CAPITOLUL 8 - 18+

111 8 3
                                    

De îndată ce au intrat în apartament, Zhou Xiang l-a împins pe Yan Mingxiu de perete. I-a mângâiat fața mătăsoasă cu degetele subțiri și i-a zâmbit cu blândețe lui Yan Mingxiu: "Xiao Yan, ce bine arăți!"

Yan Mingxiu a întins mâna și l-a apucat pe Zhou Xiang în zona inghinală, care deja răspundea. Buzele lui s-au înviorat ușor: "Îmi dau seama că îți place foarte mult."

Zhou Xiang i-a lins ușor buzele lui Yan Mingxiu și a spus cu voce joasă: "Îmi place, bineînțeles că îmi place." Ținând ceafa lui Yan Mingxiu, Zhou Xiang a intensificat sărutul. Buzele lui au supt și devorat cu grijă acea pereche de buze în toate unghiurile, iar limba lui s-a strecurat în buzele ușor despărțite ale lui Yan Mingxiu, împletindu-se cu limba lui, tachinându-l și devorându-i cu pricepere gura.

De când Zhou Xiang descoperise în adolescență că este homosexual, în acești mulți ani, avusese două relații solide. Cu toate acestea, acele relații nu mai aveau nicio urmă în inima lui. Avusese mai mulți parteneri de sex pe termen lung, dar nu avusese multe aventuri de o noapte. Nu era o persoană care să se culce cu oricine. Avea doar nevoi fiziologice sănătoase. Pentru el, o relație autentică stabilă era un bun de lux: ceva ce putea fi găsit doar din întâmplare și nu prin căutare. Doar o mică mână de oameni puteau să-și ducă viața împreună până la capăt. Zhou Xiang își dorea, de asemenea, să întâlnească o persoană care să-i fie sinceră. Dar, înainte de toate acestea, a putea să se tăvălească în așternuturile patului cu o persoană pe care o găsea plăcută la vedere, părea să fie o nevoie mai fezabilă și mai realistă.

Yan Mingxiu era destul de tânăr, abia împlinise douăzeci de ani anul acesta. Deși nu era un băiat pur și inocent, nu avusese însă prea multă experiență sexuală. Nu prea putea să țină piept cu tehnica de sărut agresivă și intensă a lui Zhou Xiang. Respirația lor a devenit puțin cam grea și aspră, iar gurile lor întrepătrunse au produs un miros concentrat de poftă.

Yan Mingxiu și-a strecurat mâna în hainele lui Zhou Xiang, mângâindu-i ușor spatele neted și ferm. Zhou Xiang și-a strecurat și el mâna sub hainele lui Yan Mingxiu. Cei doi s-au mângâiat și s-au pipăit unul pe celălalt. Atmosfera pasională și încinsă era pe punctul de a exploda.

Yan Mingxiu și-a ridicat gâtul, lăsându-l pe Zhou Xiang să-i lingă și să-i sărute gâtul și clavicula. Mâna lui a continuat să coboare în jos, iar în cele din urmă l-a prins pe Zhou Xiang în jurul taliei și l-a răsucit și apăsat pe de perete. Mâna lui a intrat în pantalonii lui Zhou Xiang, frământând fundul ferm și viguros al lui Zhou Xiang.

Acțiunile lui Yan Mingxiu au devenit mai agresive și mai asertive. Absorbit orbește de acest act, lui Zhou Xiang i-a luat mult timp înainte de a-și da seama că ceva nu era în regulă. S-a trezit brusc și a apucat degetul lui Yan Mingxiu care era pe cale să intre în acea anumită gaură a lui.

Yan Mingxiu a fost și el oprit brusc.

Amândoi își dăduseră seama care era problema.

Zhou Xiang a spus cu stângăcie: "Sunt top".

Yan Mingxiu nu a vorbit. S-a uitat la el, încruntat. Oricine ar fi fost nefericit dacă ar fi fost întrerupt cu forța după ce progresase deja până în acest stadiu, mai ales o persoană egoistă ca Yan Mingxiu.

Pofta i s-a stins imediat ca și cum ar fi fost stropit cu apă rece. Să se simtă atrași unul de celălalt era un lucru bun, dar să afle că amândoi erau top, cu doar un pas înainte de a se arunca în pat, era, sincer, un pic cam neplăcut pentru starea de spirit.

Zhou Xiang nu avea nimic împotriva faptului de a fi bottom, dar el nu mai fusese niciodată. Nu poți să-i dai cuiva o armă și să te aștepți ca el să meargă pe un câmp de luptă. Indiferent de situație, tot trebuia să se tempereze și să se călească pentru a accepta mental mai întâi acest lucru. După ce s-a uitat din nou la fața întunecată a lui Yan Mingxiu, știa că în mod sigur nu avea să aibă loc nicio acțiune astăzi.

PROFFESIONAL BODY DOUBLEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum