Capitolul 20

73 5 1
                                    

Poarta mare de fier cu modele frumoase ornamentate se mișca. S-a deschis larg și a scos la iveală un conac mare, înalt care lasă să treacă mașina neagra de milioane. Proprietarul picioarelor lungi a ieșit din mașină după ce s-a oprit. Fața lui era netedă nu arăta nicio emoție.

-Bună ziua, Khun. Nu v-am văzut de mult.

-Bună, mătușă Ying. Ce faci?

-La fel ca o persoană în vârstă, a răspuns menajera cu un zâmbet iubitor, nu era diferit de înainte. El însuși i-a zâmbit fără a forța nimic pentru că nu existase niciodată vreun dezacord unul cu celălalt

-Mătușa Soi, este aici?

-Khun Soi este în hol.

-Mulțumesc
Khem i-a mulțumit înainte de a intra direct în casă. S-a uitat prin casa, aproape nimic nu se schimbase fata de înainte. Ceea ce este evident este fotografia de nuntă a tatălui și a mamei care nu era expusă în acest moment. În schimb, s-a dovedit a fi o poză cu el și cu tatăl său.

-O,  Khem, te vei întoarce la noi acasă, nu?

-Bună, mătușă Soi. Khem nu a răspuns sau a negat un cuvânt la întrebarea mătuși sale, care a întrebat de îndată ce s-au văzut:

-Iată, iar Khem nu a ezitat să vorbească despre afacerea lui astăzi și să predea un plic. Carte de invitație pentru ca ea să vină.

-Va avea loc un eveniment la club. Dacă mătușa are timp aș vrea să vii și să cunoști munca pe care o face mama mea.

-De ce trebuie să merg?

-Nu te voi forța. Pentru că știu că dacă mătușa se gândește la ceva, nu se va  răzgândi niciodată. Khem se uită în ochii surorii mai mari a tatălui său. Încrezător fără a renunța .

-Sper să mă întâlnesc cu mătuşa la eveniment, scuză-mă mai întâi. Am multe lucruri de făcut.

-Așteaptă un minut.

-Bună, mătușă Soi. Khem nu a ascultat protestul rudei în vârstă. El a ridicat mâna spre ea și s-a ridicat imediat și a ieșit din cameră. Fața lui a rămas nemișcată, fără emoții.

Dar apoi a trebuit să se oprească din mers când l-a întâlnit pe tatăl său coborând scările.

-Oh, de când ai venit aici?

-Bună tată.

-Ce mai faci? A apărut un zâmbet asemănător fiului său pe chipul tatălui ,si-a pus mâna pe umărul său lat, care era mult mai mic înainte.
-Școala este aproape terminată, nu?

-Da, tată, sunt bine.

-La fel ca cineva care este bătrân. Deci Khem se întoarce acum?

-Mă întorc. Am terminat afacerea.

-Oh? Am crezut că vei rămâne mai întâi să luăm prânzul împreună. Vocea lui Nam era clară și cu regret. Dar nu s-a gândit să-l forțeze să rămână pentru că știe că personalitatea lui Khem este asemănătoare cu a soției sale.
El știe că ,dacă îi cere să rămân, copilul său va fi de acord să rămână, dar rămâne cu reticență .

-Oricum, ai grijă de tine. Dacă te pot ajuta cu ceva, spune-i tatălui.

-Da, atunci voi pleca mai întâi.

Khem si-a ridicat mâinile pentru a-și lua rămas bun de la tatăl său și a plecat imediat. Dar astăzi sunt mult mai multe locuri în care trebuie să meargă pentru că acest eveniment este organizat pentru a crea înțelegere și ca alți sa afle noutăți despre afacerea familiei sale.

Următoarea destinație a lui Khem a fost o universitate. Astăzi și-a făcut o programare cu Wela și Japan, nu avem cursuri pentru că examenele tocmai s-au terminat, dar prietenii încă vin să-și termine proiectele.

-Uite, crezi că acesta este momentul?

-Da, o față atât de perfectă, un nume atât de perfect. Nu, e ciudat, nu-i așa?

-Uau, nu-mi vine să cred. L-am văzut bând și făcând bine la școală, dar lucrând așa.

-De vânzare? Ce spui?

-A mai rămas stilul ăsta?

De îndată ce Wella a intrat în partea de jos a clădirii facultății șoaptele prietenilor, cei care fuseseră în același grup ii sunau brusc în urechi. Dar Wela se preface că nu-i pasă pentru că nu era prima dată când auzea așa ceva din ziua in care un client influencer a postat un clip cu el și Khem totul in viața lui Wela s-a schimbat.

Dar lui Wela nu-i pasă deloc de acești oameni există o singură persoană de care îi pasă și acest lucrul l-a făcut să se simtă atât de rău încât se vedea clar pe fața lui și acea persoana era mama lui.

Mama lui l-a rugat să nu mai lucreze de îndată ce a aflat de la mătușa de alături.

FLASHBACK

Wela își amintește încă bine felul în care mama lui îl privea. Clipuri partajate de pe internet pe ecranul telefonului mobil al mamei i-au fost trimise. Ochii îi erau plini de lacrimi, iar tonul vocii îi tremura parcă mama ar fi pe cale să plângă. Dar s-a forțat să se abțină.

-Wela faci cu adevărat treaba asta, de ce trebuie să mă minți? Dacă profesorul nu sună să-i spună mamei despre anularea bursei. Mama nu va ști niciodată. Știi Wela, nu?

-Îmi pare rău, sunt foarte supărat. Nu, nu vreau să-ți faci griji pentru mine. S-a dovedit că Wela era pe punctul să plâng mai întâi pentru că știa si-a dezamăgit mama.

-Dar n-am făcut nimic rău, mamă.

-Cu o slujbă ca asta, se spune că trebuie să te vinzi, nu? Profesorul i-a spus lui mama
-Mi-e teamă să nu-ti pierzi reputația din cauza muncii pe care o face fiul meu.

-Nu! Nu, mamă, toată lumea înțelege greșit. Wela a acceptat, a ridicat mâna pentru a șterge lacrimile care curgeau continuu

-Nu există prostituție în acest club. Avem doar grijă de clienții noștri. Mama mă crede în ceea ce privește bursa, mă duc eu însumi să vorbesc cu profesorul.

Mama dădu din cap de parcă ar fi crezut ce spunea el, dar ochii ei erau încă plini de aceeași nesiguranță pe care o avuseseră întotdeauna când se simțea foarte vinovat pentru că o făcuse pe mama să il vadă într-un mod atât de diferit.

-Îmi pare rău că te-am dezamăgit, mamă.

-Nu este prea târziu, deși nu am fost niciodată dezamăgită de tine. Mama este doar îngrijorată. Mi-e teamă că vei fi păcălit.

-Nu, phi Ya, proprietara clubului, este foarte bună.

-Poți să renunți să mai faci meseria asta pentru mama?

SFÂRȘIT FLASHBACK

Ultima întrebare a mamei a fost ca o suliță ascuțită care i-a fost înfiptă cu toată forța în inima, Wela și-a dat deodată seama că, indiferent cum i-ar fi explicat, ea nu va înțelege.
Într-o zi cu siguranță va înțelege și ar fi inutil să se încăpățâneze să facă asta și nici nu s-a gândit să-și dea demisia din Deep Night, așa că a trebuit să găsească o cale de ieșire din această chestiune care să facă să regrete cât mai puțini oameni.

Se pare că Dumnezeu încă mai are compasiune pentru oamenii neputincioși ca el. Prin urmare, la inspirat pe Khem să vină cu ceva.

„EVENIMENTUL GRATIS DEEP NIGHT „

Un eveniment care îi va face pe cei care se gândesc greșit la noi să se răzgândească.

Chiar dacă încă nu sunt siguri dacă acest lucru va avea succes sau nu, si-au propus cu toții să exerseze de îndată ce P’Ya a fost de acord cu această idee.

Trebuie să fim recunoscători pentru cele cinci zile în casa de pe malul râului care le-au acordat timp cu toți prietenii și acum toată lumea are mai multă putere fizică și mentală.
Chiar dacă era foarte haotic în acea casă mică.

CU CÂTEVA ZILE ÎNAINTE

Vorbind despre asta, nu s-a putut abține să nu zâmbească. Îi plăcea felul în care Khem se încruntă când a văzut armata de colegi care s-au adunat la vechea casă a mamei sale și se plângea pe nerăsuflate, chiar intenționa să petreacă doar pe ei doi, nu merită să-i trimiți un mesaj ca să-l arăți lui Japan , atât de mult încât vestea s-a răspândit peste tot.

Sincer, uneori regreta și el în secret pentru că vrea să fie doar cu Khem, doar  ei doi. Vrea să-i acorde iubitului sau mai mult timp pentru că de obicei face multe lucruri și nu are timp. Trebuie să îl umple în secret cu un pic de dulceață, în club, în locuri ascunse de vederea oamenilor.

Dar, pe de altă parte, se simte bine că are prieteni care au venit să petreacă împreună, cel puțin nu vor fi singuri sa se invite unul pe altul să facă acea activitate seara, fac o plimbare prin piața de vechituri înainte de a se întoarce să se așeze și să mănânce carne de porc la grătar pe malul apei, sa bea și să socializeze mai mult, apoi se vor împrăștia pentru a se odihni.

Prima noapte după ce prieteni s-au despărțit și au intrat în casă. Cei doi încă stau și se uită împreună la stele la pavilionul de pe malul apei
În acea noapte bătea un vânt blând, cerul întunecat este presărat cu stele plutind în jur Wela își sprijină capul pe umărul lui Khem. Este un loc pentru a se odihni obrazul celuilalt stând împreună privind stelele fără să vorbească nimeni timp de aproape zece minute, erau doar mâini care se mângâiau unul altuia pe coapse. Înainte ca abundența iubirii din inimă să înceapă să reacționeze in corpul lor .

-Khem

-Huh?

Wela se mută în sus pe poala lui Khem și își folosește nasul pentru a mângâia nasul înalt, cu o expresie rugătoare. Înainte de a se săruta cu pasiune într-o atmosferă romantică cu sunetul insectelor nocturne și cu vântul rece. Loviturile împotriva corpului stimulează emoțiile pentru a le face și mai fierbinți și mai intense. Din ce în ce mai mult decât înainte, când cei doi erau goi și făceau dragoste, pielea și carnea dezbrăcată se măcinau una de cealaltă, creând o senzație aproape pasională, contopiți într-unul singur.
Sunt atât de absorbiți în a cânta cântece de dragoste încât uită că nu mai erau doar ei doi aici.

Ar putea fi din cauza ghinionului sau a norocului lui Japan care se trezește să meargă la baie.
Astfel, ochii lui Japan nu s-au mărit niciodată atât de mult când au văzut o priveliște atât de îngrozitoare, a fost atât de șocat încât aproape că a deschis gura să strige, din fericire, Seiji a reușit să-i acopere gura cu mâna la timp.

-Nu striga tare.

-Dar... dar... Khem, hei.. Wela.

-Este normal, oamenii se iubesc, îi spune Seiji lui Japan. Fața lui a fost șocată de ceea ce a văzut. E bine că s-a ridicat și la urmărit pe Japan, altfel acest copil ar fi făcut deja ceva greșit.

-Ce crezi că fac oamenii într-o relație?

-Ei bine, uh, a ieși sa mănânce , sa se uite la filme, sa plece într-o excursie și hopa...

-Așa faci tu?

Japan și-a ridicat mâna pentru a-și acoperi brusc gura. A fost tras de la persoana cu care flirtez. El și-a clătinat capul în sus și în jos pentru a răspunde la întrebarea:

-Nu am avut niciodată o iubită.

-Copilaș.

Seiji a zâmbit larg cu pasiune pentru tânărul său, înainte de a-i ține chipul frumos pentru un sărut care nu era așa cum fac copiii.
Japan gâfâie în timp ce era sedus de o limbă fierbinte. Corpul ii era moale. Inima îmi bătea cu putere.

-Hei ... inima mea este pufoasă.

-Sunt iubitul tău.

-Phi Saen

-Vrei...?

-Da.

Să spunem doar că a trebuit să fac pipi și a trebuit să mă trezesc pentru a merge la baie de data asta este un lucru bun pentru că în afară de a vedea scena de dragoste ale prietenilor Japan însuși a învățat să sărute ca un adult cu primul lui iubit. A meritat foarte mult.

Petrecerea timpului într-o casă de vacanță este un moment pentru a-și odihni capul și a se relaxa și pentru a ajusta neînțelegerile cauzate.  Ken însuși s-a dus să-și ceară scuze lui Khem și Wela ,problema este că a făcut ceva fără să se gândească . Ce e în neregulă cu Ken? Khem a fost la fel, așa că totul s-a terminat cu bine. Cât despre pedeapsă, vor vorbi mai târziu.

IN PREZENT

Wela s-a uitat în jos la ecranul telefonului mobil sperând că iubitul lui îl va suna, s-a simțit din ce în ce mai inconfortabil. Cu ochii care se holbează la el fără să se oprească, doar stând aici zece minute. Este aceeași masă, dar a dispărut. Nimic nu este la fel.

-Așteptați de mult?

-Ești aici, să mergem. Wella se ridică în grabă când a sosit Khem, nu a mai vrut să fie aici pentru a atrage atenția nimănui, așa că a dat din cap și a întins mâna.
-Japan?

-I-am spus să aștepte aici. Acum vreau să te duc să vorbești mai întâi cu profesorul.

-Ne va asculta?

-Trebuie să încerci. Khem i-a strâns mâna lui Wela pentru a construi încrederea.
-Chiar dacă nu înțelege, este treaba lui. Dacă nu primești o bursă, te pot trimite să studiezi singur. Nu uita că iubitul tău este bogat.

-Am spus-o deja că nu vreau.

Atmosfera s-a îmbunătățit de îndată ce Khem era acolo. S-au îndreptat spre sala de facultate și a stat și a așteptat mult timp când profesorul a permis să se întâlnească. Probabil pentru că Khem a sunat anterior și a cerut să facă o întâlnire cu el.

-Bună, profesore.

-Bună, despre ce vrei să vorbești cu mine?

-Vreau să vorbesc despre Wela, a deschis Khem  problema de îndată ce profesorul a întrebat s-a uitat la Wella.
Și la privit pentru a observa simptomele.

-Nu sunt subtil... vreau ca ... Profesorul să ia din nou în considerare bursa lui Wela.

-Khem, știi că ești privit? Profesorul avea o privire pe față deranjat de ceea ce s-a întâmplat .

-Dar universitatea probabil că nu poate lua masuri împotriva ta pentru că este considerată afacerea ta de familie, dar pentru Wella care lucrează și primește bani de la acel club, e greu de evitat.

-Şi ce dacă? Este doar o muncă un serviciu nimic mai mult.

-Și de unde știi? a întrerupt imediat profesorul . Se uită atât la Wela, cât și la Khem și scoase un oftat puternic. Dar va crede cineva ca oameni care știu că Wella lucrează ca gazdă, este deja văzut prost.

-Din acest motiv? Trebuie să ne adaptăm din nou părerile despre oamenii din societate. Khem luă cartea de invitație și i-o întinse profesorului imediat ce a terminat de vorbit. Întoarse capul să se uite cu îngrijorare la persoana care tăcuse de când intrase în cameră.

-Ești invitat! Eveniment special Deep Night gratuit?

-Da, dacă ai timp, aș dori să vă invit, a spus tânărul student cu o voce încrezătoare inainte de a ridica mâinile pentru a-și lua rămas bun de la profesor.
-Atunci ne vom scuza mai întâi. Apoi au ieșit din cameră.

Khem a avut timp să se întoarcă pe același traseu pe care îl parcursese cu doar câteva minute în urmă. Să meargă la clădirea facultății unde Japan stă acum și așteaptă. Ei se prefac că nu sunt atenți la bârfele trecătorilor până ajungi la destinație. Dar apoi s-a întâmplat ceva neașteptat. Când un grup de prieteni bărbați a intrat în grabă să îl găsească pe Wela și să pună întrebări care îi vor face să fiarbă sângele lui Khem.

-Wela este real acel clip?

-Chiar ești o gazdă!?

-Deci, ca și tine, pot fi gazdă?

-Ceri multe băuturi. Asta e corect.

-Hai!!!! Ce dracu faceți?

-În primul rând, băieți, trebuie să vă calmați. Japan a văzut situația și s-a grăbit să intervină altfel vor risca sa nu termine studiile.

-Dacă ai mult timp liber, poți lua asta și dacă nu vă pot vedea fețele am de gând să vin să vă lovesc pe fiecare dintre voi. Khem luă mai multe cărți de invitație în buzunar și le arunca în față celor care nu înțeleg. Atunci Khem ,Wela si Japan tocmai au plecat de la universitate pentru că nu au chef să stea aici și să lucreze.

Ultima invitație a fost dăruită celei mai importante persoane, Khem care astăzi și-a făcut timp să-l trimită acasă pe Wela pentru că era foarte obosit, a exersat din greu până când a adormit, imediat după urcarea în mașină. Khem la susținut pe Wella până a ajuns acasă, la duș și la pus in pat și l-a acoperit cu pături înainte de a părăsi camera. Proprietarul casei stătea în picioare și aștepta.

