Canımsın dedin canımdan ettin....
.
.
Mahir Arslan kullandığı haplar yüzünden bir süre sonra tüm bedeni kitlenmiş ve kriz geçirmişti. Tabi buna Deva'yı kaybetme korkusunuda eklersek baya kötü olmuştu. Karısı ile konuşmak için odaya gireceği sıra kriz geçirerek yere yığılmıştı genç adam.
Genç adamın bedeni ilaçlardan temizlensede uyanması 1 haftayı almıştı. Doktorlar bilerek sakinleştirici vermişti ki zihinsel olarak etkilenmesin diye. Eğer ayık
olmaya devam etseydi belkide başını ve tüm vücudunu etkileyecek olan sızı ve agrılara dayanamayabilirdi.1 hafta sonra.....
Hocam hasta kendine geliyor."dedi Mahir'in serumunu hazırlayan hemşire.
"Tamam, sen serumunu değiştirmeye devam et. "diyerek kontrol etmeye başladı doktor,
"Mahir bey, beni duyuyor musunuz? "demiş ve genç adamın cevabını beklemişti.
genç adam uyanır uyanmaz, nerde olduğunu bile kavrayamadan karısını sormuştu.
"Sende kimsin? De.. Deva o nerde? ""Önce sakin olun. Şuan kalkmayın dinlenin lütfen" demiş ve kalkmaya yeltenen genç adamı engellemişti.
Mahir onu engellemeye çalışan Doktor'un kolundan tutarak
"Karım nerde lan!!! Söylesene çıldırtma adamı"demişti.Genç adamdan kurtulamayacağını anlayan doktor "Sakın olun Deva hanım gayet iyi. Tehlike sürecini atlatmakla kalmadı, tamamen iyileşti desek yeridir. " diyebilmişti.
Mahir heyecanla "Ne, şimdi nerde. Götür beni on-"diyemeden içeri, Genç kadın yüksek topuklularının çıkardıgı ses ile içeri girmiş, tüm gözleri üzerine toplamıştı. maskülen bir tarz ve dağınık topuzu ile muhteşem görünüyordu.
"Mahir acaba izin versende, doktor işlerini mi yapsa"demesi ile küçük bir çocuk gibi
"Deva, deva'm iyileşmişsin"dedi genç adam.
Alaylı ve samimiyet içermeyen bir tavırla "Ben iyileştim ama sen hala yatmaya meraklısın"dedi kadın.
Mahir hala karısının gözlerine bakarak "Sen iste öleyim be kadın. " demesi genç kadını içten içe kahkaha tufanına boğuyordu ama yeri değildi gülmenin.
Donuk bir ifade ile "Kalsın Mahir Arslan!!! Ben sen değilim"demiş ve yanında bulunan koltuğa atmıştı kendini. Mahir'in yüzüne bile bakmadan doktora dönerek,
"Durumu nasıl doktor? Artık eve gitmek istiyorum. " demişti.
Doktor direk konuya girmiş
"Mahir bey gayet iyi, sadece dirençten düştüğü için bu haldeydi ama şuan gayet eve gitmek için iyi durumda. Siz taburcu işlemlerini yapın 2 saate çıkarsınız zaten. İyi günler efendim"
dedi ve baş selamı vererek çıkıp gitmişti odadan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴇsᴀʀᴇᴛ//sᴀᴘʟᴀɴᴛɪ(+18) BİTTİ
RomanceŞehrin tüm, kadınları benim tohumumu taşımak için can atarken mi? Çok yazık! " demesi ile sinirden içi içini yemekte olan genç kadın. "Bıktım, gerçekten bıktım.O çocuğu aldıracağım. Ve asla seninle evlenmeyeceğim" demişti. Deva hızlıca söyledik...