...
"Tutku olumlu bir saplantıdır. Takıntı olumsuz bir tutkudur.🚬"...
Bugün tamamen ,kendi istediği için yaşamak istiyordu. İlk defa kendi için bir şey yapmak.
Dişarda ,hafif bir yağmur yağıyordu. Güneş etrafındaki kara bulutlara inat hafifte olsa kendini gösteriyordu.
Tıpkı benim gibi diyerek,kapkara bulutların hapsetmeye çalıştıgı beyaz bulutlara hüzünle bakmıştı genç kadın.
Üzerine, hafif hafif çiseleyen yağmurun eşliğinde açık bulduğu bir bara girerek, köşede bulduğu tabureye oturarak. Barmenden ,en ağırından bir içki istemişti.
.
.
.
Bir süre sonra...Bir bardak daha" Deva'nın ,sarhoş sesiyle konuştuğu cümleyi duyan barmen, tereddüt etsede bir bardak daha uzatmıştı.
Sayısız bardak alkol içti, hâla da durmuyordu.
Ona uzatılan bardakla hiç beklemeden kafasına dikti.
Genç kadının kafası baya güzel olmuştu.Etrafta, çalan şarkıya eşlik ederek, kafasını tamamen, boşaltmak istedi.
Hayatında, ilk defa içen kadın çok içtiğini sansa da 3 kadehi ile kafayı bulmuştu bile.
Yanına hızla,birinin oturmasıyla kafasını yanındaki bedene çevirip tek kaşını kaldırdı Deva.
Mahir Aslan buradaydı. Deva'nın müstakbel eşi, saygı değer mafya babası.
Onu her zaman takip eden, sürekli üzerinde hakimiyet kurmaya çalışıp onunla evlenmek isteyen takıntılı bir manyaktı. Hemde ,en yakın arkadaşının ağabeyi oluşu, genç kadını içten içe delirtiyordu.
Genç kadın,öfkeyle kafasını önüne çevirdi.
Tekrar barmene dönüp "Bir bardak daha istiyorum. Ama daha ağır,bu hala onu görmeme engel olmuyor " demişti ağlar tonda.
Ama Mahir'in sert çıkan sesi ile "İstemiyor!!" diyerek, Deva'nın kollunu kavradı sert damarlı elleri ile.
Deva ,Mahir'i itterek sarhoş kafayla ne yaptığını bilmeden eşyalarını almış çıkış kapısına yönelmişti.
Mahir hızla ,çıkan kadının arkasından gitmişti.Kolundan tutmuş dişlerini sıkarak konuşmaya başlamıştı.
Mahir "Bana bak, çok oluyorsun!! Biraz iyi niyet gösterdim diye cıvıma!! Yoksa karışmam!! " demişti, öfkeli bir tonla.
Deva bir kaç adım geri gidip ona hesap soran adama bakmıştı.
Deva "SANA BE! KİMSİN Kİ SEN BANA KARIŞIYORSUN, SÖYLESENE KİMSİN??" demiş, genç adamın konuşmasına izin vermeden,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴇsᴀʀᴇᴛ//sᴀᴘʟᴀɴᴛɪ(+18) BİTTİ
RomanceŞehrin tüm, kadınları benim tohumumu taşımak için can atarken mi? Çok yazık! " demesi ile sinirden içi içini yemekte olan genç kadın. "Bıktım, gerçekten bıktım.O çocuğu aldıracağım. Ve asla seninle evlenmeyeceğim" demişti. Deva hızlıca söyledik...