13

416 82 68
                                    

"Anlattın yani her şeyi?"

"Evet, içim rahatladı açıkçası."

"Ben sana demiştim bir şans ver diye, sen çocuğa ananı sikmiş gibi davranıyorsun."

"Güven problemlerim var benim, öyle kolay kolay güvenemiyorum kimseye."

"Güvendin mi şimdi bari?"

"Biraz."

"Hay götünü."

"Şşt!"

"Pardon bebeğim de sende açtırıyorsun ağzımı."

Gyu'ya ters bir bakış atıp kahvemi içmeye geri döndüm, dersten çıktıktan sonra beni zorla kafeteryaya getirmiş bir de kendine kahve aldırtmıştı. Açıkçası ben de hava aldığım ve kahve içtiğim için mutluydum.

"Derdimi dinleyip iki sarıldı diye nasıl güveneyim gyu?"

"Kötü birine benzemiyor çocuk."

"O da benzemiyordu."

"Yavrum, açma şu orospu çocuğunun konusunu artık."

"Tamam."

Düşen yüzümü düzeltmeye çalışarak etrafıma bakındım, bu saçma konuşmaların sonunda nasıl oluyordu da konu ona dönüyordu anlayamıyordum.

"Asma şu suratını ya, yapışırım dudağına bak."

"Git be."

Gülerek geriye yaslandım, o da zaferle gülümsedi anında. Yüzümü güldürecek insanlara sahiptim en azından, girdiğim çukurun ucundaki o ışıktı hepsi, beni hayatta tutuyorlardı.

Elimdeki kahve bardağıyla oynarken kafeteryanın girişindeki gülüşme sesleri dikkatimi çekti, kafamı kaldırıp oraya baktığım beklediğim kişinin olduğunu fark ettim.

Jeongin ıslak saçlarını karıştırarak ve yanındaki felix'e gülerek bir şeyler anlatırken yürüyordu içeriye doğru.

"Geldi seninki, kokunu mu alıyor napıyor acaba?"

"Bilmiyorum, beklemediğim çok tesadüf oldu bu aralar."

"İşte kardeşim, biz bu kaderin cilvesi diyoruz."

Önümde çok bilmiş bir tavırla kollarını önünde bağlayan gyu'ya göz devirdim, jeongin'i de takip ediyordum gözlerimle bu sırada.

"Biraz yavaş kıvırsın o kader, uğraşamam aşkla meşkle."

"Çok üzülüyom çocuğa, umarım yanlışlıkla sana aşık olmaz."

"Jeongin mi? Sanmıyorum."

Gülerek onu yanıtladım, jeongin ve arkadaşları da benim karşı çaprazımdaki masaya oturmuşlardı, jeongin benim burada olduğumu fark etmemişti hâlâ.

Gitmeli miyim?

O benim duvarlarımı yıkmak için uğraştı sonuçta.

Ve sonuçta onunla sevgili rolü yapıyoruz ve arkadaşları birazdan muhtemelen beni fark edecek.

Yani... Uh açıkçası gitmek istiyorum.

"Ben jeongin'in yanına gideceğim."

"Ney, nerden çıktı amk?"

"Benim için uğraştı, şu an sevgili rolü yapıyoruz sonuçta, arkadaşları şüphelenecek."

"Vay amk, insan olmaya başlıyorsun yavaş yavaş."

"Siktir git ya, hadi kaçtım ben."

"Ben de tek başıma kahve içeyim burada, arkadaşlık bitti amk."

 Date || hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin