CAPITOLUL 18

51 5 2
                                    


Șeful companiei lor a rezervat o sală de banchet la un hotel pentru a organiza o recepție de bun venit pentru Lan Xirong. Lan Xirong se mai întorsese de două ori în China, se pare că pentru a se pregăti să înregistreze un single. Cu toate acestea, filmul respectiv chiar a durat peste un an pentru a se termina filmările. După terminarea filmărilor, statutul lui Lan Xirong în China era deja substanțial diferit.

Aproape toți oamenii din compania lor veniseră astăzi. Compania lor nu ar fi fost considerată mare, dar avea între șaptezeci și optzeci de angajați și întotdeauna a avut rezultate financiare destul de bune. Șeful era copilul unui oficial. Era proprietarul unei game largi de afaceri, iar personalitatea lui era și ea relativ ciudată. Cu toate acestea, era o persoană bună și le oferea angajaților săi beneficii bune în cadrul companiei. Fie că era Zhou Xiang sau un alt angajat, toată lumea se simțea foarte bine lucrând pentru această companie.

De îndată ce Zhou Xiang a intrat în hotel, l-a văzut pe Cai Wei salutând și întâmpinând oaspeții. Zhou Xiang l-a strigat și apoi s-a apropiat de el.

Cai Wei era prea ocupat pentru a-i acorda atenție. "Urcă singur, la etajul doi".

Când cineva era faimos și popular, era vorba de o sută de răspunsuri la un singur apel. Cel puțin trei sute de persoane veniseră astăzi. Erau peste zece reporteri și, de asemenea, mulți oameni importanți din industria de divertisment. Șeful lor, Wang, a vrut în mod evident să creeze publicitate pentru Lan Xirong.

Deși Zhou Xiang era doar un mic cascador de arte marțiale fără nume, chipul său era foarte cunoscut și cunoștea o mulțime de oameni. În plus, avea o personalitate bună și se putea înțelege cu aproape oricine. Pe drum până sus, a dat peste destul de multe cunoștințe. A fost foarte ocupat să le salute.

După ce a urcat la etaj, i-a văzut în sfârșit pe Lan Xirong și pe șeful lor Wang. Erau înconjurați de oameni în centrul sălii de banchet.

La fel ca în apariția sa de la televizor, Lan Xirong era tânăr și chipeș, iar fața sa era ca un jad încoronat. Două gropițe îi apăreau pe față ori de câte ori zâmbea și era extrem de drăguț. Temperamentul său proaspăt și curat, care se afla undeva între un băiat și un bărbat, avea capacitatea de a face ca factorul de favorabilitate al oamenilor față de el să se dubleze.

Văzându-l pe Lan Xirong așa de îmbujorat de succes, lui Zhou Xiang i-a fost foarte greu să facă legătura cu acel băiat care tocmai absolvise o academie de film, ale cărui perspective de viitor erau o mare neclaritate, și care ducea mereu cu el acasă ingrediente de oală fierbinte pentru a mânca împreună cu el.

Zhou Xiang a rătăcit fără țintă.

Lan Xirong și șeful Wang l-au observat în același timp. Ochii lui Lan Xirong s-au luminat brusc și s-a uitat fix la Zhou Xiang. Părea puțin entuziasmat.

Zhou Xiang s-a îndreptat calm spre el pentru a-l saluta. "Xirong, Xiang'ge te felicită pentru întoarcerea ta triumfătoare." După aceea, i-a zâmbit șefului Wang. "Șefule Wang, te-ai întors." Apoi a stat în mod deliberat lângă șeful Wang, fără a rezerva timp excesiv pentru Lan Xirong.

Dezamăgirea a străfulgerat în ochii lui Lan Xirong. Cu toate acestea, erau o mulțime de oameni în jurul lui, așa că nu a putut să se abată de la subiect și doar a aruncat din când în când câte o privire în direcția lui Zhou Xiang.

Zhou Xiang i-a spus încet șefului lor, inițial alb și plumburiu, șeful Wang: "Șefule Wang, vezi negru."

Șeful Wang a pufnit de două ori: "Ce?"

Zhou Xiang a făcut cu ochiul în timp ce a spus: "Ai mers în Tibet să te abții de la carne și să te rogi la Buddha, nu te-ai atins de carne și pește timp de trei luni. După ce te-ai întors, toată lumea arată ciudat de bine?"

PROFFESIONAL BODY DOUBLEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum