-Avertizare! „White Club Host” este de fapt foarte întunecat.
Trebuie să-ți spun mai întâi. Că tocmai ne-am dus la acest club și ne-am așezat la o masă VIP și aveam gazda numărul 1 să aibă grijă de noi, din cauza acestei persoană, am pierdut mulți bani pentru că a spus că putem sta până se închide clubul. Dar in final, au fost doar 2 ore in club! Am vrut să iau gazda ca să o păstrez apoi a fost un copil care se ocupa de parcare și care ne-a urmărit . Pe vremea aceea, eram foarte supărată. Ulterior am aflat că fiul proprietarului a fost cel care a procedat nepoliticos, până la punctul de a-mi arunca telefonul mobil în apă!!! Dar am făcut copii de rezervă ale fișierelor pe iCloud.
Un videoclip al unui client a devine popular pe rețelele de socializare fața lui Khem lui au fost doborâta de ea și l-a certat pentru serviciul clubului, deși de fapt ea a fost cea care a intenționat să provoace necazuri, dar este normal ca oamenii să ascundă propria vina.
Wela închide ecranul telefonului mobil și îl pune pe masă. În interior, se simt rău pentru multe lucruri care s-au întâmplat în ultima vreme. Atât povestea pe care Ken a spus tuturor că el și Khem sunt împreună.
Povestea poliției care a intrat atât de des în club, încât aproape că nu au mai rămas clienți. Recent, această problemă a apărut din nou, nu știu când va trece acest muson.
-Wela , du-te la phi Ya.
-Bine.
Wela i-a zâmbit slab lui phi Lucy, care a venit să îl strige. Wela a trecut pe lângă Lucy care ii dă două degete mari în sus în semn de încurajare. Wella da din cap și acceptă înainte de a ieșit din cameră. Picioarele îi erau grele în timp ce mergea. Nu știa despre ce voia P’Ya să-i vorbească. Dar dacă ar fi să ghicesc, probabil că ar fi despre încălcarea regulilor clubului.
-Oh, de ce mai ești aici?
... Uh
-A... sau pentru că ești iubitul fiului proprietarului, poți să faci ce vrei.
-Ken, ce dracu faci? Wela , hai nu îl asculta. Seiji împinse umărul celui mai bun prieten al său, care se purta mai rău decât putea accepta de când a aflat cine este Khem, a înrăutățit lucrurile mai mult decât înainte.
-De ce i-ai făcut asta?
-Deci ce am spus greșit?
-Nu ai spus nimic greșit, dar ai făcut ceva greșit.
-Ce am făcut greșit?
-Ce este în neregulă cu a te comporta astfel? Ți-a făcut vreodată ceva rău? De ce trebuie să agravezi situația? Seiji se uită la fața bărbatului inconștient. Cu ochi supărați .
- Sunt foarte dezamăgit de tine, Ken.
-Dar ceea ce am făcut a fost pentru tine. Îl urăști pe Khem, nu-i așa? De ce ii iei acum partea? Pentru că este fiul lui Yaya, nu?
-Nu îl urăsc. Mă întrebam doar, pentru că de la momentul în care el a venit sau întâmplat o mulțime de lucruri.
-Este același lucru, nu-i așa? Ken era încă încăpățânat în propriile sale gânduri. Chiar dacă tot gândești așa, ceea ce fac eu este ca tu să fii numărul unu așa cum ți-ai dorit întotdeauna.
Seiji a rămas fără cuvinte la întrebare. S-a gândit la evenimentele de ieri. Când s-a întors în cameră să-și ia geanta și să plece acasă. Apoi i-am văzut pe Ken și pe Lucy stând în picioare și vorbind. Atunci nu sa alăturat conversației dar încă a auzit clar întrebarea prietenului său.
-Pot să întreb, de ce nu s-a hotărât Khun Freya? Nu este chiar ciudat acest Khem?
-Cât de ciudat este asta? Este normal, a întrebat Lucy înapoi.
-Phi Ya pare să-l țină de coadă. A venit cu puțin timp în urmă la muncă și a schimbat poziție după poziție. Uită-te la cele mai recente...
-Nu este ciudat că phi Ya și-ar reține propriul fiu?
-Corect...huh!!! Ce zici?
-Phi Lucy
-Nong Khem este aici. E bine că pot termina de vorbit.
Cuvintele lui Phi Lucy în acel moment nu au fost auzite doar de Ken și de el, pentru că și Khem și Wela se întorseseră în cameră. Cât despre Khem a strigat-o pe phi Lucy pe un ton care nu-i plăcea.
-Nong Khem este fiul lui P’Ya. Vine să lucrezi aici pentru a cunoaște toate muncile clubului si nu a spus nimănui pentru că nu am vrut că alții să fie atenți încât să nu vadă problemele reale ale muncii lor. Cât despre lucrurile care se fac împotriva regulilor, doar așteaptă și vezi care va fi decizia lui Yaya. Lucy se opri pentru o clipă. Își întoarse ochii să se uite la Ken.
-Ar putea satisface pe cineva. Toată lumea știe deja ce cuvânt a spus P’Ya.
Pentru că prinde gândurile la întrebarea prietenului său, Seiji a răspuns cu încredere.
-Vrei să calc alți oamenii în picioare pentru tine? Și dacă într-o zi vrei ceva, e al tău ,vei face și tu asta, nu?
-Nu, știi că n-aș face niciodată asta.
-În acest moment, nu știu nimic despre tine, Ken. Nu te-am cunoscut niciodată. Cine ești cu adevărat? Ești acest tip de persoană?
Seiji făcu un pas înapoi, evitând mâna lui Ken care se întindea să-l apuce. Seiji îl privi cu o față plină de dezamăgire, ochii lui se îndepărta si s-au uitat către o altă persoană înainte de a se întoarce și de a se îndepărta. Lăsând pe seama persoanei care încearcă să facă totul, chiar dacă este rău.
Lăsând inima lui Ken să se rupă, Ken se uită la imaginea spatelui persoanei pe care o iubește din toată inima.
Ken își strânse pumnii, simțindu-se supărat la un moment dat, Ken însuși știind că cealaltă persoană era fiul proprietarului acestui loc, îl făcu și mai supărat. Mai învins decât înainte dar Ken nu s-a gândit la ceea ce făcuse că este greșit. Chiar dacă în adâncul inimii sale se învinovățește.
Cioc... cioc... cioc
-Vă rog să-mi permiteți.
-Poți intra.
Când ușa de la biroul tânărului șef a fost deschisă cu permisiunea ei, el a mers și a stat în fața biroului unde stătea ea.
-Așează-te primul.
-Da
Wela se uita în ochii lui Freya, așteptând să audă ce i-ar spune ea, desigur, Wela se hotărâse pe tot parcursul drumului până aici că va accepta fiecare decizie a șefului său, fie că era vorba de a-i deduce salariul sau chiar dacă vă trebuie să își dea demisia. Dar se gândi la un singur lucru el nu se va despărți de Khem.
-Vrei să-i spui ceva lui Ya?
-Da, acum eu și Khem ne întâlnim cu adevărat, a spus Wela, fără să se gândească să mintă pentru a se salva de această greșeală. Chiar dacă vocea îi tremura în timp ce frica i se răspândi prin creier şi corp.
-Asta contează, phi Ya știe deja. Khem mi-a spus asta de la început.
-Serios? întrebă Wela neîncrezător. Pentru că nu s-a gândit niciodată că Khem va îndrăzni să-i spună propriei sale mame poveste despre a avea un iubit care este gazda într-un club și ceea ce este și mai dificil este că e un bărbat
-Este bine P’Ya?
-Da Wela, răspunse Ya cu o voce tachinată
-Înțeleg.
-Nu știu ce nu este în regulă. Tot ce am este îngrijorare pentru că nu știu dacă Khem va putea suporta munca pe care o face Wela, asta este tot.
-Phi Ya, mulțumesc.
-Bine, i-a zâmbit Freya cu dulceață iubitului fiului ei. Ea este o nouă generație de mame care nu sunt conservatoare în a crede că copiii lor trebuie să se căsătorească.
-Dar problema că ai încălcat regulă. Dacă Phi Ya ar ști doar e, ar fi fost suficient cât să mă prefac că nu vad. Dar acum nu mai e așa și...
Brusc ușa se deschise....
-Khun Fre, dacă e ceva despre care trebuie să vorbești, vorbește cu mine.
-Khem, de ce te porți atât de lipsit de respect? Khun Freya nu l-a învățat niciodată să se comporte așa, a spus Freya cu o voce aspră la adresa fiului ei. Deschizând ușa și intră în grabă ca un nepoliticos.
-Dacă vrei să vorbești, vino să stai confortabil.
-Îmi pare rău.
-Obișnuință proastă, atunci Wela se plânge persoanei care stă lângă el.
-Îmi pare rău.
-Să continuăm să vorbim, Freya a clătinat din cap spre fiul ei. Mai îndrăzneț decât este necesar
-Vreau ca tu să ști că noi am încălcat regulile. Cum vă hotărâ, Khun Fre?
-Anulează regulile.
-Oh, asta nu este posibil, P’Ya. Wela protestează împotriva cuvintelor lui Khem,
-Dacă face asta, alții vor crede că P’Ya este părtinitoare pentru că Khem este fiul său și situația se va înrăutăți.
-Hm... este adevărat. Dacă da, ce părere ai despre Wela?
-Judecă după reguli.
-Bine.
-E timpul, khun Fre.
-Hai să facem cum spune Wela, Freya a ignorat protestele fiului ei
-Atunci să coborâm împreună. Phi Ya are ceva de anunțat.
-Da, hai repede și ridică-te. Wela ordonă unei persoane care stă încă încruntat la față si nu se mișcă. El știa de ce era îngrijorat cealaltă persoană. Dar deocamdată oamenii fac greșeli și trebuie pedepsiți. Se pregătise pentru asta din ziua în care a fost de acord să se întâlnească cu Khem .
-Nu mă despart de tine.
În cele din urmă, Khem a fost de acord să se ridice și să meargă în spatele mamei sale împreună cu cel drag. El la ținut strâns de mână și a refuzat să-i dea drumul până când au ajuns în camera personalului în care stăteau alți oameni.
-Bună tuturor, sunteți puțin obositi în ultima vreme.
-Bună, phi Ya.
-Suntem bine, asta-i tot.
Vocea tinerei gazde a salutat și a răspuns cuvintelor lui Freya. S-au uitat la ea, așteptând să audă ce are de spus astăzi, și în curând a început Freya.
-Phi Ya va anunța închiderea clubului pentru o săptămână de curățenie majora, este considerată o săptămână de odihnă pentru noi și pentru mine vă voi oferi un bonus special. Când vă întoarceți la muncă, veți avea mai multă putere?
-Bine, bine.. bine.
-Mă duc la plajă.
-Mă duc şi eu.
-Oh băieți, ascultați sfârșitul înainte de a va planifica călătoria Freya a ridicat mâna pentru a mai vorbi. Apoi s-a uitat la Khem și Wela
-În ceea ce privește oamenii care încalcă regulile, phi Ya se va ocupa de ei mai târziu. Până atunci, să decidem ce să facem. Există cineva care se opune?
Gazdele au clătinat din cap fără să protesteze. Pentru că nu s-au gândit la asta. Ce este în neregulă cu dragostea? Și ei au pe cineva pe care îi iubesc, pe cineva cu care să vorbească sau o relație cu cineva. Oamenii sunt lucruri vii care se nasc să iubească și să moară în pace. Așa că nu-le pasă atât de mult .
-Atunci hai să avem o călătorie plăcută, a urat Freya tuturor
-Lucy, aș vrea să ai grijă și de banii lor de buzunar.
-Da, dar Lucy va veni să o ajute pe doamnă.
-Materia asta există deja.
Imediat ce ușa s-a închis, zâmbetul de pe chipul Freyei a dispărut, lăsând doar epuizarea de a avea de a face cu atâtea lucruri pe parcursul ultimei luni. De data aceasta ea va scoate totul din interiorul clubului va șterge totul pentru încredere pentru că știa că cineva ca Soi Nang ar putea face trucuri sau ar putea jucat murdar.
-Khun Fre, ai făcut asta?
-Oh, Khem, de ce ești aici?Freya se încruntă la fiul ei nu prea înțelegător.
-Tu nu ai timp să ieși și să te relaxezi.
-Este nevoie să ajut la curățarea clubului.
-Atunci, de ce a angajat khun Fre atât de mulți oameni?
-Da, Nong Khem. Phi Lucy este aici să ajute și ea.
-Există și o mătușă, a adăugat Meiji la cuvintele lui Lucy. Ea este în haine casual pantaloni de trening, un tricou negru și cu o mătură în mână
-Nu trebuie să îți faci griji pentru Khun Fre, suntem aici pentru a o ajuta.
-Asta vrei?
-Este bine așa. Freya i-a cuprins umărul fiului ei cu brațele, intenționând să-l conducă în fața clubului. Fă-ți timp să-ți deschizi urechile și ochii.
-Bine, mătușă Soi! Ce faci aici?
-Oh, așa e. Vrei să mergi acasă cu mătușa ta sau nu?
-Despre ce vorbești? Khem se uită la fața persoanei care nu ar fi trebuit să fie acolo și a intrat pe ușa clubului. Ochii ei erau plini de dispreț, expresia ei indicând clar că cu siguranță nu venea să o ajute pe mama lui .
-Khun Fre, nu-mi spune asta, ea a adus poliția .De ce nu mi-ai spus de la început?
Freya dădu doar din cap la prima întrebare a fiului ei. Ea a crezut că ai ascunde lui Khem era inutil. Pentru că chiar dacă o spune , acțiunile și cuvintele lui Soi Nang au fost atât de clare încât nu era loc de negare
-Mă voi ocupa eu de asta, Khun Fre. Să ne întoarcem mai întâi.
-Chiar dacă trebuie să demolezi clubul nu ai cum sa scapi? Soi Nang a batjocorit acțiunile stupide ale fostei sale cumnate.
-Atâta timp cât Khem nu se întoarce cu mine, clubul tău nu va fi niciodată fericit.
-Chiar dacă mama trebuie să închidă clubul. Nu mă voi întoarce niciodată la casa mare și de acum încolo voi fi eu cel care se ocupă de acest club.
-Khem..
-Cât despre numele de familie pe care mătușa este atât de geloasă? Il voi schimba pentru tine.
-Khem este suficient.
-Lucy, te rog trimite oaspeții.
-Bine.
Freya i-a frecat spatele fiului, care acum era foarte emoționat. Nu voia ca Khem să devină un copil agresiv în ochii unui bătrân conservator pentru că i-ar face doar rău, la urma urmei, Khem era încă sângele acelei familii.
-Khem, du-te acasă și odihnește-te puțin, fiule. Nu te gândi la povestea mătușii Soi.
-Khun Fre...
-Ai încredere în mama odată.
Din cauza cuvintelor folosite rar de Freya pentru el, l-a făcut să se simtă slab și Khem s-a înmuiat imediat. Știa că nu ar trebui să fie încăpățânat în această situație, iar mama lui părea încrezătoare că se poate descurca cu orice, oricât de greu era.
9.20 a.m.
-Buna. Wela.
(Oh, ce e?)
-Ai câteva zile?
(De ce?)
-Să mergem împreună într-o excursie.
(Când?)
-Acum
(Wow! Eşti nebun?)
Wela a protestat cu voce tare, răspunsul său la făcut pe Khem să râdă din dragoste. Se simte supărat de evenimentele de ieri dar deja este mult mai ușor de la un somn bun. Și dacă este cu Wella el va uita cu siguranță totul despre mătușa Soi Nang.
-E timpul să plec. Vin să te iau.
(Cate zile)
-Două zile și o noapte e bine.
(Oh, bine, aștept acasă)
-Bine, vin să te găsesc imediat.
După ce a închis telefonul, Khem și-a făcut grăbit geanta, a făcut un duș și sa îmbrăcat apoi a condus pentru al lua pe Wella de acasă. Ei au călătorit împreună, dar Khem nu a spus unde îl duce.
-Aproape am ajuns Wella.
- E atât de repede.
-Hm, nu merg nicăieri departe. Dar îți garantez că o să îți placă cu siguranță. Khem a dat din cap cu încredere. Înainte de a aprinde semnalizatorul pentru a intra pe alee și a ajunge la destinație,
-Am ajuns o să cobor și să deschid poarta într-o clipă.
-A cui este această casă?
-Nu fi nerăbdător, îţi spun eu.
Wela și-a încruntat sprâncenele și s-a uitat la omul care erau secretos față de el, nu a încetat să-și îndrepte atenția către casa de lemn cu două etaje care a apărut deodată. Ușa de lemn alb se deschise, interiorul casei arata răcoros si plăcut. Mulții copaci sunt in floare, ceea ce arata ca au fost îngrijiți foarte bine.
-Hai să ne intram împreună.
Khem s-a întors să îl conducă în casă pe Wella, înainte de a opri motorul așa că a deschis portiera și a coborât din mașină fără ezitare.
Wella s-a oprit și s-a uitat în jur cu un sentiment de entuziasm vântul rece din râu suflă pe pielea sa mai confortabil decât înainte.
-Atmosfera este grozavă. A cui este casa asta?
-Casa lui Khun Fre.
-Casa ta?
-Oh, Khem a dat din cap în timp ce se apropie și-și ducea iubitul de mână în casă.
-Vechea casă ,înainte să se căsătorească cu tatăl meu. Khun Freya a locuit aici cu bunica, dar acum bunica nu este aici.
-E cald. Știind asta, ar fi bine să stăm patru sau cinci zile.
-Ia-l.
-Ce zici de haine?
-Cu mine, nu trebuie să-le porți.
-Nenorocit murdar...
Rasul băiatului care era certat pentru că este obscen se auzea tare. Khem prinse obrajii umflați ai lui Wela și îi sărută iar culoarea din obraji lui Wella creștea ca un fard mare.
-Hai să urcăm în cameră.
-Stai puțin. Să mergem mai întâi să ne uităm la casă.
-Pentru o clipă, vreau să te îmbrățișez atât de tare.
Wela nu răspunde cu cuvinte și scoate limba la persoana pervertită cu enervare. Și-au pus bagajele pe scaunele de lemn din fața casei și au mers mai întâi spre foișor de-a lungul canalului. Lui Wela îi place aici mult și crede că în următoarele două zile sau câte zile va putea să rămână numai cu Khem ,probabil vor avem amintiri bune împreună cu siguranță .
Seiji și Japan merg la templul unde s-au întâlnit o dată înainte să facă merit pentru tată. Concediul acordat de club îi face pe cei care lucrau înainte mereu să se simtă ciudat de gol. Prin urmare, Seiji a ales să plece de acasă la invitația unei persoane mai tinere, cel puțin va avea prieteni cu care să discute.
-Phi...
-Cum vă merge?
-Ești chiar supărat pe Ken? Cred că ar trebui să vorbiți puțin între voi. Nu este nimic bun să vă certați așa, a spus Japan. Nu suporta că persoana pe care o place să se uite în gol așa. El știa unde se gândea Seiji și acest lucru se datorează poveștii lui Ken. Japan deși s-a bucurat în secret că așa a putut să-l țin pe phi Ken departe, de fapt, dacă phi Saen nu ar fi atât de deprimat, nu ar accepta sa-l lase pe Ken să se întoarcă și să fie din nou aproape de el .
-Poate ce a făcut Ken este din cauza bunelor intenții.
-Ești de acord ca să vorbesc despre prieteni?
-Bineînțeles, Japan a clătinat din cap.
-Dar dacă te gândești bine, nu a spus nimic greșit. Pentru că este adevărat.
-Sunt de acord .
-Cred că Ken s-a pocăit acum. În orice caz, te rog, încearcă să vorbești cu el.
Seiji nu răspunse. Tocmai a aruncat mâncare pentru pești în apă. Ochii sunt liberi și neconcentrați. Dar recunoaște că furia lui față de Ken a scăzut oarecum din acea zi. Totuși, încă nu poate fi așa cu prietenul său pentru că știe că ceea ce face cealaltă persoană vine din interiorul ei.
-Vin imediat. Oricum, hai să vorbim frumos.
Japan a plecat de pe bancă pentru a-i lăsa pe cei doi prieteni să vorbească. Îl văzuse pe Ken de când am ajuns ei doi la acest templu, dar celălalt nu îndrăznea probabil să vină să vorbească. Tot ce a făcut a fost să stea și să-l privească pe Seiji de la distanță, deci așa că Japan se strecoară să vorbească și îi spune lui phi Ken să vină și să rezolve problema cu phi Seiji, astfel încât totul să revină la cum era înainte.
Altfel, dragostea lui s-ar ofili și ea.
-Îmi pare rău.
-Persoana căreia trebuie să-ți ceri scuze nu sunt eu, a spus Seiji, încă fără să se uite la Ken, dar a simțit sinceritatea cuvintelor prietenului său
-Îți mulțumesc că ai încercat pentru mine. Dar nu asta vreau.
-Am înțeles. Te rog nu mai fi supărat pe mine.
De data aceasta Seiji nu răspunse, dar se ridică de pe scaun pentru a se întoarce să-l înfrunte pe Ken, două mâini au fost puse pe umerii persoanei care privea în jos și se simțea vinovat.
-La început, recunosc că am fost foarte supărat pe tine. Fac asta pentru că tu ești, persoana care mă înțelege cel mai mult dar abilitățile mele sunt acolo.
-Nu, deloc. Nu m-am gândit niciodată la asta.
-Cred. Din cauza asta, nu mai sunt supărat pe tine, dar tot ar trebui să-i ceri scuze lui Wella și lui Khem.
-Da, o voi face.
-Voi merge ca prieten.
-Și ști unde sunt, a spus Japan, arătând ecranul telefonului său pe care tocmai primise o fotografie.
-Dar, uh, nu știu unde sunt.
-Casa lui P’Ya
- Aceasta este casa lui Khem?
-Huh, casa de vacanta a lui Phi Ya. Am mai fost acolo.
-Este adevărat? Oh, nu am fost niciodată în casa acelui tip, așa că cred asta. Este extrem de posesiv cu casa sa. Suntem prieteni de patru ani, ce crezi? Japan s-a plâns că a fost dezamăgit de cel mai bun prieten al său, care nu se gândise niciodată să-l ducă în vizită la casa lui. Chiar dacă el ceruse să meargă, Khem încă nu a acceptat să mă aduca pentru a cunoaște casa lui phi Ya.
-Atunci uită-te la Wela. Au vorbit de puțin timp și apoi l-a dus la el casă.
-Ești soția lui, chelnerule? Chiar dacă îl lași să te înnebunească?
-Despre ce naiba vorbești, Ken? Sunt prietenul lui. Japan a strigat la Ken și a alergat să-l apuce de braț pe Seiji.
-Phi Saen, nu fi drăguț cu phi Ken, e pervers.
-Oh! Chiar acum, mi-ai spus să fiu drăguț cu el.
-M-am răzgândit. Este mai bine pentru noi să mergem împreună, doar noi doi.
-Nu vă faceți speranțe, interveni Ken între Japan și Seiji. Le-a pus brațele pe ambii umeri și i-a scos din templu, fără să-i pese de puterea lor. Dând din cap, spre nemulțumirea bărbatului mai tânăr.
- Mai bine îi inviți și pe băieții lui James.
-Oh
-Cine vine?
-Asta e. Mă duc să văd cine mă caută.
Khem a ridicat capul din poala lui Wela unde se odihnea confortabil și simțea briza de pe malul apei dar sprâncenele se încruntă de îndoială,
-Mă întorc imediat.
-Uh huh.
Khem s-a ridicat, și-a pus pantofii și s-a îndreptat spre poarta din față, oprindu-se când a văzut fețele grupului de oameni care stăteau de cealaltă parte a porți.
-De ce ai venit aici!!!
Creierul celui care intenționa să se distreze cu iubitul său aproape a explodat, planul care fusese făcut a fost stricat în această secundă. Sau poate sa nu deschidă poarta pentru ca ei să intre și să îl atace.
-Te intoarci și nu-mi deschizi poarta?
-Dacă nu-o deschid mă vei ataca.
-Oh!! Vreau să înnebunesc.
CITEȘTI
Iubire într-un club de noapte 💜
Romance⚠️🔞Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept : Guy Suwannaroj...