22

464 88 123
                                    

"Bir de çocuğu gömüyordun, hoşlanıyorsun sende."

"Hoşlanmıyorum!"

"Yalan amk, anlatırken ağzın düşecekti sırıtmaktan."

Sırıtmıyorum.

Sırıtıyor muyum?

Karşımdaki gyu'ya sanki bir felaketmiş gibi bakıp elimi ağzıma kapattım, gerçekten sırıtmış mıydım ya?

"Sen bu çocuğa kapılmaktan korkuyorsun ama dost acı söyler, çoktan kapılmışsın."

"Ne diyorsun gyu ya? Yok kapıldığım falan."

"Çarpılacak şimdi, aşkım bi kabul et de rahatlayalım hepimiz."

"Boş konuşma, gidiyorum ben."

"Nereye?"

"Jeongin'in yanına, yemek yemeye gidelim dedi."

"Ooo date diyorsun?"

"Git ya."

"Utandın sen bak, aşıksın kabul et!"

Onu duymazdan gelirken kafeteryadan çıktım ve karşımda duran fakülteye girdim tekrardan, yeji'nin erkek arkadaşı sayesinde dans bölümünün nerede olduğunu kısa bir süre önce öğrenmiştim.

"Saçmalık."

Kendi kendime söylenmeyi de sürdürdüm, tamam hareketleri hoşuma gidiyor olabilirdi, onunla vakit su gibi akıp geçiyor da olabilirdi, özel alanıma saygı duymayı boşver rahatsız olurum diye erkenden kalkıp beni yatağıma yatırıp odasına gidecek kadar centilmen olabilirdi, kibardı da, onunlayken artık çoğu derdimi unuttuğum da doğruydu ancak bütün bunlar ondan hoşlandığım anlamına gelmezdi.

Değil mi?

Kafamda kendi kendimle çatışırken nihayet merdiven çıkmayı bitirerek koridorun sonundaki odalara girmeye başladım, olduğu katı bilsem de jeongin nerede bilmiyordum.

Neden öğrenmediysem zaten.

Bir iki odaya girip insanların pratiğini böldükten sonra kızaran yanaklarımla son odaya ilerledim, utanmıştım insanları rahatsız ettiğim için.

Kapıyı tıklatıp azıcık araladım ve kafamı içeriye sokarak etrafa bakındım, bulmuştum sonunda!

Jeongin'i göremesem de bölüm arkadaşlarını tanıdığımdan onun da burada olabileceğini düşünüp içeriye girdim, beni hemen fark edip yalakalık için koşmuşlardı zaten.

"Hyunjin hyung hoşgeldin."

"Merhaba çocuklar, jeongin'e bakmıştım ama?"

"O ryujin'le pratik yapmaya devam ediyo, biz mola verdik."

"Nerede peki?"

Jayjay ilerideki siyah kapıyı işaret ettiğinde teşekkür edip bir de oraya gittim, jeongin'i ilk defa dans ederken görecektim bir de, ister istemez paniklemiştim.

Nedenini ben de bilmiyorum.

Bilmek istemiyorum ya da...

Siyah kapıyı sonuna kadar açıp gözlerimle jeongin'i aradım, yani dans ediyorlar derken bir yere kadar beklesem de bu kadarını beklemiyordum.

Rahatsız edici bir yakınlıkta önümde dans ederlerken ses etmeden izledim onları, ismi sanırsam ryujin olan kız bir hareketi yanlış yaptığı için jeongin bildiğin kahkaha atarak ellerini belinden çekmişti.

Bu kadar yakınlık gerekiyor mu cidden?

"Bir şeyi de düzgün yap be kızım."

"Ya piç yarım saattir sen hata yapıyorsun ben şimdi yapınca böyle mi oluyor?"

 Date || hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin