CAPITOLUL 17

38 5 1
                                    


După ce Zhou Xiang a făcut un duș și s-a dus la culcare, a aruncat o privire la ceasul de pe perete. Era deja ora patru.

Se simțea foarte obosit, dar nu putea să adoarmă. Mintea lui a fost tensionată tot timpul. Capul lui nu putea să scape de evenimentele care se petrecuseră între el și Yan Mingxiu în ultimele zece ore.

Zhou Xiang era profund îngrijorat pentru el însuși. Indiferent cât de atrăgător era Yan Mingxiu, tot nu ar fi trebuit să se avânte ca un boboc care se îndrăgostește pentru prima dată. Analizând-o rațional, deși Zhou Xiang visase întotdeauna să aibă o relație stabilă, Yan Mingxiu nu era în mod evident o persoană care să se așeze la casa lui. Yan Mingxiu era prea impunător și prea tânăr. Zhou Xiang nu simțea că va fi capabil să îl supravegheze.

Nu trebuia să fie atât de serios în privința lui Yan Mingxiu. Era prea periculos.

Zhou Xiang și-a închis ochii, forțându-se să adoarmă.

Tocmai când a început să se simtă somnoros, a sunat brusc soneria de la ușă. Zhou Xiang a sărit în picioare. Și-a deschis ochii. Era aproape ora cinci, cine ar fi sunat la ușă la această oră?

Nu-mi spune că e...

Zhou Xiang a sărit din pat, a aruncat o privire pe vizor, apoi a deschis ușa. La intrare se afla Yan Mingxiu, care duhnea a alcool.

De obicei, Yan Mingxiu părea întotdeauna arogant și indiferent. Aceasta era prima dată când Zhou Xiang îl vedea atât de amețit.

Yan Mingxiu s-a uitat la el și, brusc, s-a aruncat asupra lui, mormăind: "La naiba, Ce sunt eu pentru tine..."

Zhou Xiang nu a putut auzi clar. "Ce?" "Tu ce?"

Yan Mingxiu era înalt și greu, și aproape că l-a strivit pe Zhou Xiang cu totul la pământ. Cu mari eforturi, Zhou Xiang l-a mutat pe Yan Mingxiu în dormitor. Din fericire, apartamentul său era mic și nu era nevoie să meargă prea departe.

Yan Mingxiu încă mormăia cuvinte pe care Zhou Xiang nu le putea înțelege. Zhou Xiang a aprins lumina și s-a holbat la Yan Mingxiu, care arăta ușor patetic, și s-a simțit extrem de neajutorat.

L-a ajutat pe Yan Mingxiu să-și scoată hainele și pantofii și a folosit un prosop fierbinte pentru a-i șterge transpirația de pe față. După aceea, i-a turnat o cană cu apă și l-a pus să ia un medicament pentru mahmureală.

Yan Mingxiu a deschis ochii și s-a uitat în gol la el, sau poate că privea o altă persoană prin el.

"Mingxiu? Ești treaz sau nu? Te simți inconfortabil pe undeva? Nu trebuia să te duci să-ți iei prietenul? Cum de ai ajuns și tu să te îmbeți? Atunci cum s-a întors prietenul tău? Cum ai ajuns aici? La naiba, nu-mi spune că ai condus beat, poliția e foarte atentă zilele astea. Chiar ai îndrăznit? Nu știi cât de periculos este?"

Ochii lui Yan Mingxiu și-au recăpătat încet concentrarea. A spus răgușit: "Oh, tu ești".

Acum era rândul lui Zhou Xiang să se holbeze în gol la el. Apoi a spus neputincios: "Chiar ai băut prea mult".

Yan Mingxiu și-a acoperit ochii cu mâna. Lumina era prea puternică.

A făcut tot ce a putut pentru a-l trata bine pe Wang Yudong. Nu fusese niciodată atât de bun cu cineva în toată viața lui. De ce trebuia ca acea persoană să fie viitorul său cumnat? A condus în toiul nopții pentru a-l lua de la un club de noapte, dar a vociferat și a strigat ca cineva să-i găsească soția. În cele din urmă, sora lui s-a dus să-l ia și s-au susținut reciproc până acasă.

PROFFESIONAL BODY DOUBLEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum