Zhou Xiang a zâmbit ciudat și a inventat la întâmplare o poveste despre cum s-au întâlnit, apoi i-a prezentat unul altuia.
Yan Mingxiu nu a simțit nicio ostilitate față de Cai Wei. Acest lucru se datora în primul rând faptului că "cumnat" a fost unul dintre primele cuvinte care au ieșit din gura lui Cai Wei când a sosit. Yan Mingxiu i-a strâns politicos mâna lui Cai Wei, dar, ca de obicei, tot nu părea foarte entuziasmat.
Zhou Xiang era obișnuit cu comportamentul său și l-a invitat în grabă pe Cai Wei să ia loc.
Cai Wei l-a privit pe Yan Mingxiu de un număr bun de ori, iar boala lui profesională a intrat în acțiune: "Xiao Yan, de la ce agenție ești? Cum se face că nu am auzit de tine până acum?"
Yan Mingxiu și-a încruntat ușor sprâncenele.
Zhou Xiang s-a grăbit să spună: "Wei'ge, el nu este în cerc".
Cai Wei a răspuns surprins: "Chiar așa este? Chiar și cu calificări atât de bune, nu ești un om de divertisment? Bazându-te doar pe înfățișarea ta, ce poate face ca banii să se adune mai repede decât atât?"
Yan Mingxiu a negat din cap. "Nu mă interesează". Relația lui cu tatăl său era deja destul de tensionată din cauza naturii sale rebele. Dacă devenea o celebritate și, pe deasupra, își arăta fața în public, tatăl său l-ar fi bătut cu siguranță până la moarte. În plus, nu fusese niciodată interesat de genul acela de slujbă care îți cerea să vinzi zâmbete.
Cai Wei a lăsat să iasă un oftat dezamăgit și, nefiind dispus să renunțe, i-a dat oricum cartea sa de vizită, zâmbind în timp ce îi spunea: "A'Xiang și cu mine suntem frați buni, dacă te răzgândești, trebuie să mă cauți pe mine, nu te duce să găsești pe altcineva."
Pentru a-i da dreptate lui Zhou Xiang, Yan Mingxiu a acceptat cartea de vizită.
Cai Wei i-a spus lui Zhou Xiang. "Din moment ce ai pe cineva acasă, voi pleca acum, mănâncă crabul cât mai repede posibil. Hai să vorbim la telefon".
Zhou Xiang și-a amintit că Cai Wei venise să-l caute din cauza problemei directorului Wang și a lui Wang Yudong, dar pentru că Yan Mingxiu era aici, nu era convenabil ca Cai Wei să aducă vorba despre asta.
După ce l-a condus pe Cai Wei, Yan Mingxiu a întrebat: "A venit să te caute pentru ceva, nu-i așa?"
Zhou Xiang a spus vag: "Legat de muncă, nu este important". Zhou Xiang și-a amintit că Yan Mingxiu nu era doar cumnatul mai mic al lui Wang Yudong, ci și fanul lui Wang Yudong, așa că în mod sigur nu putea să-i spună lui Yan Mingxiu despre ce s-a întâmplat astăzi. Cine știe cum ar fi reacționat.
Inițial, Yan Mingxiu voia doar să întrebe, dar atitudinea evazivă a lui Zhou Xiang l-a făcut să se simtă puțin incomod. Zhou Xiang l-a lăsat pe Yan Mingxiu să facă ce voia în aproape orice acum. Yan Mingxiu luase acest lucru de la sine înțeles și se obișnuise cu el, bucurându-se de tandrețea și îngăduința lui Zhou Xiang. Faptul că Zhou Xiang îi ascundea anumite lucruri era puțin dificil de acceptat brusc pentru el. Astfel, a spus nefericit: "Ce problemă este că nu mă poți lăsa să știu? Sunt un străin?"
Zhou Xiang a văzut că tenul său se schimbase și a știut că temperamentul lui Yan Mingxiu se manifesta din nou. S-a grăbit să-l liniștească: "Cum poți fi un străin? În mod absolut nu ești." A zâmbit viclean. "Nu te gândi prea mult, chiar nu este nimic important. Câțiva oameni s-au certat pe platou, asta e tot. E foarte complicat de explicat. Este o chestiune banală, cu siguranță nu vei avea răbdare să asculți."
Expresia lui Yan Mingxiu s-a liniștit ușor. Văzând fața ușor palidă a lui Zhou Xiang, dintr-un motiv oarecare, Yan Mingxiu nu prea suporta să-l vadă așa. L-a tras pe Zhou Xiang să se așeze pe canapea. "Pari epuizat, odihnește-te, voi găti eu."
CITEȘTI
PROFFESIONAL BODY DOUBLE
عاطفيةZhou Xiang nu știa dacă Dumnezeu îi dădea o a doua șansă de a trăi pentru că voia să-i acorde o grijă suplimentară sau era pentru că nu se luase destul de mult de el. Altfel, cum se putea întâmpla ca atât în cariera sa de divertisment, cât și în afa...