Bătrânul lui Wang Yu Dong, președintele Wang, este un mare șef care câștigă miliarde de dolari, dar a avut doar o educație de bază. Chiar dacă a acumulat bogății de-a lungul anilor, natura sa nerafinată era ocazional expusă. S-a căsătorit foarte târziu cu un supermodel foarte drăguț și a dat naștere unui băiețel frumos, pe nume Wang Yu Dong. Având un copil la bătrânețe, adăugând că temperamentul fiului său este asemănător cu cel al mamei sale, președintele Wang l-a îndrăgit întotdeauna nespus pe Wang Yu Dong.
Deși familia Wang nu duce lipsă de bani, rudele din jurul lor nu sunt mondene. A avea bani nu era comparabil cu a avea putere. Deși Wang Yu Dong este și el un tânăr stăpân bogat, dar aproape toată lumea știa că tatăl său este new money (proaspăt îmbogățit). Prin urmare, era totuși necesar ca președintele Wang să se lingușească în mod constant în fața elitelor din capitală. Familia Yan este cel mai mare copac pe care trebuie să se cațere pentru a-și spori statutul.
Inițial, cu prestigiul și puterea de influență a familiei Yan, familia Wang nu putea nici măcar să ia masa la aceeași masă cu stăpânul familiei Yan. A fi înrudit cu familia Yan este ceva la care președintele Wang nici nu ar fi visat. Dar el are un fiu foarte capabil. Wang Yu Dong s-a născut în mod natural iubind să aibă oameni care să se învârtă în jurul lui. După ce a absolvit o școală de afaceri din Liga Ivy, nu a intrat în afaceri, ci a vrut să devină actor. Președintele Wang a scos câteva milioane de dolari pentru a produce o dramă în costume antice adaptată pentru el. Așa cum era de așteptat, Wang Yu Dong a devenit popular. A deveni popular nu a fost ceea ce merita sărbătorit; după ce a devenit popular, tânăra domnișoară a familiei Yan a fost extrem de captivată de rolul pe care l-a jucat și avea o părere foarte bună despre el. Așa că, sub urmărirea agresivă a lui Wang Yu Dong, cei doi au ajuns împreună.
Patriarhului familiei Yan nu-i plac actorii. În ochii lui, Wang Yu Dong nu era demn de fiica sa, dar nu s-a opus în mod explicit. La urma urmei, tânărul cuplu se place unul pe celălalt. În plus, nu existau probleme cu abilitățile financiare, aspectul, educația sau comportamentul lui Wang Yu Dong. În plus, el știa în mod special cum să le facă pe plac oamenilor, așa că aceștia îi acceptau treptat.
Ceea ce nu știa patriarhul Yan era că nu numai că fiica lui îl plăcea pe Wang Yu Dong, dar când Wang Yu Dong a intrat pentru prima dată în casa familiei Yan, ochii fiului său de 16 ani (Yan Ming Xiu) s-au holbat de asemenea radianți la Wang Yu Dong.
Acum, tânăra domnișoară a familiei Yan ajunsese la vârsta căsătoriei; părinții din ambele părți plănuiau să se așeze la masă pentru a discuta despre logodna și data căsătoriei.
Mama lui Yan Ming Xiu îl suna în fiecare zi, îndemnându-l să meargă repede acasă pentru ca cele două familii să ia masa împreună, dar Yan Ming Xiu pur și simplu nu dorea să participe la o astfel de ocazie. Să trebuiască să stea două ore doar pentru a o auzi pe sora lui și pe Wang Yu Dong vorbind despre când vor organiza banchetul de logodnă? Cât de dezgustător va fi asta pentru el?
În cele din urmă, Wang Yu Dong l-a chemat. Întreaga familie știa că Yan Ming Xiu va asculta cuvintele acestui viitor cumnat.
Yan Ming Xiu s-a dus entuziasmat să se întâlnească cu Wang Yu Dong. Dar, de îndată ce a intrat pe ușă, a văzut scena întâlnirii familiei sale cu familia lui Wang. Expresia lui s-a întunecat imediat. Dar pentru că bătrânii erau prezenți, nu a vrut să trântească ușa și să plece, așa că nu a putut decât să se așeze deprimat.
Wang Yu Dong s-a așezat imediat lângă el. Nu-și poate permite să-l jignească pe acest mic viitor cumnat al său. Dacă nu ar fi fost doamna Yan care l-a forțat să îl sune pe Yan Ming Xiu, nu ar fi făcut așa ceva. După ce s-a așezat, și-a cerut instantaneu scuze călduros: "Ming Xiu, îmi pare rău. Mătușa m-a rugat să te chem să vii, dar chiar voiam să te invit la cină. Ce zici de mâine?"
CITEȘTI
PROFFESIONAL BODY DOUBLE
RomanceZhou Xiang nu știa dacă Dumnezeu îi dădea o a doua șansă de a trăi pentru că voia să-i acorde o grijă suplimentară sau era pentru că nu se luase destul de mult de el. Altfel, cum se putea întâmpla ca atât în cariera sa de divertisment, cât și în afa...