Y.B {Derin izler kesit 🚬}

1.7K 64 6
                                    


Yeni bölüm'den bir kesit🚬

.
.
.

ODADA KOCA BİR ÖMRÜN SESİZLİĞİ VARDI. AMA TÜM SESİZLİK ASIRLAR SÜRECEK KEŞKELER İLE DOLUYDU...

"Biz kaldığımız yerden tekrar olabilirmiyiz Deva'm"demişti tavana bakarak iç çeken adam.

"Biz olmadık ki, böyle devam edelim Mahir Arslan"dedi kadın yandan bir sırıtma ile.

İkiside birbirlerine bakmaya korkuyorlardı. Ne biri yeşilde yolunu kaybetmek nede diğeri toprağında yok olup gitmek istiyordu.

" Sen ve bende,biz olmak için baştan başlarız olmaz mı? "dedi adam ümitsizce. İçinde bir yerde kanayan yaranın sızısı ile.

" Sence bir şeyler için artık çok geç değilmi? "

"Hayır, eğer istersek baştan tertemiz bir şekilde başlayabiliriz"

"Peki bende bizim için temiz bir sayfa kalmadıysa Mahir Arslan. "

"Nalet olsun!! Deme lan deme işte bana Mahir Arslan deme dayanamıyorum ahhhh!!! Şuramda birşeyler acıyor. "

Genç kadın ,oturduğu yerden ağır adımlar eşliğinde kalkarak genç adama doğru yürümüştü.

Tam başında durarak, (Tıpkı genç adamın Deva'yı dövdükten sonra yaptığı hareketi bu ama Deva , Mahir'in yaptıgı gibi onunla alay edercesine sözler söyleyerek onu içten içe mahvetmeyecekti. Bilhassa artık birşeyler gün yüzüne çıkmalıydı. Tüm gücünü toplayarak ilk defa,kendi isteği ile bu koyu kahverengi  gözlere bakacaktı kadın. (Genelde genç kadının saçlarından tutarak zorla bakmasını sağlardı)

"NEDEN !!! MAHİR ARSLAN CEVAP VER!!!
BAK BU YÜZE, BAK HADİ NERDE O CESARETİN? HADİ SEVDİĞİM DEDİĞİN KADIN NE HALDE BAK!!!
YA..
Önce elimde olmayan ailemi sonra arkadaşlarımı aldın.
Yetmedi okul hayatımı bitirdin.
Üstüne sarhoşluğumdan yararlanarak hamile bıraktın.
Zorla doğurdum. Ne aldırabildim nede kendimi öldürebildim.
Ben daha sevgi, ilgi, aşk, sevilmek nedir? bilmezken alıp esirin kölen yaptın. Benden bilmediğim duyguları sana beslememi istedin. 5 yıl bir evin içinde yapayalnız bıraktın. Ben tek bir pencere açıp gökyüzüne bakamazdım senin yüzünden.  Bir çocugumuz oldu. Yine bana aynı şeyleri söyleyerek onu sevmem için zorladın. Tamam Emir  için asla pişman değilim. Ben yine Emir'in annesi olacaksam yine tüm bu eziyetlere katlanırım. İnan bunu tüm kalbimle söylüyorum.
O benim canım bunu geçte olsa anladım. Çok pişmanım.
O benim nefesimmiş Mahir , o benim canımış o benim yaşamadığım çocukluğumuş.
Ben yaşamak isteyipte yaşayamadığım şeylerin acısını oğlumdan çıkarmak istemişim. Hepsi buymuş, sizin yüzünüzden ben onu canımı görememişim.

Kadın son cümlesini tamamlar tamamlamaz, bedeni bir anda bacaklarına yük olmuştu resmen. Olduğu yere çökecekti ki, genç adam erken davranarak sedye nin yanına oturtmayı başarmıştı genç kadını.

....

Yeni bölüm yakında gelecek...

Şimdiden yorumları alalım?

Biliyorum gecikti diyeceksiniz ama benide anlayın sınır koymuyorum fakat yinede okuyup geçenler var.
Biraz emeğe saygı diyorum...

3 kitaba da yetişmeye birde üstüne vizeler ders vermeye çalışmalar birbirine girdi. Ama kısa sürede atıcam

BEKLEMEDE KALIN SAĞLICAKLA ❤

ᴇsᴀʀᴇᴛ//sᴀᴘʟᴀɴᴛɪ(+18) BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin