CAPITOLUL 33

39 4 1
                                    


Zhou Xiang a privit în gol și s-a gândit că a auzit greșit.

Yan Ming Xiu a strigat din nou "Dong Ge". Fără să știe, Yan Ming Xiu a prins brusc putere să se arunce asupra lui Zhou Xiang și a strigat "Dong Ge" în timp ce îl săruta în grabă pe Zhou Xiang.

Întregul corp al lui Zhou Xiang s-a simțit ca și cum ar fi fost lovit de fulger, atât de puternic încât nu a putut reacționa, deoarece i-a permis lui Yan Ming Xiu să-l sărute de câteva ori.

Dong Ge? Pe cine strigă?

Totul a devenit încețoșat în fața lui Zhou Xiang. Aspectul rafinat și elegant al lui Wang Yu Dong a zăbovit continuu în fața ochilor săi. Expresia pe care Yan Ming Xiu i-o dă lui Wang Yu Dong este evident foarte diferită de expresia sa obișnuită. Cum de nu a observat nici măcar puțin înainte? Doar pentru că Yan Ming Xiu este cumnatul lui Wang Yu Dong?

De ce ar fi Yan Ming Xiu cu el? De ce de fiecare dată când o fac (sex), îi plăcea să folosească întotdeauna poziția din spate? De ce este beat în ziua logodnei lui Wang Yu Dong? Totul are acum un răspuns.

Zhou Xiang simțea doar un cuțit ascuțit străpungându-i inima, tot corpul său fiind îmbibat cu sânge.

Nu mai simțise niciodată o durere atât de chinuitoare.

Putea să accepte ca Yan Ming Xiu să nu-l placă, chiar dacă nu-l place o viață întreagă. Nu e vina nimănui. Dar să îl trateze pe el......ca pe un înlocuitor?

Nu numai că Zhou Xiang avea inima frântă, dar a trăit și o umilință fără precedent.

Nu a fost la înălțimea lui Wang Yu Dong din toate punctele de vedere. Când Wang Yu Dong și-a bătut joc de el, nu a putut decât să sufere în tăcere. Pentru a-și câștiga existența, nu a avut altă opțiune decât să fie dublura lui Wang Yu Dong. Dar de ce este un înlocuitor pentru el și în viața personală? Ce-i datorează lui Wang Yu Dong de a fi umilit în asemenea măsură?!

Zhou Xiang nu fusese niciodată în viața lui călcat în picioare în felul acesta de nimeni. Pur și simplu nu știa cum să reacționeze.

L-a împins dur pe Yan Ming Xiu și a fugit cu disperare din propria casă.

Conducând fără țintă, el a colindat continuu străzile în această noapte rece și liniștită de iarnă. Cu cât se învârtea mai mult, cu atât mai agitat devenea. Nu știa încotro să se îndrepte.

Ochii i se încețoșau treptat; nu putea vedea ce se afla în fața lui, așa că nu putea decât să-și parcheze mașina pe marginea drumului. Încălzirea din mașină era foarte potrivită, dar tot simțea un frig înfiorător. În gură simțea un gust puțin sărat. Nu mai gustase lacrimi de mulți ani. Viața lui era pașnică și mulțumitoare înainte... abia dacă existau fluctuații uriașe în emoțiile sale. Dar de când îl întâlnise pe Yan Ming Xiu, în acest an, experimentase tot felul de neliniști... dorințe, suspiciuni, iritabilități și tristețe.

Este rușinos să o spună, cum să se îndrăgostească de un bărbat care este cu zece ani mai tânăr decât el?

Fusese minuțios păcălit. Indiferent ce eforturi ar fi depus, Yan Ming Xiu nu l-ar fi plăcut. În ochii lui Yan Ming Xiu, el îl caută mereu pe Wang Yu Dong prin el. El, Zhou Xiang, nu este o persoană care să iasă în evidență în ochii lui Yan Ming Xiu și cu siguranță nu va avea un loc în inima lui.

Încă de la început, nu a avut nici măcar o șansă, dar a continuat să aibă fantezii stupide timp de un an.

Zhou Xiang, ești cu adevărat un idiot.

PROFFESIONAL BODY DOUBLEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum