-Dacă este cazul, vă sugerez să mergeți la clubul de vizavi. Se potrivește nevoilor clientului. Ați dori să vă duc acolo? Khem s-a străduit foarte mult să aibă răbdare cu acest client și nu a făcut decât să-i sporească curiozitatea și mai mult decât înainte.
-Ați dori să mergeți?-Atunci, vă rog o să stau o clipă? Apoi voi pleca.
-Îmi pare foarte rău. Khem clătină din cap, explicându-și cuvintele.
-Ce naiba? Cine ți-a spus că clubul are un serviciu bun și este atât de prost încât este stricat?
-Stai nemișcat deocamdată. Nici măcar să nu te gândești să scoți ceva afară, spuse Khem cu asprime în timp ce se așeza lângă persoana respectivă. Prefăcându-se că ridic ceva .
-Ridică-te și urmează-mă. Ar fi bine să vii afară. Se întoarse si dădu din cap și îl strigă pe gardianul clubului l-a făcut să intre și să ajute sa îl blocheze cealaltă persoană să se joace, apoi a continuat:
-Du-l în spatele clubului .
Doi gardieni escortează un client nebănuitor cu o Khem mergând în spatele clubului. Încearcă să se comporte ca și cum totul ar fi normal. Nevrând să alarmeze ceilalți clienți, s-a întors și a dat din cap către Japan în timp ce trecea, înainte de a se opri când a ajuns la un punct în care putea vedea clar masa VIP 1 și fețele tensionate ale clienților dispăruse. Chiar mai mult decât înainte când văzut palma mare a unui client masculin înfășurată în jurul lui Wella. De asemenea, se mișca și mângâia partea inferioară a spatelui până aproape că a ajunge la șoldurile rotunjite. Își strânse strâns mâinile pentru a se reține. Se ridica un sentiment de gelozie încercând din greu să nu meargă și să îl ia de acolo.-Khem .
-Ce.
-Asta e treaba lui. Trebuie să înțelegeți.
-Da, știu. De aceea trebuie să am răbdare aici. Khem s-a întors pentru a-i răspunde prietenului său care a venit să-l ajute să-și recapete simțirile. A închis ochii pentru o clipă in timp ce oftează și cuvintele mamei i-au răsunat în creier.
-Mă duc întâi să mă ocup de client in spatele clubului, și i-a stimulat glandele lui de răbdare că sa poată funcționa ca întotdeauna.
Persoana tulburată a mers în spatele clubului unde starea de neîncredere față de client s-a îndreptat și spre o altă persoană cu o dispoziție extrem de proastă și să nu permită celeilalte părți să se stabilească. Când a intrat înăuntru și a luat un plic de plastic cu o pulbere albă înăuntru, i-a întins gardianului care probabil știa mai bine decât el ce se afla înăuntru. Ce este și când semnalul este primit ca un semn din cap către Khem? Folosește ambele mâini pentru a trage cu forță maximă gulerul cămășii celeilalte persoane.
-Cine te-a trimis?
-Nimeni, nu există nimeni .
Persoana a răspuns cu o voce tremurândă și chiar a evitat să se uite la Khem, făcându-l mai încrezător decât înainte că această chestiune nu era doar o problemă a unui drogat care aducea ceva. Cu siguranță doar pentru a-l consuma in club. Mai mult, in acest timp clubul a fost atacat de politie.
Ei vin să verifice des, ceea ce este surprinzător. Deci îl pune pe gânduri și mai mult. Nu poate merge pe calea normală.-Ce se întâmplă?
-Khun, aici.
Freya s-a uitat la obiectul din mâna gardianului care i-a înmânat și la urmărit pe Khem aici pentru că a văzut gestul fiul său a strigat cu voce tare de la etajul doi al clubului și s-a îngrijorat că Khem nu se va mai putea liniști. Era într-o dispoziție bună și plănuia să vina să văd și să vorbească puțin. Nu s-a gândit niciodată că va întâlni un astfel de eveniment în schimb.
CITEȘTI
Iubire într-un club de noapte 💜
Romance⚠️🔞Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept : Guy Suwannaroj...