CAPITOLUL 5

50 8 0
                                    


ÎN URMĂ CU 3 ANI

"Xiang'ge, nu poți să fii mai civilizat când mănânci?" Frumoasa make-up artistă, Mi You, a venit ținând în mână o pudră compactă.

Zhou Xiang a râs în timp ce-și băga niște pâine în gură. "Dai vina pe mine? Uită-te la toată pudra asta pe care mi-ai întins-o pe toată fața. Cade de îndată ce mă mișc, nu am mâncat încă prânzul. Dacă leșin de foame, o să mă răzbun pe tine."

"Nuanța pielii tale este diferită de cea a lui Wang Yudong. Cum aș putea să te fac să ai aceeași culoare fără să aplic atâta pudră?" Mi You s-a uitat la el. "Atunci, grăbește-te să mănânci, îți dau cinci minute și apoi îți voi retușa machiajul. Ar fi bine să nu-l strici din nou."

"Așa voi face, e încă devreme. Marea vedetă nici măcar nu a ajuns încă, de ce te grăbești așa?"

Mi You i-a turnat o cană cu apă. "Bea puțină apă, nu te îneca."

"Hei tu, Mi You te tratează atât de bine." Xiao Liu a strâns fără milă cureaua lui Zhou Xiang. "Haide, lasă-mă să strâng talia mică a lui Xiang'ge ca să o fac și mai îngustă."

Zhou Xiang l-a certat: "Puștiule împuțit, mai bine ai abuza de puterea ta pentru a răzbuna ranchiuna personală. Dacă mai tragi o dată, s-ar putea să-ți vomit pe față."

După ce Zhou Xiang și-a îmbrăcat costumul, a făcut o piruetă pe loc. Corpul său zvelt, înalt, sănătos și frumos era îmbrăcat într-un costum wuxia albastru marin, elegant și eroic, cu aerul puternic al unui războinic nobil antic.

"Cum e, sunt sau nu sunt frumos?"

Xiao Liu a râs: "Chipeș". S-a întors pentru a-și examina spatele. "Tut, tut, tut, Xiang'ge, spatele tău seamănă prea mult cu cel al lui Wang Yudong. Dacă nu privim din față, este practic imposibil să vă deosebim. Singura diferență este că părul tău este puțin mai închis la culoare."

"Nu mai spune! Dacă nu, de ce m-ar fi găsit pe mine să fiu dublura lui în artele marțiale?" Zhou Xiang a sărit în sus și în jos pe loc. "Sper că putem termina mai devreme filmările astăzi, Ah, hai să mergem să cântăm după muncă."

"Sigur, hai să mergem în locul în care am fost data trecută, pe strada Sanlitun. Calitatea sunetului este bună, iar aripioarele lor de pui sunt foarte bune."

"Xiao Liu, grăbește-te și rezervă o cameră."

"La ce oră?"

"Rezervă pentru... ora șapte, opt, nouă, zece, unsprezece..." Zhou Xiang a râs după ce a terminat de vorbit. Nu exista o oră fixă la care să iasă de la serviciu. Totul depindea de starea de spirit a regizorului.

Ceilalți au început și ei să râdă.

Chang Ji a alergat să-i spună lui Zhou Xiang să se pregătească; vor filma secvența sa de acțiune într-o clipă. Zhou Xiang discutase deja cu coregraful de acțiune în prealabil. Mișcările nu erau dificile; ar fi fost floare la ureche pentru el să le realizeze.

Zhou Xiang era deja dublură pentru arte marțiale de șase-șapte ani. Când a început, a făcut munci ciudate. Abia mai târziu, când un regizor de film de acțiune a observat că avea o siluetă bună și nici fizicul său nu era rău, iar Cai Wei îl susținea, a început treptat să intre în contact cu acest gen de muncă. Zhou Xiang se specializase în înot la Colegiul Sportiv. Învățase puțin kickboxing chinezesc și așa mai departe de la colegii de cămin de la acea vreme. Nu și-ar fi imaginat niciodată că acest lucru va deveni actualul său mijloc de trai.

În prezent, avea o reputație destul de bună în cercul de divertisment. Întotdeauna existau una sau două slujbe pe care le putea accepta în fiecare lună. Uneori ajungea să joace roluri minore în filme, iar în ultima vreme, i se ofereau chiar mai multe slujbe de coregrafie de acțiune pentru filme cu buget redus. Când părinții săi au murit, i-au lăsat în urma lui un apartament într-o locație foarte bună. Era homosexual și nu va trebui să-și facă niciodată griji cu privire la căsătoria cu o soție și la creșterea copiilor în timpul vieții sale, așa că, deși locuia într-un oraș scump precum Beijing, se simțea foarte confortabil cu salariul său.

PROFFESIONAL BODY DOUBLEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum