22.Bölüm(son kez bak gözlerime)

1.7K 87 37
                                    


𝐌𝐀𝐇𝐈̇𝐑 𝐀𝐑𝐒𝐋𝐀𝐍 & 𝐃𝐄𝐕𝐀 ARSLAN

.

.
.

📌Geçen bölümden bir tekrar... 📌

Nasıl geçti? "

"Bilmem, onu görmek tuhaf hissettirdi.
Bir anda boşanmak istediğimi söyledim"

"Peki cevabı ne oldu? "

"Cevabını beklemeden çıkıp geliyordum ki birden
Kabul etmedi ve ayaklarıma kapandı, gitme ne olur diye yalvardı"

"Hahhaha... Mahir Arslan, eziyet ve tehditler savurdugu bir çöp gibi gördüğü karısının ayaklarına kapanıp gitme dedi öyle mi?? Vayyy be!! "

"Lütfen artık gidelim, sürekli Mahir'i konuşmak istemiyorum.
Emir evde bekliyor "

"Tamam, gidelim bakalım bende küçük beyle tanışmak çok istiyorum"

"Peki"

.
.
.
EN İYİ YAPTIKLARINDAN NE ZAMAN PİŞMAN OLURSUN BİLİYORMUSUN?
DÜŞTÜĞÜN YERDEN DOGRULURKEN DÖNÜP GERİYE BAKTIĞINDA BİR KİŞİ BİLE BULAMADIĞIN O GÜN ANLARSIN....
.
.
.
.

📌Yeni bölüm... 📌

2 AY SONRA

📌Türkiye
📌istanbul, Çelik Yalısı..

"Evet, evet beyaz gül istiyorum. Bu arada yıllanmış kırmızı şarap yanında ballı marine soslu orta pişmiş kuzu pirzola istiyorum menüde. Dikkat edin herşey kusursuz olmalı. Pasta en son gelmeli ve yanında size verdigim kutu eşliğinde. Anladınız değil mi?"

"Emriniz olur efendim. Herşey istediğiniz gibi olacak hiç şüpheniz olmasın. Peki konsepte yada menüye başka bir şey daha eklemek istermiydiniz?."

"Hayır, hayır bu kadar yeterli. Siz doğum günü kadınını mutlu edin yeter. Şimdi çekilebilirsin"

"Peki efendim. İyi günler"

Genç adamın içi içine sığmıyordu. Bugün evleneceği kadının, boşanma davası vardı. Deva'nın , Mahir'den ebedi şekilde kurtuluş günüydü bugün...

Genç adam, ayarlamaları yapmış ve gerekli emirleri verdikten sonra, onu aşağıda arabada bekleyen kadına gitmek için hızla maskesini takarak ceketini almış ve evden çikmıştı.

Deva Arslan'dan ...

O günden beri tam iki ay olmuştu onu görmeyeli. Bugün ise boşanma davamız vardı. En son İtalya'da hastahane koridorunda terk ettiğim gün görmüştüm. Bir daha ne aramış ne de sormuştu. Mahir Arslan artık vazgeçmişti benden. Evet buna çok sevinmem gerekirken neden kalbim buna izin vermiyordu. Sürekli onun adını duyar duymaz, çıkacakmışta beni öldürecekmiş gibi hissetiriyordu. Ve hemen ardından boşverip akışına bırakmıştım. Belkide sevgilisi ile mutludur. Türkiye'ye döndüğüm gün magazin haberleri rüya gibi aşk başlıkları altında boy boy ikisinin fotoğrafları ile doluydu. O günden hemen sonra dönmüştü ben ise 1 hafta sonra dönmüştüm oğlumla birlikte.

Çok zamanım olmuştu düşünmek için
Benim isyanım neden bana cehennemi yaşatırken, şimdiki sevgilisine cenneti yaşatıyordu. Birde çocuklari olacaktı. İstem dışı hayaller kuruyordum Mahir ile. Evet malesef celladıma aşık olmuştum ama yanliş zaman ve yanliş yerde. Şimdi ise ben istiyordum onu yanımda. Belkide biz hiçbir zaman olamayacaktık ama bir kere hayalini kurmak bile güzeldi.

ᴇsᴀʀᴇᴛ//sᴀᴘʟᴀɴᴛɪ(+18) BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin