"Hâlâ uykum var benim."
"Erken kalkar uyuruz, sen beni dürt ben unutuyorum kendimi."
"Tamam dürterim."
Gözlerimi açalı birkaç dakika olmuşken jeongin'i onayladım, odaya geldiğimizde gece hiç uyumadığımız için biraz kestirmiştik toplanma saatine, ama uyandığım anda da buraya gelmek gerçekliğimi sorgulatıyordu.
"Yeni uyandığında kedi gibi oluyorsun."
Sigarasından bir dumanı benden uzak tarafa üfledikten sonra gülerek konuştuğunda yüzümü buruşturdum, sigara içmesi hoşuma gitmiyordu.
"Kaç kere gördün beni yeni uyanmışken sanki?"
"Bir kez gördüm, yetti."
"İçme şu iğrenç şeyi, boş da yapma ayrıca."
Elini bırakıp önden yürümeye başladım sinirle solurken, hemen bana yetişip elimi tekrar tuttu, bir de sırıtıyordu aptal aptal.
"Sinirli kedi emojisi sana benziyor."
"Daha sana benzeyen bir emoji bulamadım, kütük emojisi."
"Kırıyorsun ya, aşmadık mı bunları?"
"Sırıtma jeongin, yumruk atarım."
"Sırıtmıyorum ne alaka?"
Dedi üç metre öteden belli olan o alaycı sırıtışıyla.
"Yumruk atarım."
"Senin vurduğun yerde güller açar yavrum."
"Siktir git ya, bir de keko."
Gülerek ittirdim onu ve gördüğüm minho'nun yanına geldim, oturduğu kütüğün -jeongin- üzerinde stresle bacağını sallıyordu.
"Naber?"
"Korkunç hissediyorum, senden?"
"Minho bizim evde dedim sana niye stres yapıyorsun hâlâ?"
"Onun yerinde oturmayacağını biliyorsun."
"Oturmak zorunda, bağladım."
"Ne?"
"Çarşafla bağladık, jeongin yardım etti."
"Şaka mısınız?"
Minho sonunda o stresli ruh halinden çıkıp kahkaha attığında ben de güldüm ve onayladım onu, oradan kurtulmasına imkan yoktu çünkü jeongin onu öyle bir bağlamıştı ki.
"Kaçmasına imkan yok, sabah açarız onu kalsın orada. Gerizekalı piç."
"İçim rahatladı, telefonunu verseydiniz bari canı sıkılır benim chan'ımın."
"Yiyecek bir şeyler bile bıraktım, arkadaşlığımızın hatırına."
"Manyak, rahatladım şimdi. Seungmin onu görürse olacakları düşünemiyorum."
"Bence o kadar da bir şey olmazdı, o kadar ciddiye alacağını düşünmüyorum."
"Bok almaz hyunjin, adam polise gitmiş dedin sence ciddiye almıyor mu?"
"Bilmiyorum, zaten yarın sabah yürüyüş yapıp gideceğiz, bir şey olmaz diye düşünüyorum."
"Umarım olmaz."
"Evet toplanın bakalım gayler lezbiyenler, baylar bayanlar ve öğretmenler!"
Jeongin'in okulumuzun şaklabanı olduğunu iddia ettiği yeonjun ateşin başında herkesi toplamak adına seslenirken jeongin yanıma oturdu koşarak gelip, niye koşmuştu bilmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Date || hyunin
FanfictionJeongin: Yanik bana bu beyler -- Hyunjin: Dediginiz gibiymis Herif oluyor askimdan amk ___________________________________________________ Bu kitap @hyunjj_'a (yani bana) aittir. Bunu başka bir sitede okuyorsanız, telefonunuzun/bilgisayarınızın tehl...