CAPITOLUL 3

74 8 0
                                    


Când au terminat de mâncat și au ieșit din restaurant, era ora două după-amiaza, iar soarele arzător le bătea în cap. Zhou Xiang și-a îngustat ochii în timp ce și-a ridicat capul pentru a privi în sus. Peste drum se afla un ecran publicitar gigantic cu LED-uri în piața comercială din față. Ecranul afișa o reclamă comercială. Din cauza luminii care strălucea în spatele clădirii mari, timp de câteva secunde a fost aproape imposibil să distingi clar ce era pe ecran. Din întâmplare, un nor negru a plutit deasupra, blocând soarele. Ecranul uriaș a trecut la o reclamă la o marcă de ceasuri scumpe de lux, iar un bărbat a ieșit dintr-un fundal negru pur.

Tenul lui Zhou Xiang s-a schimbat brusc.

Era un bărbat în vârstă de 20 de ani. Figura lui înaltă, zveltă și perfectă era învăluită de un costum alb pur, creând un contrast puternic cu fundalul. Și-a ridicat ușor capul, dezvăluind un chip de o frumusețe fără pereche. Acel chip era complet lipsit de expresie, ochii îi erau reci ca gheața, iar linia buzelor sale strâns încleștate transmitea un aer dur și rece, inabordabil. Și-a prins la încheietura mâinii un ceas cu diamante. Era doar o acțiune foarte, foarte simplă, dar când era executată de el, era nobilă, grațioasă, emoționantă și uluitoare. Mulți oameni care mergeau pe stradă își întorceau capul sau își opreau pașii, totul pentru a-și odihni ochii asupra acelui bărbat.

O durere ascuțită i-a străpuns inima lui Zhou Xiang. Cu tenul palid, a respirat adânc.

Yang Mingxiu? De ce era el... De ce s-ar fi dus să filmeze o reclamă? Cu trecutul său familial, de ce ar fi fost nevoie să iasă pe ecran pentru a vinde zâmbete?

În spatele lui, Cai Wei a pufnit rece, cu tonul impregnat de ură.

Zhou Xiang a ieșit instantaneu din reverie și și-a ajustat expresia feței, temându-se că Cai Wei ar putea desluși ceva.

Cai Wei știa despre ce s-a întâmplat între el și Yan Mingxiu. Drept urmare, Cai Wei era plin de ură față de Yan Mingxiu, iar asta nu se schimbase în acești doi ani.

Din câte se pare, influența pe care o are o persoană asupra altei persoane chiar nu este ceva ce poate dispărea cu ușurință.

Pentru Cai Wei, trecuseră deja doi ani. Cu toate acestea, pentru Zhou Xiang, tot ceea ce s-a întâmplat între el și Yan Mingxiu a fost doar ceva ce s-a întâmplat cu o săptămână în urmă. Putea chiar să își amintească încă foarte bine ultima convorbire telefonică pe care a avut-o cu Yan Mingxiu. Încă își putea aminti cu claritate mirosul lui Yan Mingxiu, pretențiile sale autoritare, încăpățânate și diverse, personalitatea sa care persista să facă lucrurile în felul său, fără să-i pese câtuși de puțin când îi rănea pe alții, și chiar și zâmbetul său, furia sa și iubirea sa incontestabilă pentru Wang Yudong, toate erau încă foarte clare în mintea lui Zhou Xiang. Tot ceea ce voia să uite cât mai repede, pentru el, era ceva ce se întâmplase doar cu câteva zile în urmă. Se spune că timpul este cel mai bun medicament; pentru el, timpul scurs era încă prea scurt. Inițial, crezuse că o va lua de la capăt, fără să fie nevoit să îl vadă, fără să se gândească la el, iar într-o zi va putea șterge complet din minte acea relație eșuată. Nu s-a așteptat niciodată că va fi nevoit să-l revadă pe Yan Mingxiu chiar în ziua în care a părăsit spitalul, și că în viitorul apropiat va continua să-l vadă.

Văzând că Zhou Xiang și Cai Wei se holbau amândoi la reclamă în față, Chen Ying s-a uitat și ea și apoi a oftat de admirație: "Cum poate un băiat să arate atât de bine, arată prea bine?"

Cai Wei a spus cu dispreț: "Ce rost are să fii arătos când ești un nenorocit?"

Chen Ying a spus cu surprindere: "Xiao Cai, îl cunoști?"

PROFFESIONAL BODY DOUBLEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum