29.Bölüm(Beklenen geldi Olric)

926 44 8
                                    

DEVA ARSLAN & MAHİR ARSLAN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

DEVA ARSLAN & MAHİR ARSLAN

Sabahın ilk ışıkları mahalleyi sarmıştı bile... Pencereden sızan güneş ışıkları küçük ama bir o kadar sıcacık evlerini süslüyordu. Deva erkenden kalkmış güzel bir kahvaltı masası hazırlamış ardından Mahir'de diğer aile babaları gibi aşagıdaki fırından sıcak taze ekmek almıştı. Dışardan gelen çocuk sesleri ve onları pencereden peşi sıra izleyen küçük Emir... Oğlunu o şekilde görüp arkasından yavaşça yaklaşip saçlarini öpen bir anne, içeri heyecanla girerek karısı ve oğlunu görüp gülümseyerek elindeki ekmekleri gösteren bir baba...

YENİ BAŞLANGIÇLAR YEPYENİ BİR GÜN VE YENİ SABAHLAR...

GENÇ ÇİFT BİRBİRİNDEN NEFRET ETMEDEN KORKMADAN YADA ZORLAMADAN İLK KEZ BİRLİKTE MUTLU BİR KAHVALTI YAPIYORDU HEMDE OĞULLARI EMİR VE DOĞACAK OLAN BEBEKLERİ İLE....

Kahvaltı bitmiş ve artık hazırlanan çift....

Yerinde duramayan genç adam karşıda oğlunu giydiren karısına karşı

"Hadi hadi yavrum çabuk olun"demesiyle birden genç kadın,

"Ay tamam Mahir yeter! Emir'i giydiriyorum yahu. Hamile olan benim heyecandan yerinde duramayan sensin be adam. " diyerek parlamış ve terden yüzüne yapışan saçlarını omuzlarından arkaya almıştı.

Mahir mahçup bir tavırla
"Tamam yavrum ama ne yapayım. Bebeğimizin cinsiyeti ne acaba. Kız mı erkek mi? " demişti. Ama Deva'dan beklediği sözleri oğlundan,

"Baba ,annemi kızdırma yoksa kardeşim üzülür. Bende sana kızarım o zaman. Ben biliyorum kardeşim kız olaçak bende onun abisi..." duymayı beklemiyordu. Hemen oğluna elleri ile teslim oluyorum işareti yaparak,

"Tamam aslanım sakin... Valaha huyun suyun aynı anan insan birazda benden alır. İnşallah kardeşin de dediğin gibi kız olursa annene çekmezde yoksa hep birlikte benim katlimi verirsiniz mazallah" demişti.

"SEN!!!( demiş ve sıkıntılı bir nefes vererek Emir'i kucagına almış Mahir'in kucağına vermişti. ) Oğlumuzu da al arabaya bin ve beni bekleyin hadi yoksa ne olacak bende bilmiyorum. Yavaş yavaş geliyorlar bana HADİ!!! "

"Tamam yavrum ya stres yapma. Hadi küçük bey gidelim"

"Gidelim babiş... "

"Babiş hahaha!! Tabi babiş oluruz annenden yüz bulunca tabi oh ne güzel" diyerek birlikte arabaya koşmuşlardı.

Deva'da evin son kontrollerini yapıp çantasını alarak evden çıkmış ve arabaya binmişti. Çift birlikte hastaneye yol almıştı....
.
.
.

Sagopa kajmer_ Galiba şarkısı çalıyor arabada.... Ve akla gelen sahne....

Flashback sahnesi....

ᴇsᴀʀᴇᴛ//sᴀᴘʟᴀɴᴛɪ(+18) BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin