"Ve aynı yerde aynı havayı soluyorken de dahi
Beni defalarca öldürsen de ölememem gibi..."...
Evden hızla çıkan genç kız, çagırdığı taksiye binerek hastaneye gidiyordu.
Tam bir kaç km ötede, taksinin önünü kesen lüks arabayla neye ugradıgını şaşırmıştı.
Öndeki arabadan inen adamla, yeni yeni anlıyordu ne olduğunu.
Deva çatık kaşlarla , taksinin içinden Mahir'e bakıyordu.
Genç adam, hızla taksinin parasını ödemiş ve Deva'yı kolundan tutup indirmiş ve kendi arabasına oturmuştu.İki genç tekrar yoluna devam etti.
Deva,derin bir nefes alarak konuşmaya başlamıştı.
"Nereye gidiyoruz? " diye sormuştu.
Genç adam, soğuk bir ses tonu ile,
"Hastaneye" demişti.
Deva ise "Neden, niye?. Hani aldırma diyordun, ama şimdi sende istemiyorsun değil mi? " demişti, yandan bir gülüş atarak.
Genç adam "Hayır, yanılıyorsun Deva Arslan. Biz bebeğimizin, kontrolü için gidiyoruz" demesiyle,
Bunu duyan ,Deva deliye dönmüştü.
"Pardon da kim olarak karışıyorsun."
SÖYLE, KİM OLARAK KARIŞIYORSUN?!!!.
SEN SADECE APTAL TAKINTILI BİR SAPIKSIN!!!!
İĞRENİYORUM SENDEN!"Mahir karşisinda ki öfkeli kadına bakarak,
"Kim olarak mı karışıyorum.
Karnındaki çocugun, babasıyım. Tanışma faslı bittiyse, sus!!! " demişti dişlerinin arasından tışlayarak.Deva sinir bozukluğuyla gülmüş ciddileşip karşısındaki bedene dönmüştü.
"Gerizekalı, isteyerek olmadı.Ben sarhoştum sende sarhoşluğumdan yararlandın".demişti.
Mahir yavaş yavaş sinirleniyordu, ve bunu direksiyonu sıkarak bastırıyordu.
"Hayır, hayır Deva Arslan. Sen inkar etsen de, o gecenin her zerresini hatırlıyorum" demişti.
"Hayal dünyandan uyanmalısın çünkü dediklerin asla olmayacak Mahir." demiş ve dışarıyı izlemeye başlamıştı genç kadın.
"Göreceğiz. Deva Arslan. Herşeyin bir başlangıcı ve birde sonu vardır. Ama sen hep benimdin" diyerek,
Mahir ,bir kaç dakika daha Deva'nın suratına bakmış ardından , tekrar yola dönmüştü.
Deva dolmaya başlayan gözleriyle , hala camdan dışarı bakıyordu.
Çaresizce ağlamaya başlamıştı. Elbette ki çocuğu aldırmak istemiyordu.
Ancak doğarsa herşey daha kötü olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴇsᴀʀᴇᴛ//sᴀᴘʟᴀɴᴛɪ(+18) BİTTİ
RomanceŞehrin tüm, kadınları benim tohumumu taşımak için can atarken mi? Çok yazık! " demesi ile sinirden içi içini yemekte olan genç kadın. "Bıktım, gerçekten bıktım.O çocuğu aldıracağım. Ve asla seninle evlenmeyeceğim" demişti. Deva hızlıca söyledik...