...
.
.
.
1 gün sonraGenç kadın yavaş yavaş kendine gelmeye başlamıştı. Gözlerini bomboş odada gezdirdi önce, daha sonra ne olduğunu anlamaya çalıştı. Aklına birden, dün gece olanlar gelmişti. Hemen sol eline bakmak istedi ama ne kolunu nede kendini kaldırabildi yatığı yerden, yandan göz ucuyla baktığında büyükçe bir sargı vardı elinde.
Sağ koluna baktığında ise serum bağli olduğunu gördü. Bomboş odada yapayalnızdı. Çaresizce yine ve yeniden ağlamaya başladı. Genç kadın
,önce sesizce daha sonra bağıra bağıra döktü gözyaşlarını ....Öyle bağrıyordu ki, artık öğürme hissi geliyordu boğazını zorladığı için.Aniden kapı hızla açıldı. Mahir girdi içeri. Saçı başı dağılmış bitik bir haldeydi.
Önce Deva'nın yanına gitmek istedi ama son anda geri çekildi. Daha sonra tekrar içindeki şeytan geri geldi, bir süredir kullandığı ilaçlar yan etki yapmaya başlamıştı. Artık kafasındaki sesler susmuyordu. Genç adamın tüm benliğini ele geçiren bir hastalıktı."Zırlama lan!!! Şu siktiğimin serumu bitsin kalk bişeyler yap bize açız"demişti genç adam öfkeli bir sesle ,
Genç kız hala şoktaydı, bu yaşadıklarını artık kaldıramıyordu. Piskolojisi çökmek üzereydi ama genç adam asla anlamıyordu. Gözyaşları kendini hıçkırıklara bırakmıştı. Deva , bu yaşadıklarının rüya olmasını istiyordu ama tamamen gerçekti.
Mahir, genç kadının onu dinlemediğini anlayınca sinirle,
"Kime diyorum lan!!!"
"Neden yapıyosun bunu bana"
"Ben değil, sen kendi kendine yapıyorsun herşeyi, sana dedim. Sen benimsin ve benim olan herkes benimdir. Arslan olan herkes benimdir DEVAAA ARSLAN"
son anda Deva'nın dibine girerek söylemesi , genç kadının korkuyla kendini çekmek istemesine ve bu nedenle serumlu kolunun kanamasına yol açmıştı.Ama bunu umursamadan,
"Önce hayatımı çaldın. Sonra bir gecede tüm benliğimi. Daha sonra beni bu kafese kapatın, dışardaki yaşamı unuttum ben Mahir Arslan senin haberin varmı? Bir insan gördüğümde dilim dönmüyor cümle kurmak için bıktım artık. Git gide insan olmaktan çıkıyorum. "
"En başından beri bu kadar zorlamasaydın eğer bu raddeye gelmezdik. Ve bunu sen istedin. Kalk şimdi ın mutfağa , yap birşey 2 saate hazır olmasa bunun daha beterini yaparım " demiş ve gitmişti.
Daha sonra oda'ya, Emir girmişti.
"Anneeee." diyerek Deva'nın boynuna atladı.
Genç kadının, sarılmaya çok ihtiyacı vardı ve bunu küçük oğlu ile gideriyordu. Öyle ,sımsıkı sarılmışlardı ki sanki tüm yılların acılarını çıkarıyorlardı.
"Anne "demişti küçük çocuk.
"Söyle balım"diyerek ekledi Deva.
"Yüzüne ve eline ne oldu? " şaşkınlıkla sormuştu Emir..
Deva bir süre sessiz kalmış ve ardından,
"Bu yüzümdekiler boya balım, hani senin çıkmayan, mürekkepli kalemlerin vardı ya onlardan sürmüştüm ama unutmuşum çıkmadığını yani bir süre böyleyim. "
Demişti küçük oğluna.Emir, anladım şekilde kafasını salamıştı. Sonra annesine iyice sokulup sarıldı.
"Anne dün gelmeni bekledim ama gelmedin. Birde biliyormusun? Ben bu sabah ,Selim amcam da uyandım. " demişti sevinçle.
"Bırtanem dün babanla işimiz çıktı o yüzden gelemedim. Senide Selim amcan evine gördü. " demişti genç kadın.
"Hadi annem aşağı inip birşeyler yiyelim"diyerek, konuyu kapattı genç kadın.
"Olurrr."diyerek önden koşmuştu Emir.
Deva oğlunun bu denli mutlu görmeyi çok seviyordu. Hemen indiler salona.
...
"Kim bu kadın? ""Abimin, beynini yıkayan bir iblis"
"Nasıl yani?"
"Ağabeyim onun esiri, kendisi karısı olur. Ama serveti için, ağabeyimi günden güne,zehirliyor"
"Daha açık konuşun lütfen. Bir takım ilaçlarmı veriyor demek istiyorsunuz?
"Hayır!! Ağabeyim ileri derece şizofreni ve bipolar hastası "
"Peki ne yapmak için çağırdın beni? "
"Deva'yı ondan alacagım, hemde en kötü şekilde. "
"İyi de, nasıl? Hem bu işte benim görevim ne peki? "
"İlaçlar doktor,ilaçlar. Zamanla anlayacaksın"
"Seni anlamıyorum. Açık konuş"
"Deva yok olmalı. O zaman ağabeyim iyileşir. Ortada biri yok ise sorunda olmaz. "
"Bunu neden yapıyorsun?
"Çünkü.....
Devam edecek📍
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum
♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴇsᴀʀᴇᴛ//sᴀᴘʟᴀɴᴛɪ(+18) BİTTİ
RomanceŞehrin tüm, kadınları benim tohumumu taşımak için can atarken mi? Çok yazık! " demesi ile sinirden içi içini yemekte olan genç kadın. "Bıktım, gerçekten bıktım.O çocuğu aldıracağım. Ve asla seninle evlenmeyeceğim" demişti. Deva hızlıca söyledik...