"Zat-ı şahaneniz yokluklara teşrif eder
Günün birinde geri dönmeniz temennim."
Taladro 🚬
Şimdi ki zaman....Gözlerimi açmamla, yatakta olduğumu fark etmiştim. çok fena canım yanıyordu. Kafamı, zaten acıdan oynatamıyordum bile. Kolumda ise serum vardı. Tamamen bitik haldeydim. Hepsi, o pisliğin eseriydi. Çok çaresizdim, ne kaçabiliyor nede kendimi ona karşı savunabiliyordum.
Ne ,olduğunu anlamadığım bir anda, kapıyı kırarcasına, açarak içeri girmişti. Gözleri ,kan çanağı olmuş, üstü başı toz toprak olmuş vaziyette yanıma geldi. Önce, önümde durdu bir süre. O bana, ben ona baktım. Gözlerim ile merhamet dilenmiştim, olmayan o taş kalbinden. Ama beni görmek yerine daha da derin yaralar bırakıp öldürmekmiş niyeti. Elinde bir oyuncaktım ,o kadar. Zaman, sadece bedenimi boyamamıştı ki, tüm ruhumu çalmıştı benden.
.
.
.
........Mahir'den...2 saat önce
Sabahtan beri, hırsını alamamıştı genç adam.Deva'yı öldürmek bile istemişti. Ama bir tarafı, hep engel oluyordu. Kendini ,kontrol etmekte zorlanıyor. İlaçlarda bir işe yaramaz olmuştu. Bu aralar, sürekli krizleri tutuyor. Ama sanki bir tarafı, Deva'yı öldürse geçecek , bir tarafı Deva'sız yapamasın diyordu. İlaçlardan çok,genç kadın iyi geliyordu Mahir'e.Ama asla benden gitmesine izin veremem diyerek, O benimdi ve hep benim kalacak, demişti. Değişen ruh hali, adamın tüm düşüncelerini çürütüyordu resmen, az önce ne diyordu, şimdi ne diyor?.
Genç adam,cebinden çıkardıgı gümüş işlemeli ,kutusundan bir tane hap alarak yutmuştu. Daha sonra, büyük cüsseli bedenini ,oturduğu koltuğa yatırmıştı.
Tam uyumak için,gözlerini kapatmaya kalmadan .
Acaba çok mu ileri gidiyorum, demişti.Belki ilk defa, gerçek Mahir olarak düşünüyordu diyebilirsiniz. Ama bir kere, zehir tüm bedenini sarmıştı ve bundan asla kurtulamazdı.
"Kendine bağlamak istiyorsan, acının dozunu artır, gözünü korkutmalısın ki ,senden gitmeyi asla aklının ucundan geçirmesin" demişti bir ses.
Mahir yatıgı yerden, hızla kalkmış sağ sola bakınmıştı. Ama kendinden başka kimseler yoktu, sera'da.
Genç adam, önce ürksede daha sonra "kimsin"demişti." CEVAP VER KİMSİN!!"dediği sıra bir kez daha duyuldu ses.
"Sakın ol Mahir. Ben senim, sende bensin. "
"Ne diyorsun lan!!! " demişti. Ama kafasına giren anı sancı yüzünden, kafasını tutarak yere çözmüştü genç adam.
Dişlerini kırarcasına, zar zor"Ağğğ!!! Nerden çıktı şimdi bu , kafamı s*kiyorlar sanki" demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴇsᴀʀᴇᴛ//sᴀᴘʟᴀɴᴛɪ(+18) BİTTİ
RomanceŞehrin tüm, kadınları benim tohumumu taşımak için can atarken mi? Çok yazık! " demesi ile sinirden içi içini yemekte olan genç kadın. "Bıktım, gerçekten bıktım.O çocuğu aldıracağım. Ve asla seninle evlenmeyeceğim" demişti. Deva hızlıca söyledik...