Ertesi gün güneş doğarken Sukuna bizzat mezarlara kendisi gelip çocukları uyandırmıştı. Megumi sabahlara Yuji'nin yüzünü görerek uyanmayı seviyordu ama siyah lanet dövmeleri de olduğunda pek hoşuna gitmediğini fark etmişti.Yine de o Yuji'ydi. Ve büyük ihtimalle güneş batana kadar da kendi bedenine hakim olamayacaktı.
Dışarı çıktıklarında Sukuna hepsine evlerinin arkasındaki minik seradan topladığı elmalardan birer tane verdi ve bu elmanın bu günün ilk ve son yiyecekleri olduğunu söyledi.
Megumi dün akşam ödülü kendisi kazanan kişi olduğundan aç bir karınla yatmamıştı ama bu gün bayılmak istemiyordu. Bu yüzden elmasını hızlıca yedi ve koçanı çimlerin üzerine bıraktı. Doğa hallederdi.
Evin etrafını çevreleyen sık ormanın etrafında bir tur koşmaları gerekiyordu. Ki bu da yaklaşık 10 kilometrelik bir mesafe demekti. Tek iyi tarafı güçlerini kullanmakta serbest, hatta zorunlu olduklarıydı.
Sukuna söylemese bile sistemini anlamaya başlayanlar birincinin bir ödül, sonuncunun ise ceza alacağını biliyorlardı.
Yarış başlarken herkes işine en çok yarayacak gücünü kullanmaya karar vermişti ve kısa bir hazırlığa girmişlerdi. Mesela, Naruto ve Sasuke kavga etmeye başlamıştı. Ne zaman Naruto'nun sinirlenmesi ve gücünü kullanması gerekse onu ya Yuji sinirlendirirdi, ya da Sasuke. Yuji şimdi denklemin dışında olduğundan iş Sasuke'ye kalmıştı. Megumi bu kadar sık bağıra çağıra kavga ettikleri için kalan zamanlarını hep huzurlu geçirdiğini düşünüyordu.
Sasuke Naruto'ya en yakın sinirlenme sebebi olan Yuji ile dövüşürken omuzunu çıkarması yüzünden bağırırken, Choso ağaca tırmanıp bir dea almış ve acımasızca koluna saplamıştı. Çıkan kanları ellerini sallayıp istediği hale eğip bükerken Toge Sukuna'dan özel izinle evden aldığı boğaz spreyini kullanıyor ve boğazını temizliyordu. Satoru vücudunu ısıtıyorken Suguru çevresinde yardıma çağırabileceği hayvanları hissetmeye çalıştığını belli edercesine gözlerini yummuştu. Yuta ise Yuji'nin kopyaladığı güce erişmek için meditasyon yapıyordu.
Megumi de kendisine gölgelerden kartal benzeri bir hayvan oluşturmuştu ve tüylerini okşuyordu. Kartalın kehribar gözleri ona Yuji'yi hatıtlaymıştı. Sukuna neden onu da antremanlara dahil etmiyordu? Yuji daha fazla güçlenemez miydi ki?
Sukuna çocukların önüne geldiğinde düşüncelerini kafasından atarak kendisini mental olarak antreman moduna soktu. Sukuna karşılıklı iki ağacın arasına geçmişti ve sağ ayağının topuğunu yere bastırıp diğer ayağı ile geriye doğru zıplayarak belirgin bir çizgi çekmişti.
Çizginin üstüne geldi ve ellerini cebine soktu. "İlk gelen duş alma şansına erişecek. Son gelen ise akşam yemeğinizi bulmak için ormanda avlanacak ve akşam yemeği hakkından feragat edecek. Sasuke, Toge... Sizin gücünüz pek de fiziksel değil. Sizin için daha zor olacak. Bu yüzden eğer isterseniz sekiziniz birden birbirinizi sabote edebilirsiniz. Güçlerinizi en iyi birbirinizle kapışarak geliştirebilirsiniz. Bunu unutmayın."
Çocuklar itaatkar bir şekilde kafalarını öne eğdiler. "Emredersiniz, Sukuna-sama."
Sukuna gülümsedi ve kollarını açarak çocukları kendine çağırdı. "Çizginin yanına gelin." Çocuklar çizginin bir adım arkasında düzenli bir sıra oluştururken arkadaşlarına göz gezdirdi ve hiç kimsenin kimseyi sabote etmeyeceğine dair bir güvence aldı. Ne de olsa duş almak ve yemek avlamana rağmen aç kalmak dünyanın sonu değildi.
Çünkü dünyanın sonu tek kelime ile karşılarındaydı.
"Başla." Dedi Sukuna sadece ve saniyeler içinde bakış hizasından çıkan çocukları gördü. Megumi kartalının sırtına atlamıştı. Choso kanının üstüne basarak adımlarını hızlandırmıştı. Suguru yakınlarda hızlanmasına yardımcı olacak bir hayvan bulamamış olmalı ki Satoru ile yan yana koşuyordu. Naruto öfkenin doruklarında değildi ama hepsini sollayıp en öne geçecek kadar siniri bozulmuştu. Yuta da kopyalaması sayesinde hemen arkasındaydı. Sasuke ise dinç vücudu ile Toge'yi sollamıştı ve en arkalarında kalan da o olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prophecy /İtaFushi-SukuFushi
FanfictionTarihin tozlanmış sayfalarında uzun uğraşlar sonucu bulunabilecek, kelimenin tam anlamı ile tarihe karışmış ama zamanında tarihe yön vermiş bir kişilik vardı. Ryoumen Sukuna. Lanetlerin Kralı mühürlendikten sonra Japonya'nın lanetler devri bitmiş, J...