Okuyup yıldızı yakmayı unutmayın ballarım...🍁
Vedalar ancak güzel yürekleri acıttır...
.
.
.
.
.
.
.
1 ay önce olay gecesi...
Mekan ;İtalya {milano}
şehir merkezi....İşte bu gece bitti Mahir Arslan!! Senin bittiğin gece " diyerek arabasını keyifle süren Melisa Arslan.Şehir merkezine yaklaşmıştı ki,Arkadan arabasına kasıtlı çarpan, bir araba sayesinde virajı alamayan genç kadın bariyerlere çarparak ,defalarca taklalarak atmış ve bir süre sonra arabanın kabutundan sızan benzin yüzünden araba bomba gibi patlamıştı.
Fakat genç kadını ordan saniyeler önce kurtaran gizemli bir genç adam ile yine şansı dönmüş ölmekten kurtulmuştu.
.
.
."Durumu nasıl doktor"diye sormuştu yüzü yaralı genç adam.
Doktor'un başı yere bakar bir şekilde "Hasta kendine geldi efendim. İsterseniz görebilirsiniz. demişti
"Peki, sağolun" dediğinde, doktor orayı terk etmişti.
İçeri agır adımlarla ilerleyen genç adam, uyanmış ve nerde olduğunu anlamaya çalışan kadına adımlamış ve tam önünde durmuştu.
Genç kadın, etrafı incelerken karşında maskeli bir adam belirmişti. O anın korkusu ile,
"Sende kimsin?... B.. B.. ben neden burdayım? " demişti.
Genç adam, kadının sesindeki her milimine kadar yayılan korkuyu hissetiğinde, maskesinin altında suratında derin bir sırıtma oluşmuştu ama bunu genç kadın göremiyordu.
"Çok mu merak ediyorsun kim olduğumu?? "
"Evet, kimsin? Yoksa abimin adamı falan mısın? Eğer öyleyse"
"Ne yaparsın? Diyelim ki Mahir'in adamıyım. Bu halde ne yapabilirsin? "
"Sen nerden biliyorsun? Abimin adını? Cevap ver" diyerek cırlamıştı önünde hiçbir hareketini tahmin edemediği maskeli adama.
Birden genç kadın, karşısında ki adamın sesinin bir yerlerden hatırlamıştı. Aniden,"Bir dakika bu ses!! Hayır, hayır bu olamaz "
Genç adam yavaşça maskesini indirmiş ,o değişmeyen yeşil gözlerle tüm yüzünü kaplayan büyük bir yara ile genç kadına bakmıştı.
Evet belki zaman onun o yakişikli yüzünü harabeye çevirmiş olsada, tek degişmeyen bir çift yeşil gözlerdi.
" Ömer, s..s.. sen nasıl? Sen ölmüştün gördüm. Ölü bedenini gördüm ordayın" demişti genç kadın iliklerine kadar hissetiği korku ile.
"Gördün demek! Peki nişanlını orada bırakarak her gece altında inlediğin beni aldatığın ibne ile kaçmak nasıl bir his" diyerek sözünün ardından öfkeyle karışık bir gülümseme sunmuştu adam.
"Seni bu kadar çok severken, neden beni bıraktın. Beni aldatın üstüne öldürmeye kalkıştın. Bende aptal aptal inandım her dediğine. Ama o gece ben orda can çekişirken, sen o şeref*sizle el ele çıktın gittin yanımdan."
"Bak ben seni sevmiyordum, zaten ayrılcaktım. Aslında seni aldatmadım. Yani zaten ben seni hayatımdan çıkardıgımda tanımıştım Ahmet'i.
Zaten 2 yıldır arasam bile yok hiçbir yerde. Beni terk etti gitti. "diyebilmişti genç kadın,tek nefeste." istese de ulaşamaz sana!! Yani isteyemez de diyelim. "demiş genç kadına yaklaşıp, tam dibine girmişti.
Genç kadın ve genç adamın burunları birbirlerine değiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴇsᴀʀᴇᴛ//sᴀᴘʟᴀɴᴛɪ(+18) BİTTİ
Storie d'amoreŞehrin tüm, kadınları benim tohumumu taşımak için can atarken mi? Çok yazık! " demesi ile sinirden içi içini yemekte olan genç kadın. "Bıktım, gerçekten bıktım.O çocuğu aldıracağım. Ve asla seninle evlenmeyeceğim" demişti. Deva hızlıca söyledik...