Ușa dressingului se deschise de o mana tânără și frumoasă, era gazda numărul unu al clubului, tocmai a ajuns la club și a intrat în grabă. Schimbându-și hainele din uniforma de student cu hainele sport, trebuit să meargă să repete spectacolul cu seniorii săi. Grupul avea o singură persoană care încă studia.
-Wela.
Cele doua picioare care treceau prin ușă au fost oprite de sunetul unui nume familiar, când mi-am întors fața înapoi pentru a mă uita puțin la persoana din spatele meu aleg să nu-mi pese Intenționam să continui să merg. Dar părea că cealaltă persoană era mai încăpățânată decât se aștepta, deoarece Khem s-a repezit să se pună în fața mea.
-Într-adevăr Wela, cu siguranță nu mi-am amintit de persoana greșită. Uniforma de student este încă în mână.
Wela a ales totuși să tacă și să nu răspundă. Îl lăsă pe Khem să vorbească și se uită o clipă înainte să meargă mai departe.
-Wela. De ce trebuie să ne ignorăm unul pe celălalt?
-Wela, Wela, Wela..
-Enervant, dă-te înapoi. Privind fața lui Khem enervant alături de mustrări pe un ton nemulțumit. Dar cealaltă parte s-a întors totuși si face o față care nu încetează să mă enerveze. Când ar vrea să lovească fața lui Khem, ii întoarce spatele pentru o clipă. Dar la club angajații nu au voie să se certe între ei. Mai mult, încă nu știe ce face Khem aici.
-Dacă vrei să te joci, atunci du-te acasă și întinde-te. Alți oameni vin la muncă și nu se ascund.
-De ce nu te ascunzi?
Vocea fiului ei a făcut-o pe Freya, care tocmai sosise la club, să nu mai meargă. Se uită spre locul de unde venise vocea în timp ce mergea. Nu pune greutate pe picioare, dar se apropie mai mult decât înainte. Să aștepte să audă Cu cine vorbește Khem?
-Acesta nu este un magazin universal, Khem. Nu este nici conacul tău de lux. Nu te deranja cu munca altora. Probabil că nu înțelegeți aceste lucruri. Du-te acasă.
-De ce trebuie să mă întorc când acesta este și locul meu de muncă?
Zâmbetul Freyei se răspândi pe chipul ei în timp ce asculta răspunsul fiului ei. Este fericită că Khem o să lucreze aici. Și fericirea a crescut de o sută de ori mai mult decât înainte ca Khem a numit locul pe care l-a construit cu mâinile ei, munca ei si cu speranța de a i-l oferi mai departe să aibă grijă de el se pare ca nu este atât de departe.
-Serios? Atunci e bine. Este o pierdere de timp. Când a terminat de vorbit, Wela și-a luat mâna și a împins umărul bătrânului din drum. Deși era puțin uluit de cuvintele rostite de Khem .
La serviciu o persoană ca asta?
Ce poate face? Dar a ales să-și... Țină gândurile în inimă nu prea mult, în afară de gânduri care sunt minuscule în minte.
Apoi și-a lungit repede pașii pentru a se îndepărta de cealaltă parte până a sosit la sala de antrenament cu fața încă plina de enervare până în punctul în care seniori au fost nevoiți să întrebe de îngrijorare.
- Ce este în neregulă cu tine?
-De ce fața ta este așa? a întrebat Great suplimentar. Cuvintele lui DJ James împreună cu mersul spre a-și înfășura brațele pe cel mai tânăr membru al echipei,
-Te rog spune-mi cine îl supără pe Wela.
-Bună sau hei?
-La naiba, Ken, sunt pe cale să-mi frec piciorul de fața ta.
-O te voi da în judecată cu madame.
-Este suficient. Ajunge, băieți. Dați timp să exerseze. Seiji a fost cel care a vorbit să-și oprească cei doi prieteni ca de obicei, deși știa că doar se joacă. Dar dacă ii lăsă unul pe altul să se joace așa, într-o zi chiar se vor lupta între ei.
-Wela ești în regulă, nu?
-Stai, phi. Calmează-te. Hai sa exersam.
-Bine, haide.
DJ James a bătut din palme pentru a marca începutul antrenamentului de astăzi. Cei cinci bărbați frumoși ai barului gazdă erau intenționați să se antreneze. Exersa împreună în cameră .
Este diferit de o altă persoană(Khem )care se plimbă în cerc. S-a plimbat prin club neștiind ce să facă, a simțit în secret că a făcut o greșeală acceptând invitația mamei sale seara trecută.
Gândindu-mă la acel moment, nu m-am putut abține să nu mă frec pe cap. Probabil pentru că mă gândeam prea mult la momentul în care am fost de acord să vin să lucrez la Deep Night Club când mama m-a invitat.
M-am gândit puțin prea superficial că, dacă as lucra aici, va avea mai mult timp, deși nu il cunoștea pe acel tânăr. Madame Freya Ce fel de muncă i-ar da singurului sau fiu să facă?
-Ești interesat să faci un stagiu la club?
-Asta e bine.
-Atunci este un acord, nu? Poți merge la club în seara asta.
-Da
Nu știu dacă chestiunea despre care am vorbit înainte a trecut peste cap. Povestea modului în care mama lui l-a invitat să lucreze la club, deși el se plângea că nu vrea ca mama lui să ia legătura cu mătușa Soi , sora mai mare a tatălui său. Khem a fost foarte nemulțumit de cuvintele mătuși sale împotriva mamei lui chiar dacă veneau din gura unei persoane mai în vârstă. Chiar dacă eu însumi nu sunt fericit de munca mamei. Dar nu voi lăsa pe nimeni să vină să îmi critice mama, chiar dacă este un tată.
-Oamenii care nu văd importanța noastră nu au dreptul să-și exprime nicio părere. Ține minte asta!
Părea că se gândește prea mult înapoi, așa că Khem a clătinat din cap pentru a-și aduce mintea înapoi în prezent. Se uită la zona goală fără oameni pentru că încă nu era timpul să se deschidă clubul. Se gândi de ce oamenilor le plăcea atât de mult să vină aici, dar înainte să poată primi un răspuns, vocea lui Lucy îi străpunse urechile. Nervos mai întâi
-Nong Khem, ești aici. Te caut de mult timp.
-Micuțul Lucy, te rog, ia-o ușor.
-Uh, scuze, am uitat. Lucy și-a ridicat mâna. Din toată inima el a zâmbit larg ca o persoană bine dispusă.
-Sunt emoționată. Sunt puțin fericită că Nong Khem va veni să ajute cu munca lui madame. Oh, nu, sunt aici să o invit pe doamnă la muncă.
-Da. Se uită la persoana care aproape că pierduse din vedere statutul său. Proprietarul clubului a ieșit. Chiar dacă nu plănuia să-l ascundă, a crezut că tot nu a făcut-o. Este mai bine să anunți pe cineva pentru că intenționează să învețe meseria ceea ce fac angajații generali nu este vorba despre a fi flatat sau respectat prea mult pentru că a văzut că este fiul proprietarului clubului.
-Deci ce trebuie să fac astăzi?
-Uite, te rog să-ți schimbi mai întâi hainele.
-Asta e ținuta?
-Parcare....
Își încruntă sprâncenele și se gândi la hainele din mâna lui Lucy. Chiar dacă ieri fost prima dată când el era la acest club, Khem și-a amintit clar ce poziție are uniforma asta de angajat? El ridică capul și se uită la Lucy, dorind să aibă o întrebare clară. Pe care cealaltă parte a înțeles-o bine și de aceea s-a grăbit sa răspunda de parcă s-a gândit la cuvinte înainte.
-Ordinele doamnei. Vrea să înveți mai întâi de la vitrină.
-Intr-adevăr
-Haide, hai să ne schimbăm repede hainele.
-Bine. Oftat.
Chiar dacă nu i-a plăcut, în cele din urmă a acceptat să urmeze ordinele lui madame Freya, mama, este bine. Oricum, ce ar trebui să fac în acest moment? Fac toate astea pentru că vreau doar să te văd în față în timp ce lucrezi, Wela.
-Suficient. Sunt deja interesat.
👏...👏.....👏
-Veniți, băieți, adunați-vă repede.
Aplauzele secretarei clubului au răsunat puternic ca un semnal cheamă pe tânăra gazdă și pe toți angajații să se adună pentru a vorbi. La fel ca în fiecare zi înainte de deschiderea clubului. Toți ochii erau ațintiți asupra persoanei respective. Stând între Lucy și Madame Freya.
Mulți și-au amintit că Khem a fost cel care i-a întâmpinat pe oaspeții VVVIP aseară. Dar sunt încă mulți oameni care nu l-au văzut niciodată. Khem a venit pe primul loc. Toți s-au gândit la ce va face acest copil nou. Inclusiv Seiji care se uită la Khem. Ochii nu erau foarte prietenoși pentru că este îngrijorat că cealaltă parte va deveni gazdă și i-ar luat a doua poziție. Doar o persoană și Seiji ar fi epuizați. Dacă ar intra o altă persoană, ar fi descurajat. Până când cu siguranță încetează să mai facă treaba asta.
Pentru că scopul lui era să devină numărul unu, dar oricât ar fi încercat, nu și-a putut atinge niciodată obiectivul.
-Hai, toți, ascultați mai întâi asta. Vă voi prezenta un nou angajat al clubului Nong Khem va fi .....
-Bună tuturor. Sunt un nou angajat. Khem îl întrerupse repede când îşi dădu seama ce era pe cale să spună Lucy. Îi aruncă o privire feroce ca o amintire să nu spună cine era.
-Da, da, așa este. Nong Khem va învăța aici de astăzi. În orice caz, vă rog îl las pe seama tuturor.
Oamenii care au auzit asta au dat din cap și au cerut să meargă pentru că, în mod normal, acest club avea angajați care intrau și ieșeau regulat. Dar ceea ce părea neobișnuit era că Lucy îi adusese să-i prezinte într-un mod practic. Acționând ca și cum această persoană ar fi mai specială decât toți ceilalți și, din această cauză, Seiji era și mai încrezător că Khem trebuie să fie cu siguranță o gazdă nouă.
Dacă...
-Khem, du-te la lucru acum. Acolo, clientul VVIP este aici repede.
-Da?
-Păi, eu sunt cel de la parcare. Să mergem. Toată lumea se împrăștie și se duce la muncă.
...Madame Freya nu va veni să ne spună mai întâi poziția lui Khem.
-Omul de la parcare pentru copilul tău? Glumește madam Freya cu el?
-Khem, du-te.
Oamenii încă se adaptează la poziția lor fiind împinși înapoi. A ieșit confuz din club. Oare înțelesese greșit asta? Că ținuta pe care o purta era o ținută de barman ce a ajuns să fie omul de la parcare . Chiar acum, când am văzut ținuta lui Lucy, am spus că sunt șocat, acum să spunem că am fost șocat.
-Acesta este copilul care va dirija parcarea, madame Freya?
-Așa este. Khem trebuie să învețe toate meseriile de aici. Du-te repede, mașina va opri și va parca.
Mama și secretara șoptiră cu o voce pe care doar ele doua o puteau auzi. Gura Freyei s-a ghemuit de amuzament. Chipul iubitului ei fiu era atât de fericit încât persoana care tocmai parcase mașina și deschise ușa. Nu s-a putut abține să nu mă uite cu mirare.
-Care este buna ta dispoziție, doamnă?
-Acolo. Freya și-a întors capul spre persoana care stătea acolo, încruntă. În spatele proprietarului unei mașini de lux.
-Huh? Khem! Și de îndată ce oaspeții VVIP s-au întors să urmărească ochii proprietarului clubului. O pereche de ochi subțiri decorați cu cosmetice scumpe s-au lărgit în stare de șoc:
-De ce ești aici?
-Matusa Meiji, care nu este foarte diferit de Khem. A întâlnit o persoana pe care o cunoștea bine chiar în fața lui. S-a uitat și la ea cu ochii gânditori chiar dacă nu vrea să gândească așa, e bine.
Nu-mi spune că și mătușa Meiji folosește bărbați aici!
-La naiba!!!
Nota: Cred că majoritatea ati înțeles că „Lucy” este un ladyboy și că el vorbește despre el la feminin dar celelalte persoane îi vorbesc la masculin.
CITEȘTI
Iubire într-un club de noapte 💜
Romance⚠️🔞Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept : Guy Suwannaroj...