În acel moment, chiar și reporterii și membrii personalului de pe margine au putut simți atmosfera neobișnuită dintre cei trei oameni.
Fața lui Yan Mingxiu era acoperită de gheață, fața lui Lan Xirong era rigidă, iar Zhou Xiang era complet pierdut.
Deși nu-l cunoșteau pe Yan Mingxiu și nu puteau să-și dea seama ce se întâmpla între ei, ochii lor ascuțiți puteau vedea că Lan Xirong și acest nou venit chipeș nu se înțelegeau.
S-ar putea ca ei să poată scoate la iveală o bârfă importantă. Plini de entuziasm, toată lumea a fost foarte atentă la modul în care se va desfășura situația.
Zhou Xiang a înaintat și l-a apucat de braț pe Yan Mingxiu. "Mingxiu, ce cauți aici? Tocmai am dat peste Xirong. Plănuim să ieșim afară să fumăm o țigară, hai să vorbim afară." A vorbit în timp ce îi făcea semn lui Yan Mingxiu cu privirea, făcându-l să ia act de faptul că erau o mulțime de reporteri pe margine.
Lan Xirong și-a revenit și el rapid. Chiar dacă ar fi existat un conflict între ei, el nu le-ar fi oferit oamenilor material de bârfă pe gratis.
Yan Mingxiu s-a desprins din mâna lui Zhou Xiang și a spus rigid: "Nu sunt aici pentru tine". Apoi a trecut pe lângă Zhou Xiang și s-a îndreptat spre Wang Yudong.
Zhou Xiang părea stânjenit, iar Lan Xirong era și el profund iritat de atitudinea lui Yan Mingxiu. Cu toate acestea, a făcut tot ce i-a stat în putință pentru a reprima și a nu o lăsa să se vadă. L-a împins pe Zhou Xiang. "Xiang'ge, să mergem."
Zhou Xiang a privit spatele lui Yan Mingxiu și a suspinat. Nu era un moment bun pentru a merge să-l îmbuneze. Tocmai când Zhou Xiang ezita, Lan Xirong l-a împins afară pe ușă.
Lan Xirong s-a încruntat. "Xiang'ge, temperamentul iubitului tău este atât de respingător, l-am jignit sau ceva de genul ăsta? Mereu are o expresie urâtă pe față ori de câte ori mă vede". Uitase însă că și chipul său fusese plin de ostilitate când îl văzuse prima dată pe Yan Mingxiu.
Zhou Xiang a zâmbit stânjenit: "Este o neînțelegere. De fapt, este foarte ușor să te înțelegi cu el." Vocea lui Zhou Xiang a devenit mai puțin încrezătoare pe măsură ce vorbea. Chiar dacă era clar că acești doi abia își vorbiseră înainte, erau gata să sară unul la gâtul celuilalt de îndată ce se vedeau. Oare chiar putea fi vorba că era prea fermecător? Gândindu-se la asta, Zhou Xiang nu știa dacă să râdă sau să plângă.
Lan Xirong nu era fumător, așa că pur și simplu îl privea pe Zhou Xiang cum fumează și arunca în mod absent priviri în interiorul studioului în mod continuu. Era evident că Zhou Xiang încă se gândea la Yan Mingxiu. Lan Xirong se simțea din ce în ce mai mizerabil.
"Xiang'ge, știu că ești o persoană foarte tolerantă. Există oameni cu temperamente cu care nu ar trebui să te obișnuiești, cu cât le faci mai mult pe plac, cu atât temperamentul lor se va înrăutăți. Nu vreau să suferi neplăceri."
Zhou Xiang a râs: "Ce vrei să spui? Doi oameni sunt împreună doar dacă se potrivesc bine, dacă nu se potrivesc, atunci s-ar fi despărțit cu mult timp în urmă. Nu există supărări și nici nemulțumiri. Xirong, lucrurile merg bine între noi, nu este așa cum îți imaginezi, nu-ți face griji."
"Să nu-mi fac griji?" Lan Xirong a zâmbit cu amărăciune: "Îmi doresc profund ca voi doi să vă despărțiți mai repede."
Zhou Xiang și-a întors stânjenit fața. Când era cu Lan Xirong acum, nu se mai simțea relaxat ca altădată când era cu el. Nu numai că faima lui Lan Xirong era complet diferită acum, dar și atitudinea față de el devenea din ce în ce mai ciudată. Nu avea nici cea mai vagă idee despre cum să-i răspundă.
CITEȘTI
PROFFESIONAL BODY DOUBLE
RomanceZhou Xiang nu știa dacă Dumnezeu îi dădea o a doua șansă de a trăi pentru că voia să-i acorde o grijă suplimentară sau era pentru că nu se luase destul de mult de el. Altfel, cum se putea întâmpla ca atât în cariera sa de divertisment, cât și în afa...