...Senli sevdalarda, sensiz yaşıyorum.
...
"İşte bu gece bitti Mahir Arslan!! Senin bittiğin gece " diyerek arabasını keyifle süren Melisa Arslan.Şehir merkezine yaklaşmıştı ki,Arkadan arabasına kasıtlı çarpan, bir araba sayesinde virajı alamayan genç kadın bariyerlere çarparak ,defalarca taklalarak atmış ve bir süre sonra arabanın kabutundan sızan benzin yüzünden araba bomba gibi patlamıştı. Fakat genç kadını ordan saniyeler önce kurtaran bir adam ile yine şansı dönmüş ölmekten kurtulmuştu..
.
.
.
.
Deva, tam dışarı çıkacağı sıra merdivenlerden inen oğlunu görmüştü.
Allah'a şükür ederek, hemen kucağına aldıgı oğlu ile kendini dışarı atmıştı.Ama bir anda Adriano peşlerinden çıkarak, silahını havaya iki kez ateşlemişti.
Genç kadın , kucağında oğlu ile olduğu yerde kalakalmıştı. Korkusundan arkasına bile dönemiyordu.
"Deva Arslan son dua'nı et!! Yoksa benim kadını-" diyemeden omzundan yediği kurşun ile yere serilmişti.
Genç kadın, oğlunu koynuna sokmuştu sokabildigi kadar, resmen çocuk nefes alamayacak derecedeydi. Tamamen ,minik oğluna siper olmuştu. Olduğu yerde tortop olmuş derler ya, tamda öyleydi. Adriano'nun vurulduğunu bile anlamamıştı. Hem ağlıyor, hemde asla kabul etmeyeceğim dediği oğluna bir şey olacak diye ödü patlıyordu.
Tam o sırada ,güçlü bir kol tarafından sarmalanan genç kadın ne olduğunu anlamamıştı.
"Geçti yavrum, burdayım. " demişti, ona sarılan kolların sahibi.Deva kokusunu da, sesinide ezbere bildiği adama döndü yüzünü hüzünle.
Deva ,hala şokta olsa da, Emir babasının sesini duyar duymaz, Deva'nın kucagından çıkıp babasının boynuna sarılmıştı.
"Babammm. Anne babam gelmiş. Baba bir daha gitme. " bağıra bağıra , genç adamın boynuna dahada sokulmuştu.
Mahir, bir yıldır her zerresine hasret kaldıgı oğlunu hem öpüyor hem kokluyordu.. Onları izleyen genç kadının göz yaşları sel olmuştu resmen. Öyle ki, bunu 5 yıl önce yaşacaksın deseler gülerdi, ama şimdi Mahir'in yanında ilk defa güvende hissediyordu. Mahir yerde ağlayan kadınına ellerini uzattı. Elinden şekeri alınmış bir çocuk edasında, boynunu bükerek ellerini tuttu, sevdiği adamın veya oğlunun babasının ne derseniz deyin. Genç adam, ne sert nede yumuşak olmayacak şekilde çekip sarmaladı kadınını. Deva'dan da karşılık gelmişti bu sefer. Belki bu 6 yılda ilk kez gerçek anlamda sarılıyorlardı. Mahir, 1 yıldır değil bin asır,hasret kaldığı kadının huzur dolu saçlarında soluklanıyordu. Deva, ilk defa , genç adamın onu bırakmasını istemiyordu, sanki genç adam kemiklerini kırarcasına sarılsa bile sesi çıkmazdı o derece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴇsᴀʀᴇᴛ//sᴀᴘʟᴀɴᴛɪ(+18) BİTTİ
RomanceŞehrin tüm, kadınları benim tohumumu taşımak için can atarken mi? Çok yazık! " demesi ile sinirden içi içini yemekte olan genç kadın. "Bıktım, gerçekten bıktım.O çocuğu aldıracağım. Ve asla seninle evlenmeyeceğim" demişti. Deva hızlıca söyledik...