțit întotdeauna vinovată pentru că nu a putut să-i ofere nicio mângâiere. Era enervată pe soțul ei pentru că avea încredere în oameni atât de ușor până a avut multe datorii.
-Dacă vrei să o ajuți pe mama, ajută-o și mergi la culcare. Apoi te trezești încet arătând frumos.. Situația ta actuală este înfricoșătoare și lienții nu îndrăznesc să intre în magazin haha.
-Oh, mamă, îmi spui asta când țipi, Wela și-a încrețit nasul la mama lui înainte de a păși să-i dea o îmbrățișare și un sărut mare pe obraz.
-Atunci lasă-mă să mai dorm puțin. Mă trezesc și te ajut.
-Da, vise dulci, copile.
-Da.
-Urcă în casă. Mergi cu grijă sau vei cădea .
-Sunt sigur că vei fi dezamăgita, a spus Wela, batjocorind cuvintele mamei, râzând .Lui Wela îți plac cuvintele comune care sună așa. Apoi părea să fie familiarizat cu lucruri bune precum goh-yi, kadai, takai și multe alte lucruri pe care mama lui le folosea adesea.
-E mai bine să te urci pe scări, hee hee.
La mai puțin de zece minute după întoarcerea in casă, Khem a intrat în magazin și ridică mâna să o întâmpine pe mama iubitului său ca de fiecare dată .
-Mamă, buna. Te ajut eu.
-Da, băieți chiar munciți din greu. Nu vă odihniți în vacanță, nu?
-Doar stau acasă. E plictisitor. Khem nu a răspuns. Faptul că a venit cu intenția de al găsi pe Wela cât despre a ajuta la munca mamei, este o problemă secundară
-Dar Wela? Nu s-a trezit încă?
-S-a trezit tocmai acum. Dar mama mi-a spus să se culce, aseară a citit o cartea pana aproape dimineața și am văzut că aveam un examen.
-Da, acest fel de mâncare poate fi servit?
-Bine, puștiule. Masa 4.
Frumosul asistent a acceptat și a luat tava cu mâncare și a dus-o clienților care așteaptă. A întrebat ce băuturi vor. Apoi s-a dus și a luat-o repede pentru că nu este a doua oară sau a treia oară când Khem a venit să ajute cu acest magazin înainte.
Dacă vrei un fiu, trebuie să treci de partea mamei.
-Ești obosit, copile? Vor fi mulți clienți la prânz.
-Putin.
-Îți e foame încă? Mama are de gând să gătească pentru tine? Nu știu dacă Wela s-a trezit încă. Văd că trebuie să mai citească o carte. Mama și-a ridicat capul și a privit spre ușa închisă a casei.
-Hai să facem asta, voi face mâncare pentru tine și pentru Wela. Apoi o să îl trezesc la ora mesei și apoi să iau o pauză pentru a mânca împreună, nu?
-Bine
-Să-i dăm persoanei respective orez cu omletă. L-am văzut ieri plângându-te că vrea să mănânci, iar eu tu vrei orez prăjit ca de obicei, nu?
-Da, mamă.
Khem a ajutat-o pe mama sa să pregătească ingredientele necesare pentru a face cele două meniuri, iar când a terminat, a intrat în casă purtând o tavă cu mâncare. Așeză tava pe măsuța mică din fața bucătăriei. Înainte de a o lua și urcă scările pentru a merge în dormitorul lui Wela.
Cioc... cioc...
-Wela, e timpul să te trezești ?
A bătut cu grijă la ușa camerei, fără să facă prea mult zgomot, și a așteptat pe proprietarul camerei, care probabil încă dormea. Cât despre motivul pentru care a gândit așa este pentru că, dacă era timpul să se trezească, probabil că s-ar grăbi să-și ajute mama. Nu poate zăbovi pe Loi Chai și să o lase să lucreze singură.
Cioc... cioc... cioc
-Intru acum. Khem a bătut din nou la uşă când a terminat de vorbit fără niciun răspuns, a deschis ușa. Intră imediat în cameră și poza pe care o văzu nu era puțin diferită de ceea ce a crezut:
-Dormi bine, om crud.
Se apropie și se așeză pe patul liber. Privind fața unei persoane adormite și o privi cu nostalgie. Pe chipul lui apăru un zâmbet cald. Sclipind de dragoste
- Să trecem peste furia noastră, ticălos încăpățânat.
-Cine este cu adevărat încăpățânat?
-Oh! Ești treaz? Khem a fost puțin șocat să fie certat brusc de cineva care încă dormea.
-Nu-mi spune că te prefaci că adormi.
-Nu mă prefac, dar e ciudat dacă stai și te uiți așa la mine și nu mă trezești.
-Intr-adevăr
-Încetează. Wela a deschis ochii, s-a uitat înverșunat la persoana care îi mângâia obrazul cu dosul mâinii.
-Nu știu cine ți-a dat voie să intri.
-Mama.
-Nu cred.
-Într-adevăr, confirmă Khem cu o voce fermă, ca să fie sincer, chiar acum se străduia din greu să se rețină.
-Mama mi-a spus să-te trezesc. Super drăguț și extrem de enervant dar dacă faci așa ceva, deși nu ne-am ajustat încă. Să ne înțelegem serios, vă garantez că voi fi singur.
-Ce ora este.
-Aproape amiază .
-Ha!!! Ceasul nu a sunat? S-a ridicat șocat. Și-a amintit că înainte de a merge la culcare a setat telefonul la 9:30 a.m.
-La naiba, am somnambulism și l-am oprit? Voi merge să-mi ajut mama.
-Am făcut-o pentru tine. Ai făcut o pauză și nu văd nimic în neregulă.
-Dar...
-Mama ta este la fel ca mama mea. Khem a întins mâna și a mângâiat capul persoanei care a făcut o mutră.
-Du-te să te speli pe față și să te speli pe dinți ca să putem coborî și să mâncăm.
-Oh?
Dintr-o dată Wela il ignoră pe celălalt. Se joaca cu Khem care nu se comportă corect. Khem a stat și a privit o altă persoană dispărând în baie timp de câteva minute, apoi a ieșit și a coborât fără să aștepte deloc.
Atmosfera bună de înainte a dispărut în fața ochilor. Tot ce a mai rămas este tăcerea a fost atât de incomodă încât după doar câteva mușcături de mâncare de pe farfurie, Khem a pus-o deasupra ei, transformându-se în cineva care stătea și privea cum își mânca orezul cu ou fără să acordați atenție unul altuia chiar și acum, când îi dă un pahar cu apă, se ridică și se duce să ia apă de la frigider și o bea el însuși.
-Scuzați-mă
Degetele de la picioare ale persoanei care urma să urce scările s-au oprit brusc. Când se simți amorțit peste tot când auzi o scuză cu o voce obosită din gura lui Khem Inima lui a rămas fără cuvinte, probabil pentru că știa că cealaltă persoană vorbea cu adevărat din inima lui.
-În acea zi, mi-am folosit emoțiile pentru a mă comporta prost. Fără să mă gândesc la sentimentele tale, chiar mă simt rău pentru tine. Este adevărat ce ai spus că ar trebui sa fiu persoana care înțelege cel mai mult. Vocea persoanei tremura și s-a înmuiat. Făcând și inimile ascultătorilor să se estompeze.
Dar Wela totuși a ales să stea nemișcat și să asculte, fără să se întoarcă sau să se îndepărteze
-De acum încolo, voi înțelege mai multe când va veni timpul să-l mai înveți pe acest prost?
-Si mie îmi pare rău.
-Wela,
-M-am gândit la muncă și am uitat de sentimentele tale. Dacă aș vedea pe altcineva făcând asta, nici mie nu mi-ar plăcea, dar așa cum ți-am spus, totul are limitele lui. Daca o depășești este o greșeală și dacă este prea mult, nu plănuiesc să o las. O am deja, ai încredere în mine și e suficient. Wela explică pe larg nerespectuos față de ceea ce este reprimat în inima sa. S-a întors la persoana care stătea încă în același loc.
-Voi învăța și eu mai multe. Apoi s-a așezat în poala lui Khem și și-a ridicat degetul mic în fața lui. Nu vreau să fiu supărat acum.
-Oh
Fața i se pali când Khem clătină din cap și refuză să se împace. I-a părut foarte rău pentru acțiunile celeilalte persoane, dar a fost doar pentru câteva secunde. Din cauza acțiunii neașteptate a lui khem care se joacă cu sângele din inimă atunci când pompează violent.
-Dacă vrei să te împaci, trebuie să fie așa.
Khem spunând astfel de cuvinte cu ochi flirtatori și o gură care îi mângâia degetul mic. Apoi l-a aspirat de mai multe ori până când a scos un sunet lasciv. Este o poză care îl face pe Wella să simtă un fior care se răspândește în abdomenul inferior până când își mușcă accidental buza pentru a face contact vizual. Seducând fără sa știe ,este o acțiune care il stimulează pe Khem. A deschis repede gura și i-a eliberat degetul mic. Apoi își folosește mâna pentru a ține partea din spate a gâtului și îl trage, fața i s-a coborât pentru a primi un sărut fierbinte și dornic.
Respirația îi miroase a dorință peste tot în jurul lui, gura se închise si încă saruta de parcă nimeni nu va ceda. Wela trece de la șezut la a se întoarce, partea este larg deschisă, îndreptată spre Khem. Își ridică șoldurile pentru a strânge o mână mare. Un sărut dulce cu aroma dorinței răspândindu-se în toată gura, limbi subțiri pâlpâind și împletindu-se până când a fost aproape imposibil de a spune cine era cine . Cei doi s-au apăsat pe carnea buzelor inferioare și superioare, fără a lăsa nici măcar un milimetru de spațiu, alternând între a suge tare și a linge pentru confort. Timp de câteva minute până aproape că au rămas fără suflare.
-Foarte bun.
-Uh huh.
Wela răspunde înainte de a se ridica de pe scaun și se uită fix la Khem cu ochi care pot topi inima persoanei văzute. Un deget arătător subțire a atins buza inferioară umflată a celeilalte persoane și la mișcat în jos pe gât pana de piept pe mușchi abdominali până când s-a oprit la marginea pantalonilor. Apoi a căzut în genunchi între picioarele lui Khem, care a privit cu șoc actul îndrăzneț:
-Stai, de data asta, ah... asta e în casă! în timp ce striga cu o voce instabilă.
-Deci, ce sa întâmplat? Am făcut-o în casa ta și nu am mai ieșit puțin afară.
Khem a vrut să-l trântească pe cel care l-a provocat . Nu s-a gândit niciodată că va exista o latură atât de rebelă.
-Dar acesta este mijlocul casei.
Wella nu la mai ascultat i-a desfăcut rapid fermoarul pantalonilor și i-a tras înapoi. Bariera interioară a dispărut apoi Wela a deschis gura pentru a acoperi penisul cu vârful limbii mici alunecă în jurul capului. Mișcându-si fața în sus și în jos pentru a suge. Glisa capul puli pentru a-l mulțumi.
Omul care este răsfățat a strâns mâinile pe marginea scaunului, cu talia lărgită și șoldurile mișcându-se încet și în cercuri la anumite momente, cu gura deschisă pentru a geme cu voce joasă conform voinței lui Wela. Împingând din ce în ce mai tare până când umezeala a umplut fanta de la cap.
Khem își ținu respirația când eliberarea se apropia. Își apăsă mâna pe cap pentru că există foarte puțină reținere în el acum.
Și ar fi mers până la capăt dacă Wela nu l-ar fi forțat să se îndepărteze mai întâi. A fost o acțiune care nu era diferită de a fi împins de la înălțime.
-Wela..
-Huh... Un zâmbet răutăcios a apărut pe fața gazdei numărul unu a clubului Khem și-a mijit ochii pentru a vedea unde ar putea veni în continuare, iar în curând un zâmbet a apărut pe chipul lui frumos când a văzut că partea de jos a iubitului este deja goală.
-Vino, Khem și-a deschis brațele pentru a primi trupul iubitului său și l-a tras înapoi într-o poziție așezată si Wela încălecă din nou în poala lui, nasul său înalt se sprijini pe pieptul ferm al lui Wela , care era încă acoperit de cămașa de noapte iar Khem se juca cu sfârcurile erecte pentru a ajuta la trezire stări de spirit a unei persoane care își coboară șoldurile sa pătrundă in propriul penis într-o zonă de dragoste , fața lui este ridicată, sprâncenele sunt ușor încrunte, gura este deschisă, palmele lui mari țin carnea feselor ajutând să facă drumul mai convenabil.
-Nu.. ah...nu mă tachina Khem..
-Ce tachinez?
-La naiba, Khem, ah.. Khem ...acolo repede.
La început i-am spus să nu mă tachineze, dar apoi l-am rugat să-mi facă pe plac și apoi s-a repezit să-și înfigă rapid pula în mine, fără să se oprească, gemând în toată casa, încât am uitat chiar că nu era un loc privat.
Probabil pentru că dorințele adolescenților sunt prea intense și nu te poți abține? Wela își arcuiește pieptul și își deschide cămașa de noapte, dezvăluind sfârcurile deschise la culoare pentru a susține limba fierbinte care alternează între lins și supt. Ochii dulci și strălucitori plutesc. Cădea în transă, bucurându-se de fericire alături de persoana iubită.
-O să intru mai întâi să iau lucruri din casă. Te rog, așteaptă o clipă, copile.
Zgomot
Și probabil că ar merge departe. Dacă nu auzi sunetul care strigă să vorbească cu clienții mamei ,asta a ajutat Inclusiv sunetul clanței din față.
Cei doi tineri s-au privit unul în ochi celuilalt înainte de a ajunge rapid la lenjerie, când Khem s-a ridicat și l-a luat și a alergat să se ascundă în spatele raftului de depozitare.
Vă rog, acest loc este un colț ascuns, altfel sigur nu aș putea scăpa de vederea mamei.
Dar Wela a răsuflat ușurat a durat doar mai puțin de trei secunde. Khem a făcut ceva la care nu se aștepta. Șoldurile au început să se miște și să se legene sa intre pe canalul de dragoste a lui Wela, când ochii lui i s-au mărit, a ridicat rapid mâna pentru a-ți acoperi gura pentru a reține gemetele care nu au scăpat. Inima lui lucrează din greu. Și a devenit mai greu decât înainte când mama s-a apropiat și s-a oprit de cealaltă parte a uși.
Khem l-a făcut să stea cu fața la raftul unde stătea mama lui de cealaltă parte și ii presa corpul, împingând înapoi pula fierbinte cu toată forța. Wella simțit că a fost atât de palpitant încât picioarele i s-au prăbușit. Era bine că persoana care a făcut asta l-a ajutat să-l țină, dar nu a putut să facă tot posibilul pentru că încă nu încetase să îl tachineze.
Bucata mare de carne a fost introdusă și scoasă într-o mișcare lentă, dar concentrată, palpitantă, făcându-l să se simtă entuziasmat până când lacrimile i-au curățat ochi. Bine că Khem nu la atacat cu toată forța, provocând un zgomot puternic al cărnii lovind carnea, care era atât de tare încât mama îl putea auzi. Dar chiar și atunci, au fost câteva momente în care viteza a crescut ,trebuia să se țină strâns de stâlpul raftului asta dacă nu vrea să se gândească deloc la situație.
-Eh, a fost un cutremur? Wela sa întors repede și s-a uitat la el. Khem îi spune celuilalt să nu se mai tachineze mai întâi. Când mama și-a dat seama de tremuratul rafturilor:
-Eh, unde ești...
Miji ochii și se uită la mama lui prin fereastra mică. Între două cutii, mama părea să caute ceva. Lui Wela îi este atât de frică că mama se plimba în spatele locului unde stătea el și părea că frica lui s-a adeverit. Când mama se preface că merge, spre ei.
Amândoi și-au ținut respirația și au stat încordați, de teamă că mama lor va intra și va vedea această poză inestetică, nu i-a fost teamă că mama lui va afla că se întâlnește cu Khem sau că el însuși este gay, dar s-a gândit că această situație nu ar fi potrivită ca ea să fie aici și sa vadă debutul iubitului sau.
-Ce ar trebui să fac?
-Ce ar trebui să fac?
-Hei mamă, nu intră.
-Mătușa!!! Vă rog să economisiți niște bani.
-Da, vin acum.
Suspin!!!
Cei doi au oftat greu când mama lor a plecat din cameră. Au vrut să-i mulțumească clientului că i-a salvat viața la timp. Este în schimb pentru această mare bunătate.
-La naiba.
-Heh heh, sunt entuziasmat.
-O, sunt bolnav.
-Ce-i, dragă?
Khem nu i-a mai dat timp să protesteze și-a înfipt șoldurile în canalul iubirii, fără să-i permită persoanei care îl susține să nu mai respire. Sexul palpitant de data aceasta i-a umplut creierul de adrenalină și răspândește mesajul fericirii în tot corpul. Cei doi au făcut dragoste unul cu celălalt in repetate rânduri la parter ,până acum, Wela abia mai avea timp suficient pentru a sta sub apa de la dușul din dormitor.
-Somnoros.
-Termină-ți dușul și mergi la culcare.
-Uh.
Pe fețele lor încă mai apăreau zâmbete. Făcând dragoste încă o dată. Aceasta a fost ca o legătură între conflictele din ultimele zile și lasă să se stabilească în înțelegere și lecții.
Este un răsfăț dulce pentru a hrăni inima. Pentru a lucra mai eficient este iubirea care se transmite prin acțiuni fără a fi nevoie să spună nimic.
Este una dintre fericirile pe care ni le putem oferi unul altuia.
*********
-Phi Lucy, vreau să te întreb ceva.
-Spune.
-Dacă cineva încalcă regulile, acesta este o modalitatea de a-l concedia, nu?
-Așa este. De ce? ai văzut ceva?
-Wela și Khem sunt iubiți!
CITEȘTI
Iubire într-un club de noapte 💜
Romance⚠️🔞Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept : Guy Suwannaroj...