13.Bölüm(yuvamdaki düşman )

3.9K 107 2
                                    

"Sessizliği yaşarım üşümek olmasaydı
Gözlerin güzeldi de düşmek olmasaydı.. "

Taladro🚬

2 hafta sonra

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2 hafta sonra...

Artık günler sonra elimde ki sargı çıkmıştı.Ama artık elime bakamıyordum. Nedeni , ellerim hala yanıktı. Ve bunu beni çok sevdiğini söyleyen adam yapmıştı. Neden,durun neden söyleyeyim, nedenini elim kaynar suyla yandığı içi parmağımdaki yüzüğü çıkarmış olmam.

Mahir 2 hafta önce Rusya'ya gitmişti. Ve bugün dönecekti. Bu sürecte kafamı dinlemiş, Emir'le baya zaman geçirmiştim. 2 gündür halsizlik ve bulantım vardı. Bugünde, biraz zorladı ama iyi gibiyim.Şimdi ,ise oğlum ile birlikte onun gelmesini bekliyorduk.

"Anneciğim koşma, balım düşeceksin!!
Kime ,diyorum ama ben!!"

O sırada kapı çalması ile Emir'in,havalara uçarak

"Babaaaa, babam geldi . Babam geldi"
Demesi bir olmuştu.

Hemen olmayan boyu ile kapıyı açmaya çalışıyor hemde babasına sesleniyordu.

Hemen koşup açtım kapıyı,

Mahir ve yanında başka bir adam daha vardı. Adam bakmadan ,

"Hoşgeldiniz. Buyrun" demiştim. İçeri geçtiler ikiside.

Emir koşarak Mahir'e sarıldı .

"Babam canım babam, çok özledim seni "

"Mmmm, bende seni koca adam"
Diyerek öpüp kokluyordu oğlunu Mahir.

O sırada sürekli bakışları bende olan adam birden bana soru sormaya başladı.

"Merhaba Yenge"

"Merhaba.." kısık bir sesle demiştim. Çünkü Mahir'in gözleri tarafından tacize ugruyordum resmen.

Mahir hemen atladı lafa

" E hadi yemeğe geçelim"

"Tamam "

Genç adam, önden gitti..

Mahir ise belimi tutarak içeri ilerledi.

"Deva,bu benim çocukluk arkadaşım adriano"

Rahat hissetmiyordum.. çünkü Mahir bir erkek ile konuşmalarıma her zaman dikkat ederdi..

ᴇsᴀʀᴇᴛ//sᴀᴘʟᴀɴᴛɪ(+18) BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin