Tenul lui Zhou Xiang era palid. Nici măcar nu îndrăznea să ridice capul. Simțea nenumăratele priviri ațintite asupra lui, care erau exact ca niște ace, făcându-l incapabil să stea nemișcat.
I-a blestemat pe directorul Wang și pe Wang Yudong de o sută de ori în inima lui. De ce acești doi ticăloși nu-l lasă niciodată în pace ori de câte ori se ceartă?
Șeful Wang a încercat să aplaneze lucrurile. "Aiya, calmează-te, director Wang. Neînțelegerile dintre voi doi pot fi rezolvate prin comunicare. Nu te enerva."
Directorul Wang era mai mult decât supărat. Era practic pe punctul de a se ridica și de a izbi masa. El a spus cu încăpățânare: "Nu avem ce discuta, consider că Zhou Xiang este destul de bun, așa că îl recomand pentru rolul principal. Zhou Xiang, îndrăznești să accepți?"
Zhou Xiang a ridicat capul. Privirea înghețată ca un cuțit de gheață a lui Wang Yudong s-a așezat pe fața lui. Zhou Xiang a forțat un zâmbet: "Domnule director Wang, chiar știi să glumești."
"Cine glumește cu tine? Eu nu glumesc niciodată. Am turnat filme toată viața mea, nu voi face greșeli în judecarea oamenilor. Dacă eu simt că poți să o faci, atunci cu siguranță poți. Acceptă acum, atâta timp cât ești de acord, rolul principal va fi al tău!"
Mai mulți investitori nu mai puteau sta locului și, unul după altul, au început să încerce să-l convingă să renunțe. Ei investeau bani adevărați în acest film și anunțaseră deja public că Wang Yudong era rolul principal. Cine ar fi schimbat în ultimul moment actorul principal cu o dublură neînsemnată de corp mic și fără nume? Nici măcar șeful Wang nu ar fi făcut-o.
Zhou Xiang își dorea cu adevărat să se ridice și să plece în acest moment. Nu mai voia nici măcar un cent și nici nu voia să joace vreun personaj secundar. Voia doar să stea departe de această distribuție și de echipa de producție. Cariera lui Wang Yudong era în prezent înfloritoare, iar el avea, de asemenea, legături strânse cu puternica Familie Yan. Dacă îl jignea pe Wang Yudong, cum ar fi putut să rămână în cercul de divertisment de acum înainte?
El voia doar să-și câștige hrana.
Wang Yudong a spus sumbru: "Zhou Xiang, expune-ți poziția. Directorul Wang te susține viguros în felul acesta, nu poți să-i dezamăgești marile așteptări, nu-i așa?"
Cai Wei a vrut să-l protejeze pe Zhou Xiang, dar șeful Wang l-a oprit înainte ca acesta să poată deschide gura. Cai Wei nu avea suficientă putere sau influență. În acest moment, oricine ar fi vorbit ar fi devenit o țintă.
Șeful Wang s-a ridicat în picioare. Tenul său arăta foarte rău și nici tonul său nu era prea politicos. "Am lucrat împreună până în acest moment, am cheltuit deja bani pentru promovare și publicitate și am investit deja bani în prima etapă a bugetului. Sunt sigur că o ceartă în acest moment nu face bine nimănui, nu-i așa? În prezent sunt de față trei investitori. Știu că s-ar putea să nu fie plăcut să auzi asta, dar cine plătește este șeful. Voi doi puteți avea resentimente personale cât doriți, dar nu puteți să ne dați nouă, investitorilor, puțină recunoaștere, să nu vă lăsați emoțiile să vă afecteze deciziile și să nu vă târâți ranchiunile personale la locul de muncă?"
Nici trecutul șefului Wang nu putea fi tratat cu ușurință. Nimeni nu îndrăznea cu adevărat să îl jignească și, cum el spusese deja atât de multe, pentru o clipă, sala de conferințe s-a scufundat din nou într-o liniște pașnică.
După un timp îndelungat, Wang Yudong a spus: "Wang'ge, nu aș îndrăzni niciodată să nu îți ofer recunoaștere. Doar că intimidarea directorului Wang a mers prea departe, am și eu onoarea și demnitatea mea. Directorul Wang îi dă rolul altei persoane, nu pot fi nerușinat și să-i cer asta."
CITEȘTI
PROFFESIONAL BODY DOUBLE
RomanceZhou Xiang nu știa dacă Dumnezeu îi dădea o a doua șansă de a trăi pentru că voia să-i acorde o grijă suplimentară sau era pentru că nu se luase destul de mult de el. Altfel, cum se putea întâmpla ca atât în cariera sa de divertisment, cât și în afa...