O singură rază de soare de dimineață devreme se odihnea pe umărul gol al lui Zhou Xiang. Era deja toamnă, dar soarele era încă arzător la piele, și așa s-a trezit Zhou Xiang.
A aruncat o privire la ceasul de pe perete. Nu mai dormise până la prânz de multă vreme. Când era tânăr, dormitul era lucrul său preferat, dar după ce a început să se apropie de treizeci de ani, a continuat să simtă că risipirea timpului pe somn era foarte inutilă.
Ziua de ieri fusese prea obositoare. Zhou Xiang și-a mișcat coapsa. Îl durea cumplit tot corpul. Chiar nu voia să se miște.
Vocea oarecum răgușită a lui Yan Mingxiu a răsunat din vârful capului lui Zhou Xiang: "Ești treaz?"
"Mn..." Zhou Xiang s-a răsucit. "La naiba mă doare, nenorocitule... chiar nu mi-aș fi dat seama." Yan Mingxiu avea o față atât de frumoasă, de ce era ca o bestie în pat? Puterea și energia lui erau prea feroce, iar stamina lui era, de asemenea, prea...
Yan Mingxiu a oftat de două ori cu o oarecare mândrie. "Tehnica mea a fost la înălțime?" A întins mâna să mângâie fundul lui Zhou Xiang. Acea senzație sub mâna lui se simțea extrem de bine.
Zhou Xiang a răspuns: "Oasele mele sunt pe cale să se destrame. Sunt atât de obosit, dacă nu mă pot ridica mâine, va trebui să-mi plătești taxa de absență de la muncă."
Yan Mingxiu a întrebat cu nonșalanță: "Ce filmezi mâine?"
"Este tot ăla cu Wang Yudong".
"Oh", a răspuns Yan Mingxiu, "Va fi și el acolo?"
"Oh", a răspuns Yan Mingxiu, "Va fi acolo?"
Zhou Xiang a râs. "Vrei să-l vezi? Nici eu nu știu. Nimeni nu-mi va divulga unde se află un superstar." A răspuns cu o întrebare: "Tu și Wang Yudong vă cunoașteți?"
"Mm, noi... Părinții noștri se cunosc."
"Nu e de mirare. La început, am crezut chiar că tu și Wang Yudong sunteți de la aceeași agenție." Zhou Xiang s-a rostogolit din nou, stând întins pe pat. Îl durea atât de tare partea inferioară a spatelui încât nu putea sta drept și nici nu se putea apleca. Era o tortură pură. A strigat în surdină de două ori de durere.
Yan Mingxiu a descoperit că avea mustrări de conștiință, și-a pus mâna pe talia lui Zhou Xiang, a frământat-o de două ori și a spus: "Inițial voiam să te rog să-mi faci de mâncare, mi-e foame, dar văzând că nu te poți ridica din pat, hai să comandăm ceva la pachet."
Zhou Xiang a pufnit de două ori. "Cine a spus că nu mă pot da jos din pat? Sunt doar prea leneș să mă dau jos. Totuși, hai să comandăm mâncare la pachet..." A întins mâna pentru a-și lua telefonul mobil. "Ce vrei să mănânci?"
"Dintr-un loc curat".
"Este un magazin de congee chiar în afara cartierului, deschis 24 de ore din 24. Întotdeauna comand de la ei. Este foarte curat."
"Bine, tu decizi ce să comanzi." Yan Mingxiu a căscat. Și-a frecat obrajii netezi de pieptul lui Zhou Xiang, leneș ca o pisică.
Zhou Xiang i-a mângâiat spatele gol. Deși corpul său nu se simțea prea confortabil, era într-o dispoziție foarte bună.
În timp ce Yan Mingxiu îl mângâia și îl freca, mângâierea lui și-a schimbat ușor nuanța. Și-a deschis gura și a luat în gură sferele mici de pe pieptul lui Zhou Xiang, lingând în sus și în jos cu limba.
Lui Zhou Xiang îi venea să râdă văzându-l pe Yan Mingxiu așa. I-a împins capul și a spus: "Bei lapte? Ridică-te, magazinul acela livrează foarte repede".
CITEȘTI
PROFFESIONAL BODY DOUBLE
RomanceZhou Xiang nu știa dacă Dumnezeu îi dădea o a doua șansă de a trăi pentru că voia să-i acorde o grijă suplimentară sau era pentru că nu se luase destul de mult de el. Altfel, cum se putea întâmpla ca atât în cariera sa de divertisment, cât și în afa...