Capitolul 11

103 8 0
                                    

-Acesta nu este alcool!!!

-Gazdele folosesc această metodă? Înșelarea totală a clienților!

Strigătele puternice ale clienților de la masa VIP au atras atenția lui Lucy. Care merge să cerceteze ordinea. Prin urmare, făcând-o să se grăbească  drept la locul accidentului situația vizuala, este o poză cu o gazdă numărul unu și un chelner, proaspăt primit de proprietarul clubului. Nu departe era fiul proprietarul clubului, îmbrăcat că omul de la curățenie, s-a ridicat și a privit.

Din punct de vedere al situației, probabil că nu era un lucru bun pentru că fața chelnerului era clar palidă. Wela în sine nu era cu mult diferit. Poziția este și mai proastă pentru că trebuie să stes în picioare sa se țină de marginea mesei.

-Este vreo problemă, khun?

-Există! Clubul tău este o înșelătorie.

-Te rog, ia-o ușor. Spuse Lucy

-Cum pot să-mi păstrez calmul? Am comandat vodcă, dar nu am primit nimic. Și câte băuturi ai înșelat?!

-Serios, nu e de mirare că brusc Micuțul Wela a dispărut!

-Cu siguranță are multe pahare.

-Deja atâtea pahare? Clienții de la întreaga masă s-au grăbit și l-au dat în judecată cu Lucy pentru că nu i-a lăsat timp să explice. Până când Lucy a trebuit să ridice mâna. Pentru a nu mai vorbi mai întâi,

-Uite, lasă-l pe Lucy să i-o dea. Vino si schimbă-l pentru mine. Terminând de vorbit, s-a întors să se uite la chelner pentru a spune ceea ce a făcut.

-Totuși, probabil că va trebui să-i cer lui  nong ca mă voi odihni mai întâi.

-Oh! Cum se poate? Chiar și alcoolul este fals și vei lua din nou gazda.

-O să mă ocup eu de asta.

Vocea celui care urmărea situația de la început a luat cuvântul, făcând grupul de clienți cu personalități neplăcute să se întoarcă rapid și să privească cu ochii mari de șoc la frumusețea lui,

-Frumos, chipeș.

-Numărul doi al clubului. Cum să nu fie frumos?

-Este corect?

-Ce norocoși suntem astăzi.

Cei patru prieteni au creat bârfe despre Seiji care stă acolo cu un zâmbet dulce care îi atrage pe clienți să rămână interesați. Și-a plecat ușor capul într-o manieră demnă înainte de a intra să o înlocuiască pe phi Lucy. Încurajând-o să se miște și să se îndepărteze cu spatele de masă.

-În ceea ce privește costul băuturilor De la acest pahar, du-te la bar și cere un răsfăț. Pentru a-mi cere scuze, ai grijă de asta pentru mine, Seiji.

-Da Khun.

Situația s-a rezolvat de îndată ce șeful clubului a auzit cuvintele „liber”, care urma să găzduiască un bărbat frumos care era la fel de orbitor .În ceea ce il privește pe Wela, Lucy a plecat și se întoarse și dădu din cap pentru ca Khem să vină să-l ia pe Wela. Ieși in spate pentru  ca era îngrijorat pentru el nu era departe și nu a ezitat. Khem se repezi grăbit să-l ia pe Wela. Sprijinindu-i spatele, el îl conduse spre camera angajaților imediat.

Wela se așeze pe canapea. Khem luă apă și i-o ca dă sa bea pentru al face pe Wela mai atent înainte de a se lăsa ghemuit în față pentru a vorbi.

-Hei, ești bine?

-Stai, wow?

-Serios? Situația ta nu se potrivește cu ceea ce ai spus, Khem a zâmbit și a vorbit, simțindu-se îndrăgostită de cineva ai cărui obraji erau roșii din cauza influenței alcoolului.

-Ai vrea să te duci acasă? Te voi trimite.

-Nu-i nimic. Stai și odihnește-te mai întâi. Mă întorc imediat.

-Deci vrei asta?

-Oh, relaxează-te.
Khem clătină din cap . Gestul lui Wela care acum stătea rezemat de spătar, iar ochii lui frumoși erau ascunși de pleoape, cu o mână ridicată pentru a-si masa tâmpla.

-Hai să mergem acasă. Te trimit.

-Nu este...

-Nu fi încăpățânat. Ridică-te repede. Consideră-l ca o compensație pentru ajutorul tău.

-Foarte răsfățat, Wela se plânge cu jumătate de inimă când a fost tras în sus și urmărit afară din cameră. Nici măcar nu a deschis ochii pentru că i se simțeau pleoapele prea grele. Chiar dacă vrea să se uite si să meargă sus să se uite la oamenii care râd și se distrează, tot nu pot.

-Cine este răsfățat? Hehe.

Cearta s-a încheiat, căci Wela dormea acum complet. Khem îl duce în dubă, se mișcă puțin pentru a găsi un loc confortabil unde să doarmă, apoi ii dădu drumul lui Khem  care încerca să-l trezească  sa ii spună adresa unde locuiește.

-Wela trezește-te primul.

-Unde este casa ta? Spune-mi mai întâi.

Nu a existat niciun răspuns de la persoana care era aproape adormită pe scaunul mașinii. Khem și-a frecat capul, gândindu-se ce să facă în continuare. Gândindu-se la asta o vreme, a încercat să îl strige din nou pe Wela. Dar de data aceasta, și-a folosit palma pentru a lovi ușor obrazul lui Wela. Cu scopul de a-l trezi și pare să fie eficient pentru că Wela își mișcă ochii și se  uită.

-Wela, spun unde e casa ta, sa te trimit.

Wela dă din cap la întrebarea lui Khem, deși mai are puțină conștiință, știe că starea lui actuală nu este starea lui si că nu putea merge acasă,

-Nu mă duc acasă.

-Oh.

-Nu mă duc acasă.

-Hai, nu dormi încă.

Părea că ultima parte de conștiință trecuse pentru că a adormit și nu a mai știut nimic după aceea, chiar dacă Khem îl strigă și il scutura.

-Atunci să mergem la noi acasă.

-Da.

Furgoneta a ieșit din club de îndată ce șoferul a primit comanda. Khem s-a uitat la Wela și a clătinat cu drag din cap, s-a gândit că în seara asta va trebui să-l lase mai întâi pe Wela să stea la casa lui pentru că din ultima lor conversație părea că nu vrea să meargă acasă. Chiar dacă nu știa motivul, Khem a ales să-l urmeze. Dar dacă l-ar fi lăsat la un hotelul să doarmă singur, nu putea să o facă era complet beat și inconștient și era prea periculos să-l lase singur. Si  era îngrijorat.

Ușa mare a dormitorului s-a deschis înainte de a se aprinde lumina. Khem care-l ducea pe Wela până în dormitor îi sprijinea ușor spatele pentru a-i permite să se întindă pe salteaua moale. Inspectă chipul dulce cu atâta afecțiune încât nu putea ține propriile sale mâini. Nu-l poate lăsa să se miște să-și mângâie și să-și atingă obrazul plin.

-Dormi confortabil ca o persoană care nu este beată.

Khem la tachinat în timp ce a luat pătura și la acoperit ușor, apoi s-a îndepărtat pentru că nu voia să-i deranjeze somnul.

-Oh!
Și tocmai în acel moment a trebuit să se grăbească sa meargă de cealaltă parte a patului să ia o poză cu el și cu Freya și le pune într-un sertar. Inclusiv diverse articole care indică familia.

-Unde?
Dar pentru că făcea totul atât de repede încât a uitat să fie atent la zgomotul care s-a întâmplat, l-a făcut pe Wella să se trezească și să deschidă ochii și să privească cu o expresie somnolentă și să întrebe.

-Este propria mea casă!!! Stai, nu vomita aici.

Khem se grăbi și îl trase ușor pe Wela din pat. Când a văzut că arăta de parcă ar fi pe punctul de a vomita, la dus pe Wela la baie. L-a lăsat stând si îmbrățișând toaleta, vrând să vomite. Dar nu am putut vomita. Până când a trebuit să iasă și să-i ia niște apă de băut și să i-o dea, dar când s-a uitat la sticla de apă din mână cu o expresie ezitant, pe care Khem a înțeles-o bine, a asigurat-o în grabă pe cealaltă persoană:
-Este doar apă.

-Oh, așa că Wela a deschis capacul pentru a bea.

-Oh, e miezul nopții, lucrez! Trebuie să merg la muncă, și când a început să devină foarte conștient persoana pe nume  Wela sa împins grăbit în sus atât de repede încât era sa cadă pe spate. Bine că Khem la prins la timp:

-E prea târziu

-Nu mai trebuie să lucrezi. Astăzi, Lucy îți dă o pauză. Vei merge din nou mâine.

-De ce...

Când s-a simțit indiferent la cuvintele lui Khem:

-Nu pot să stau, i-a părut rău că astăzi nu și-a făcut datoria pe deplin, demn de poziția pe care o avea. Cu cât nu era pe deplin conștient astfel, cu atât mai puțin simțit că era mai supărat decât de obicei Până când s-a aruncat accidental în persoana care era in picioare. Sprijinindu-se de el cu lacrimi în ochi,

-Asta e rău.

Acțiunea lui Wela il face pe Khem să se comporte incorect. Stătea încordat, cu mâinile înțepenite. Inima lui vrea să-l îmbrățișeze pe spate pe omul care este rănit dar care nu îndrăznea, se temea să fie acuzat că profită de persoana căreia îi place și stă în picioare, lăsându-l pe bărbatul beat să se odihnească pe trup.

-Ce ar trebui să fac? Ce?Oh, o să-te îmbrățișez?
Și când a ajuns la o înțelegere cu el însuși! Khem....

-Huh, mie cald! nu era timpul, pentru că Wela care își spunea a sărit și s-au îndepărtat.

-Hei!! Ce faci? Și-a scos rapid și jacheta.

-Oprește-te, nu o da jos. Bine că Khem a reușit să se încarc la timp înainte că Wela sa-și de-a jos maieu și pantaloni vor fi eliminate în consecință

Dar dacă e bine sau rău, nu era sigur pentru că atitudinea dintre cei doi în acest moment este atât de precară încât oamenii își doresc în secret să danseze fără ritm. Fața lui Wela nu este departe la doar câțiva centimetri de el. Respirația amestecată cu mirosul de lichior cheamă la pasiune, ochii dulci sunt lăcrimați din cauza efectului alcoolului. Ispitinidu-l pe Khem să fie păcălită, și-a aplecat încet fața în jos spre Wella. Cealaltă persoană părea la fel de amețită in acel moment, pentru Khem, parcă întreaga lume s-a oprit să se învârtească.

🤮...🤮

-La naiba.

La naiba! Când a vomit pe Khem .Bine că există doar apă, fără reziduuri și vine în stare bună!

-Îmi pare rău, 😁, a râs sec răufăcătorul și și-a spus scuze. El a încercat să se rețină, dar bărbatul beat, la rugat să înțeleagă. Încă nu îi poate controla propria poziție.

-Nu-i nimic. Du-te să faci un duș. Înmoaie-te puțină in apă și te vei simți mai bine.

-Da

-Voi pregăti hainele pentru tine. Prosoape și halate sunt în acest dulap. Îl poți folosi. Khem a zâmbit încet, ridicând mâna pentru a-i atinge fruntea. Fața persoanei tresări pentru o clipă înainte de a se întoarce și de a ieși din baie.
Khem a oprit acțiunile altei persoane pentru o clipă. Un sentiment s-a mișcat în inima lui Wela ca ceva ce trece de la cel mai mic număr la cel mai mare număr. Wela nu-si strânge buzele vrea să zâmbesc pentru că  îi e teamă că va fi atât de stânjenit că nu va putea face nimic mai mult decât atât.

-Este timpul să te grăbești și să mergi să te înmoi în apă.

-Ah, știu.

Sunetul cuiva de afară i-a făcut pe cei timizi să tresară. Wella se duse repede pentru a deschide apa în cadă, conform instrucțiunilor lui Khem, înainte de a-și scoate complet hainele. Apoi intră și sta jos în apă caldă este confortabilă.

-Iată, Khem.

-Ce zici?

-Ești supărat chiar acum? Wela a întrebat ca și cum o persoană încă simte asta. Este greșit când încerci să strigi și o altă persoană răspunde.

-De ce?

-Pentru că am vărsat pe tine.

-Doar chestia asta. Nu contează. A răspuns Khem sincer. Nu era deloc supărat în acel moment. Este o chestiune normala care se poate întâmpla Wela care a băut deja prea mult, a fost dus la baie în primul rând pentru că era pe punctul de a vomita. Khem îi este frică să nu murdărească patul sau problema va deveni mai mare decât înainte,

-Grăbește-te și fă un duș ca să te poți culca.

-Deci, dacă vrei să mă grăbesc? Vino să faci un duș.

-Huh!? Bărbatul înalt a tresărit de cuvintele tachinate ale lui Wela. Fața i s-a încins brusc.
-Aici, hainele au fost pregătite pentru tine.

-Hm

-Ai!!!

-Wela!

Ușa băii s-a deschis rapid când brusc în interiorul băii s-a auzit o bubuitură puternică și strigăte.
Se pare că a avut loc un accident. Oamenii care stăteau acolo dansau de rușine. A devenit o chestiune de inimă să-i cadă în coada ochiului. Îngrijorat de cealaltă parte până la punctul de a fi agitat.

-Hei, de ce te joci?! Sunt complet devastat.

-Ha ha

Dar poza pe care am văzut-o l-a cam iritat. Persoana era  îngrijorată din cauza lucrurilor care se aflau pe podea.
Wella zâmbi simțindu-se fericit.
-Glumești? Nu e amuzant .

-Nimic

-Deja

-Vreau doar să facem un duș împreună.

-Uau
Wela întinde mâna și trage o persoană care stă lângă cadă cu o față aprigă. După ce a ridicat sticla de șampon și a pus-o deoparte, nici măcar nu știa De ce face asta? Știu doar că vrea să o facă.

-De ce ești atât de încăpățânat?

-Heh, heh? Wela zâmbește de plăcere, că la făcut pe Khem să coboare in cada de baie împreună si și-a scos halatul de baie. Khem avea o fața roșie își ferea și el privirea. Wela folosiți mâna pentru a ține fata lui Khem pentru a face contact vizual și a vorbi cu o voce blândă și plăcută.

-Dacă nu vrei să te uiți în altă parte. Uită-te doar la fața mea.

Khem dădu încet din cap, ochii ațintiți pe ochii visători ai lui Wela. Bărbatul lui încăpățânat dezvăluie un zâmbet dulce. Khem îl privi cu ochi serioși înainte de a-și muta încet fața spre Wela. Distanța dintre cei doi scădea puțin câte puțin, până la vârful nasului lui. Aproape conectat Wela nu se retrage, cealaltă persoană, a închis ochii pentru a primi atingerea pe care urma să o dea. Dar apoi, în acea secundă, înainte ca gurile lor să fie aproape, Khem și-a oprit acțiunile și s-a îndepărtat.
Este un act care îl face pe Wela să deschizi ochii și să privești. Față de Khem cu întrebări și Khem pare să fie pe loc și a fost primul care a vorbit.

-Ești beat?

-Nu.

La finalul răspunsului, el a fost cel care la tras pe Khem spre el, buzele lui strânse atingând pe buze într-o formă perfectă. Atingerea lentă creează Familiaritatea mărește mai întâi ritmul pentru a se adânci în funcție de dorul din inimă.

Khem a ridicat mâna pentru a sprijini gâtul celui care îl sprijinea. El suge și linse petalele buzelor lui frumoase până când a fost mulțumit, apoi introduce o limbă caldă pentru a tachina limba celui care așteaptă să ii ureze bun venit. Fiecare parte se tachinează reciproc. Excitarea face să pompeze sângele atâta timp cât îți dorește inima.

-Dormi bine. Își puse mâna pe obrazul neted al unei persoane care-și pierduse puterea și adormise din nou fără să știe nimic. Khem voia să știe dacă Wela avea să știe vreodată ce-l făcuse fericit. Cât de subțire este?

-Foarte bun la toate, Khem a zâmbit larg în timp ce își amintea prima zi la clubul mamei sale.

Se gândea la Wela când lucra. Ziua aceea când am avut grijă de mătușa Soi, era profesionist, chiar dacă ochii mătușii erau plini de dispreț. Încă continuă să lucreze foarte bine.
-Funcționează bine.

Mă gândesc la chipul lui fioros din primele zile, când tocmai sau cunoscut.

-Sunt bun la urmărirea oamenilor.
Și mă gândesc la vremea când am stat împreună și am mâncat tăiței la restaurantul nostru preferat, zâmbind fericit cu multe boluri de tăiței. Khem încă își amintește bine.

-Și eu mănânc bine.

Wela este o persoană inteligentă, pe care o laudă mereu Japan, dar care este adevărata identitate a lui Wela?

-Chiar vreau să știu. Deci, ce fel de situație ai avut?  azi, dacă te trezești, îți vei aminti? Dar dacă uiți, e în regulă. E chiar bine... Khem se opri pentru o clipă. Mâna lui se sprijini încet pe a lui Wela care dormea bine înainte de a te deplasa în sus, folosește vârful degetului mare pentru a freca petalele buzelor pline 

-Pentru că vreau ca primul nostru sărut să fie mai bun decât acesta.

Cioc... cioc... cioc

Zgomotul unei bătăi în ușa camerei l-a provocat pe Khem care stătea privind la persoana care dormea liniștită, sa tresară ușor. El s-a încruntat speriat. Nu ii place să fie deranjat la ora asta târzie. Dar tot alege sa se ridice și merge să deschidă ușa. Pentru că am crezut că nimeni nu va îndrăzni să vină să îl cheme dacă khun Freya nu a comandat sau poate persoana din afara camerei ai putea fi chiar ea.

-Khun Fre, și nu a fost atât de  greșit pe cât se aștepta pentru că de îndată ce ușa s-a deschis a apărut chipul frumos al mamei:

-Te-ai întors, nu?

-Hm, încă nu ai adormit? Vino afară și vorbește, Freya a răspuns simplu la întrebarea fiului ei. Ea aruncă o privire în spatele lui Khem iar poza pe care a văzut-o a fost exact așa cum a crezut. Nu era greșit când dormea în patul fiului ei.

-Hai să coborâm să vorbim.

Khem dădu din cap și o urmă pe Freya în jos. Fără ezitare iși dădea seama că nu era într-o dispoziție bună. Desigur, este cu siguranță ceva legat de club.

-Lucy mi-a spus totul. Are Khem ceva de explicat?

-Îmi pare rău.

-Lui Freya nu-i place că Khem face asta clienților. Știi, este o înșelătorie. Vocea Freyei era plină de reproș. Ea a recunoscut că, atunci când a aflat despre asta, a fost foarte supărată pentru că această chestiune poate determina închiderea clubului ei.
-Ști dacă clienții au probleme și ne dau în judecată pentru înșelătorie sau înșelăciune Cât de mare va deveni problema?

-Îmi cer scuze că m-am gândit prea puțin.

Vocea fiului său era plină de vinovăție. Freya era clar conștientă de asta și a ajutat-o să  se poată calma foarte mult. Până când aproape că nu a mai rămas niciun resentiment în inima ei.

-Chiar dacă nu-i place foarte mult, Dar Freya i-a mulțumit lui Khem. Pentru ca a ajuta la îngrijirea angajaților din club.

-Da

-Nu trebuie să zâmbești. Dacă există o dată viitoare, te rog să-i spui imediat lui Lucy. Nu face nimic în mod arbitrar.

-Da, fiul ei a zâmbit larg și și-a mișcat corpul. S-a dus să-și îmbrățișeze mama într-un mod rugător:
-Ei bine, ce spun clienții?

-Clienții sunt bine. Lucy a aranjat pentru tine. Nu uita ca mâine, să-i mulțumești.

