Zhou Xiang nu se mai îmbătase de multă vreme. Când s-a trezit, s-a răsucit, dar corpul său a lovit aerul și a căzut pe pământ cu un zgomot surd. Și-a deschis ochii somnoroși și a văzut că se afla în sufragerie, iar cu puțin timp înainte dormea pe canapea cu doar o pătură peste el.
Zhou Xiang nu-și mai amintea cum a ajuns înapoi, dar din moment ce ajunsese acasă în siguranță, nu mai conta.
"Te-ai trezit acum?"
Zhou Xiang a sărit în sus de bucurie. A întors capul și l-a văzut pe Yan Mingxiu stând în fața mesei de sufragerie, privindu-l cu răceală.
Pe Zhou Xiang îl durea teribil tot corpul. Cineva de înălțimea lui se înghesuise pe o canapea timp de o noapte, așa că nu era surprinzător. "Mă doare foarte tare talia, ow". Zhou Xiang s-a plâns cu resentimente: "M-ai lăsat să dorm pe canapea?"
Furia lui Yan Mingxiu nu se risipise. A pufnit: "Nu-mi spune că ar fi trebuit să las pe cineva atât de urât mirositor ca tine să doarmă pe pat?"
Zhou Xiang s-a gândit în sinea lui: "Acela este patul meu", dar era adevărat că o persoană beată era destul de supărătoare, și oricum s-a terminat bine; acum nu mai trebuia să-și schimbe așternuturile.
A închis din nou ochii absent. Capul îi era foarte greu. Nu voia să se miște.
Yan Mingxiu a trântit o ceașcă pe masa de sticlă din sufragerie și a ridicat vocea. "De ce nu te întrebi cum ai ajuns înapoi?"
"Ah? Cum am ajuns înapoi? Cine m-a adus acasă?" Simțea că ar trebui să fie Cai Wei.
"Era un tânăr chipeș." Yan Mingxiu s-a așezat pe canapeaua de lângă cea a lui și a spus cu răutate: "Nivelul tău de atractivitate este destul de ridicat, dacă nu eram acasă ieri, astăzi probabil că v-ați fi trezit în același pat."
Zhou Xiang s-a străduit din greu să își amintească. Să nu-mi spui că Lan Xirong a fost cel care l-a adus înapoi acasă? În afară de el și Cai Wei, nimeni altcineva nu știa unde locuia. El a răspuns: "Oh, acum știu cine este. Un coleg, nu-i așa?" A schițat un zâmbet: "Ești gelos?"
Yan Mingxiu a izbucnit de furie. "Nu te mai lăuda atât de mult". Apoi s-a ridicat în picioare, și-a luat cheile, a trântit ușa și a plecat.
Zhou Xiang s-a uitat în gol la ușă. Din păcate, avea o mahmureală serioasă acum. Chiar nu avea energia necesară pentru a se gândi mai departe. S-a clătinat în dormitor, a căzut cu capul înainte pe pat și a adormit imediat.
Când s-a trezit din nou, soarele apusese deja. Zhou Xiang s-a ridicat și a făcut un duș foarte minuțios. Și-a schimbat așternuturile și a mâncat ceva.
Când și-a pornit telefonul mobil, a văzut că exista o grămadă de mesaje necitite și apeluri pierdute de la Lan Xirong.
Zhou Xiang l-a sunat înapoi. După ce apelul s-a conectat, vocea ușor gravă a lui Lan Xirong a răsunat din partea cealaltă: "Xiang'ge, de ce ți-ai pornit telefonul abia acum?"
"Am dormit prea mult". Zhou Xiang și-a frământat tâmplele. "Tu m-ai adus acasă ieri? Scuze pentru deranj."
"De ce ești atât de politicos?" Lan Xirong a lăsat să iasă un oftat și a întrebat încet: "Persoana aceea este iubitul tău?"
"Hm", a răspuns vag Zhou Xiang. "L-ai văzut?" Yan Mingxiu nu putea fi considerat iubitul lui, la urma urmei, nu făcuseră niciodată vreun fel de angajament sau ceva de genul acesta. În acest moment, puteau fi considerați doar parteneri de pat.
"Xiang'ge, tu..."
Zhou Xiang își dădea seama că Lan Xirong avea ceva de spus, dar se oprise din nu știu ce motiv. A insistat: "Ce este?"
CITEȘTI
PROFFESIONAL BODY DOUBLE
Любовные романыZhou Xiang nu știa dacă Dumnezeu îi dădea o a doua șansă de a trăi pentru că voia să-i acorde o grijă suplimentară sau era pentru că nu se luase destul de mult de el. Altfel, cum se putea întâmpla ca atât în cariera sa de divertisment, cât și în afa...