Zhou Xiang s-a uitat la telefonul de pe jos, cu capul plecat, și nu a vorbit.
Nu voia să se certe cu Yan Mingxiu, dar era prea obosit pentru a da explicații. Simplul fapt de a conduce un prieten beat înapoi acasă putea duce la un astfel de interogatoriu. Încăpățânarea și aroganța lui Yan Mingxiu nu erau o noutate, dar astăzi era deosebit de insuportabilă. Poate din cauză că mintea lui era încă ocupată cu ceea ce se întâmplase în timpul zilei. Atitudinea lui Yan Mingxiu, modul în care se disocia cu anxietate de el, a făcut ca, deși Zhou Xiang găsise o mulțime de motive în capul lui pentru a-l apăra, să se simtă totuși amarnic dezamăgit.
Văzând că Zhou Xiang nu scotea niciun cuvânt, Yan Mingxiu s-a enervat și mai tare. Suspinul scăzut al lui Wang Yudong a răsunat în capul lui la nesfârșit. Wang Yudong se uitase la el cu ochi complet nedumeriți și îl întrebase de ce se implica cu cineva ca Zhou Xiang.
Acei ochi l-au înjunghiat ca un ac.
De asemenea, începuse să se întrebe confuz, oare motivul pentru care era împreună cu Zhou Xiang era doar pentru că privirea lui din spate semăna cu cea a lui Wang Yudong și nimic mai mult? El, Yan Mingxiu nu putea obține același lucru și nu putea decât să se înjosească și să recurgă la găsirea unui înlocuitor. Când a devenit atât de patetic?
Această persoană era doar un substitut, și repeta de nenumărate ori că îl plăcea.
Yan Mingxiu nu fusese niciodată supus unei asemenea umilințe. Cruzimea i-a cuprins interiorul. Tăcerea lui Zhou Xiang nu i-a răcorit câtuși de puțin temperamentul. În schimb, acea recunoaștere tăcută a făcut ca furia lui să se aprindă și mai tare.
Yan Mingxiu a strigat furios: "Spune naibii ceva! Mi-ai promis atunci că, dacă nu dai peste el la companie, nu vei intra absolut deloc în contact cu el. Oare toate acele cuvinte au fost doar o minciună? Te-ai dus chiar și la el acasă! E o mare celebritate, de ce nu putea altcineva să-l ducă acasă, de ce a trebuit să fii tu?!" În acest moment, nu mai era vorba doar de Lan Xirong, Yan Mingxiu avea nevoie doar să găsească o modalitate de a-și descărca dispoziția iritabilă.
Zhou Xiang a ridicat capul. Fața lui nu mai avea zâmbetul obișnuit. El a spus pur și simplu cu tristețe: "Mingxiu, nu mai face scandal, bine? Am dus doar o persoană beată acasă, merită să te comporți așa?" Vocea lui era plină de epuizare. Chiar și simpla constrângere a nemulțumirii din inima sa îi consumase deja toată energia mentală și fizică.
Yan Mingxiu a strâmbat din nas cu răceală: "Te-ai dus deja la el acasă, de ce te-ai mai obosit să te întorci? Am auzit oameni spunând că voi doi obișnuiați să vă petreceți mereu timpul împreună. El poate să treacă pe la tine acasă fără să te anunțe, dacă nu aș fi fost aici, voi doi v-ați fi continuat deja relația de dinainte."
Cu cât Yan Mingxiu vorbea mai mult, cu atât mai mult simțea că sună ca o scorpie nerezonabilă. Cu toate acestea, nu se putea opri. Se simțea ca și cum ar fi fost un spectator, privindu-și neputincios propria gură scuipând neîncetat acele cuvinte tăioase. Nu știa la ce se gândea. Poate că voia să-l vadă pe Zhou Xiang înfuriindu-se, sau poate că voia doar să se descarce pe acesta. Această persoană îl dezechilibrase și îl făcuse să se îndepărteze din ce în ce mai mult de Wang Yudong, iar Wang Yudong i-a văzut chiar îmbrățișându-se. Chiar dacă știa foarte bine că nu mai exista nicio speranță între el și Wang Yudong, tot nu voia să-l lase pe acesta să afle despre el și Zhou Xiang. Îl făcea să fie furios și indignat, îl făcea să intre în panică, îl făcea să vrea să facă ordine din haos.
Zhou Xiang s-a ridicat brusc în picioare, cu chipul sumbru. "Mingxiu, nu vreau să mă cert cu tine. Gândește-te singur dacă ești rezonabil. Voi ieși în seara asta". Și-a luat haina și s-a îndreptat spre ieșire. Nu mai putea sta aici nici măcar o secundă, dacă o făcea, se temea că va...
CITEȘTI
PROFFESIONAL BODY DOUBLE
RomansaZhou Xiang nu știa dacă Dumnezeu îi dădea o a doua șansă de a trăi pentru că voia să-i acorde o grijă suplimentară sau era pentru că nu se luase destul de mult de el. Altfel, cum se putea întâmpla ca atât în cariera sa de divertisment, cât și în afa...