14.Bölüm(Yuvamdaki düşman 2)

3.6K 115 7
                                    

"Ağlayacağım, Ağlayacağım
Yeter ki, gül sen.. "
                                      Ahmet kaya🚬

Genç adam öfkeyle genç kadına yaklaşıp ona sertçe bir tokat atmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Genç adam öfkeyle genç kadına yaklaşıp ona sertçe bir tokat atmıştı... Genç kadın yere düşmesiyle..Darbe aldığı yanağını tutarak şaşkın ve bir o kadarda "çaresizce" eşine bakıyordu...

"Senden ,zaten ancak bu beklenirdi!!
Seni f*hişe" diyerek,

Genç adam içindeki dindiremediği ,öfkesi ile genç kadının karnına tekme atmaya başladı... Genç kadın ,karnına aldıgı darbelere dayanamayıp ağlamaya başlamıştı...

"Allah için ,ne yaptım söy-?"

Genç kadın aldığı darbeler yüzünden kan kusuyordu.

Onu duymayı bırak, kendi sesini bile dumama raddesine gelmişti genç adam. Hemen, karısının saçlarından tutup sürüklemeye başladı.

Mahir, Deva'yı yatak odasına getirmişti...

Deva ,çaresizlik içinde ona yalvarmaya başlamıştı...

Genç kadın dudaklarını zar-zor açıp...

"N-ne için beni bu hala getiriyorsun? Ben sana ne yaptım?"

"Birde soruyormusun ? Lan!!!2 haftadır yokum.Benim yokluğumda Deva hanım, acaba sevgilinlemi buluşuyordun yoksa. Mesela kaç kişiye kendini becertin? demişti.

Şaşkın gözlerle, kocasına bakıyordu genç kadın. Ne yokluğu ne sevgilisi.
Dışarısı neydi ki? İnsanlar evet. Genç kadın 5 yıldır evin dışına adım atamadıgı kadar, nede bir telefonu vardı. Kimse ile iletişim kuramıyordu. Sebebi Mahir'in katı kuralları.

"CEVAP VER!!"demişti genç adam kükreyerek.

"Neden bahsediyorsun sen? Saçmalama Mahir, dışarı çıktıgımı var. "

Mahir, Genç kadının saçlarından tutup...

"Senin gibi k*hpe'yemi güvenmemi söylüyorsun?!"

Mahir'in Gözü dönmüştü... Tüm bu olanları sindiremiyordu... Bu sefer dayanamayıp yumruklamaya başlamıştı... Ama daha çok yüzünü hedef alıyordu.

İnsan sevdiği birisine kan kusturur mu veya kıyar mı?? Diye düşünüyordu Genç kadın...

Sevmek bu mu gerçekten...

Mahir, cebinden çıkardığı fotoğrafları Deva'nın üzerine fırlatmıştı...

Deva, fotoğraflara baktığında ise şoka girmişti. Bu nasıl olur.

"B-bu gerçek deği-"

Bu sefer daha da sinirlenen genç adam sert bir tokat daha atmıştı...

"Sana dedim değil mi ? Sana öyle bir gece yaşatacağım ki unutamayacaksın.. istesen de unutamayacaksın.."

Genç kadın derin nefes alıyordu sıcak yaşlar gözlerini terk edip üzerinde durduğu halıya düşüyordu.

"Aağğğ!!

"Deme öyle?!!!"

Ayağı ile genç kadının kolunu dürtüyordu

"sana diyorum. Şşş kahpe "

Genç kadının koluna sertçe vurmuştu.

İki elini duvara yaslayıp altında ki çığlık atan genç kadına bakıyordu.

"Hadi cevap ver. O adam kimdi ha ?
Hadi söyle beni zevke getirdiğin gibi, onuda getirdin mi? İnledin mi altında"

Diz çöküp genç kadının Çenesini tek eliyle avucuna almıştı.

"Sen yıllardır,yanıma gelip önümde diz çök bana zevk ver demedin mi ? Beni rahatlat diyip.. ellerimden tutup buraya getirip işini görmedin mi? "

Mahir,dudakları düz ifadeye dönmüştü

"Ben, seninle bile yaparken tiksindiğim şeyi bir başkası ile yapamam" demişti acı dolu bir nida ile.

Sanırım bu sözü söylememesi gerekiyordu.. Mahir'in damarına bastığını anlamıştı Deva.. gözlerini korkuluca kırpıştırıp duvarda geriye doğru gitmek istemişti ama sadece istemişti.

Mahir, sinirle gözlerini büyütüp ayağa kalkmıştı kollarını yukarıya doğru kıvırıp korkuyla ona bakan genç kadına bakıyordu. Gözlerine bakarak gömleğinin kollarını kıvırıyordu.. Genç kadın korkuyla nefes alıp verip Mahir'in ellerine bakıyordu..

"Tiksiniyordun ,demek ha ?! gerçek tiksinmek neymiş göstereyim o zaman sana !

" M-mahir!! "

Genç kadın konuşacağı zaman yüzüne aldığı darbeyle çığlık atıp yere düşmüştü.

~~~~1 hafta sonra :~~~~Genç kadın gözlerini kırpıştırarak açmaya başlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


~~~~
1 hafta sonra :
~~~~
Genç kadın gözlerini kırpıştırarak açmaya başlamıştı. Mor gözleriyle etrafa bakıyordu daha sonra anlamıştı hastanedeydi.

Kaburgalarını tutuyordu acıyla hızlı hızlı nefesler alıyordu acıdan gözlerini sertçe yumup yatağında dikleşmişti yavaş yavaş.. 

Düşünüyordu.. onunla en son yaşadıkları şeyleri düşünüyordu..

Dizlerini kendine çekip çenesini dizine koymuştu dizlerini kollarıyla sarmıştı.

Hastaneye gelmemişti.. belki de gelmek istememişti..

Çok net hatırlıyordu.. Sertçe kaburga yerine bile bile bağırtarak basan o kişiyi.. bembeyaz , halıyı kırmızıya zevkle boyayıp ona şiddet uygulayan o kişiyi.. karnına dakikalarca tekme atıp saçlarından sürükleyen o kişiyi.. bedenini ölü vücudu gibi morartan o kişi.. Yıllarını çalan o şeytan Mahir Arslan.

" senden tiksiniyorum lanet herif.. senden ölümüne tiksiniyorum.. "

Kafasında beyaz sargı vardı genç kadının gün yüzüne çıkamayacak hale gelmişti..  bu yüzle çıksa bile bedenini ağrıdan haraket dahi ettiremiyordu..

Odanın kapısı hızlıca açılmıştı genç kadın geriye doğru hızlıca gidip derince,nefes almaya başlamıştı..

"SEN!!! "

DEVAM EDECEK!!!

OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI
UNUTMAYIN ♥

OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN ♥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ᴇsᴀʀᴇᴛ//sᴀᴘʟᴀɴᴛɪ(+18) BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin