Când Yan Ming Xiu s-a întors seara, l-a găsit pe Zhou Xiang privindu-l ciudat.
Yan Ming Xiu fusese agitat de apropierea treptată a ceremoniei de logodnă a surorii sale și a lui Wang Yu Dong, așa că nu s-a mai uitat cu adevărat la Zhou Xiang de multe zile. Încruntându-și sprâncenele, "Ce s-a întâmplat? De ce te uiți așa la mine?"
Zhou Xiang a reacționat rapid: "Nu este nimic. Văd că ai fost absent în ultima vreme. Chiar dacă ești ocupat la serviciu, nu te agita atât de tare."
Yan Ming Xiu a răspuns vag: "Da."
Zhou Xiang s-a apropiat și l-a mângâiat pe față. "Nu-ți stă în fire să fii așa. De ce nu-ți iei câteva zile libere? Mi-e teamă că nu este sigur să conduci în starea ta."
"Sunt bine."
Yan Ming Xiu i-a apucat mâna și i-a pus-o la spate, apoi și-a ascuns fața în gâtul lui, mușcând ușor de-a lungul claviculei sale atrăgătoare din punct de vedere sexual."
Zhou Xiang a întrebat cu blândețe: "Ai mâncat deja?"
"Da"," Yan Ming Xiu l-a împins pe canapea și l-a sărutat în timp ce îi scotea hainele. Cei doi nu o făcuseră de patru-cinci zile, așa că imediat ce și-au atins trupurile unul altuia, pofta lor s-a aprins instantaneu.
Când Yan Ming Xiu se împingea viguros în el din spate, Zhou Xiang a oftat și a râs încet: "De ce îți place atât de mult poziția din spate?"
Mișcarea lui Yan Ming Xiu a încetinit. Zhou Xiang a gemut insuportabil în timp ce era forțat să simtă în interiorul său membrul lui Yan Ming Xiu care pulsa fierbinte și arzător.
Yan Ming Xiu și-a coborât capul și a rostit răgușit: "Poate ajunge mai adânc în acest fel." Mâna lui a zăbovit și a mângâiat și mângâiat ușor spatele gol al lui Zhou Xiang, spatele său neted și strălucitor, curbat în mod constant în linii seducătoare de la împingerile lui, i-a stârnit dorințele la cote amețitoare.
Deși spatele lor este foarte asemănător, Yan Ming Xiu este, de asemenea, conștient în mod clar că devine din ce în ce mai puțin capabil să pretindă că Zhou Xiang este Wang Yu Dong. Când se împinge cu fervoare în această persoană, nu-și mai imagina că persoana care se afla sub el este Wang Yu Dong. Știa că bărbatul care îi poate aduce cele mai mari senzații de plăcere, bărbatul al cărui corp este uimitor de compatibil cu al lui, este Zhou Xiang.
Pentru că Zhou Xiang a fost ocupat cu întâlnirea anuală, a ieșit mult mai des în fiecare zi. Uneori, când Yan Ming Xiu venea acasă și nu-l vedea, se simțea agitat.
În această seară, când Yan Ming Xiu s-a întors acasă, Zhou Xiang nu era din nou acasă, așa că s-a dus doar în birou pentru a naviga online.
Căutând pe site, a dat din greșeală peste o bârfă de acum mai bine de jumătate de lună. Titlul spunea: "Lan Xi Rong și un prieten beau cafea, discutând fericiți". Fotografia a fost evident făcută în secret, fără ca ei să știe. Chiar dacă spatele persoanei este foarte neclar, Yan Ming Xiu a recunoscut imediat dintr-o privire că persoana care stătea vizavi de Lan Xi Rong este Zhou Xiang. Uitându-se la dată, era a doua zi după marea lor confruntare.
Yan Ming Xiu s-a abținut să nu închidă pagina web. Mâna lui a ezitat mult timp între mouse și telefon. Dar, în cele din urmă, nu l-a sunat pe Zhou Xiang pentru a-l întreba despre asta. Cu toate acestea, temerile și antipatia lui față de Lan Xi Rong creșteau pe zi ce trecea.
Deși Zhou Xiang îi promisese că nu era nimic între el și Lan Xi Rong, Yan Ming Xiu nu putea să uite niciodată expresia pe care a văzut-o la Lan Xi Rong atunci când s-au întâlnit prima dată, acel fel de privire ostilă, plină de ură. Cu siguranță nu credea că Lan Xi Rong îl vedea pe Zhou Xiang doar ca pe un prieten.
CITEȘTI
PROFFESIONAL BODY DOUBLE
RomanceZhou Xiang nu știa dacă Dumnezeu îi dădea o a doua șansă de a trăi pentru că voia să-i acorde o grijă suplimentară sau era pentru că nu se luase destul de mult de el. Altfel, cum se putea întâmpla ca atât în cariera sa de divertisment, cât și în afa...