Capitolul 8

117 7 0
                                    

(Unde esti Japan? De ce nu te întorci la Soi Danai?)

-E doar ora 1 a.m bunico. Mă urcă în mașină și vin  la Soi Danai.

Persoana care a adormit în biblioteca universității a deschis ușa urcând în taxi, șoferul dădu din cap la cuvintele lui Japan, era enervat în secret că a lăsat cartea să se citească de la sine . In timpul examenelor biblioteca era deschisă 24 de ore pe zi, astfel încât e posibil să dormi mult timp fără ca cineva să vină să te trezească.

(Acesta este Japan. Unde ai fost? Încă nu i-ai răspuns bunicii.)

-Unde sa merg, bunico? Eu...

-Mergi la Deep Night, nu?

-Da, Khun. Japan dădu din cap ca răspuns la întrebarea repetată a taximetristului. Propria lui destinație fără prea mult interes înainte de a se întoarce să vorbească cu bunica care încă nu închisese telefonul:

-Bunico am urcat deja în mașină. Mă duc chiar acum.

(Hm, fii atent.)

-Nu trebuie să aștepți, poți să te culci.

(Bine, asta e. Nu adormi din nou, știi?)

-Da.

Japan a închis telefonul bunicii și s-a mutat să stea pe spate. Perna este mai confortabilă. A închis ochii, care se simțeau și mai grei. Incapabil să se forțeze să uite până când telefonul sună din nou. În acelaşi timp în care taxiul traversa drumul pentru a parca.

-Da

(Japan spune de ce nu ai ajuns încă acasă.)

-Uite, de ce m-ai adus aici?

(Unde? Unde? Unde ești? Unde ești?)

-Doar un moment, mamă. De ce ai venit la acest bar?

-Oh, am întrebat tocmai acum și ai spus că vei veni   Deep Night.

-Eu...

-Da tu!! Ochii lui Japan s-au mărit la răspunsul șoferului. Arătă cu degetul spre sine neîncrezător.

-Am spus Soi Danai, nu am spus Deep Night.

(Ce se întâmplă Japan? Fugi să călătorești?)

-Oh, mamă, asta-i tot deocamdată. Te sun eu înapoi. Japan  care era în  locul nepotrivit închise în grabă telefonul fără să aștepte protestul mamei. Se uită afară din mașină epuizat.

- Ce zi este azi?

-Uite, micuțule, vrei să cobori? Sau ce vrei să faci?

-Doar o clipă, phi. Ochii lui subțiri se uitau la parcagiul care trecea pe acolo și își îndeplinește sarcinile cu sârguință. A încercat să-și concentreze privirea pe fața prietenului său cel mai bun:
-Da, cred că este el, cu siguranță.

-Ce se întâmplă, micuţule?

-Cobor din mașină sau merg la Soi Danai?🤔 faceți dreapta la intersecția din fața Loei.

Taxiul se deplasează conform instrucțiunilor. Ochii lui sunt nemișcați privind la tânărul despre care era sigur că era propriul său prieten apropiat. Până să dispară din vedere. Creierul lui Japan procesează cu confuzie, gândindu-se la multe motive. Este bogat pentru că lucrează ca gazdă la club. Dar situația pe care am văzut-o acum a fost aceea a unui om care lucrează la parcare.? Sau  trimite doar proprii săi clienți?

În timp ce cel mai bun prieten al lui se tot gândește la el. Japan nu știu ca Khem poate simți doar durere pe tot corpul. Astăzi au intrat mulți oaspeți în club. Khe flutură cu mâinile până când tendoanele capului și umărului sunt aproape prinse. Gândindu-se la asta și la alți parcagii, care lucrează cu normă întreagă de mulți ani.

- Mă duc o clipă la baie.

-Oh, poți să faci mai întâi o pauză. Să o luăm pe rând.

-Da.

Khem  da din cap pentru a accepta cuvintele persoanei care face aceeași treabă. Apoi s-a dus în zona de baie și si-a masat umerii. Khem care stă in spatele clubului se gândea ca, dacă ar putea alege, ar vrea să se arunce pe un pat mare, cu o saltea foarte moale, nu puteam decât să se gândească la asta.

-Oh, te duci la baie?

-Hm, deci iei o pauză acum?

-Da, mă doare spatele, așa că l-am rugat să vin să mă odihnească mai întâi, a răspuns Khem care a intrat în baie în același timp cu Wela, Gazda este îngrijită și diferită de el însuși. Înainte de a aplica analgezicul de la Seiji

-Adu-l aici, te ajut eu.

-Huh?

-Da-ti jos cămașa.

-Oh, trebuie să-o scot?

-Dacă nu o scoți, cum o pot aplica peste tot?

Khem ascultă răspunsul persoanei care intră și stă în spatele său pentru a înțelege. Apoi Khem și-a scos cămașa și s-a uitat la acțiunile lui Wela prin oglinda din față .Atingerea vârfurilor degetelor este blândă și ușoară înainte de se relaxa, când Wela a ajutat la masarea umerilor.

-Mulțumesc.

-Am văzut că ai fost harnic să ajuți.

-Asta e amabilitate, Am zâmbit și am acceptat complimentul prin reflecția oglinzi in timp ce palma îmi mai masa umărul,

-Pot să te întreb ceva?

-Ce?

-De ce să ne prefacem că nu ne cunoaștem?

Când Wela a fost întrebat de Khem a tăcut o clipă de parcă s-ar fi gândit. Înainte de a începe să își miște mâinile pentru a continua sa maseze.

-Ei bine, suntem prieteni aici. Doar stăm aici și asta e de ajuns.

-Nu înțeleg.

-Separa lumile una de cealaltă. In lumea de aici suntem prieteni. Înțelegi asta?

-Oh! Khem sa întors pentru al înfrunta pe Wela când a fost prea dur ce a auzit.
-Apropo de asta, câte lumi există?

-Nu este nevoie să spun.

-Wela.

-Dacă vrei să știi, atunci vezi singur. Mă duc.

-Hei, o să-mi faci doar un masaj.

-Dacă vrei mai multe masaje, plătește.

-O, ai două sute?

-Du-te, clientul așteaptă.

Mă spăl pe mâini și ies din baie cu o față zâmbitoare. A simțit o expresie amuzantă, curioasă pe față. Îmi doresc foarte mult să il văd. Îmi plac foarte mult greutățile când ascult răspunsul lui. „Ce copil”.


A trebuit să lucreze până târziu era încă neobișnuit pentru Khem. Stătea cu capul în jos și închise ochii de epuizare la masa de sub clădirea facultății cu un prieten apropiat, Japan, stând pe partea opusă. Încruntându-se ca în fiecare zi dar exista un lucru care tocmai la schimbat pe Khem înainte de a-și da seama de ochii care îl priveau cu atenție.

-Ți-e somn din nou?

-Da...

-De ce ai plecat târziu de la serviciu aseară?

-Oh, era târziu. Era trecut de ora când clubul se închide !!!
Persoana tocmai și-a venit în fire. A strigat șocat că nu a răspuns așa. Se așeză drept, încercând să nu se miște. A devenit tulburat înainte de a răspunde din nou pe un ton serios.

-Adică până când terenul de fotbal nu este închis, nenorociții ăia nu se pot opri să bată mingea cu piciorul . Mi-e sete. Mă duc să cumpăr de băut. O să-ți iau ceva de mâncare.

-Nu

-Bine, atunci vin eu.

De îndată ce s-a îndepărtat de prietenul său, Khem a oftat. A scos un oftat de ușurare. Chiar acum, când Japan a făcut un zâmbet ciudat pe colțurile gurii .
Khem are pielea de găină pe gât, se teme că va afla că lucrează la barul mamei sale.

16:30.

-Phi, te rog să opresti mai întâi aici, la semn.

Șoferul dubei obișnuite care il transporta pe  Khem sa oprit la cererea sa, iar înainte ca vehiculul să se oprească complet, Khem sa plecat spre ușă în timp ce striga numele celui care aștepta autobuzul.

-Wela! Să mergem împreună.
Dar proprietarului numelui nu-i păsa. Cealaltă parte a rămas nemișcată și a refuzat să se uite la fața celuilalt. Alți oameni stau  in picioare și aștepta ca mașina să se întoarcă și alți privesc cu ochi curioși. Dar Khem a ales să nu acorde atenție, totuși i-a strigat persoanei pe care intenționa să o invite să urce în mașină:

-Wela hai vin-o repede.

Dar indiferent cum l-a strigat la momentul respectiv, nu-mi păsa. A fugit în grabă sa ia autobuzul care oprește in stație.

-O, ce-i cu el?

În cele din urmă, Khem a trebuit să meargă singur la muncă. Cu un sentiment de confuzie în inima lui care nu dispare niciodată Nu ii înțelege acțiunea lui Wela chiar dacă suntem mai aproape decât înainte De ce încă mă ignoră când sunt în afara clubului?

Prin urmare, Khem nu a suportat iritația din inimă și s-a grăbit să meargă direct la dressing imediat ce ajunge la club.
Khem a presupus că persoana cu care dorea să vorbească stătea deja în cameră pentru că înainte de a veni aici, Khem și-a schimbat planurile pentru ca șoferul să-l ducă acasă pentru a-și schimba hainele. Prin urmare, era sigur că Wela trebuie să fi a ajuns aici înaintea lui.

Khem s-a apropiat și s-a oprit lângă Wela care se machia.
Nu știu și nu-mi pasă de cine vene și plecă.
Khem si-a întins mâna și m-a înghiontit ușor pe umăr ochii noștri au privit unul la altul și ma întrebat cu o voce asemănătoare cu cea a unui copil de școală elementară care este enervat.

-De ce nu ai venit împreună cu mine? Am rugat șoferul să  parcheze mașina și să te aștepte.

-Ți-am mai spus asta

-Spune?

-Hai să fim prieteni doar aici.

-Oh, chiar aşa?

De data aceasta, aleg să nu ii mai răspund lui Khem, m-am prefăcut că sunt interesat să mă machiez. Las persoana care se comportă ca un copil sa stea în picioare și să își umfle obrajii la mine așa. Până când am ridicat o sticlă de parfum, am  pulverizată pe pieptene, așa cum îmi recomandase Khem. Persoana care stătea acolo, cu față încruntă, a izbucnit într-un zâmbet larg in oglinda.

„Starea de spirit i se schimba prea repede.” Gândi Wela

-Hm, îmi place foarte mult ceea ce înveți. Am văzut că a funcționat.

Khem îmi scutura umărului înainte de a se întoarce spre mine,

-Am făcut-o și clientul m-a lăudat. Așa că vreau să continui.
Când am terminat de vorbit, am dezvăluit un zâmbet pentru a saluta zâmbetul fericit al lui Khem.

Cei doi zâmbesc împreună fără a mai spune nimic părea să nu mai existe resentimente în inima lui. Va fi doar o bătaie a inimii si asta crește doar din cauza zâmbetului lui Wela.

-Îmi place.

👏...👏....👏

-Uite, toți, vă rog să ascultați asta.

Sunetul de aplauze și cuvintele a atras atenția , phi Lucy tocmai a intrat, făcându-l pe  Wela și Khem să iasă din transă dintre ei .Inclusiv și alți prieteni care se pregătesc să lucreze.

-Grăbește-te și termină de îmbrăcat. În zece minute, phi Ya are ceva de anunțat.

-Ce se întâmplă, phi?

-Nici eu nu știu. Așteaptă și ascultă.

Ken, care pusese întrebarea, dădu din cap ca răspuns la răspunsul  Lucy, apoi se întoarse pentru a termina ce avea de făcut el însuși dându-si cu spray pe par.
Cât despre Seiji, care stătea lângă Ken, încă nu-și făcuse părul. Așa că Ken s-a ridicat și s-a dus să-și ajute prietenul.

-Vin să te ajut.

-Bun.

După spusele lui Lucy, trecuseră vreo zece minute. Proprietarul clubului, o femeie frumoasă purtând o ținută luxoasă, cu o față mult mai tânără decât anii ei, a intrat. Madam Freya arăta deosebit de fericită astăzi. Pentru că o față frumoasă este împodobită cu un zâmbet dulce

Nota: Phi Ya și Madam Freya este una și aceiași persoană.

-Îmi pare rău că P’Ya va chemat atât de urgent. Este ceva ce aș vrea să anunț tuturor, a spus Freya cu o voce plăcută, râzând încet ca cineva care se distra cu ceva.

Toți tinerii angajați nu s-au putut abține să nu zâmbească alături de ea și a fost, de asemenea, entuziasmați de asta și  de anunțul lui Madame .

-Anunț acum, nu? Pentru că avem angajat o stea în ascensiune care a primit atât de multe laude de la clienți, încât eu nu a suportat să ascult, așa că trebuie să-mi ajusteze rapid poziția pentru el acum.

-Așa este? Cine...

-Da.

-Lucy este deja entuziasmată. Cine este aceasta?

Phi Lucy s-a comportat prea încântată, dar a contribuit la crearea unei atmosfere care i-a încântat și pe angajați, inclusiv pe gazda clubului de pe locul doi, care s-a întors grăbit să o privească, cu speranță in mintea lui s-a gândit accidental la sine (Seji) . „Poate  voi fi promovat ca numărul unu.”

-Acea persoană este „Khem”.

-Nong Khem? Wow!

-Așa este, Lucy. Khem este un parcagiu atât de bun încât începe deja sa fie familiarizat cu fiecare grup de clienți.
Astăzi, P’Ya vrea să ii dea o nouă poziție care îi permite lui Khem să se obișnuiască cu spațiul din interiorul clubului.

-Ești entuziasmat, Nong Khem?

-Uh, da. E ciudat să fii entuziasmat.

-Felicitări.

Aproape toată lumea a aplaudat și a felicitat angajatul. Persoana inteligentă a clubului Wela a dat și un degetul mare în sus ca un compliment.👍 Doar Ken și Seiji nu sunt prea încântați.

-Deci, Phi Ya îl va lăsa pe Nong Khem să fie gazda?

-Nu.

-Deci, ce vrei să facă? a întrebat Great.

-Noua poziție a lui Khem, începând de astăzi, este „personal de curățenie”, da, 👏, grăbește-te. Spuse Freya.

Nota:🤣 Khem am impresia că mama ta chiar vrea sa te facă să iubești clubul asta. Dar te și cam ia la mișto.

Colegii de serviciu din sală erau cu ochii mari de așteptare, dar și-au ridicat mâinile pentru a aplauda, așa cum le-a spus frumoasa femeie .Dar persoana care a rămas cel mai uluită a fost nimeni alta decât Khem, în timp ce acesta încerca să-și strângă buzele pentru a păstra din râs dar a avut o scăpare..

-Ce e amuzant?

-Nimic, felicitări, voi muri.

-Lasă-o deocamdată.

-Khem, vino aici.

-Hai, te-a stigat P’Ya.
Când cineva împingi umărul lui Khem, ochii i s-au închis și s-a îndreptat spre Madame Freya: 

-Luptă, micuțele.

-Enervant..

-Oricum, astăzi poți începe într-o nouă poziție. Khem. P’Ya te încurajează.

Khem îi zâmbi ironic mamei lui. Era enervat în secret pe ea. Parcă ar încerca să se tachineze unul pe celălalt astfel. Dacă ar fi acasă, garantat o va implora pe mama să gătească ceva delicios.

-Da. Dar când era la club, tot ce putea să facă a fost să încline din cap. Inevitabil pentru că era doar un angajat de nivel scăzut.

-Lasă-l pe mine mai întâi, madame Freya.


JPAN: Cunoașteți clubul Deep Night?

Iubire într-un club de noapte 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum