7.Bölüm(Hayatın silesi)

4.9K 130 17
                                    

"Beni bir yerde bir kadın bulmuş gibi
Tıkanan gönlüm görmüş dibi
Beni bir yerde bu kadın gömmüş gibi"...
                     Taladro 🚬

                        {Yıllar sonra

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


                        {Yıllar sonra... }

4 yıl geçmişti.

Emir Arslan,4 yaşına gelmişti.

Her ne kadar istemediğim bir çocukta olsa ara ara ona iyi davranıyordum.

Alışamıyordum, hâlâ. Ama görseniz çok düşgün bir çocuktu bana. Ama ben, yapamıyordum bir türlü.

Mahir,benim bu hallerimi görünce bana çok kızıyordu.

Ona annesi olduğumu,hissettirmemi söylüyordu ama ben yapamıyordum.O günler aklıma geldikçe ona alışmam daha uzun sürecekmiş gibi hissediyordum.

sadece yanima geldiğinde ona kısa cevaplar veriyordum.

Mahir, eve gelince onunla oynuyor. ona çok iyi babalık yapıyordu, ama ben.

sanki , ona her baktığımda o güne gidiyordum. Çok kötü bir duyguydu. yapayalnızdım o'da öyle...

.

.

.

Sabah, Mahir'in beni uyandırmasıyla uyandım, daha doğrusu Mahir'in kucağındaki Emir ile,

"Günaydın!" demiştim soğuk bir tonda.

Emir, benden karşılık alınca hemen boynuma atlamıştı. Ama ben sarılmak yerine itmiştim.

"Yaklaşma"

Ama ,baya sert olmuştu galiba. Tekrar özür dilemek için yanına yaklaşmak isteyince, korku ile babasına sarılmıştı.

Mahir, sinirli ve bir o kadar sakın bir tavırla Emir'i kucağından indirmişti ve onun boyuna eğilip konuşmaya başladı.

"Oğlum , hadi sen salona git. Biz kahvaltı için yanına geleceğiz. "demişti ,öfkesini bastırır bir tonda.

Emir ikiletmeden "Tamam babaa" Diyip koşarak aşağı inmişti.

Mahir,bana sinirli bir şekilde bakıyordu ardından konuştu.

"Ne yaptığını sanıyorsun?! Ona düzgün davranacaksın! O senin oğlun! Ona eğer bir daha böyle davrandığını görürsem senin için iyi olmaz Deva Arslan!

Şimdi üstünü giyinip aşağı kahvaltıya gel! Ve ordada sakın oğlumuzu üzecek şeyler söyleme!" demişti.

Gözlerimi olabildiğince açıp,

"Hayır değil!!! O benim oğlum değil. Anla bunu " demiştim.

"DEVAAA!!!!!Sanırım seni cayır cayır yakmamı istiyorsun. Yüzünü eleğe çevirmemi istemiyorsan ,düzgün davran oğlumuza! " demişti, piskopat.

ᴇsᴀʀᴇᴛ//sᴀᴘʟᴀɴᴛɪ(+18) BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin