Zhou Xiang a lucrat până la ora 23:00 seara. Uitându-se la Yan Ming Xiu, pare a fi o persoană nerăbdătoare, dar stătea liniștit într-un colț, cu căștile conectate în urechi și ochii închiși, așteptându-l în liniște.
Nimeni nu știe la ce se gândește; chiar dacă toată lumea de pe platou este captivată de frumusețea lui extraordinară.
Din când în când, Zhou Xiang își întorcea capul și îl vedea pe Yan Ming Xiu stând pe margine cu o expresie indiferentă, privindu-l din când în când.
Văzându-l pe Yan Ming Xiu așteptându-l, Zhou Xiang simțea o emoție de nedescris care îi umplea inima.
Având o persoană, așteptând 8-9 ore întregi, de la prânz până la miezul nopții, doar pentru ca el să iasă de la serviciu, Zhou Xiang nu știe la ce se gândește Yan Ming Xiu, dar este foarte emoționat de acest gest.
Nu mai existase niciodată cineva care să-l fi așteptat atât de mult timp doar pentru a merge acasă împreună cu el. Zhou Xiang pur și simplu nu știa cum să descrie emoția sa. Yan Ming Xiu este o persoană care îi nedumerește pe oameni. Uneori este foarte rece, dar alteori făcea în mod neașteptat ceva care îl făcea pe (Zhou Xiang) să se îndrăgostească de el. Această persoană contradictorie și misterioasă face ca lui Zhou Xiang să-i fie din ce în ce mai greu să își întoarcă privirea de la el.
După ce s-a terminat munca, Zhou Xiang s-a îndreptat spre Yan Ming Xiu, care se odihnea cu ochii închiși și i-a atins nasul.
Yan Ming Xiu a deschis ochii: "Ai terminat munca?"
Zhou Xiang i-a zâmbit blând: "Da. Fiindcă a trebuit să aștepți atât de mult, ar fi trebuit să te întorci primul."
"Nu are sens să mă întorc de unul singur", Yan Ming Xiu s-a ridicat și s-a întins, "Să mergem. Să mergem să mâncăm ceva".
Yan Ming Xiu a adăugat: "Am venit și eu cu mașina. Știu o bucătărie japoneză în acest loc care este foarte bună. Ce-ar fi să urmezi mașina mea?"
Zhou Xiang a răspuns: "Bine, tu mergi în față".
Odată ce au ajuns jos, Zhou Xiang a observat că Yan Ming Xiu conduce un SUV Lexus. Zhou Xiang s-a uitat și el și a zâmbit: "Puștiule, ești într-adevăr o a doua generație bogată".
Dispoziția familiei Yan este de a nu-și dezvălui adevărata față. Atunci când sunt în public, nu s-ar etala niciodată. Această mașină este doar un mecanism de transport obișnuit. Dar pentru Zhou Xiang, pentru un puști ca Yan Ming Xiu să conducă o mașină de peste 100.000 de yuani este foarte neobișnuit.
Yan Ming Xiu a răspuns cu dezinvoltură: "Este a tatălui meu".
Zhou Xiang a răspuns cu un "oh", "Atunci te voi urma. Hai să mergem. Mor de foame".
La această oră, traficul este foarte fluid. Au ajuns la destinație în mai puțin de o jumătate de oră. Este aproape miezul nopții, dar nu erau mulți oameni care au venit să mănânce. Cei doi au ocupat o cameră privată tatami. Zhou Xiang a răsfoit cu dezinvoltură meniul, stomacul îi bubuie constant.
Acest restaurant este foarte scump; aproximativ zece bucăți de aripioare de rechin costă peste 1.000 de yuani.
Din moment ce Yan Ming Xiu l-a răsfățat data trecută și l-a așteptat atât de mult astăzi, Zhou Xiang ar trebui să plătească pentru această masă. Dar cât de mult ar costa aceasta?
Zhou Xiang a suspinat în sinea lui, dar a trecut repede peste asta. Banii sunt doar un bun lumesc, nu-i așa? Atâta timp cât au o masă fericită, atunci totul este în regulă.
CITEȘTI
PROFFESIONAL BODY DOUBLE
RomanceZhou Xiang nu știa dacă Dumnezeu îi dădea o a doua șansă de a trăi pentru că voia să-i acorde o grijă suplimentară sau era pentru că nu se luase destul de mult de el. Altfel, cum se putea întâmpla ca atât în cariera sa de divertisment, cât și în afa...