-Mamă.

-Stai și vorbește cu mama.

-Da.

Cei doi coborau fără greutate în picioare, Khem stătea pe scaunul de la masă din partea opusă a mamei sale. Ochii ei erau limpezi de oboseala el însuși nu era atât de diferit.

-Khem știe despre asta, nu?

Khem dădu din cap ca răspuns.

-Este clubul mamei mele. Îmi pare rău că nu ți-am spus, în timp ce ridica o mână în semn de salut pentru că a ascuns această problemă de ea.

-Atunci îmi pare rău că a trebuit să spun asta, fiule. Dar mama nu vrea că Wela să lucrăm în acest moment. Mama este îngrijorată pentru el. Vreau să își facă o carieră la fel ca toți ceilalți. Tonul vocii mamei ei nu indica nicio furie. Era încă femeia pe care Khem o respecta ca înainte. Dar sentimentul s-a transmis clar că ceea ce s-a spus a fost cu adevărat dorința ei și a făcut ca persoana care asculta în secret pe scări să se simtă atât de tristă încât nu și-a putut reține lacrimile.

-Îmi pare rău.

-Știai că atunci Wela  este angajatul numărul 1 în clubul nostru? Este o persoană talentată, muncește din greu și are multă hotărâre, zâmbetul lui Khem a apărut când vorbește despre persoana lui talentată, tuturor le place de Wela .Nu mint, vreau ca mama să fie mândră de el așa cum toți cei din club ne mândrim cu Wella al nostru.

După ce l-a ascultat pe tânărul din fața lui vorbind despre fiul său, Ea a tăcut pentru că se gândea și pentru că nu s-a așteptat niciodată ca Wela să fie atât de dedicat munci încât este chiar numărul unu în club.

Khem a ales, de asemenea, să stea liniștit pentru a-i oferi timp să se gândească, înainte de a scoate plicul de invitație și de a-l înmâna mamei, iubitului său.

-Am spus că mama mea probabil nu și-a putut imagina. Dar dacă are timp, aș vrea să o invit pe mama să vină la clubul  nostru. Khem a zâmbit larg și i-a întins mâna cu invitația .
Mama a primit invitația cu o expresie ezitantă. Înainte ca Khem să repete din nou
-Vino aici, mamă.

Fiecare acțiune a lui Khem este în vizorul și in inima lui Wela deși era obosit în ultima vreme, își recapătă puterea de a dansa si colțurile gurii i se zvâcniră într-un zâmbet slab el  stă în apropiere și privește si probabil ca l-ar fi tras pe Khem într-o îmbrățișare.

-Mulțumesc că ai făcut asta pentru mine.

EVENIMENT GRATUIT CU 1 ZI ÎNAINTE DE DEEP NIGHT

Wela venea dimineața devreme la club pentru a-și exersa propria performanță, știind că mama lui ar putea veni în ziua evenimentului l-a făcut și mai hotărât mai mult ca înainte. A fost o perioadă dificilă să-l găsească să facă performanță, mai greu decât făcuse întotdeauna și nu i-a fost greu să cadă de pe frânghie. Atârnat de multe ori e bine că nu am folosit încă înălțimi periculoase.

Clubul a fost foarte aglomerat de multe zile și toată lumea ajută la pregătirea evenimentului mai mult ca niciodată phi Lucy trebuie să ajute și cu hainele, părul și accesoriile lui Madame Freya. Gazdele se pregătesc de antrenament. Japan a ajutat de asemenea la verificarea și disponibilitatea băuturilor acum și numărătoarea a fost amețitoare.

Persoana a rămas năucită de numele băuturii de pe bucata de hârtie pe care o avea în mână, așa că a ales să ia o pauză, a mers la toaleta angajaților pentru că camera era haotică și este convenabil să folosești mai întâi baia.

-Ești îngrijorat?

-Putin.

-Cred că poți câștiga o sută de mii. Ai trecut deja prin asta de multe ori.

Sunetul vorbirii era familiar cu numele persoanei cu care deveniseră iubit de curând îl face pe Japan să se oprească din drum. El știa că omul care îi spunea numele lui phi Saen intim, cine este. Prin urmare, Japan a ales să nu intervină. Dar să plece este imposibil pentru că vrea să știe cat de solicitant este.

-Ce s-a întâmplat cu brațul tău?

-Este aceasta?

-Um, ce faci? Te rog fii atent.

-Îl voi ajuta pe Japan să aducă lucruri. Te-am văzut făcând-o singur.

-De ce ajuți? E de datoria mea.

-Dacă l-ai vedea pe iubitul tău ridicând lucruri, nu l-ai ajuta?

-...De când?

-De la casa lui Phi Ya.

Vocea lui Ken pe care a auzit-o era mult mai blândă. Japan poate înțelege regretul din acea scurtă propoziție, care a avut efect asupra lui ,așa m-as simți și eu. De atunci a plănuit să stea și să nu asculte mai mult. În schimb, s-a întors și a plecat, stând într-un colț de lângă scări.

-Omule, ce faci stând aici, nu ai de lucru?

-Khem

-Ce e în neregulă? Arăți de parcă ai avea inima zdrobită. Khem a împins  capul prietenului său pentru al tachina.

-A aveam un iubit, chipul  persoanei îndrăgostite trebuie să fie proaspăt nu?Am nevoie de timp să mă gândesc la unele lucruri.

-Unul dintre ei este despre Ken ? Japan a dat din cap în semn de acceptare. Khem a întrebat:

-După ce s-a gândit mult, phi Seiji te-a ales deja.

-Dar a fost…

-Ce altceva? Acum, dacă ești atât de confuz, de ce nu încerci pur și simplu 3P?

-3P 🤔 Japan și-a înclinat capul și s-a încruntat la prietenul său pentru că nu a înțeles ce spune:
-Ce dracu este aia?

-Nu ști? 😂 ce risipă de copil.

Japan s-a înfuriat, părând supărată că prietenul lui când l-a numit copil

-La naiba, oamenii pur și simplu nu știu.

Acest lucru l-a făcut pe Khem să râdă și să-i scuture capul cu mâinile, clătinând capul persoanei care este atât de slabă în lume încât a tresărit. Apoi și-a luat telefonul mobil și a căutat ceva înainte de a-i trimite telefonul lui Japan să vadă.

-La naiba, Khem. Ce faci? a strigat Japan, cu ochii mari de șocul a ceea ce a văzut. Dacă ar spune că nu a văzut niciodată un film porno, va spune că minte, dar ceea ce a văzut în mod normal este doar elementele de bază.

-Ia-l înapoi.

-Asta este micuțule ceea ce  se numește 3P.

-Nu!!!! Nu pot suporta!!!!!

-E treaba ta. Mă duc.

Khem și-a ridicat mâna și și-a fluturat capul pentru a-i spune lui Japan despre dragostea lui ,înainte de a se ridica și a pleca, lăsând creierul lui Japan să  își imagineze pe el însuși, pe Seiji și pe Ken în clipul pe care tocmai l-am vizionat. Își strânse buzele, își miji ochii, își închise picioarele, simțind un vânt de plăcere în stomac. Imagine legănării ritmice înăuntru și în afară, chiar dacă corpurile sunt conectate așa, trebuie să fie greu de urmărit, dar trebuie să fie și distractiv pentru că fețele actorilor din rolurile sexuale sunt atât de plutitoare.

-Hei, mi-e rușine.

După ce a terminat de predat o lecție de dragoste unui prieten, Khem a mers direct la Sala de antrenament în care iubitul lui fusese ascuns de când sosise. Khem vreau să-si iau o zi liberă de la antrenament pentru a-si odihni mușchii. Dar el a spus „Nu” pentru că va face tot posibilul și va fi cât mai încrezător posibil. Așa că nu putea decât să ofere încurajare.

-Hei!!! Atenție.

-Ai!

-Te simți bine? Unde doare? a întrebat Khem șocat. Cu o voce tremurândă surprinzând momentul în care Wela a căzut .

-De ce exersezi într-o ipostază atât de periculoasă când ești singur. Dacă nu veneam să văd, ce vei face? Persoana care a fost certată și-a strâns buzele strâns înainte de a se arunca și  de a-l îmbrățișa. Khem a auzit un sunet de suspine blânde care l-a înspăimântat și mai mult decât înainte.

-Te doare? O, te rog, de la enervarea mea, Khem la îmbrățișat strâns pentru a mângâia persoana care plângea.

-Îți mulțumesc că ai invitat-o pe mama mea să vină.

-Știi?

-Uh huh.

-Te simți bine? Îmi cer scuze că nu te-am consultat mai întâi. Vreau doar ca mama sa te vadă cu ochii ei.

Wela dădu din cap în timp ce era încă întins cu Khem  pe spate.

-Şi eu. Pur și simplu nu știam cum să o invit pe mama. Terminându-și fraza, Wella se ridică să se așeze, cu Khem ridicându-se și el.

Cei doi s-au înfruntat în timp ce Wela se intercala între cele două picioare ale lui Khem  și își puse din nou mâna în jurul gâtului și  îl trage ușor. Un zâmbet larg apăru în ciuda chipului lui dulce probabil pătat cu lacrimi

-Îți mulțumesc din nou. Să luptăm împreună, nu?

-Sa luptam împreună.

Cei doi și-au zâmbit unul altuia, cu sentimente care le-au umplut inimile, Khem l-a îmbrățișat cu o dragoste prea mare pentru a putea explica cuvintele.

-Bine, mă poți duce undeva?

-Bine.

A durat vreo patru ore de la club până la locul unde voia să meargă. Zece minute pe drum cu ambuteiaje. Khem il urmează pe Wella, Odată cu ținerea unei ghirlande de flori, s-a oprit în fața pagodei pentru cenușă  a cuiva .S-a ghemuit să se așeze lângă iubitul său fără să întrebe ce se întâmplă, intenționând să-l  lase pe Wela să aprindă tămâie și să aducă un omagiu oamenilor din imagine până când a terminat.

-Este tatăl meu.

-Oh, tată, bună. Numele meu este Khem și  sunt iubitul  lui Wela.

-Hei, ai grijă, tatăl meu este înverșunat.

-Sunt o persoană bună, tată.

Wela i-a zâmbit larg prietenului lui jucăuș. Înainte de a se întoarce să vorbească cu tatăl său:

-Ești bine? Mi-e atât de dor de tine, azi, nu te-am adus cu mine pentru că am vrut să-ți cer binecuvântarea. Dosul mâinii a fost ridicată pentru a șterge lacrimile care zburau de la sine fără intenție din inima lui

-Nu știu ce va face mama mâine. Vreau să meargă să-i vada pe tinerii interpreți la club? Dar vreau ca mama să meargă mă vadă și pe mine, tata, te rog să o inspire pe mama să accepte să meargă la eveniment.

Khem își strânse buzele strâns când brusc simți căldura urcându-i în jurul ochilor. Privi spre cer pentru a-și forța lacrimile sa se oprească. Există atât de multă compasiune și îngrijorare pentru persoana pe care o iubești. Inclusiv clubul pe care mama lui îl iubea atât de mult. Speranța lui Khem va trece mâine. Sa speram că a mers bine. Se rugă ca decizia de a face acest eveniment să nu se dovedească a fi o greșeală.

-Spune-mi despre tatăl tău.

-Tata?

-Hm, mi-ar plăcea să-l cunosc.

-Da, tata era un bărbat frumos, înalt și bun. Wela este fericit când vorbește despre tatăl său,

-Când eram copil, tatăl meu avea mulți bani. Orice voiam, tata mi-l cumpără, puteam să mănânc ce vreau. Până când am fost în școala elementară, tatăl meu a muncit din greu și nu a putut să doarmă, în cele din urmă, s-a prăbușit și nu s-a mai trezit niciodată.

-Si mie îmi pare rău.

-Când tatăl meu a murit, eu și mama am aflat că el era garant pentru prietenul său si are datorii de milioane. Așa că mama a deschis un restaurant pentru a ajuta la achitarea datoriilor. Eu însumi nu suport să stau pe loc. Khem ridică mâna pentru al îmbrățișa pe Wela de umăr să il consoleze .

-Vreau să absolv rapid pentru că mama să se odihnească puțin. Atunci mă voi ocupa chiar de mama.

-Cred ca poți sa o faci. Cât despre tine, o să am eu grijă de tine, bine?

-O, am să am şi eu grijă de tine.

Deoarece Wela iubește relația dintre el și Khem mai mult în fiecare zi, se bucură că în ziua aceea și-a deschis inima acestui coleg de facultate. Khem este un bărbat cald și grijuliu, căruia îi pasă de cei din jur. Chiar dacă există unii oameni care NU s-au gândit la asta, dar a acceptat critica și și-a oferit scuze.

Sper că mâine va merge bine.


Iubire într-un club de noapte 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum