A doua zi, Zhou Xiang s-a dus la companie pentru a-l căuta pe Cai Wei. Spre surprinderea sa, șeful Wang, care venea la companie doar o dată la lună albastră, era și el acolo.
Zhou Xiang s-a gândit că situația trebuie să fie foarte gravă și a fost extrem de nervos.
Șeful Wang i-a văzut expresia și a știut la ce se gândea. După ce a băut încet niște ceai, a spus: "Relaxează-te, totul este în regulă acum".
Greutatea de pe umerii lui Zhou Xiang a fost imediat ridicată.
"După ce Cai Wei mi-a spus situația de ieri, i-am dat un telefon lui Wang Yudong. Directorul Wang este un bătrân, personalitatea lui nu poate fi schimbată. Deși bătrânul este uneori nerezonabil, talentul său este real. Wang Yudong nu ar trebui să se obosească să se certe cu el. Ieri am vorbit cu Wang Yudong mult timp. A spus că va merge să-și ceară scuze directorului Wang peste câteva zile. Am un alt investitor care vrea să vorbească cu directorul Wang. Această dublă nu va apărea în film, așa că nu trebuie să-ți faci griji."
Zhou Xiang a spus cu un zâmbet încordat: "Am fost foarte neliniștit. Sunt doar un mic, mic cascador, chiar nu-mi permit să jignesc pe nimeni."
Regizorul Wang a zâmbit și el: "Acești doi scandalagii, să ne rugăm ca filmările filmului să se încheie fără întârziere, astfel încât să îmi pot recupera fără probleme banii și să nu mai existe niciun fel de piedici. Veghează îndeaproape platoul de filmare, dacă se întâmplă ceva, anunță-mă imediat."
"Am înțeles."
"Hei, Cai Wei mi-a spus că locuiești cu micul tău iubit? E ceva serios de data asta?"
Zhou Xiang nu știa dacă să râdă sau să plângă. "Wei'ge, am observat că, chiar de când te-ai căsătorit, limba ta a devenit din ce în ce mai liberă, cumnata trebuie să te hrănească foarte bine."
Cai Wei a luat-o în derâdere: "Nu-ți bate joc de mine, nu este ăsta un lucru bun? Ai fost singur în derivă de atâția ani. Nu vrei să găsești și tu iubirea adevărată? Oare nu am voie să mă bucur pentru tine?"
Directorul Wang a dat din cap: "Am fost plecat prea mult timp, mă simt detașat de lumea modernă. Ai voie să aduci membri ai familiei la dineul anual, adu-l cu tine ca să se alăture distracției."
"Mai e peste o lună până atunci. Mă voi gândi la asta când va veni momentul." Zhou Xiang a simțit că, din moment ce lui Yan Mingxiu nu-i plăcea să intre în contact cu oamenii, probabil că nu va dori să vină.
Șeful Wang a ridicat o sprânceană. "De ce nu ne lași să-l vedem? Am vrut doar să văd cum ar arăta o persoană despre care chiar și Cai Wei, care este un agent de divertisment care a văzut toate tipurile de oameni înainte, spune că este chipeș până la refuz."
Zhou Xiang a lăsat să iasă un oftat. "Director Wang, el chiar nu vrea să devină o celebritate. Voi doi ar trebui să renunțați". Ceea ce gândeau aceste două vulpi bătrâne era complet scris pe fețele lor.
Cai Wei a ridicat din umeri. "Ce păcat. După ce îi văd fața, când mă privesc în oglindă, simt că viața este cu adevărat tristă."
Gândindu-se la faptul că în prezent îl avea pe Yan Mingxiu numai pentru el, Zhou Xiang nu a putut să nu se simtă norocos și mândru.
Două zile mai târziu, Zhou Xiang a mers din nou la studio. Pentru prima dată, Wang Yudong se afla acolo înaintea lui și deja se machia.
Zhou Xiang s-a apropiat neliniștit și l-a salutat respectuos: "Dong'ge".
CITEȘTI
PROFFESIONAL BODY DOUBLE
RomanceZhou Xiang nu știa dacă Dumnezeu îi dădea o a doua șansă de a trăi pentru că voia să-i acorde o grijă suplimentară sau era pentru că nu se luase destul de mult de el. Altfel, cum se putea întâmpla ca atât în cariera sa de divertisment, cât și în afa...