-Bine, o să-ți cumpăr niște lapte.

-Dar Khem este încă la fel de vinovat ca înainte. Să nu crezi că vei rămâne nepedepsit.

-Da, răspunse Khem tachinator.

-Du-te la culcare. Vorbim mai târziu.
Fiul casei s-a ridicat și s-a întors în camera lui.

-Noapte bună, dar nu a uitat să se aplece și să sărute obrazul mamei sale o dată, apoi a început să meargă spre scări pentru a urca la etajul doi.

-Khem? Dar făcuse doar câțiva pași înainte de a fi chemat înapoi, Khem se întoarse și se uită la Freya aștepteptând să aud ce are de spus în continuare.

-Dormi în cameră, nu? Vrei să mergi in camera de oaspeți? Deci nu trebuie să dormiți împreună.

-Oh, e în regulă. Vom dormit foarte confortabil.

-Deci vrei asta?

-Da, mă duc primul la culcare.

De data aceasta, Khem nu s-a obosit să aștepte să audă dacă Freya mai avea ceva de spus. Doar a urcat în grabă scările pentru că îi era teamă că ea îl va forța să doarmă separați. Ceea ce îl face pe Khem să creadă că oportunități de genul acesta nu apar des.


Este o nouă dimineață care nu pare suficient de strălucitoare, ceea ce face foarte dificil să deschizi ochii și să te trezești. Este bine că confortul care înconjoară spatele și aerul rece te fac să fii nevoit să te ascunzi sub o pătură. Mirosul blând ajută la ameliorarea dureri de cap. Wela se trezește dar ochii încă nu s-au deschis. Voia să-și recapete cunoștința mai întâi puțin mai mult.

Ieri s-au întâmplat multe lucruri. Recunosc că în timp ce avea grijă de acel grup de oaspeți, el a fost foarte incomod. Modurile lor distractive și nepăsătoare au făcut totul distractiv, dar a trebuit să rezist pentru că era de datoria lui. Oamenii nu vor să se trezească dar își deschide treptat pleoapele, prima vedere pe care a văzut-o a făcut ca sprâncenele lui frumoase să se încrunte automat Wela își ajusta încet creierul amețit la normal, era sigur că ceea ce vedea acum nu era cu siguranță propriul lui dormitor.

-Oh!!!

-Ce! Zgomotos de dimineața.

-Ce, ce, de ce?

-Calmează-te, te calmează înainte, inspiră adânc. Khem, surprins de strigătele frenetice ale lui Wela, ridică mâna pentru al mustra. Persoana care arăta șocată și a pus întrebări atât de repede încât nu a putut răspunde la timp:

-Și nu-mi spune că nu-ți amintești nimic .

-Ce sa întâmplat noaptea trecuta!?

-Hee hee, am spus-o, Khem râdea de expresia șocată a lui Wela care tocmai s-a trezit, cu o coafură bună pentru vremuri aglomerate lui Khem i sa părut atât de drăguț încât a vrut să-l tragă într-o îmbrățișare, dar Khem nu a făcut ceea ce voia să faca. El doar a întins mâna și i-a mângâiat părul. Netezindu-i doar punctele proeminente.

-Când te trezești, ridică-te repede să te speli pe față și să te speli pe dinți.

-Uh huh.

Când s-a ridicat după cum îi spusese Khem, încerca să proceseze tot ce se întâmplase noaptea trecută.
Se spăla pe dinți și pe față fără machiaj cu o expresie clară a gândului. Când aruncă o privire în secret la Khem care se vedea în oglindă era ciudat, dar nu aveam chef. Era atât de inconfortabil încât a trebuit să alunge persoana care stătea lângă el spălându-se pe dinți mai întâi, în schimb, inima îi bătea mai repede când se gândea la asta. Că noi doi suntem ca niște iubiți care sunt împreună de mult timp.
„Wela ai inebunit. Trage-ți mintea repede!”

-La ce te uiți? La mine....
L-a întrebat Khem pe persoana care se tot uita la el în secret fără să-și dea seama că, cu cât făcea mai mult asta, cu atât devenea mai drăguț, frângându-și inimile unul altuia, mai ales acum că pe marginea gurii îi curgea pasta de dinți. Cu cât este mai dezordonat, cu atât este mai erotic. Khem a încercat foarte mult sa se abțină să nu îl tragă pe Wella pentru un sărut ca aseară, pentru că din privirea pe care o vede acum, Wela probabil că nu-și amintește nimic .

-Dacă ai ceva de spus, spune-o.

-Oh, te-am primit aseară sau m-ai luat pe mine?

-Ha!!! 😲Tuse...., atât de mult încât Khem sa înecat cu pasta de dinți. A trebuit să se aplece repede și să  scuipe .

-Grăbește-te și periază-te ca să poți să mănânci. Dar Khem nu a răspuns nimic, doar a ieșit repede din baie și a așteptat afară lăsându-l pe Wela să-si pună încă o întrebare în minte.

-Ori am înțeles, greșit . Oh, Wella al meu, om credul.

-Wow... De îndată Wela la urmărit pe Khem și a părăsit camera și face cunoștință cu splendoarea casei. Mai mare decât casa lui Khao Sak de două până la trei ori. Ochii îi străluceau de interes și curiozitate, se uită în jur fără să observe. Acțiunea lui Khem

-Unde va avea casa noastră atâtea poze? Khem mormăi mental pentru sine în timp ce alerga spre Wella care ia o poze cu el și Freya. De asemenea, au rotit poza pentru a o atârna pe lateral.
A fost un act care arăta ca o persoană extrem de proastă. Nu credeam că un rol ca acesta într-o dramă post-apocaliptică va fi jucat în viața reală.

-Aceasta este cu adevărat casa ta. Foarte bogat.

-Oh, casă, e casa mamei.

-Atât de bogat, de ce să mergi la muncă?

-Experiență deschisă. La fel ca în timpul stagiului meu de anul trecut.

-Oh, vrei să ai o experiență ciudată?

Uitându-se la chipul prietenului său bogat, Wela nu a putut spune decât „Voi încerca să cred”

-Hai să mâncăm orez.

-Khem, ai văzut colierul aseară?
Khem a înghețat la vederea persoanei pe care nu voia să o vadă. S-a întors cu o expresie grăbită. Khun Freya este costumata fața ei era împodobită cu machiaj ieşind din casă pentru că părea că a ieșit, dar și-a dat seama că a uitat ceva. Așa că m-am grăbit înapoi.

-Ce zici, Khem? Ai văzut colierul lui Freya?

-O, nu, nu.

-Cred că l-am uitat în cameră. Freya a alergat în grabă pe scări pentru a merge în camera ei până când nu a observat persoana care stătea în colț. Țineți ochii deschiși și priviți situația. Și durează doar puțin timp. S-a repezit jos și și-a pus colierul. Ea a trecut pe lângă Fiul care a rămas nemișcat și nu s-a dus nicăieri. Înainte de a se întoarce când se gândești la ceva.

-Eă! Pantofii pe care îi doriți, puteți doar să  glisați cardul Khem. Sau dacă vrei altceva este bine, nu? Eu, merg înainte să fie târziu.

-Da.

Khem era încă amețit de entuziasm, incapabili să facă ceva ii zâmbește mamei. El care a încercat să ascundă fotografiile cu el și cu Freya atât de mult timp, dar s-a întâmpla așa ceva? Khem a înghițit din nou pentru a-și aduna conștiința înapoi în corp, înainte de a se întoarce încet pentru al găsi pe Wela, care stătea în picioare și se uita la el cu ochii mari. Aproape că i-a ieșit din cap.

-Acesta sunteți tu și phi Ya...

Nu știu ai cui ochi sunt mai strălucitori acum intre el și Wela din cauza gestului care amplifică întrebarea altuia care a făcut să il doară capul ca o migrenă. Khem si-a ridicat și sa lovit în cap, folosind ambele mâini pentru a se pocni de mai multe ori. Cu o privire în ochi care este romantic sugestivă.

-La naiba! Oh, vreau să înnebunesc.


Iubire într-un club de noapte 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum